smakelijkquote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef -Maggie- het volgende:
Ik ga eens kijken of ik een fatsoenlijke maaltijd kan maken.
nee, dat is meestal nog niet rond die leeftijd, ik was toen ehmm, 21 en woonde wel op mezelf, boven een slijterij, paradijs als student zijnde.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:15 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Toen was ik pas acht, dus toen woonde ik nog niet op mezelf, hahaha.
hier schijnt nou pas de zonquote:
Preek van papa klonk, koffie, koffie, -Maggie-, vlaai, koffie, thee, dierentuinquote:
mijn volledige bijnaam is opa gierquote:Op donderdag 8 april 2010 20:06 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Die vogels die daar zitten hebben van die prachtige kleuren, leuk om te zien altijd.
Ben ik heel brutaal als ik me afvraag hoe je aan de naam Giertje gekomen bent?
Wie maalt er nog om bier als ie boven een slijterij zitquote:Op donderdag 8 april 2010 20:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, dat is meestal nog niet rond die leeftijd, ik was toen ehmm, 21 en woonde wel op mezelf, boven een slijterij, paradijs als student zijnde.
enige minpunt, we hadden een eigen toegang, dus geen gratis bier voor ons
Jezus? Die komt toch niet ergens uit brabant he?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn volledige bijnaam is opa gier
das een bijnaam die een vriend ooit heeft bedacht
en door de jaren heen is het giertje geworden
ben er aan gewend
heb een vriend van me die noemen we jezus
nee, ik preek niet, ik heb vorige week een themadag communiceren met autisten gehad, en ik heb het op jullie toe kunnen passenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Preek van papa klonk, koffie, koffie, -Maggie-, vlaai, koffie, thee, dierentuin
bier of whisky, de deur zat op slotquote:Op donderdag 8 april 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie maalt er nog om bier als ie boven een slijterij zit?
Whisky![]()
.
Forceren, sleutel dupliceren, langs de kelder gaan, komop, studenten zijn toch creatief?quote:
ze hadden geen kelder en wij konden niet nadenkenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Forceren, sleutel dupliceren, langs de kelder gaan, komop, studenten zijn toch creatief?
Zonde! Hier is het de hele dag prachtig weer geweestquote:Op donderdag 8 april 2010 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier schijnt nou pas de zon![]()
als ie ondergaat komt die pas
zo weinig koffie nog?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Preek van papa klonk, koffie, koffie, -Maggie-, vlaai, koffie, thee, dierentuin
Wat doet de ballantines op het moment is germanië?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie maalt er nog om bier als ie boven een slijterij zit?
Whisky![]()
.
ik heb een autist in mijn klas...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik preek niet, ik heb vorige week een themadag communiceren met autisten gehad, en ik heb het op jullie toe kunnen passen
om aan drank te komen normaal welquote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Forceren, sleutel dupliceren, langs de kelder gaan, komop, studenten zijn toch creatief?
echt, ik dacht dat het kort was voor rogier ofzoquote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn volledige bijnaam is opa gier
das een bijnaam die een vriend ooit heeft bedacht
en door de jaren heen is het giertje geworden
ben er aan gewend
heb een vriend van me die noemen we jezus
we zijn allemaal een beetje autistquote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Zonde! Hier is het de hele dag prachtig weer geweest
[..]
zo weinig koffie nog?
*koffie gaat zetten
[..]
Wat doet de ballantines op het moment is germanië?
[..]
ik heb een autist in mijn klas...
quote:
hij heeft het zeker uitgevondenquote:
nee gewoon uit apeldoornquote:Op donderdag 8 april 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Jezus? Die komt toch niet ergens uit brabant he?
whehehe nee hoor mijn echte naam is nickquote:Op donderdag 8 april 2010 20:29 schreef Muck het volgende:
[..]
echt, ik dacht dat het kort was voor rogier ofzo
Nee, omdat ik iemand ken in brabant die dezelfde bijnaam heeftquote:
volgens mij heb je die overal wel zittenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, omdat ik iemand ken in brabant die dezelfde bijnaam heeft.
Mmmmkovviequote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Muck het volgende:
[..]
zo weinig koffie nog?
*koffie gaat zetten
Geen ideequote:[..]
Wat doet de ballantines op het moment is germanië?
dat had ik niet gedachtquote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe nee hoor mijn echte naam is nick
uit mijn geniale koffiezetapparaatquote:
dan ga ik binnenkort eens mijn broer lief aankijken denk ikquote:Geen idee. Tientje, misschien iets meer, denk ik.
mja okee ik snap wel waarom je dat denktquote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef Muck het volgende:
[..]
dat had ik niet gedacht
[..]
uit mijn geniale koffiezetapparaat
[..]
dan ga ik binnenkort eens mijn broer lief aankijken denk ik
alleen in de wereld van ehmmm normale mensen noemen we het regelmaat en vastigheidquote:
Ik zal naar je zwaaienquote:Op donderdag 8 april 2010 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Venlo, stedje van lol en plezeer, weest gewarschouwd. Ik kom eraan![]()
Zaterdag moet ik er 2 keer overstappen
Tijd geleden dat ik in Venlo geweest benquote:Op donderdag 8 april 2010 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Venlo, stedje van lol en plezeer, weest gewarschouwd. Ik kom eraan![]()
Zaterdag moet ik er 2 keer overstappen
Voor mij ook welquote:Op donderdag 8 april 2010 20:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik in Venlo geweest ben
nee, die begraven we met een hoofdoekje in de voortuin van een moskeequote:
Dat was vanmiddag geloof ik, ik heb het ook gemistquote:
Boeiend, het is nou ook weer niet een plek waar je iedere maand geweest moet zijn of zoquote:
ik elke dag, sterker nog, ik zit nu in de buurt van Venloquote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef Nijns het volgende:
Ik ben praktisch ieder weekend in (de buurt van) Venlo
Ik bedoelde eigenlijk dat ik een limburgse benquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag geloof ik, ik heb het ook gemist
Ach, ik vond het er altijd wel leukquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend, het is nou ook weer niet een plek waar je iedere maand geweest moet zijn of zo
Ah okeequote:Op donderdag 8 april 2010 21:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik een limburgse ben
Was ik dat maarquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik elke dag, sterker nog, ik zit nu in de buurt van Venlo
Das een überunitquote:
En danquote:[..]
dan ga ik binnenkort eens mijn broer lief aankijken denk ik
En toch komen we elkaar nooit tegenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef Nijns het volgende:
Ik ben praktisch ieder weekend in (de buurt van) Venlo
Nee, liever dagelijksquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend, het is nou ook weer niet een plek waar je iedere maand geweest moet zijn of zo
Limburg is grootquote:Op donderdag 8 april 2010 21:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik een limburgse ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |