dat had ik niet gedachtquote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe nee hoor mijn echte naam is nick
uit mijn geniale koffiezetapparaatquote:
dan ga ik binnenkort eens mijn broer lief aankijken denk ikquote:Geen idee. Tientje, misschien iets meer, denk ik.
mja okee ik snap wel waarom je dat denktquote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef Muck het volgende:
[..]
dat had ik niet gedacht
[..]
uit mijn geniale koffiezetapparaat
[..]
dan ga ik binnenkort eens mijn broer lief aankijken denk ik
alleen in de wereld van ehmmm normale mensen noemen we het regelmaat en vastigheidquote:
Ik zal naar je zwaaienquote:Op donderdag 8 april 2010 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Venlo, stedje van lol en plezeer, weest gewarschouwd. Ik kom eraan![]()
Zaterdag moet ik er 2 keer overstappen
Tijd geleden dat ik in Venlo geweest benquote:Op donderdag 8 april 2010 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Venlo, stedje van lol en plezeer, weest gewarschouwd. Ik kom eraan![]()
Zaterdag moet ik er 2 keer overstappen
Voor mij ook welquote:Op donderdag 8 april 2010 20:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik in Venlo geweest ben
nee, die begraven we met een hoofdoekje in de voortuin van een moskeequote:
Dat was vanmiddag geloof ik, ik heb het ook gemistquote:
Boeiend, het is nou ook weer niet een plek waar je iedere maand geweest moet zijn of zoquote:
ik elke dag, sterker nog, ik zit nu in de buurt van Venloquote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef Nijns het volgende:
Ik ben praktisch ieder weekend in (de buurt van) Venlo
Ik bedoelde eigenlijk dat ik een limburgse benquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag geloof ik, ik heb het ook gemist
Ach, ik vond het er altijd wel leukquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend, het is nou ook weer niet een plek waar je iedere maand geweest moet zijn of zo
Ah okeequote:Op donderdag 8 april 2010 21:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik een limburgse ben
Was ik dat maarquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik elke dag, sterker nog, ik zit nu in de buurt van Venlo
Das een überunitquote:
En danquote:[..]
dan ga ik binnenkort eens mijn broer lief aankijken denk ik
En toch komen we elkaar nooit tegenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef Nijns het volgende:
Ik ben praktisch ieder weekend in (de buurt van) Venlo
Nee, liever dagelijksquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend, het is nou ook weer niet een plek waar je iedere maand geweest moet zijn of zo
Limburg is grootquote:Op donderdag 8 april 2010 21:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik een limburgse ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |