smakelijkquote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef -Maggie- het volgende:
Ik ga eens kijken of ik een fatsoenlijke maaltijd kan maken.
nee, dat is meestal nog niet rond die leeftijd, ik was toen ehmm, 21 en woonde wel op mezelf, boven een slijterij, paradijs als student zijnde.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:15 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Toen was ik pas acht, dus toen woonde ik nog niet op mezelf, hahaha.
hier schijnt nou pas de zonquote:
Preek van papa klonk, koffie, koffie, -Maggie-, vlaai, koffie, thee, dierentuinquote:
mijn volledige bijnaam is opa gierquote:Op donderdag 8 april 2010 20:06 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Die vogels die daar zitten hebben van die prachtige kleuren, leuk om te zien altijd.
Ben ik heel brutaal als ik me afvraag hoe je aan de naam Giertje gekomen bent?
Wie maalt er nog om bier als ie boven een slijterij zitquote:Op donderdag 8 april 2010 20:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, dat is meestal nog niet rond die leeftijd, ik was toen ehmm, 21 en woonde wel op mezelf, boven een slijterij, paradijs als student zijnde.
enige minpunt, we hadden een eigen toegang, dus geen gratis bier voor ons
Jezus? Die komt toch niet ergens uit brabant he?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn volledige bijnaam is opa gier
das een bijnaam die een vriend ooit heeft bedacht
en door de jaren heen is het giertje geworden
ben er aan gewend
heb een vriend van me die noemen we jezus
nee, ik preek niet, ik heb vorige week een themadag communiceren met autisten gehad, en ik heb het op jullie toe kunnen passenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Preek van papa klonk, koffie, koffie, -Maggie-, vlaai, koffie, thee, dierentuin
bier of whisky, de deur zat op slotquote:Op donderdag 8 april 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie maalt er nog om bier als ie boven een slijterij zit?
Whisky![]()
.
Forceren, sleutel dupliceren, langs de kelder gaan, komop, studenten zijn toch creatief?quote:
ze hadden geen kelder en wij konden niet nadenkenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Forceren, sleutel dupliceren, langs de kelder gaan, komop, studenten zijn toch creatief?
Zonde! Hier is het de hele dag prachtig weer geweestquote:Op donderdag 8 april 2010 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier schijnt nou pas de zon![]()
als ie ondergaat komt die pas
zo weinig koffie nog?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Preek van papa klonk, koffie, koffie, -Maggie-, vlaai, koffie, thee, dierentuin
Wat doet de ballantines op het moment is germanië?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie maalt er nog om bier als ie boven een slijterij zit?
Whisky![]()
.
ik heb een autist in mijn klas...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik preek niet, ik heb vorige week een themadag communiceren met autisten gehad, en ik heb het op jullie toe kunnen passen
om aan drank te komen normaal welquote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Forceren, sleutel dupliceren, langs de kelder gaan, komop, studenten zijn toch creatief?
echt, ik dacht dat het kort was voor rogier ofzoquote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn volledige bijnaam is opa gier
das een bijnaam die een vriend ooit heeft bedacht
en door de jaren heen is het giertje geworden
ben er aan gewend
heb een vriend van me die noemen we jezus
we zijn allemaal een beetje autistquote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Zonde! Hier is het de hele dag prachtig weer geweest
[..]
zo weinig koffie nog?
*koffie gaat zetten
[..]
Wat doet de ballantines op het moment is germanië?
[..]
ik heb een autist in mijn klas...
quote:
hij heeft het zeker uitgevondenquote:
nee gewoon uit apeldoornquote:Op donderdag 8 april 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Jezus? Die komt toch niet ergens uit brabant he?
whehehe nee hoor mijn echte naam is nickquote:Op donderdag 8 april 2010 20:29 schreef Muck het volgende:
[..]
echt, ik dacht dat het kort was voor rogier ofzo
Nee, omdat ik iemand ken in brabant die dezelfde bijnaam heeftquote:
volgens mij heb je die overal wel zittenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, omdat ik iemand ken in brabant die dezelfde bijnaam heeft.
Mmmmkovviequote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Muck het volgende:
[..]
zo weinig koffie nog?
*koffie gaat zetten
Geen ideequote:[..]
Wat doet de ballantines op het moment is germanië?
dat had ik niet gedachtquote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe nee hoor mijn echte naam is nick
uit mijn geniale koffiezetapparaatquote:
dan ga ik binnenkort eens mijn broer lief aankijken denk ikquote:Geen idee. Tientje, misschien iets meer, denk ik.
mja okee ik snap wel waarom je dat denktquote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef Muck het volgende:
[..]
dat had ik niet gedacht
[..]
uit mijn geniale koffiezetapparaat
[..]
dan ga ik binnenkort eens mijn broer lief aankijken denk ik
alleen in de wereld van ehmmm normale mensen noemen we het regelmaat en vastigheidquote:
Ik zal naar je zwaaienquote:Op donderdag 8 april 2010 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Venlo, stedje van lol en plezeer, weest gewarschouwd. Ik kom eraan![]()
Zaterdag moet ik er 2 keer overstappen
Tijd geleden dat ik in Venlo geweest benquote:Op donderdag 8 april 2010 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Venlo, stedje van lol en plezeer, weest gewarschouwd. Ik kom eraan![]()
Zaterdag moet ik er 2 keer overstappen
Voor mij ook welquote:Op donderdag 8 april 2010 20:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik in Venlo geweest ben
nee, die begraven we met een hoofdoekje in de voortuin van een moskeequote:
Dat was vanmiddag geloof ik, ik heb het ook gemistquote:
Boeiend, het is nou ook weer niet een plek waar je iedere maand geweest moet zijn of zoquote:
ik elke dag, sterker nog, ik zit nu in de buurt van Venloquote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef Nijns het volgende:
Ik ben praktisch ieder weekend in (de buurt van) Venlo
Ik bedoelde eigenlijk dat ik een limburgse benquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag geloof ik, ik heb het ook gemist
Ach, ik vond het er altijd wel leukquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend, het is nou ook weer niet een plek waar je iedere maand geweest moet zijn of zo
Ah okeequote:Op donderdag 8 april 2010 21:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik een limburgse ben
Was ik dat maarquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik elke dag, sterker nog, ik zit nu in de buurt van Venlo
Das een überunitquote:
En danquote:[..]
dan ga ik binnenkort eens mijn broer lief aankijken denk ik
En toch komen we elkaar nooit tegenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef Nijns het volgende:
Ik ben praktisch ieder weekend in (de buurt van) Venlo
Nee, liever dagelijksquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend, het is nou ook weer niet een plek waar je iedere maand geweest moet zijn of zo
Limburg is grootquote:Op donderdag 8 april 2010 21:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik een limburgse ben
Das wel een stukje uit de buurt nogquote:
BXquote:
hell yeah, daarom woon ik ook met hem samenquote:
kan ie het meebrengen als ie er binnenkort heen gaatquote:En dan?
[..]
quote:
ssst..! Niet tegen iedereen verklappen!quote:
Een stellige conclusie aangezien we niet eens van elkaar weten hoe we er uit zienquote:
Venloquote:Op donderdag 8 april 2010 21:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel een stukje uit de buurt nog.
Venlo hier.
je kunt het ook te maken, Venlo bijna brabant noemenquote:
Ik woon ook al 4 jaar in een andere provincie hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef BrandX het volgende:
pfff, al die Limburgers... kom ik als nep-hagenees om de hoek kijken
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt het ook te maken, Venlo bijna brabant noemen
Import-arnhemse hierquote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef BrandX het volgende:
pfff, al die Limburgers... kom ik als nep-hagenees om de hoek kijken
*proetsquote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
alleen in de wereld van ehmmm normale mensen noemen we het regelmaat en vastigheid
Ik heb in 3 provincies gewoond maar niet in Limburg, hoor ik er nu niet bij?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik woon ook al 4 jaar in een andere provincie hoor
BXquote:
Ome ge-eeeeeeffff? Wat is een proets?quote:
Minder neuken danquote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond
Ben er niet lang denk ik. Heb afgelopen nacht maar 1,5 uur geslapen, dus ik ga er lekker op tijd in
Zou het?quote:
Dat dus!quote:[..]
ssst..! Niet tegen iedereen verklappen!
Herstel: ik weet niet hoe jij eruit ziet, jij kunt gewoon in mijn FoBo kijkenquote:[..]
Een stellige conclusie aangezien we niet eens van elkaar weten hoe we er uit zien
quote:
Symquote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond
Ben er niet lang denk ik. Heb afgelopen nacht maar 1,5 uur geslapen, dus ik ga er lekker op tijd in
Weetniet maar veiligheid voor alles!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou het?
[..]
Dat dus!
[..]
Herstel: ik weet niet hoe jij eruit ziet, jij kunt gewoon in mijn FoBo kijken.
echt welquote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb in 3 provincies gewoond maar niet in Limburg, hoor ik er nu niet bij?
typoquote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ome ge-eeeeeeffff? Wat is een proets?
iedereen hoort erbij, zelfs mensen uit Frieslandquote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
en niks tegen mij zeggen hequote:
wat moest je nou in zevenaar?quote:
nou niet gaan overdrijven hequote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
iedereen hoort erbij, zelfs mensen uit Friesland
Gelukkig maar *opgelucht ademhaalt*quote:
quote:
quote:
zelfs die uit belgiequote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goedquote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig maar *opgelucht ademhaalt*
[..]gefeli met je nieuwe medewerkster trouwens
[..]
alles goed?
Das waarquote:
Waarom nietquote:Oh *gauw kijken gaat* Maar als ik je dan 'in het echt' tegen kom dan durf ik vast niets te zeggen
Bee-Ixquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Nijns het volgende:
[..]gefeli met je nieuwe medewerkster trouwens
Dat is toevallig wel 1 van de provincies waar ik heb gewoondquote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Eeeuh... je reageert net nog op mij..?quote:
Jij hebt op fietsafstand van mij gewoond!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar omstandigheden? Wat isser?quote:
Ik ben bang voor menerenquote:
Mooiquote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
gaat een hele verandering worden![]()
wel ten goede
ik quote jouw toch nietquote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Eeeuh... je reageert net nog op mij..?
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt op fietsafstand van mij gewoond!Ja ook dat nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had helemaal niets met jou te maken, lieve DaMart
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
echt welquote:
Weet ik tochquote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja ook dat nog!
Dat had helemaal niets met jou te maken, lieve DaMart
DaMart, help! Hij verwijt mij dat ik niks tegen hem zegt terwijl hij mij daarvoor nog had gequote dus blijkbaar voelde hij zich wel aangesproken..?quote:
quote:
Gewoon niet miepen naar elkaar, maar koffie (of thee) drinkenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
DaMart, help! Hij verwijt mij dat ik niks tegen hem zegt terwijl hij mij daarvoor nog had gequote dus blijkbaar voelde hij zich wel aangesproken..?
in die post quote ik jouw nietquote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
DaMart, help! Hij verwijt mij dat ik niks tegen hem zegt terwijl hij mij daarvoor nog had gequote dus blijkbaar voelde hij zich wel aangesproken..?
mag bier ookquote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Gewoon niet miepen naar elkaar, maar koffie (of thee) drinken
Vooral dit soort kopjes?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Gewoon niet miepen naar elkaar, maar koffie (of thee) drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |