Ik heb gejankt ook joh.. pff.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben dan ook echt een mietje, ik kan er niet bij zijn, Klonkette is een stuk dapperder die blijft erbij, de poes die we in December hebben laten inslapen is knorrend bij haar op schoot ingeslapen, damn, moet ff vechten tegen de traantjes nu![]()
iets vrolijkers svp...
ik werk in de ouderen zorg heb mijn aandeel van mensen die komen te overlijden wel gehadquote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef Klonk het volgende:
houden zo zou ik zeggen, zijn zeg maar de minder leuke kanten van poezenpersoneel zijn
ik werk ook in de zorg, maar dan met verstandelijke gehandicapten en daar gaan ze ook om bij bosjes, vooral in de winter, griepje en weg zijn ze.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik werk in de ouderen zorg heb mijn aandeel van mensen die komen te overlijden wel gehad
mja maar bij sommige heb je een band mee en dan sta je er t och wel wat langer bij stil natuurlijk is het anders dan wanneer het familie vrienden of in dit geval huisdieren betreftquote:Op donderdag 8 april 2010 17:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik werk ook in de zorg, maar dan met verstandelijke gehandicapten en daar gaan ze ook om bij bosjes, vooral in de winter, griepje en weg zijn ze.
maar op de een of andere manier raakt me dat niet zo, hoort erbij op de een of andere manier..
Klinkt heel lomp en bot wat ik nu ga zeggen, maar dat heb ik nog niet gehad, ik werk vooral met mensen met een heel laag niveau (voor de niet zorgkenners, kasplantjes in een rolstoel met het niveau van een baby). En daar is het hebben van een band iets heel lastigs...quote:Op donderdag 8 april 2010 17:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja maar bij sommige heb je een band mee en dan sta je er t och wel wat langer bij stil natuurlijk is het anders dan wanneer het familie vrienden of in dit geval huisdieren betreft
EN ik kom naast een uitvaartcentrum te wonenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:21 schreef Fha het volgende:
Ik werkt bij stichting thuis sterven.
'nough said
nee is niet lomp en bot ik snap je er wel inquote:Op donderdag 8 april 2010 17:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
Klinkt heel lomp en bot wat ik nu ga zeggen, maar dat heb ik nog niet gehad, ik werk vooral met mensen met een heel laag niveau (voor de niet zorgkenners, kasplantjes in een rolstoel met het niveau van een baby). En daar is het hebben van een band iets heel lastigs...
dat zou ik nooit kunnen respect dat je het kanquote:Op donderdag 8 april 2010 17:21 schreef Fha het volgende:
Ik werkt bij stichting thuis sterven.
'nough said
Zie je.. wijquote:Op donderdag 8 april 2010 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN ik kom naast een uitvaartcentrum te wonen
Natuur genoeg hier, zoals je vorig jaar zelf hebt ervaren! Het stilste stukje Randstad binnen mijn handbereik.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:44 schreef OA het volgende:
[..]
zo slecht woon ik niet in de Randstad. Je hebt hier alleen geen aardige mensen, geen lekker vlaai, geen mooie wiellerronde én geen natuur
Is het geen koopavond dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:47 schreef Fha het volgende:
Nou, ik ga fijn drie uur niks doen in de winkel.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:15 schreef Fha het volgende:
Zal ik zeggen dat vlaai dan ook meteen het enige nuttige uit Limburg is? Gewoon.. om te provoceren?
iedereen maakt foutenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:46 schreef skitzin het volgende:
[..]
Wij hebben afgelopen jaar anders toch echt een wielerronde gesponsord!
whehehequote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef Klonk het volgende:
ik ga piepers jassen, anders kan ik de sex vanavond wel vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |