Ga niet haten jonguh!quote:
deventer boekenmarktquote:
ik ken aalsmeer alleen maar van de bloemenveiling, ben voordat ik in de zorg terecht kwam qua werk altijd bloemen geredenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:54 schreef skitzin het volgende:
Ach ik mag zelf niet zo veel zeggen
Ik woon in het boeren dorp van de randstad(aalsmeer, je weet wel met die bloemen!)
ah, zo, ja sorry tijdje weg geweest dan mis je wel eens ietsquote:
Daar vind ik dus geen klap aanquote:Op donderdag 8 april 2010 16:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
deventer boekenmarkt![]()
ik ben effe eten
Jij bent eenzaamquote:
Geeft niksquote:Op donderdag 8 april 2010 16:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, zo, ja sorry tijdje weg geweest dan mis je wel eens iets
jij schept op met een huis dat niet eens van jou isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Net zoals de boekenmarkt met Bommen Berendquote:Op donderdag 8 april 2010 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar vind ik dus geen klap aanna tien kramen heb je alles wel gezien namelijk
Eet smakelijk
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:58 schreef Fha het volgende:
[..]
jij schept op met een huis dat niet eens van jou isPronken met andermans veren, ik weet het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo ben ik nu eenmaal
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
quote:
Oh.quote:
eentje minder, eentje waar we van twijfelen hoe lang die het nog gaat redden, maar goed dat hoort er bij, niet leuk, maar jaquote:Op donderdag 8 april 2010 16:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Geeft niks
Hoe is het met de poezebeesten?
Bah. Dat is niet leuk om te horenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
eentje minder, eentje waar we van twijfelen hoe lang die het nog gaat redden, maar goed dat hoort er bij, niet leuk, maar ja
De aanvallende spons tiert welig, nee het is ons ouwe mannetje, wordt een dezer dagen 16, en je ziet gewoon aan alles dat het op aan het raken is, chronisch aan het hoesten enzo, maar niets te vinden, eet als een bouwvakker maar bewegen gaat het stijf en stram.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Bah. Dat is niet leuk om te horen
is het de aanvallende spons of een ander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |