Ooit wel is de gemiddelde vrouw een teamsport zien uitvoeren?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:59 schreef Marble het volgende:
Ik ben wel een sportfanaat maar ontleen daar niet mijn mannelijkheid aan of zo. Zie ook niet in waarom sporten typisch iets mannelijks zou zijn, een vrouw wordt net zo vadsig als ze alleen maar zit te hyven i.p.v. zich op een crosstrainer te hijsen.
Hockey.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:59 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ooit wel is de gemiddelde vrouw een teamsport zien uitvoeren?Gemixt sporten is echt vreselijk, bij fysieke sporten althans.
Ok eens, en amateur volleybal mag er ook altijd wel zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:03 schreef Thas het volgende:
[..]
Hockey.
Vermakelijk om naar te kijken toch
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:02 schreef ebke het volgende:
Ja, wat heb je nou aan sport, en een goed lichaam.
De macht ligt bij de slimme mensen tegenwoordig
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:54 schreef Ritmo het volgende:
Maar wel veel zitten te gamen en achter hun PCtje zitten.![]()
Klacht moge duidelijk zijn.
Bedoel je dan beoefenen of kijken?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:56 schreef Ritmo het volgende:
En dan stoer op internetforums 'sport' of 'voetbal
' durven te posten...
Bij Fifa op de Xbox is het een beetje van beide he.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Bedoel je dan beoefenen of kijken?![]()
Leg eens uit wat er met mannen die niet van voetbal houden is dan.quote:
Jeetje, ongetwijfeld de leukste thuis. Lolbroek!quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:11 schreef Marble het volgende:
[..]
Bij Fifa op de Xbox is het een beetje van beide he.
Het was een serieuze reactie hoor, trut.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jeetje, ongetwijfeld de leukste thuis. Lolbroek!
Alle sporten, incl. korfbal en badminton?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:18 schreef Ritmo het volgende:
Bedoel vooral beoefenen, maar mensen die het fanatiek volgen daarvoor gelden nog enigszins verzachtende omstandigheden omdat ze in elk geval nog weten waar ze over praten als het over sport gaat.
En schaken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:19 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Alle sporten, incl. korfbal en badminton?
Juist het (fanatiek) volgen is sneu.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:18 schreef Ritmo het volgende:
Bedoel vooral beoefenen, maar mensen die het fanatiek volgen daarvoor gelden nog enigszins verzachtende omstandigheden omdat ze in elk geval nog weten waar ze over praten als het over sport gaat.
Hoe treurig het ook moge zijn, je beschrijft hier wel de menselijke natuur in een notendop.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
Heel fanatiek allemaal regeltjes opvolgen. Alsof het er toe doet of zo.Naar elkaar schelden en doen, omdat het belangrijk is om te winnen.
Waarbij 'winnen' betekent: het zo goed mogelijk opvolgen van regeltjes die door iemand anders bedacht zijn
Omdat je het belangrijk vindt wat anderen van je vinden.
Fatty.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
Sport.
Heel fanatiek allemaal regeltjes opvolgen. Alsof het er toe doet of zo.Naar elkaar schelden en doen, omdat het belangrijk is om te winnen.
Waarbij 'winnen' betekent: het zo goed mogelijk opvolgen van regeltjes die door iemand anders bedacht zijn
Mmm ok, naja iets beter dan niets. Ik wou eigenlijk een soortgelijk topic maken maar dan met fysieke teamsporten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:20 schreef Ritmo het volgende:
Uiteraard, sport is sport.
Behalve schaken.Autisten sporten niet.
Normaal post je goed. Maar dit slaat nergens op. Het is gewoon een spel, een spel heeft regels nodig. Anders pakt iemand bij voetbal gewoon de bal op en begint er mee te rennen, of geeft iemand een klap op zijn mond. Wat er allemaal kan gebeuren in het spel moet ook afgebakend worden zodat iedereen het makkelijk kan oppakken. Het gaat er om hoe goed je het spel speelt, niet dat je nieuwe manieren vindt om het te spelen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
Sport.
Wel als je zo'n Noorse pipo curlingbroek aan hadquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb afgelopen winter gecurld. Ben ik nu een baas?
"Mannen" zonder academische titelquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:52 schreef Repeat het volgende:
"Mannen" die geen distributieriem kunnen vervangen.
Dat dus!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:57 schreef Penisbaard het volgende:
BewegingWe zijn onze hersenen, het lichaam is er alleen om de hersenen in leven te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Voetbal is een vrouwensport, fysiek contact is zo goed als verboden en zodra er iemand geraakt wordt liggen ze te janken als een peuter.quote:
Mannen die alles ophangen aan hun opleidingsniveau.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:56 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
"Mannen" zonder academische titel
"Mannen" zonder bovenmodaal salaris
"Mannen" zonder een bovengemiddelde penislengte
Gelukkig zijn wolvenshirts niet zo duur.
Zit wat in.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:01 schreef Nobu het volgende:
[..]
Voetbal is een vrouwensport, fysiek contact is zo goed als verboden en zodra er iemand geraakt wordt liggen ze te janken als een peuter.
Hej, ik noem verdorie drie mannelijke kwaliteiten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mannen die alles ophangen aan hun opleidingsniveau.
Dat is waar. Al hangen punt 1 en punt 2 samen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:02 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Hej, ik noem verdorie drie mannelijke kwaliteiten.
Ik zou het anders wel weten als ik mocht kiezen tussen een spelerscontract bij Manchester United of een universitair diploma.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:13 schreef elfzesendertig het volgende:
Mensen waarvan de enige competentie sporten is
Inderdaad, aan een universitair diploma heb je ook nog wat na je 30e.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zou het anders wel weten als ik mocht kiezen tussen een spelerscontract bij Manchester United of een universitair diploma.
Alles leuk en aardig maar een voetballer kan na zijn 30e gewoon doen en laten wat ie wilt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:19 schreef Farenji het volgende:
[..]
Inderdaad, aan een universitair diploma heb je ook nog wat na je 30e.
Maar is wel te dom om te schijten en kan dus eigenlijk niet zoveel spannends.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:21 schreef Pritt het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig maar een voetballer kan na zijn 30e gewoon doen en laten wat ie wilt.
Wat ie wil.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:21 schreef Pritt het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig maar een voetballer kan na zijn 30e gewoon doen en laten wat ie wilt.
Dat is niet waar. Wat een belabberde punten. Punt 1 kan beïnvloed door je opvoeding, lang voordat je een man was. Punt 2 is ook onzin want er zijn goede redenen te verzinnen om niet veel te verdienen, bijvoorbeeld door vrije tijd belangrijker dan geld te vinden. Punt 3 kan je helemaal niks aan doen.quote:
Ja, leuk : na je 30e nog 50 uur per week werken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:19 schreef Farenji het volgende:
[..]
Inderdaad, aan een universitair diploma heb je ook nog wat na je 30e.
Want als je goed bent in voetbal ben je natuurlijk niet goed met je hersensquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar is wel te dom om te schijten en kan dus eigenlijk niet zoveel spannends.
Ja precies. Ik erger me er ook altijd aan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:56 schreef Ritmo het volgende:
' durven te posten...
Ja, en? Ben je liever een seksloze professor in een van de wereld afgesloten lab?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En met al je statpoints in intelligence heb je niet genoeg strength om goede armor te equippen, haha, dan ben je echt een loser!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, en? Ben je liever een seksloze professor in een van de wereld afgesloten lab?
Hij heeft een wel een punt dat de gemiddelde voetballer niet hoog opgeleid is (al is dat de laatste jaren wel aan het veranderen) maar BOEIEND.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:25 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Want als je goed bent in voetbal ben je natuurlijk niet goed met je hersens
Net zoals in je favoriete games he! Je krijgt per level maar vijf statpoints, dus als je die allemaal in voetbal gooit, heb je een lage intelligenceDuhhh
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:28 schreef Pinterman het volgende:
[..]
En met al je statpoints in intelligence heb je niet genoeg strength om goede armor te equippen, haha, dan ben je echt een loser!
Ja, of net niet goed genoeg zijn en de rest van je leven kutkotertjes trainen bij FC Schubbekutteveen voor 150 euro meer dan het minimumloon.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, leuk : na je 30e nog 50 uur per week werken.Terwijl je ook in je villa in Italie met 30 miljoen op je bankrekening en een lekker wijf naast je de rest van je leven kunt doen wat je wilt.
Mwoah, op je 18e weet je meestal wel of je het gaat halen of niet en kun je altijd nog gaan studeren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:31 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja, of net niet goed genoeg zijn en de rest van je leven kutkotertjes trainen bij FC Schubbekutteveen voor 150 euro meer dan het minimumloon.
Niet relevant nu.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:32 schreef El_Bassie het volgende:
Ritmo, welke opleiding volg jij eigenlijk?
Ja, voor palletsorteerder.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, op je 18e weet je meestal wel of je het gaat halen of niet en kun je altijd nog gaan studeren.
Niet mee eens. Ik ben het in de kern eens met je boodschap, maar als jij anderen mag afkraken op hun eigenschappen, dan moet je zelf ook eens lekker krom gaan staan. Niks mis met vmbo hoor.quote:
Heeft niets met eigenschappen te maken. Nerds kiezen er zelf voor om nerd te zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:39 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik ben het in de kern eens met je boodschap, maar als jij anderen mag afkraken op hun eigenschappen, dan moet je zelf ook eens lekker krom gaan staan. Niks mis met vmbo hoor.
Wie zegt dat ik hoger opgeleid ben? Ik heb alleen een hekel aan voetbal.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voor iemand die zichzelf voordoet als hoger opgeleid kom je niet echt zo over.
Er zijn universitair opgeleide voetballers. Zo is Davids ook bezig met zijn master.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Davids?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:41 schreef Pritt het volgende:
[..]
Er zijn universitair opgeleide voetballers. Zo is Davids ook bezig met zijn master.
En al waren ze het niet. Waarom denk je dat zelfs elke amateurvoetballer een mooie meid heeft, terwijl 60 % van de hoger opgeleide gasten hier met hun piemeltje in hun handen op Fok! lopen te roepen hoe slim ze zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:41 schreef Pritt het volgende:
[..]
Er zijn universitair opgeleide voetballers. Zo is Davids ook bezig met zijn master.
Voetbalwijven zijn zo mogelijk nog dommer dan voetballers zelf.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En al waren ze het niet. Waarom denk je dat zelfs elke amateurvoetballer een mooie meid heeft, terwijl 60 % van de hoger opgeleide gasten hier met hun piemeltje in hun handen op Fok! lopen te roepen hoe slim ze zijn.
Nou ja, Regilio Tuur zei ook dat ie in Amerika is afgestudeerd aan iets volgens mij.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat klopt, Davids is momenteel aan het afstuderen in Engeland.
Nog altijd beter dan alleen in je bed. En ik heb het nu niet alleen over de vrouwen van de topvoetballers.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:47 schreef Farenji het volgende:
[..]
Voetbalwijven zijn zo mogelijk nog dommer dan voetballers zelf.
Opzich wel ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef Chai het volgende:
Ja de wereld zou echt beter zijn als elke man een fanatiek sportbeoefenaar was.
Dit is niet door Davids zelf gezegd ofzo, er kwam een journalist van een voetbalprogramma mee. En afstuderen maakt nou niet echt indruk in de sportwereld hoor.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, Regilio Tuur zei ook dat ie in Amerika is afgestudeerd aan iets volgens mij.Beetje interessantdoenerij denk ik zo.
Veel geld verdienen belangrijker vinden dan daadwerkelijk een bijdrage leveren aan de vooruitgang van de mensheidquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zou het anders wel weten als ik mocht kiezen tussen een spelerscontract bij Manchester United of een universitair diploma.
Gastquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, Regilio Tuur zei ook dat ie in Amerika is afgestudeerd aan iets volgens mij.Beetje interessantdoenerij denk ik zo.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Veel geld verdienen belangrijker vinden dan daadwerkelijk een bijdrage leveren aan de vooruitgang van de mensheid
Ze bedoelt meer dat Davids zelfs in de voetbalwereld nou niet al te intelligent overkomt, waar ze een punt heeft. Dat Bergkamp afgestudeerd is, is dan wat geloofwaardiger.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:52 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Gast
STEL JE VOOR! Iemand is goed in voetbal en weet daarnaast ook nog hoe hij zijn hersens moet gebruiken!
Je denkt toch niet echt dat je dom moet zijn om goed te zijn in voetbal? Of dat je, als je slim bent, automatisch niet goed bent in voetbal? Zoals ik al eerder probeerde duidelijk te maken - het hebben van een slim koppie gaat niet ten koste van eventueel voetbaltalent of het vermogen om je zodanig toe te wijden aan de sport dat je er ontzettend goed in wordt.
Gast?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:52 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Gast
STEL JE VOOR! Iemand is goed in voetbal en weet daarnaast ook nog hoe hij zijn hersens moet gebruiken!
Je denkt toch niet echt dat je dom moet zijn om goed te zijn in voetbal? Of dat je, als je slim bent, automatisch niet goed bent in voetbal? Zoals ik al eerder probeerde duidelijk te maken - het hebben van een slim koppie gaat niet ten koste van eventueel voetbaltalent of het vermogen om je zodanig toe te wijden aan de sport dat je er ontzettend goed in wordt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Veel geld verdienen belangrijker vinden dan daadwerkelijk een bijdrage leveren aan de vooruitgang van de mensheid
Autisten, maar die moeten er ook zeker zijn. Ze dienen zich alleen verder buiten de normale mensen wereld te houden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie houdt google voor mij in de lucht dan.
juistem, die hele kudde ""kknerds"" die in de wereld van Ritmo de complete antithese van cool is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie houdt google voor mij in de lucht dan.
Ik ben een vrouw, slimmerd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:52 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Gast
2 KEUZES.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:56 schreef CasselerRIP het volgende:
Wat een kuttopic; twee karaktereigenschappen noemen en dan zeggen dat de klacht duidelijk is
Een groot deel van de universitair opgeleiden zit de rest van hun hun leven verbonden aan de universiteit op een muf kantoortje onderzoek te doen naar shit waar eigenlijk niemand een ruk om geeft, wat zich ook weerspiegelt in de vodjes (die alleen worden gelezen door andere onderzoekers) waar ze hun 'baanbrekende' resultaten in publiceren, maar wat ze eigenlijk ook alleen maar doen omdat ze van de universiteit geschopt worden als ze niet minstens een artikel per maand publicerenquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Yeah right.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:56 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
juistem, die hele kudde ""kknerds"" die in de wereld van Ritmo de complete antithese van cool is.
Be nice to nerds; chances are you'll end up working for one.
Ik heb d'r zin an vanavondquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:58 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Een groot deel van de universitair opgeleiden zit de rest van hun hun leven verbonden aan de universiteit op een muf kantoortje onderzoek te doen naar shit waar eigenlijk niemand een ruk om geeft, wat zich ook weerspiegelt in de vodjes (die alleen worden gelezen door andere onderzoekers) waar ze hun 'baanbrekende' resultaten in publiceren, maar wat ze eigenlijk ook alleen maar doen omdat ze van de universiteit geschopt worden als ze niet minstens een artikel per maand publiceren
Soms geven ze ook wel eens college om hun levenslang vergaarde kennis over te brengen op studenten waarvan de ene helft het allemaal weer vergeet, en waarvan de andere helft een exact zelfde lot is toebedeeld. En zo is de cirkel weer rond.
Nee, dat is een flinke bijdrage aan de mensheid!
Universitair opgeleid zijn zegt niks over je nut voor de rest van de wereld. Een voetballer heeft daar evenveel mogelijkheid toe.
Sleutelwoord is hier dan wel "veel". Ik wil wel degelijk eerst genoeg geld om zelf een comfortabel leven te kunnen leiden. Dan iets serieus bijdragen aan de mensheid (naast belasting betalen).quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Uitstraling zegt echt niet alles. Alleen uiterlijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, slimmerd.![]()
![]()
Dat zeg ik helemaal niet. Davids lijkt me nou niet echt een helder licht. Dat afstuderen in Engeland zal dan waarschijnlijk ook wel niet zoveel voorstellen. Bergkamp daarentegen lijkt me bijvoorbeeld wel een intelligente vent.
Wat reageer je trouwens fel.
Dit is misschien wel het domste wat ik ooit heb gelezenquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:58 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Een groot deel van de universitair opgeleiden zit de rest van hun hun leven verbonden aan de universiteit op een muf kantoortje onderzoek te doen naar shit waar eigenlijk niemand een ruk om geeft, wat zich ook weerspiegelt in de vodjes (die alleen worden gelezen door andere onderzoekers) waar ze hun 'baanbrekende' resultaten in publiceren, maar wat ze eigenlijk ook alleen maar doen omdat ze van de universiteit geschopt worden als ze niet minstens een artikel per maand publiceren
Soms geven ze ook wel eens college om hun levenslang vergaarde kennis over te brengen op studenten waarvan de ene helft het allemaal weer vergeet, en waarvan de andere helft een exact zelfde lot is toebedeeld. En zo is de cirkel weer rond.
Universitair opgeleid zijn zegt niks over je nut voor de rest van de wereld. Een voetballer heeft daar evenveel mogelijkheid toe.
Je kent de achtergrond van het debacle van de Pentium 4 Prescott? Dat is nl. wat je krijgt als de "leidinggevend capabele" salesmannetjes het voor het zeggen krijgen boven het engineeringsteam.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:59 schreef Ritmo het volgende:
Yeah right.Die nerds ontbeert het aan leidinggevende capaciteiten en zullen worden weggestopt in een hok. Waar ze ook thuis horen.
Nahh, maar ook hoe hij praat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Uitstraling zegt echt niet alles. Alleen uiterlijk helemaal niet.
Wat neem je het altijd op voor dat soort mensen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:01 schreef Happel het volgende:
Ik ken trouwens genoeg nerds die van sport houden, dus vraag me af waar de bewering uit de OP op slaat?
Misschien omdat ik er zelf een ben?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat neem je het altijd op voor dat soort mensen?Ik heb echt nog nooit een nerd gezien die van een sport buiten schaken om houdt.
Ik weet niet waar je vandaan haalt dat een groot deel bij de universiteit blijft, want bij mijn universiteit is dat in ieder geval niet zo. Dat zijn er maar een paar... En die 'nutteloze' onderzoeken worden gebruikt bij het maken van de dingen waar je in je dagelijkse leven mee te maken hebt, of je dat nou doorhebt of niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:58 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Weer dikke onzin. De meeste rijke mensen zijn allemaal nerd, veel daarvan zelfs computernerds. En dat hebben ze echt niet bereikt door heel de dag opgesloten in het hok te programmeren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Yeah right.Die nerds ontbeert het aan leidinggevende capaciteiten en zullen worden weggestopt in een hok. Waar ze ook thuis horen.
tsja, als je een figuur als Emimich als maatstaf neemtquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat neem je het altijd op voor dat soort mensen?Ik heb echt nog nooit een nerd gezien die van een sport buiten schaken om houdt.
...en dat is belangrijk, omdat...?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:18 schreef Ritmo het volgende:
...maar mensen die het fanatiek volgen daarvoor gelden nog enigszins verzachtende omstandigheden omdat ze in elk geval nog weten waar ze over praten als het over sport gaat.
Indirect misschien wel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:07 schreef elfzesendertig het volgende:
Topsporter zijn is per definitie geen bijdrage leveren aan de vooruitgang van de mensheid.
quote:
*ho hum...quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:58 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Yeah yeah, er zijn allerlei nuttige onderzoeken en allerlei mensen met een universitaire opleiding die belangrijke en nuttige dingen doen. Dat wil niet zeggen dat hun opleiding hier een voorwaarde voor is geweest, en evenzogoed wil een grote hoeveelheid goede onderzoeken niet zeggen dat er geen nog grotere stapel zinloze onderzoeken zijn die alleen worden geschreven omwille van het publiceren. Dat is aan iedere universiteit zo, maar het verschilt natuurlijk per studie. Sowieso verschilt de toevoeging van academisch onderwijs per vakgebied enorm. Het is over het algemeen een stuk relevanter voor beta studies dan voor bijvoorbeeld bedrijfskunde of maatschappelijke en talenstudies. Enfin. Is een discussie die totaal los staat van het topic verder. Je laatste zin is natuurlijk een totale grap. De topsport als voorbeeld is misschien wel het enige wat de mensheid tot dusver en in de toekomst gaat behoeden voor complete obesitas. Topsporters en de topsport hebben 'enabling' functies t.o.v. de rest van de wereld; de kijker, de fan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je vandaan haalt dat een groot deel bij de universiteit blijft, want bij mijn universiteit is dat in ieder geval niet zo. Dat zijn er maar een paar... En die 'nutteloze' onderzoeken worden gebruikt bij het maken van de dingen waar je in je dagelijkse leven mee te maken hebt, of je dat nou doorhebt of niet.
Topsporter zijn is per definitie geen bijdrage leveren aan de vooruitgang van de mensheid.
Beroep + interesses. Ok, er zijn ergere dan ik. Ben zeker geen stereotype nerd en ja er zijn er zoals jij ze omschrijft, maar waar ik werk is dat een minderheid (lees 1 persoon)quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom vind jij jezelf in godsnaam een nerd?
Stiekem hou je van me. Dat doen ze allemaal.quote:
Je punt is?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Beroep en interesses zegt niet alles. Je kunt er nog wel interesses naast hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Beroep + interesses. Ok, er zijn ergere dan ik. Ben zeker geen stereotype nerd en ja er zijn er zoals jij ze omschrijft, maar waar ik werk is dat een minderheid (lees 1 persoon)
Nu is natuurlijk de vraag wat jij precies onder een nerd omschrijft. Voor mij is dat heel breed namelijk.
... en in die traineeship of andere startersfunctie komen ze er vaker wel dan niet achter dat de universteit puur algemeen vormend van nut is geweest en dat ze het echte werk en de echte kennis zich pas eigen maken nu het leven na de universiteit is begonnen. Dat is dus de reden dat ik de universiteit an sich totaal niet waardeer als 'elitair' instituut wat mensen aanwenden om te laten zien dat ze wat in hun mars hebben. Dat moet de tijd in vrijwel alle gevallen nog maar uitwijzen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:16 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
*ho hum...
Verreweg de meeste academici stromen na het behalen van hun mastertitel de arbeidsmarkt op en komen in een managementfunctie of traineeship terecht. Slechts een klein deel besluit om voor promotie te gaan, als ze al überhaupt een aanstelling daarvoor kunnen krijgen.
Jij was net degene die beweerde dat de helft van de studenten aan de universiteit gaat werken. Hoe geloofwaardig ben je nog?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:18 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Yeah yeah, er zijn allerlei nuttige onderzoeken en allerlei mensen met een universitaire opleiding die belangrijke en nuttige dingen doen. Dat wil niet zeggen dat hun opleiding hier een voorwaarde voor is geweest, en evenzogoed wil een grote hoeveelheid goede onderzoeken niet zeggen dat er geen nog grotere stapel zinloze onderzoeken zijn die alleen worden geschreven omwille van het publiceren. Dat is aan iedere universiteit zo, maar het verschilt natuurlijk per studie. Sowieso verschilt de toevoeging van academisch onderwijs per vakgebied enorm. Het is over het algemeen een stuk relevanter voor beta studies dan voor bijvoorbeeld bedrijfskunde of maatschappelijke en talenstudies. Enfin. Is een discussie die totaal los staat van het topic verder. Je laatste zin is natuurlijk een totale grap. De topsport als voorbeeld is misschien wel het enige wat de mensheid tot dusver en in de toekomst gaat behoeden voor complete obesitas. Topsporters en de topsport hebben 'enabling' functies t.o.v. de rest van de wereld; de kijker, de fan.
Beweging wordt deels gemotiveerd door topsport (en het uiterlijk wat er bij komt).quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij was net degene die beweerde dat de helft van de studenten aan de universiteit gaat werken. Hoe geloofwaardig ben je nog?
Wat betreft obesitas.. dat is meer eetpatroon dan beweeggedrag als je het mij vraagt.
De spreekwoordelijke helft. Je weet wel. Zo van, 'een flink aantal' ten opzichte van 'een ander flink aantal'.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij was net degene die beweerde dat de helft van de studenten aan de universiteit gaat werken. Hoe geloofwaardig ben je nog?
Wat betreft obesitas.. dat is meer eetpatroon dan beweeggedrag als je het mij vraagt.
Dus twee keer de helft.. is niet.. het geheel?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:25 schreef Pinterman het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke helft. Je weet wel. Zo van, 'een flink aantal' ten opzichte van 'een ander flink aantal'.
Oh wacht, 1/4e van de studenten natuurlijk! Dat zou nog wel eens kunnen dan!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus twee keer de helft.. is niet.. het geheel?![]()
Je kan overdrijven.quote:
Hee jij was toch een Amsterdam Hooligan?quote:
Daar denkt Melvin Manhoef toch heel anders over.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:38 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Je kan overdrijven.![]()
Mannen van 170cm hebben ook een degelijke sport nodig. Je kan ze moeilijk in een sport gooien met veel fysiek contact, dan hebben ze binnen no time geen tanden meer. Niets mis met voetbal.
Niet teveel eten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:19 schreef Jmsls het volgende:
Ik game wel, ik vind voetbal kijken leuk , maar doe niet zelf een sport, wat nu
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:22 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen maar de keepers hebben tanden.
vrouwentennisquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:04 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ok eens, en amateur volleybal mag er ook altijd wel zijn.Tennis ook. Maar dat zijn niet echte contact sporten.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:57 schreef Hostility het volgende:
[..]
vrouwensportdie shit moeten ze echt eens opdoeken. de nummer 1 van de vrouwen kan niet eens winnen van de nummer 100 van de mannen. zo slecht.
je hebt heel fok! inclusief danny beledigtquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:54 schreef Ritmo het volgende:
Maar wel veel zitten te gamen en achter hun PCtje zitten.![]()
Klacht moge duidelijk zijn.
jij snapt de talloze verbindingen tussen spel en echte leven niet?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
Sport.
GEFELICITEERD!!! KLIK OP DE SPOILER VOOR JE PROFESSIONELE DIAGNOSE!!!!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:18 schreef Seam het volgende:
Even serieus hoor: Mannen die niet van sport vind ik best triest. Ik heb eerlijk gezegd al moeite met mannen die niet van voetbal houden. Het kan er bij mij gewoon niet in waarom je dat niet prachtig zou vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik hou wel van sport hoor. Maar dan wel van echte sport.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:56 schreef Ritmo het volgende:
' durven te posten...
Lekker boeiend dat het niveau wat lager is. Het niveau verschil merk je niet zo bij die sport waardoor het wel goed te kijken is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:57 schreef Hostility het volgende:
[..]
vrouwentennisdie shit moeten ze echt eens opdoeken.
Logisch, ze zijn nou eenmaal fysiek minder sterk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:57 schreef Hostility het volgende:
de nummer 1 van de vrouwen kan niet eens winnen van de nummer 100 van de mannen. zo slecht.
Niets meer aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:31 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ah, ik hou wel van sport hoor. Maar dan wel van echte sport.
Niet van voetbaldus.
Ik post dus regelmatig "voetbal".
En terecht
Helemaal waar. Nee echt, ga zo door!quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niets meer aan toe te voegen.
Het spel met de 22 mannen en die ene in het geel of zwart is inmiddels lachwekkender dan een balletvoorstelling.
Ik heb het gehad met nep-epilepsiepatiënten die hun tegenstanders kaarten aannaaien door een zware blessure te simuleren.
Rugbyers zijn mannelijker dan voetballers, ze gaan pas neer bij de zwaarste overtreding mogelijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:08 schreef Happel het volgende:
Beavis houdt van rugby. Dat komt op hetzelfde neer als voetbal, alleen daar mogen ze de bal wel in hun handen houden.
Heeft niks met mannelijkheid te maken, maar met regels.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rugbyers zijn mannelijker dan voetballers, ze gaan pas neer bij de zwaarste overtreding mogelijk.
Klopt. Daar is geen toneel, wel respect voor de scheidsrechter, geen kleinzerigheid en wel onderling respect tussen supporters (ze zitten niet in aparte vakken). Er zijn nog zoveel andere verschillen op te noemen dat ik er op uitkom dat de enige overeenkomsten zijn:quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:08 schreef Happel het volgende:
Beavis houdt van rugby. Dat komt op hetzelfde neer als voetbal, alleen daar mogen ze de bal wel in hun handen houden.
Bullshit. Vrouwen hebben totaal geen techniek, en zeker die williams-zussen kunnen alleen maar heel hard slaan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:34 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat het niveau wat lager is. Het niveau verschil merk je niet zo bij die sport waardoor het wel goed te kijken is.
[..]
Ah, je bent reglementair verplicht te gaan janken als je niet wordt geraakt door een sliding?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Heeft niks met mannelijkheid te maken, maar met regels.
Alleen geen hond volgt het dus lastig om er met mensen over te praten. En het is ook zo lekker vaak op tv.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:14 schreef Beavis het volgende:
[..]
Klopt. Daar is geen toneel, wel respect voor de scheidsrechter, geen kleinzerigheid en wel onderling respect tussen supporters (ze zitten niet in aparte vakken). Er zijn nog zoveel andere verschillen op te noemen dat ik er op uitkom dat de enige overeenkomsten zijn:
- Op gras (voor zover voetbal nog op gras wordt gespeeld)
- Met een bal.
- Ieder team een eigen tenue.
Nee, maar het is wel een ongeschreven regel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:16 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ah, je bent reglementair verplicht te gaan janken als je niet wordt geraakt door een sliding?
Maar je vergeet nog te vermelden dat de voetballerij van corruptie en geldzucht aan elkaar hangt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alleen geen hond volgt het dus lastig om er met mensen over te praten. En het is ook zo lekker vaak op tv.
Ok.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar je vergeet nog te vermelden dat de voetballerij wereld van corruptie en geldzucht aan elkaar hangt.
Vaak op tv als argument gebruikenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alleen geen hond volgt het dus lastig om er met mensen over te praten. En het is ook zo lekker vaak op tv.
Triest geval ben jij.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:18 schreef Seam het volgende:
Even serieus hoor: Mannen die niet van sport vind ik best triest. Ik heb eerlijk gezegd al moeite met mannen die niet van voetbal houden. Het kan er bij mij gewoon niet in waarom je dat niet prachtig zou vinden.
Juist!quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:15 schreef Zwansen het volgende:
Het is idd wel een dooddoener als je op een verjaardag aan iemand vraagt of ie voetbal heeft gezien of wie hij denkt dat kampioen wordt, en vervolgens zegt: "Oh, voetbal? Ik hou niet van voetbal..."
Tja. Dan heeft ie wat mij betreft gelijk 5 minpunten.
Bovendien zijn de TV-contracten niet zo bombastisch en lucratief.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:21 schreef Beavis het volgende:
[..]
Vaak op tv als argument gebruiken
Idd, rugby is vrijwel nooit op tv in nederland maar ik ben wat dat betreft niet afhankelijk van tv. Tegenwoordig kan je heel makkelijk, legaal, rugby volgen....
Het is toch handig als je die sport leuk vindt dat het vaak op tv komt? Dat is een voordeel ten opzichte van de minder bekende sporten. Of vind je het leuk dat rugby 2 keer per jaar op tv komt?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:21 schreef Beavis het volgende:
[..]
Vaak op tv als argument gebruiken
Idd, rugby is vrijwel nooit op tv in nederland maar ik ben wat dat betreft niet afhankelijk van tv. Tegenwoordig kan je heel makkelijk, legaal, rugby volgen....
Dat zijn slechts subjectieve redenen, je kunt nooit weten hoe iemand sport beleeft.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is toch handig als je die sport leuk vindt dat het vaak op tv komt? Dat is een voordeel ten opzichte van de minder bekende sporten. Of vind je het leuk dat rugby 2 keer per jaar op tv komt?
Tuurlijk kun je het via internet kijken, maar niks leuker dan lekker op een grote tv of in een kroeg op groot scherm voetbal kijken.
PC op TV is enorm makkelijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is toch handig als je die sport leuk vindt dat het vaak op tv komt? Dat is een voordeel ten opzichte van de minder bekende sporten. Of vind je het leuk dat rugby 2 keer per jaar op tv komt?
Tuurlijk kun je het via internet kijken, maar niks leuker dan lekker op een grote tv of in een kroeg op groot scherm voetbal kijken.
Ik keek ook een tijdje alleen NL-elftal, maar wel alle wedstrijden. Daarna ben ik verslingerd geraakt aan clubvoetbal, maar helaas de laatste tijd niet zo veel interesse meer in de eredivisie vanwege het belabberde niveau, wat soms niet om aan te zien is. CL heeft me verder nooit echt geinteresseerd als er geen nederlandse clubs speelden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:22 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Juist!
En dan is er gewoon championsleague avond geweest.
'Nee ik kijk alleen het Nederlands elftal soms'
Zeker is dat triest. Maar dat is een kleine groep die het verpest voor de rest. Ik vind dat je nu generaliseert.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:25 schreef Beavis het volgende:
[..]
PC op TV is enorm makkelijk.
Trouwens, op Youtube. Eerste hit op "Schwalbe" en vijfde hit op "Voetbal":
Dat is toch gewoon triest?
QFT!quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:15 schreef Zwansen het volgende:
Het is idd wel een dooddoener als je op een verjaardag aan iemand vraagt of ie voetbal heeft gezien of wie hij denkt dat kampioen wordt, en vervolgens zegt: "Oh, voetbal? Ik hou niet van voetbal..."
In iedere wedstrijd is zulk soort toneel te zien.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeker is dat triest. Maar dat is een kleine groep die het verpest voor de rest. Ik vind dat je nu generaliseert.
Een paar van die schwalbes (vooral die met die kopstotenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:30 schreef Beavis het volgende:
[..]
In iedere wedstrijd is zulk soort toneel te zien.
Hier is het gewoon achter elkaar geplakt maar in iedere wedstrijd is er, in meer of mindere mate, toneel te zien.
Ik geef het je te doen om dat bij rugby te vinden.
Hmmm, dat is wel waar ik op ben afgeknapt...quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:32 schreef Zwansen het volgende:
Maar dat wil niet zeggen dat ik voetbal ineens niet leuk meer vind.
Die mensen krijgen idd al het nadeel van de twijfel, 9 van de 10 keer blijken het nerds die wél over gamen en series willen praten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:15 schreef Zwansen het volgende:
Voetbalquote:Op woensdag 7 april 2010 20:33 schreef Biels het volgende:
Mannen die niet van voetbal houden. Lever dan je testosteron maar weer in.
Eens. Degene die nog steeds niet videobeelden als assistent bij twijfel toestaan. Zoals bij andere grote sporter wel het geval is. Maar ik snap ze wel. Kankeren op de scheids is ongeveer de beste rede om voetbal te kijken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeker is dat triest. Maar dat is een kleine groep die het verpest voor de rest. Ik vind dat je nu generaliseert.
Dat jij niet met andere mannen kan douchen zonder meteen aan homoseksuele dingen te denken is niet het probleem van mannen die wel heteroseksueel zijn en graag bewegen, he.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:37 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Voetbal
22 zwetende mannen(ook als ze vrouw zijn) die op een veldje tegen een balletje staan te trappen, om daarna gezellig samen de kleedkamer en douches in te gaan.
Ja, joh.
Echt nie gay nie.
Wat vind jij leuk dan, Biljart? Schaken? Darten?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:37 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Voetbal
22 zwetende mannen(ook als ze vrouw zijn) die op een veldje tegen een balletje staan te trappen, om daarna gezellig samen de kleedkamer en douches in te gaan.
Ja, joh.
Echt nie gay nie.
Daar noem je drie sporten die ik hoger inschat dan voetbal.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk dan, Biljart? Schaken? Darten?
Hello Kitty Online.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
Paardrijden? Bridgen? Croquet?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar noem je drie sporten die ik hoger inschat dan voetbal.
* Ofyles2 een haat-liefdeverhouding heeft met voetbal, maar dat niet zover doordrijft dat hij alleen mondiale en continentale toernooien volgt...
Bij paardrijden is alleen de springruiterij interessant.quote:
Rotsklimmen, hardlopen, zwemmen, zeilen, duiken, mountainbiken, snowboarden.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:37 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Voetbal
Ja, joh.
Echt nie gay nie.
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je dit trollen vindt, zul je het in het echte leven zwaar hebben.
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:33 schreef Biels het volgende:
Bayernquote:
Zeilenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:11 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Rotsklimmen, hardlopen, zwemmen, zeilen, duiken, mountainbiken, snowboarden.
Ligt er natuurlijk aan welk seizoen het is en in welk land ik me bevind.
[ afbeelding ]
Versus
[ afbeelding ]
Wordt wel hard in z'n kontje genomen naar van Gaalquote:Op woensdag 7 april 2010 23:18 schreef Jmsls het volgende:
Van Bommel vieze duitser
Man UtdFerguson grootste baas ever.
Ja, nee, maar je weet....John is voor Ajax dus dat moet ik dan ook zijn. Ik bedoel, anders kan je je testosteron inleveren.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:32 schreef Fortitude het volgende:
Leg mij is uit wat jullie zo mooi vinden aan voetbal. Naast dat de sport erg groot en populair in Nederland is. En kom niet met punten die gelden voor alle teamsporten.
Zoiets heb ik vaak het idee. Gewoon na-apen, nooit voor jezelf is evalueren waar je mee bezig bent. Beetje zoals geloof.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:43 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ja, nee, maar je weet....John is voor Ajax dus dat moet ik dan ook zijn. Ik bedoel, anders kan je je testosteron inleveren.
Ben je homo ofzo? Dat weet je toch ook wel.
En dat, dames en heren, zou echt een waardevolle toevoeging zijn! Helaas is de FIFA te bekrompen om dat in te zien.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:51 schreef Fortitude het volgende:
Ze moeten imo serieus video introduceren. Zodat het weer om het spel gaat draaien, in plaats van schwalbes en penalties proberen te forceren.
Lijkt mij wel. Anders blijft een aanvaller gewoon heel de tijd voor het doel staan. Lang paasje naar iemand die hoog kan springen en hij kopt hem er wel in.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:55 schreef Beavis het volgende:
[..]
En dat, dames en heren, zou echt een waardevolle toevoeging zijn! Helaas is de FIFA te bekrompen om dat in te zien.
Als we toch bezig zijn: schaf buitenspel af. Het heeft totaal geen toegevoegde waarde en het voorkomt een hoop fouten van de scheids.
Tuurlijk niet. De verdediging heeft heus wel in de gaten dat buitenspel is afgeschaft. Daar wordt wel op ingespeeldquote:Op woensdag 7 april 2010 23:57 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Anders blijft een aanvaller gewoon heel de tijd voor het doel staan. Lang paasje naar iemand die hoog kan springen en hij kopt hem er wel in.
Ja maar het veld is gigantisch, de goal ook. Dan moeten verdedigers heel de tijd elke aanvaller babysitten. Die regel is er niet voor niks lijkt me.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:58 schreef Beavis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De verdediging heeft heus wel in de gaten dat buitenspel is afgeschaft. Daar wordt wel op ingespeeld
Dat gebeurd nu toch ook als de tegenpartij in de aanval is? Dan worden de aanvallers toch ook gedekt?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:00 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja maar het veld is gigantisch, de goal ook. Dan moeten verdedigers heel de tijd elke aanvaller babysitten. Die regel is er niet voor niks lijkt me.
Ook niet echt realistisch. Emoties zijn menselijk en onvermijdelijk bij is als sport. Als de scheids deze regel zou volgen dan fluit hij de wedstrijd binnen no-time kapot.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:03 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dat gebeurd nu toch ook als de tegenpartij in de aanval is? Dan worden de aanvallers toch ook gedekt?
Nu ik toch bezig ben met goede ideeën: alleen de aanvoerder mag de scheids aanspreken. De scheids praat ook via de aanvoerder met een team: de aanvoerder wordt aangesproken en hij geeft de boodschap door. Commentaar op de scheids is meteen geel. Echt verbal abuse tegen de scheids is rood en eventueel een flinke schorsing.
Jammer dat ik de link moet leggen (nu vind ik het echt) maar zo werkt het bij rugby wel. En het werkt heel erg goed.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:05 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ook niet echt realistisch. Emoties zijn menselijk en onvermijdelijk bij is als sport. Als de scheids deze regel zou volgen dan fluit hij de wedstrijd binnen no-time kapot.
Lach maar, over 3 jaar is die man je baas.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Sport is voor arbeiders"
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Lach maar, over 3 jaar is die man je baas.
Hehe leuke invalshoek.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
Sport.
Dit.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:33 schreef Biels het volgende:
Mensen die wel voor dat zinnetje staan, maar niet een passelijke reactie hebben op mijn 2 vorige posts.quote:
Ik zal even kijken.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:17 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mensen die wel voor dat zinnetje staan, maar niet een passelijke reactie hebben op mijn 2 vorige posts.![]()
Stelletje leeghoofden.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
Sport.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
Sport.
Gillend 90 minuten naar een groep zwetende zwakbegaafden kijken, heel mannelijk hoorquote:
Waarom altijd dat 'zwetende' als argument gebruiken?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:49 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Gillend 90 minuten naar een groep zwetende zwakbegaafden kijken, heel mannelijk hoor
En die voetballers zelf huilen harder dan mijn nichtje van 3 als ze eens omver gelopen wordenWat een kerels
Mensen die niet verder kijken dan bezwete mannen als ze voetbal kijken. Tikje homo.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:49 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Gillend 90 minuten naar een groep zwetende zwakbegaafden kijken, heel mannelijk hoor
En die voetballers zelf huilen harder dan mijn nichtje van 3 als ze eens omver gelopen wordenWat een kerels
Want er is zoveel diepere betekenis te vinden in die zeer complexe sportquote:Op donderdag 8 april 2010 12:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Mensen die niet verder kijken dan bezwete mannen als ze voetbal kijken. Tikje homo.
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:52 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Want er is zoveel diepere betekenis te vinden in die zeer complexe sport
Jep. Maar jij zal wel een a-sportieve dikzak zijn die in zijn gezicht regelrecht wordt uitgelachen als je roept dat voetbal voor zwetende homo's is die dan maar op internet anoniem een grote mond komt hebben.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:52 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Want er is zoveel diepere betekenis te vinden in die zeer complexe sport
Zoals ik al zei heb ik niets tegen sport, maar voetbal is echt zó VMBO.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Jep. Maar jij zal wel een a-sportieve dikzak zijn die in zijn gezicht regelrecht wordt uitgelachen als je roept dat voetbal voor zwetende homo's is die dan maar op internet anoniem een grote mond komt hebben.
Ja, daarom is er bijvoorbeeld op de VU een studentencompetitie. Omdat daar alle VMBO'ers zitten.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:55 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik niets tegen sport, maar voetbal is echt zó VMBO.
Ik kan me nog wel een Jaap Stam herinneren die aan de rand van het veld zijn wenkbrauw liet hechten om meteen daarna weer het veld in te stappen.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:57 schreef 9x19 het volgende:
Echt waar, volwassen kerels die gaan huilen als een kind als ze een tikje krijgen. Ga rugby spelen ofzo, mieten.
Ja, maar Jaap Stam is Jaap Stam. Je ziet gewoon in zijn ogen dat hij een bikkel is.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een Jaap Stam herinneren die aan de rand van het veld zijn wenkbrauw liet hechten om meteen daarna weer het veld in te stappen.
En aan zijn lichaamsbouw.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:01 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja, maar Jaap Stam is Jaap Stam. Je ziet gewoon in zijn ogen dat hij een bikkel is.![]()
Dat weer niet. Zoveel gasten zijn goed gebouwd maar zijn eigenlijk mietjes. Goed lichaam betekend alleen maar dat ze veel capaciteit hebben om sterk te zijn. En lang niet altijd zijn ze daadwerkelijk sterk.quote:
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een Jaap Stam herinneren die aan de rand van het veld zijn wenkbrauw liet hechten om meteen daarna weer het veld in te stappen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:03 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat weer niet. Zoveel gasten zijn goed gebouwd maar zijn eigenlijk mietjes. Goed lichaam betekend alleen maar dat ze veel capaciteit hebben om sterk te zijn. En lang niet altijd zijn ze daadwerkelijk sterk.
Zoveel wedstrijden zal je niet zien, neem ik aan. Hoe weet je dan dat het uitzonderingen zijn?quote:
Omdat ik vrienden heb die het wel eens kijken, en dan lach ik altijd om de truttige aanstellerij.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Zoveel wedstrijden zal je niet zien, neem ik aan. Hoe weet je dan dat het uitzonderingen zijn?
Prima, maar als je niks begrijpt van het spelletje, kom dan niet met sneue one-liners als "22 mannen die achter een balletje aanlopen".quote:Op donderdag 8 april 2010 13:10 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Omdat ik vrienden heb die het wel eens kijken, en dan lach ik altijd om de truttige aanstellerij.
Stoer hoor, lachen om die aanstellerij.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:10 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Omdat ik vrienden heb die het wel eens kijken, en dan lach ik altijd om de truttige aanstellerij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Dat is nog een stuk treuriger dan voetbal.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:10 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Dat was niet die van mij, maar goed.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Prima, maar als je niks begrijpt van het spelletje, kom dan niet met sneue one-liners als "22 mannen die achter een balletje aanlopen".
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Stoer hoor, lachen om die aanstellerij.
Ik vraag me af wat voor sport jij zelf eigenlijk doet.Geen balspelletjes in ieder geval, dat was iets voor toen ik 8 was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:16 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Dat was niet die van mij, maar goed.
Kom op zeg, begrijpen? Zo ingewikkeld is het echt niet. Het is niet voor niets dat zwakzinnige paupers door heel het land helemaal gek worden van deze achterlijkheid.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:18 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Geen balspelletjes in ieder geval, dat was iets voor toen ik 8 was.
Voetbal. Omdat ik het zelf speel en omdat ik met een groep vrienden op pad kan.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Zoiets heb ik vaak het idee. Gewoon na-apen, nooit voor jezelf is evalueren waar je mee bezig bent. Beetje zoals geloof.
Als je voetbal kijkt omdat het zo groot is, vanwege sociale redenen of omdat je het zelf doet (en daarmee op een andere manier naar een wedstrijd kijkt.) Dan kan ik het begrijpen. Haal dat weg en ik zie niet wat er zo speciaal is aan voetbal.
Ze moeten imo serieus video introduceren. Zodat het weer om het spel gaat draaien, in plaats van schwalbes en penalties proberen te forceren.
Nou, vertel maar op wat dan wel. En waarom dit intellectueler is dan voetbalquote:Op donderdag 8 april 2010 13:18 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Geen balspelletjes in ieder geval, dat was iets voor toen ik 8 was.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:16 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Dat was niet die van mij, maar goed.
Kom op zeg, begrijpen? Zo ingewikkeld is het echt niet. Het is niet voor niets dat zwakzinnige paupers door heel het land helemaal gek worden van deze achterlijkheid.
Ik doe niet aan persoonlijke details op een openbaar forum.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou, vertel maar op wat dan wel. En waarom dit intellectueler is dan voetbal.
Goedgekeurd wel, dat zijn goede redenen om het te kijken. Die redenen vallen allebei onder de punten die ik al aangaf. Het zegt weinig over de sport zelf en waarom deze beter is dan andere sporten.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voetbal. Omdat ik het zelf speel en omdat ik met een groep vrienden op pad kan.
Feijenoord, omdat ik vanaf groep 5/6 basisschool warme gevoelens voor die club heb.
Goedgekeurd?
Tuurlijk jongen. Tuurlijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan persoonlijke details op een openbaar forum.
Schaken zekerquote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef 9x19 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ik zal het afmaken:quote:Op donderdag 8 april 2010 12:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Mensen die niet verder kijken dan bezwete mannen als ze voetbal kijken. Tikje homo.
Dat is een in ieder geval een slimmer spelletje dan voetbal. Je mening erover bevestigt ook mijn vermoedens over je intellectuele inferioriteit overigensquote:
Gast wat praat je ik studeer aan de uni. En schaken is leuk ja maar het is geen sport. Accept je defeat nou maar want je faalt kanker hard.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:32 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Dat is een in ieder geval een slimmer spelletje dan voetbal. Je mening erover bevestigt ook mijn vermoedens over je intellectuele inferioriteit overigens
Heel academisch woordgebruik van jequote:Op donderdag 8 april 2010 13:36 schreef Song_Bilong het volgende:
[..]
Gast wat praat je ik studeer aan de uni. En schaken is leuk ja maar het is geen sport. Accept je defeat nou maar want je faalt kanker hard.
Daar kan ook niemand iets logisch/zinnigs over zeggen.. Smaak enzo.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:29 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Goedgekeurd wel, dat zijn goede redenen om het te kijken. Die redenen vallen allebei onder de punten die ik al aangaf. Het zegt weinig over de sport zelf en waarom deze beter is dan andere sporten.
Je faalt wel heel hard, zeg.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef 9x19 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |