Mmm ok, naja iets beter dan niets. Ik wou eigenlijk een soortgelijk topic maken maar dan met fysieke teamsporten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:20 schreef Ritmo het volgende:
Uiteraard, sport is sport.
Behalve schaken.Autisten sporten niet.
Normaal post je goed. Maar dit slaat nergens op. Het is gewoon een spel, een spel heeft regels nodig. Anders pakt iemand bij voetbal gewoon de bal op en begint er mee te rennen, of geeft iemand een klap op zijn mond. Wat er allemaal kan gebeuren in het spel moet ook afgebakend worden zodat iedereen het makkelijk kan oppakken. Het gaat er om hoe goed je het spel speelt, niet dat je nieuwe manieren vindt om het te spelen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
Sport.
Heel fanatiek allemaal regeltjes opvolgen. Alsof het er toe doet of zo.Naar elkaar schelden en doen, omdat het belangrijk is om te winnen.
Waarbij 'winnen' betekent: het zo goed mogelijk opvolgen van regeltjes die door iemand anders bedacht zijn
Omdat je het belangrijk vindt wat anderen van je vinden.
Wel als je zo'n Noorse pipo curlingbroek aan hadquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb afgelopen winter gecurld. Ben ik nu een baas?
"Mannen" zonder academische titelquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:52 schreef Repeat het volgende:
"Mannen" die geen distributieriem kunnen vervangen.
Dat dus!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:57 schreef Penisbaard het volgende:
BewegingWe zijn onze hersenen, het lichaam is er alleen om de hersenen in leven te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Voetbal is een vrouwensport, fysiek contact is zo goed als verboden en zodra er iemand geraakt wordt liggen ze te janken als een peuter.quote:
Mannen die alles ophangen aan hun opleidingsniveau.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:56 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
"Mannen" zonder academische titel
"Mannen" zonder bovenmodaal salaris
"Mannen" zonder een bovengemiddelde penislengte
Gelukkig zijn wolvenshirts niet zo duur.
Zit wat in.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:01 schreef Nobu het volgende:
[..]
Voetbal is een vrouwensport, fysiek contact is zo goed als verboden en zodra er iemand geraakt wordt liggen ze te janken als een peuter.
Hej, ik noem verdorie drie mannelijke kwaliteiten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mannen die alles ophangen aan hun opleidingsniveau.
Dat is waar. Al hangen punt 1 en punt 2 samen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:02 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Hej, ik noem verdorie drie mannelijke kwaliteiten.
Ik zou het anders wel weten als ik mocht kiezen tussen een spelerscontract bij Manchester United of een universitair diploma.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:13 schreef elfzesendertig het volgende:
Mensen waarvan de enige competentie sporten is
Inderdaad, aan een universitair diploma heb je ook nog wat na je 30e.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zou het anders wel weten als ik mocht kiezen tussen een spelerscontract bij Manchester United of een universitair diploma.
Alles leuk en aardig maar een voetballer kan na zijn 30e gewoon doen en laten wat ie wilt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:19 schreef Farenji het volgende:
[..]
Inderdaad, aan een universitair diploma heb je ook nog wat na je 30e.
Maar is wel te dom om te schijten en kan dus eigenlijk niet zoveel spannends.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:21 schreef Pritt het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig maar een voetballer kan na zijn 30e gewoon doen en laten wat ie wilt.
Wat ie wil.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:21 schreef Pritt het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig maar een voetballer kan na zijn 30e gewoon doen en laten wat ie wilt.
Dat is niet waar. Wat een belabberde punten. Punt 1 kan beïnvloed door je opvoeding, lang voordat je een man was. Punt 2 is ook onzin want er zijn goede redenen te verzinnen om niet veel te verdienen, bijvoorbeeld door vrije tijd belangrijker dan geld te vinden. Punt 3 kan je helemaal niks aan doen.quote:
Ja, leuk : na je 30e nog 50 uur per week werken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:19 schreef Farenji het volgende:
[..]
Inderdaad, aan een universitair diploma heb je ook nog wat na je 30e.
Want als je goed bent in voetbal ben je natuurlijk niet goed met je hersensquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar is wel te dom om te schijten en kan dus eigenlijk niet zoveel spannends.
Ja precies. Ik erger me er ook altijd aan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:56 schreef Ritmo het volgende:
En dan stoer op internetforums 'sport' of 'voetbal
' durven te posten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |