abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2010 @ 23:11:05 #226
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_80066540
Mannen die voor Bayern Munchen zijn
I want to bla bla bla
pi_80066821
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:33 schreef Biels het volgende:
Mannen die niet van voetbal houden . Lever dan je testosteron maar weer in.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_80066847
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:11 schreef Jmsls het volgende:
Mannen die voor Bayern Munchen zijn
Bayern Van Gaal, van Bommel en Robben, Nederlands trots
pi_80066871
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:11 schreef Jamiroquai het volgende:

[..]

Rotsklimmen, hardlopen, zwemmen, zeilen, duiken, mountainbiken, snowboarden.

Ligt er natuurlijk aan welk seizoen het is en in welk land ik me bevind.

[ afbeelding ]
Versus
[ afbeelding ]
Zeilen
  woensdag 7 april 2010 @ 23:18:37 #230
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_80066882
Van Bommel vieze duitser

Man Utd Ferguson grootste baas ever.
I want to bla bla bla
pi_80067295
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:18 schreef Jmsls het volgende:
Van Bommel vieze duitser

Man Utd Ferguson grootste baas ever.
Wordt wel hard in z'n kontje genomen naar van Gaal
pi_80067472
Leg mij is uit wat jullie zo mooi vinden aan voetbal. Naast dat de sport erg groot en populair in Nederland is. En kom niet met punten die gelden voor alle teamsporten.
  woensdag 7 april 2010 @ 23:43:16 #233
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_80067866
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:32 schreef Fortitude het volgende:
Leg mij is uit wat jullie zo mooi vinden aan voetbal. Naast dat de sport erg groot en populair in Nederland is. En kom niet met punten die gelden voor alle teamsporten.
Ja, nee, maar je weet....John is voor Ajax dus dat moet ik dan ook zijn. Ik bedoel, anders kan je je testosteron inleveren.
Ben je homo ofzo? Dat weet je toch ook wel.

pi_80068172
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:43 schreef Beavis het volgende:

[..]

Ja, nee, maar je weet....John is voor Ajax dus dat moet ik dan ook zijn. Ik bedoel, anders kan je je testosteron inleveren.
Ben je homo ofzo? Dat weet je toch ook wel.

Zoiets heb ik vaak het idee. Gewoon na-apen, nooit voor jezelf is evalueren waar je mee bezig bent. Beetje zoals geloof.

Als je voetbal kijkt omdat het zo groot is, vanwege sociale redenen of omdat je het zelf doet (en daarmee op een andere manier naar een wedstrijd kijkt.) Dan kan ik het begrijpen. Haal dat weg en ik zie niet wat er zo speciaal is aan voetbal.

Ze moeten imo serieus video introduceren. Zodat het weer om het spel gaat draaien, in plaats van schwalbes en penalties proberen te forceren.
  woensdag 7 april 2010 @ 23:55:28 #235
8760 Beavis
pi_80068304
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:51 schreef Fortitude het volgende:
Ze moeten imo serieus video introduceren. Zodat het weer om het spel gaat draaien, in plaats van schwalbes en penalties proberen te forceren.
En dat, dames en heren, zou echt een waardevolle toevoeging zijn! Helaas is de FIFA te bekrompen om dat in te zien.
Als we toch bezig zijn: schaf buitenspel af. Het heeft totaal geen toegevoegde waarde en het voorkomt een hoop fouten van de scheids.
pi_80068382
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:55 schreef Beavis het volgende:

[..]

En dat, dames en heren, zou echt een waardevolle toevoeging zijn! Helaas is de FIFA te bekrompen om dat in te zien.
Als we toch bezig zijn: schaf buitenspel af. Het heeft totaal geen toegevoegde waarde en het voorkomt een hoop fouten van de scheids.
Lijkt mij wel. Anders blijft een aanvaller gewoon heel de tijd voor het doel staan. Lang paasje naar iemand die hoog kan springen en hij kopt hem er wel in.
  woensdag 7 april 2010 @ 23:58:50 #237
8760 Beavis
pi_80068420
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:57 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Lijkt mij wel. Anders blijft een aanvaller gewoon heel de tijd voor het doel staan. Lang paasje naar iemand die hoog kan springen en hij kopt hem er wel in.
Tuurlijk niet. De verdediging heeft heus wel in de gaten dat buitenspel is afgeschaft. Daar wordt wel op ingespeeld
pi_80068430
Voetbal

Kankersport, beetje balletjes door een doeltje trappen
  donderdag 8 april 2010 @ 00:00:04 #239
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_80068456
Sporten is fijn
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_80068457
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:58 schreef Beavis het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. De verdediging heeft heus wel in de gaten dat buitenspel is afgeschaft. Daar wordt wel op ingespeeld
Ja maar het veld is gigantisch, de goal ook. Dan moeten verdedigers heel de tijd elke aanvaller babysitten. Die regel is er niet voor niks lijkt me.
pi_80068515
Sport is voor arbeiders.
  donderdag 8 april 2010 @ 00:03:27 #242
8760 Beavis
pi_80068570
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:00 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ja maar het veld is gigantisch, de goal ook. Dan moeten verdedigers heel de tijd elke aanvaller babysitten. Die regel is er niet voor niks lijkt me.
Dat gebeurd nu toch ook als de tegenpartij in de aanval is? Dan worden de aanvallers toch ook gedekt?
Nu ik toch bezig ben met goede ideeën: alleen de aanvoerder mag de scheids aanspreken. De scheids praat ook via de aanvoerder met een team: de aanvoerder wordt aangesproken en hij geeft de boodschap door. Commentaar op de scheids is meteen geel. Echt verbal abuse tegen de scheids is rood en eventueel een flinke schorsing.
pi_80068629
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:03 schreef Beavis het volgende:

[..]

Dat gebeurd nu toch ook als de tegenpartij in de aanval is? Dan worden de aanvallers toch ook gedekt?
Nu ik toch bezig ben met goede ideeën: alleen de aanvoerder mag de scheids aanspreken. De scheids praat ook via de aanvoerder met een team: de aanvoerder wordt aangesproken en hij geeft de boodschap door. Commentaar op de scheids is meteen geel. Echt verbal abuse tegen de scheids is rood en eventueel een flinke schorsing.
Ook niet echt realistisch. Emoties zijn menselijk en onvermijdelijk bij is als sport. Als de scheids deze regel zou volgen dan fluit hij de wedstrijd binnen no-time kapot.
  donderdag 8 april 2010 @ 00:06:39 #244
8760 Beavis
pi_80068678
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:05 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ook niet echt realistisch. Emoties zijn menselijk en onvermijdelijk bij is als sport. Als de scheids deze regel zou volgen dan fluit hij de wedstrijd binnen no-time kapot.
Jammer dat ik de link moet leggen (nu vind ik het echt) maar zo werkt het bij rugby wel. En het werkt heel erg goed.
pi_80069088
Poeh, ontwikkel een persoonlijkheid in plaats van klakkeloos over te nemen wat volgens andere mensen nodig is om een 'man' of 'mens' te zijn. Sport is prima hoor, maar zeker geen vereiste voor het man zijn. Er bestaan maar een paar van die vereisten en dat zijn fysiologische eigenschappen.
pi_80077156
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:01 schreef PompTieDom het volgende:
Sport is voor arbeiders.

"Sport is voor arbeiders"
-
pi_80077213
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"Sport is voor arbeiders"
Lach maar, over 3 jaar is die man je baas.
pi_80077356
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:47 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Lach maar, over 3 jaar is die man je baas.

Alsof zo iemand leiding kan geven...
-
pi_80077930
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
Sport.

Heel fanatiek allemaal regeltjes opvolgen. Alsof het er toe doet of zo. Naar elkaar schelden en doen, omdat het belangrijk is om te winnen. Waarbij 'winnen' betekent: het zo goed mogelijk opvolgen van regeltjes die door iemand anders bedacht zijn Omdat je het belangrijk vindt wat anderen van je vinden.
Hehe leuke invalshoek.

Mensen laten zich graag leven en opnaaien door hun conformiteitsdrang.
Ik sta met een koud biertje aan de zijlijn en kijk het allemaal rusig aan. (sportverwijzing bohohoh!!!)
Als iemand eigenwaarde ontleent aan interesses is dat best maar als je het vervolgens moet blijven consolideren door mensen die hun leven anders inrichten te bashen dan wordt het allemaal een beetje sneu.
p.s. Ik kan sport wel waarderen.
pi_80078253
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:33 schreef Biels het volgende:
Mannen die niet van voetbal houden . Lever dan je testosteron maar weer in.
Dit.
wat is dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')