abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:50:22 #101
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_79885111
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef Chai het volgende:
Ja de wereld zou echt beter zijn als elke man een fanatiek sportbeoefenaar was.
Opzich wel ja.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_79885127
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou ja, Regilio Tuur zei ook dat ie in Amerika is afgestudeerd aan iets volgens mij. Beetje interessantdoenerij denk ik zo.
Dit is niet door Davids zelf gezegd ofzo, er kwam een journalist van een voetbalprogramma mee. En afstuderen maakt nou niet echt indruk in de sportwereld hoor.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:51:52 #103
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_79885157
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik zou het anders wel weten als ik mocht kiezen tussen een spelerscontract bij Manchester United of een universitair diploma.
Veel geld verdienen belangrijker vinden dan daadwerkelijk een bijdrage leveren aan de vooruitgang van de mensheid
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:52:04 #104
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_79885165
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou ja, Regilio Tuur zei ook dat ie in Amerika is afgestudeerd aan iets volgens mij. Beetje interessantdoenerij denk ik zo.
Gast

STEL JE VOOR! Iemand is goed in voetbal en weet daarnaast ook nog hoe hij zijn hersens moet gebruiken!

Je denkt toch niet echt dat je dom moet zijn om goed te zijn in voetbal? Of dat je, als je slim bent, automatisch niet goed bent in voetbal? Zoals ik al eerder probeerde duidelijk te maken - het hebben van een slim koppie gaat niet ten koste van eventueel voetbaltalent of het vermogen om je zodanig toe te wijden aan de sport dat je er ontzettend goed in wordt.
Ik wens je een dolfijne dag
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:53:31 #105
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79885211
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:51 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Veel geld verdienen belangrijker vinden dan daadwerkelijk een bijdrage leveren aan de vooruitgang van de mensheid
pi_79885246
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:52 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Gast

STEL JE VOOR! Iemand is goed in voetbal en weet daarnaast ook nog hoe hij zijn hersens moet gebruiken!

Je denkt toch niet echt dat je dom moet zijn om goed te zijn in voetbal? Of dat je, als je slim bent, automatisch niet goed bent in voetbal? Zoals ik al eerder probeerde duidelijk te maken - het hebben van een slim koppie gaat niet ten koste van eventueel voetbaltalent of het vermogen om je zodanig toe te wijden aan de sport dat je er ontzettend goed in wordt.
Ze bedoelt meer dat Davids zelfs in de voetbalwereld nou niet al te intelligent overkomt, waar ze een punt heeft. Dat Bergkamp afgestudeerd is, is dan wat geloofwaardiger.
-
pi_79885250
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:50 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Opzich wel ja.
Wie houdt google voor mij in de lucht dan.
pi_79885271
quote:

[..]

Gast

Gast?
pi_79885276
quote:

[..]

-
pi_79885312
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:54 schreef Chai het volgende:

[..]

Autisten, maar die moeten er ook zeker zijn. Ze dienen zich alleen verder buiten de normale mensen wereld te houden.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:55:59 #111
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_79885314
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, jij.
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:56:26 #112
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_79885336
Wat een kuttopic; twee karaktereigenschappen noemen en dan zeggen dat de klacht duidelijk is
pi_79885354
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:54 schreef Chai het volgende:

[..]

juistem, die hele kudde ""kknerds"" die in de wereld van Ritmo de complete antithese van cool is.

Be nice to nerds; chances are you'll end up working for one.
pi_79885374
quote:

[..]

Gast

Ik ben een vrouw, slimmerd.

Dat zeg ik helemaal niet. Davids lijkt me nou niet echt een helder licht. Dat afstuderen in Engeland zal dan waarschijnlijk ook wel niet zoveel voorstellen. Bergkamp daarentegen lijkt me bijvoorbeeld wel een intelligente vent.

Wat reageer je trouwens fel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_79885392
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:56 schreef CasselerRIP het volgende:
Wat een kuttopic; twee karaktereigenschappen noemen en dan zeggen dat de klacht duidelijk is
2 KEUZES.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:58:00 #116
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_79885396
quote:

[..]

Een groot deel van de universitair opgeleiden zit de rest van hun hun leven verbonden aan de universiteit op een muf kantoortje onderzoek te doen naar shit waar eigenlijk niemand een ruk om geeft, wat zich ook weerspiegelt in de vodjes (die alleen worden gelezen door andere onderzoekers) waar ze hun 'baanbrekende' resultaten in publiceren, maar wat ze eigenlijk ook alleen maar doen omdat ze van de universiteit geschopt worden als ze niet minstens een artikel per maand publiceren

Soms geven ze ook wel eens college om hun levenslang vergaarde kennis over te brengen op studenten waarvan de ene helft het allemaal weer vergeet, en waarvan de andere helft een exact zelfde lot is toebedeeld. En zo is de cirkel weer rond.

Nee, dat is een flinke bijdrage aan de mensheid!

Universitair opgeleid zijn zegt niks over je nut voor de rest van de wereld. Een voetballer heeft daar evenveel mogelijkheid toe.
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:59:10 #117
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_79885447
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

2 KEUZES.
?
Wat maakt het uit hoe je het noemt?
pi_79885475
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:56 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

juistem, die hele kudde ""kknerds"" die in de wereld van Ritmo de complete antithese van cool is.

Be nice to nerds; chances are you'll end up working for one.
Yeah right. Die nerds ontbeert het aan leidinggevende capaciteiten en zullen worden weggestopt in een hok. Waar ze ook thuis horen.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:00:34 #119
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_79885500
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik heb d'r zin an vanavond

Maareuh er is geen equivalent voor 'gast ' dat ik in het geval van chicks kan gebruiken dus je zult het ermee moeten doen. En nee Davids ziet er niet al te snugger uit natuurlijk maar op zich is een master een master en echte habbiedabbie opleidingen hebben we hier niet dus hij zal wel wat kunnen, ik ga daar niet aan twijfelen op basis van z'n voetbaltalenten zeg maar.
pi_79885525
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:58 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Een groot deel van de universitair opgeleiden zit de rest van hun hun leven verbonden aan de universiteit op een muf kantoortje onderzoek te doen naar shit waar eigenlijk niemand een ruk om geeft, wat zich ook weerspiegelt in de vodjes (die alleen worden gelezen door andere onderzoekers) waar ze hun 'baanbrekende' resultaten in publiceren, maar wat ze eigenlijk ook alleen maar doen omdat ze van de universiteit geschopt worden als ze niet minstens een artikel per maand publiceren

Soms geven ze ook wel eens college om hun levenslang vergaarde kennis over te brengen op studenten waarvan de ene helft het allemaal weer vergeet, en waarvan de andere helft een exact zelfde lot is toebedeeld. En zo is de cirkel weer rond.

Universitair opgeleid zijn zegt niks over je nut voor de rest van de wereld. Een voetballer heeft daar evenveel mogelijkheid toe.
-
pi_79885537
quote:

[..]

Sleutelwoord is hier dan wel "veel". Ik wil wel degelijk eerst genoeg geld om zelf een comfortabel leven te kunnen leiden. Dan iets serieus bijdragen aan de mensheid (naast belasting betalen).

Ritmo je laatste posts slaan echt nergens op, je vergeet overigens ook dat topsporters op hun 35ste helemaal kapot zijn. Een : nerd" die gezond leeft heeft een beter lichaam op zijn 55ste.
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:01:41 #122
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79885541
Ik ken trouwens genoeg nerds die van sport houden, dus vraag me af waar de bewering uit de OP op slaat?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_79885567
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw, slimmerd.

Dat zeg ik helemaal niet. Davids lijkt me nou niet echt een helder licht. Dat afstuderen in Engeland zal dan waarschijnlijk ook wel niet zoveel voorstellen. Bergkamp daarentegen lijkt me bijvoorbeeld wel een intelligente vent.

Uitstraling zegt echt niet alles. Alleen uiterlijk helemaal niet.
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:02:57 #124
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_79885596
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:58 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Dit is misschien wel het domste wat ik ooit heb gelezen
pi_79885603
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:59 schreef Ritmo het volgende:

Yeah right. Die nerds ontbeert het aan leidinggevende capaciteiten en zullen worden weggestopt in een hok. Waar ze ook thuis horen.
Je kent de achtergrond van het debacle van de Pentium 4 Prescott? Dat is nl. wat je krijgt als de "leidinggevend capabele" salesmannetjes het voor het zeggen krijgen boven het engineeringsteam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')