Ja, en? Ben je liever een seksloze professor in een van de wereld afgesloten lab?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar is wel te dom om te schijten en kan dus eigenlijk niet zoveel spannends.
En met al je statpoints in intelligence heb je niet genoeg strength om goede armor te equippen, haha, dan ben je echt een loser!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, en? Ben je liever een seksloze professor in een van de wereld afgesloten lab?
Hij heeft een wel een punt dat de gemiddelde voetballer niet hoog opgeleid is (al is dat de laatste jaren wel aan het veranderen) maar BOEIEND.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:25 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Want als je goed bent in voetbal ben je natuurlijk niet goed met je hersens
Net zoals in je favoriete games he! Je krijgt per level maar vijf statpoints, dus als je die allemaal in voetbal gooit, heb je een lage intelligenceDuhhh
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:28 schreef Pinterman het volgende:
[..]
En met al je statpoints in intelligence heb je niet genoeg strength om goede armor te equippen, haha, dan ben je echt een loser!
Ja, of net niet goed genoeg zijn en de rest van je leven kutkotertjes trainen bij FC Schubbekutteveen voor 150 euro meer dan het minimumloon.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, leuk : na je 30e nog 50 uur per week werken.Terwijl je ook in je villa in Italie met 30 miljoen op je bankrekening en een lekker wijf naast je de rest van je leven kunt doen wat je wilt.
Mwoah, op je 18e weet je meestal wel of je het gaat halen of niet en kun je altijd nog gaan studeren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:31 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja, of net niet goed genoeg zijn en de rest van je leven kutkotertjes trainen bij FC Schubbekutteveen voor 150 euro meer dan het minimumloon.
Niet relevant nu.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:32 schreef El_Bassie het volgende:
Ritmo, welke opleiding volg jij eigenlijk?
Ja, voor palletsorteerder.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, op je 18e weet je meestal wel of je het gaat halen of niet en kun je altijd nog gaan studeren.
Niet mee eens. Ik ben het in de kern eens met je boodschap, maar als jij anderen mag afkraken op hun eigenschappen, dan moet je zelf ook eens lekker krom gaan staan. Niks mis met vmbo hoor.quote:
Heeft niets met eigenschappen te maken. Nerds kiezen er zelf voor om nerd te zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:39 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik ben het in de kern eens met je boodschap, maar als jij anderen mag afkraken op hun eigenschappen, dan moet je zelf ook eens lekker krom gaan staan. Niks mis met vmbo hoor.
Wie zegt dat ik hoger opgeleid ben? Ik heb alleen een hekel aan voetbal.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voor iemand die zichzelf voordoet als hoger opgeleid kom je niet echt zo over.
Er zijn universitair opgeleide voetballers. Zo is Davids ook bezig met zijn master.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar is wel te dom om te schijten en kan dus eigenlijk niet zoveel spannends.
Davids?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:41 schreef Pritt het volgende:
[..]
Er zijn universitair opgeleide voetballers. Zo is Davids ook bezig met zijn master.
En al waren ze het niet. Waarom denk je dat zelfs elke amateurvoetballer een mooie meid heeft, terwijl 60 % van de hoger opgeleide gasten hier met hun piemeltje in hun handen op Fok! lopen te roepen hoe slim ze zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:41 schreef Pritt het volgende:
[..]
Er zijn universitair opgeleide voetballers. Zo is Davids ook bezig met zijn master.
Voetbalwijven zijn zo mogelijk nog dommer dan voetballers zelf.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En al waren ze het niet. Waarom denk je dat zelfs elke amateurvoetballer een mooie meid heeft, terwijl 60 % van de hoger opgeleide gasten hier met hun piemeltje in hun handen op Fok! lopen te roepen hoe slim ze zijn.
Nou ja, Regilio Tuur zei ook dat ie in Amerika is afgestudeerd aan iets volgens mij.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat klopt, Davids is momenteel aan het afstuderen in Engeland.
Nog altijd beter dan alleen in je bed. En ik heb het nu niet alleen over de vrouwen van de topvoetballers.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:47 schreef Farenji het volgende:
[..]
Voetbalwijven zijn zo mogelijk nog dommer dan voetballers zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |