abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:50:22 #101
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_79885111
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef Chai het volgende:
Ja de wereld zou echt beter zijn als elke man een fanatiek sportbeoefenaar was.
Opzich wel ja.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_79885127
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou ja, Regilio Tuur zei ook dat ie in Amerika is afgestudeerd aan iets volgens mij. Beetje interessantdoenerij denk ik zo.
Dit is niet door Davids zelf gezegd ofzo, er kwam een journalist van een voetbalprogramma mee. En afstuderen maakt nou niet echt indruk in de sportwereld hoor.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:51:52 #103
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_79885157
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik zou het anders wel weten als ik mocht kiezen tussen een spelerscontract bij Manchester United of een universitair diploma.
Veel geld verdienen belangrijker vinden dan daadwerkelijk een bijdrage leveren aan de vooruitgang van de mensheid
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:52:04 #104
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_79885165
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou ja, Regilio Tuur zei ook dat ie in Amerika is afgestudeerd aan iets volgens mij. Beetje interessantdoenerij denk ik zo.
Gast

STEL JE VOOR! Iemand is goed in voetbal en weet daarnaast ook nog hoe hij zijn hersens moet gebruiken!

Je denkt toch niet echt dat je dom moet zijn om goed te zijn in voetbal? Of dat je, als je slim bent, automatisch niet goed bent in voetbal? Zoals ik al eerder probeerde duidelijk te maken - het hebben van een slim koppie gaat niet ten koste van eventueel voetbaltalent of het vermogen om je zodanig toe te wijden aan de sport dat je er ontzettend goed in wordt.
Ik wens je een dolfijne dag
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:53:31 #105
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79885211
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:51 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Veel geld verdienen belangrijker vinden dan daadwerkelijk een bijdrage leveren aan de vooruitgang van de mensheid
pi_79885246
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:52 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Gast

STEL JE VOOR! Iemand is goed in voetbal en weet daarnaast ook nog hoe hij zijn hersens moet gebruiken!

Je denkt toch niet echt dat je dom moet zijn om goed te zijn in voetbal? Of dat je, als je slim bent, automatisch niet goed bent in voetbal? Zoals ik al eerder probeerde duidelijk te maken - het hebben van een slim koppie gaat niet ten koste van eventueel voetbaltalent of het vermogen om je zodanig toe te wijden aan de sport dat je er ontzettend goed in wordt.
Ze bedoelt meer dat Davids zelfs in de voetbalwereld nou niet al te intelligent overkomt, waar ze een punt heeft. Dat Bergkamp afgestudeerd is, is dan wat geloofwaardiger.
-
pi_79885250
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:50 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Opzich wel ja.
Wie houdt google voor mij in de lucht dan.
pi_79885271
quote:

[..]

Gast

Gast?
pi_79885276
quote:

[..]

-
pi_79885312
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:54 schreef Chai het volgende:

[..]

Autisten, maar die moeten er ook zeker zijn. Ze dienen zich alleen verder buiten de normale mensen wereld te houden.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:55:59 #111
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_79885314
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, jij.
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:56:26 #112
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_79885336
Wat een kuttopic; twee karaktereigenschappen noemen en dan zeggen dat de klacht duidelijk is
pi_79885354
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:54 schreef Chai het volgende:

[..]

juistem, die hele kudde ""kknerds"" die in de wereld van Ritmo de complete antithese van cool is.

Be nice to nerds; chances are you'll end up working for one.
pi_79885374
quote:

[..]

Gast

Ik ben een vrouw, slimmerd.

Dat zeg ik helemaal niet. Davids lijkt me nou niet echt een helder licht. Dat afstuderen in Engeland zal dan waarschijnlijk ook wel niet zoveel voorstellen. Bergkamp daarentegen lijkt me bijvoorbeeld wel een intelligente vent.

Wat reageer je trouwens fel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_79885392
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:56 schreef CasselerRIP het volgende:
Wat een kuttopic; twee karaktereigenschappen noemen en dan zeggen dat de klacht duidelijk is
2 KEUZES.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:58:00 #116
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_79885396
quote:

[..]

Een groot deel van de universitair opgeleiden zit de rest van hun hun leven verbonden aan de universiteit op een muf kantoortje onderzoek te doen naar shit waar eigenlijk niemand een ruk om geeft, wat zich ook weerspiegelt in de vodjes (die alleen worden gelezen door andere onderzoekers) waar ze hun 'baanbrekende' resultaten in publiceren, maar wat ze eigenlijk ook alleen maar doen omdat ze van de universiteit geschopt worden als ze niet minstens een artikel per maand publiceren

Soms geven ze ook wel eens college om hun levenslang vergaarde kennis over te brengen op studenten waarvan de ene helft het allemaal weer vergeet, en waarvan de andere helft een exact zelfde lot is toebedeeld. En zo is de cirkel weer rond.

Nee, dat is een flinke bijdrage aan de mensheid!

Universitair opgeleid zijn zegt niks over je nut voor de rest van de wereld. Een voetballer heeft daar evenveel mogelijkheid toe.
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:59:10 #117
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_79885447
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

2 KEUZES.
?
Wat maakt het uit hoe je het noemt?
pi_79885475
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:56 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

juistem, die hele kudde ""kknerds"" die in de wereld van Ritmo de complete antithese van cool is.

Be nice to nerds; chances are you'll end up working for one.
Yeah right. Die nerds ontbeert het aan leidinggevende capaciteiten en zullen worden weggestopt in een hok. Waar ze ook thuis horen.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:00:34 #119
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_79885500
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik heb d'r zin an vanavond

Maareuh er is geen equivalent voor 'gast ' dat ik in het geval van chicks kan gebruiken dus je zult het ermee moeten doen. En nee Davids ziet er niet al te snugger uit natuurlijk maar op zich is een master een master en echte habbiedabbie opleidingen hebben we hier niet dus hij zal wel wat kunnen, ik ga daar niet aan twijfelen op basis van z'n voetbaltalenten zeg maar.
pi_79885525
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:58 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Een groot deel van de universitair opgeleiden zit de rest van hun hun leven verbonden aan de universiteit op een muf kantoortje onderzoek te doen naar shit waar eigenlijk niemand een ruk om geeft, wat zich ook weerspiegelt in de vodjes (die alleen worden gelezen door andere onderzoekers) waar ze hun 'baanbrekende' resultaten in publiceren, maar wat ze eigenlijk ook alleen maar doen omdat ze van de universiteit geschopt worden als ze niet minstens een artikel per maand publiceren

Soms geven ze ook wel eens college om hun levenslang vergaarde kennis over te brengen op studenten waarvan de ene helft het allemaal weer vergeet, en waarvan de andere helft een exact zelfde lot is toebedeeld. En zo is de cirkel weer rond.

Universitair opgeleid zijn zegt niks over je nut voor de rest van de wereld. Een voetballer heeft daar evenveel mogelijkheid toe.
-
pi_79885537
quote:

[..]

Sleutelwoord is hier dan wel "veel". Ik wil wel degelijk eerst genoeg geld om zelf een comfortabel leven te kunnen leiden. Dan iets serieus bijdragen aan de mensheid (naast belasting betalen).

Ritmo je laatste posts slaan echt nergens op, je vergeet overigens ook dat topsporters op hun 35ste helemaal kapot zijn. Een : nerd" die gezond leeft heeft een beter lichaam op zijn 55ste.
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:01:41 #122
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79885541
Ik ken trouwens genoeg nerds die van sport houden, dus vraag me af waar de bewering uit de OP op slaat?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_79885567
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw, slimmerd.

Dat zeg ik helemaal niet. Davids lijkt me nou niet echt een helder licht. Dat afstuderen in Engeland zal dan waarschijnlijk ook wel niet zoveel voorstellen. Bergkamp daarentegen lijkt me bijvoorbeeld wel een intelligente vent.

Uitstraling zegt echt niet alles. Alleen uiterlijk helemaal niet.
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:02:57 #124
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_79885596
quote:

[..]

Dit is misschien wel het domste wat ik ooit heb gelezen
pi_79885603
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:59 schreef Ritmo het volgende:

Yeah right. Die nerds ontbeert het aan leidinggevende capaciteiten en zullen worden weggestopt in een hok. Waar ze ook thuis horen.
Je kent de achtergrond van het debacle van de Pentium 4 Prescott? Dat is nl. wat je krijgt als de "leidinggevend capabele" salesmannetjes het voor het zeggen krijgen boven het engineeringsteam.
pi_79885623
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:02 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Uitstraling zegt echt niet alles. Alleen uiterlijk helemaal niet.
Nahh, maar ook hoe hij praat.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_79885629
Overigens ben ik een professionele computer nerd en zit op Basketbal.
pi_79885702
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:01 schreef Happel het volgende:
Ik ken trouwens genoeg nerds die van sport houden, dus vraag me af waar de bewering uit de OP op slaat?
Wat neem je het altijd op voor dat soort mensen? Ik heb echt nog nooit een nerd gezien die van een sport buiten schaken om houdt.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:06:51 #129
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79885754
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:05 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat neem je het altijd op voor dat soort mensen? Ik heb echt nog nooit een nerd gezien die van een sport buiten schaken om houdt.
Misschien omdat ik er zelf een ben?
Elite
Tegen TTIP
pi_79885772
quote:

[..]

Ik weet niet waar je vandaan haalt dat een groot deel bij de universiteit blijft, want bij mijn universiteit is dat in ieder geval niet zo. Dat zijn er maar een paar... En die 'nutteloze' onderzoeken worden gebruikt bij het maken van de dingen waar je in je dagelijkse leven mee te maken hebt, of je dat nou doorhebt of niet.

Topsporter zijn is per definitie geen bijdrage leveren aan de vooruitgang van de mensheid.
pi_79885774
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:59 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Weer dikke onzin. De meeste rijke mensen zijn allemaal nerd, veel daarvan zelfs computernerds. En dat hebben ze echt niet bereikt door heel de dag opgesloten in het hok te programmeren.
pi_79885810
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:05 schreef Ritmo het volgende:

[..]

tsja, als je een figuur als Emimich als maatstaf neemt ...
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:08:38 #133
136 V.
Like tears in rain...
pi_79885824
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:18 schreef Ritmo het volgende:
...maar mensen die het fanatiek volgen daarvoor gelden nog enigszins verzachtende omstandigheden omdat ze in elk geval nog weten waar ze over praten als het over sport gaat.
...en dat is belangrijk, omdat...?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_79885829
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Misschien omdat ik er zelf een ben?
Waarom vind jij jezelf in godsnaam een nerd?
-
pi_79885840
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:07 schreef elfzesendertig het volgende:

Topsporter zijn is per definitie geen bijdrage leveren aan de vooruitgang van de mensheid.
Indirect misschien wel.
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:10:33 #136
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_79885892
Oude bekende.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_79885940
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:10 schreef griekjeee het volgende:
Oude bekende.
Griekjeee.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:13:10 #138
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_79885977
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Griekjeee.
Hallo daar!
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:15:25 #139
236046 NotYou
tigerblood
pi_79886059
Grieken.
Je suis Charlie Sheen
pi_79886089
quote:

[..]

*ho hum...

Verreweg de meeste academici stromen na het behalen van hun mastertitel de arbeidsmarkt op en komen in een managementfunctie of traineeship terecht. Slechts een klein deel besluit om voor promotie te gaan, als ze al überhaupt een aanstelling daarvoor kunnen krijgen.
pi_79886097
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:15 schreef NotYou het volgende:
Grieken.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:16:51 #142
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_79886099
Voetbal is geen sport nee.
Lack of common cents
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:17:20 #143
236046 NotYou
tigerblood
pi_79886119
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:18:46 #144
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_79886174
quote:

[..]

Ik weet niet waar je vandaan haalt dat een groot deel bij de universiteit blijft, want bij mijn universiteit is dat in ieder geval niet zo. Dat zijn er maar een paar... En die 'nutteloze' onderzoeken worden gebruikt bij het maken van de dingen waar je in je dagelijkse leven mee te maken hebt, of je dat nou doorhebt of niet.

Yeah yeah, er zijn allerlei nuttige onderzoeken en allerlei mensen met een universitaire opleiding die belangrijke en nuttige dingen doen. Dat wil niet zeggen dat hun opleiding hier een voorwaarde voor is geweest, en evenzogoed wil een grote hoeveelheid goede onderzoeken niet zeggen dat er geen nog grotere stapel zinloze onderzoeken zijn die alleen worden geschreven omwille van het publiceren. Dat is aan iedere universiteit zo, maar het verschilt natuurlijk per studie. Sowieso verschilt de toevoeging van academisch onderwijs per vakgebied enorm. Het is over het algemeen een stuk relevanter voor beta studies dan voor bijvoorbeeld bedrijfskunde of maatschappelijke en talenstudies. Enfin. Is een discussie die totaal los staat van het topic verder. Je laatste zin is natuurlijk een totale grap. De topsport als voorbeeld is misschien wel het enige wat de mensheid tot dusver en in de toekomst gaat behoeden voor complete obesitas. Topsporters en de topsport hebben 'enabling' functies t.o.v. de rest van de wereld; de kijker, de fan.
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:19:20 #145
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79886190
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Waarom vind jij jezelf in godsnaam een nerd?
Beroep + interesses. Ok, er zijn ergere dan ik. Ben zeker geen stereotype nerd en ja er zijn er zoals jij ze omschrijft, maar waar ik werk is dat een minderheid (lees 1 persoon)

Nu is natuurlijk de vraag wat jij precies onder een nerd omschrijft. Voor mij is dat heel breed namelijk.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:19:31 #146
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_79886196
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:15 schreef NotYou het volgende:
Grieken.
Stiekem hou je van me. Dat doen ze allemaal.
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:20:27 #147
220480 Dingess
PeeVeeDeeAaa
pi_79886230
quote:

[..]

Je punt is?

Drogba
pi_79886300
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Beroep + interesses. Ok, er zijn ergere dan ik. Ben zeker geen stereotype nerd en ja er zijn er zoals jij ze omschrijft, maar waar ik werk is dat een minderheid (lees 1 persoon)

Nu is natuurlijk de vraag wat jij precies onder een nerd omschrijft. Voor mij is dat heel breed namelijk.
Beroep en interesses zegt niet alles. Je kunt er nog wel interesses naast hebben. Het gaat me hier vooral om mensen die naast ICT eigenlijk verder geen interesses hebben en sociaal incapabel zijn.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:22:37 #149
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_79886306
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:16 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

*ho hum...

Verreweg de meeste academici stromen na het behalen van hun mastertitel de arbeidsmarkt op en komen in een managementfunctie of traineeship terecht. Slechts een klein deel besluit om voor promotie te gaan, als ze al überhaupt een aanstelling daarvoor kunnen krijgen.
... en in die traineeship of andere startersfunctie komen ze er vaker wel dan niet achter dat de universteit puur algemeen vormend van nut is geweest en dat ze het echte werk en de echte kennis zich pas eigen maken nu het leven na de universiteit is begonnen. Dat is dus de reden dat ik de universiteit an sich totaal niet waardeer als 'elitair' instituut wat mensen aanwenden om te laten zien dat ze wat in hun mars hebben. Dat moet de tijd in vrijwel alle gevallen nog maar uitwijzen.

Enfin. Ik laat de academische discussie in dit topic even voor wat 'ie is
pi_79886355
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:18 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Yeah yeah, er zijn allerlei nuttige onderzoeken en allerlei mensen met een universitaire opleiding die belangrijke en nuttige dingen doen. Dat wil niet zeggen dat hun opleiding hier een voorwaarde voor is geweest, en evenzogoed wil een grote hoeveelheid goede onderzoeken niet zeggen dat er geen nog grotere stapel zinloze onderzoeken zijn die alleen worden geschreven omwille van het publiceren. Dat is aan iedere universiteit zo, maar het verschilt natuurlijk per studie. Sowieso verschilt de toevoeging van academisch onderwijs per vakgebied enorm. Het is over het algemeen een stuk relevanter voor beta studies dan voor bijvoorbeeld bedrijfskunde of maatschappelijke en talenstudies. Enfin. Is een discussie die totaal los staat van het topic verder. Je laatste zin is natuurlijk een totale grap. De topsport als voorbeeld is misschien wel het enige wat de mensheid tot dusver en in de toekomst gaat behoeden voor complete obesitas. Topsporters en de topsport hebben 'enabling' functies t.o.v. de rest van de wereld; de kijker, de fan.
Jij was net degene die beweerde dat de helft van de studenten aan de universiteit gaat werken. Hoe geloofwaardig ben je nog?

Wat betreft obesitas.. dat is meer eetpatroon dan beweeggedrag als je het mij vraagt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')