Mensen die wel voor dat zinnetje staan, maar niet een passelijke reactie hebben op mijn 2 vorige posts.quote:
Ik zal even kijken.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:17 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mensen die wel voor dat zinnetje staan, maar niet een passelijke reactie hebben op mijn 2 vorige posts.![]()
Stelletje leeghoofden.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
Sport.
Heel fanatiek allemaal regeltjes opvolgen. Alsof het er toe doet of zo.Naar elkaar schelden en doen, omdat het belangrijk is om te winnen.
Waarbij 'winnen' betekent: het zo goed mogelijk opvolgen van regeltjes die door iemand anders bedacht zijn
Omdat je het belangrijk vindt wat anderen van je vinden.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
Sport.
Heel fanatiek allemaal regeltjes opvolgen. Alsof het er toe doet of zo.Naar elkaar schelden en doen, omdat het belangrijk is om te winnen.
Waarbij 'winnen' betekent: het zo goed mogelijk opvolgen van regeltjes die door iemand anders bedacht zijn
Omdat je het belangrijk vindt wat anderen van je vinden.
Gillend 90 minuten naar een groep zwetende zwakbegaafden kijken, heel mannelijk hoorquote:
Waarom altijd dat 'zwetende' als argument gebruiken?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:49 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Gillend 90 minuten naar een groep zwetende zwakbegaafden kijken, heel mannelijk hoor
En die voetballers zelf huilen harder dan mijn nichtje van 3 als ze eens omver gelopen wordenWat een kerels
Mensen die niet verder kijken dan bezwete mannen als ze voetbal kijken. Tikje homo.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:49 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Gillend 90 minuten naar een groep zwetende zwakbegaafden kijken, heel mannelijk hoor
En die voetballers zelf huilen harder dan mijn nichtje van 3 als ze eens omver gelopen wordenWat een kerels
Want er is zoveel diepere betekenis te vinden in die zeer complexe sportquote:Op donderdag 8 april 2010 12:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Mensen die niet verder kijken dan bezwete mannen als ze voetbal kijken. Tikje homo.
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:52 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Want er is zoveel diepere betekenis te vinden in die zeer complexe sport
Jep. Maar jij zal wel een a-sportieve dikzak zijn die in zijn gezicht regelrecht wordt uitgelachen als je roept dat voetbal voor zwetende homo's is die dan maar op internet anoniem een grote mond komt hebben.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:52 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Want er is zoveel diepere betekenis te vinden in die zeer complexe sport
Zoals ik al zei heb ik niets tegen sport, maar voetbal is echt zó VMBO.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Jep. Maar jij zal wel een a-sportieve dikzak zijn die in zijn gezicht regelrecht wordt uitgelachen als je roept dat voetbal voor zwetende homo's is die dan maar op internet anoniem een grote mond komt hebben.
Ja, daarom is er bijvoorbeeld op de VU een studentencompetitie. Omdat daar alle VMBO'ers zitten.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:55 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik niets tegen sport, maar voetbal is echt zó VMBO.
Ik kan me nog wel een Jaap Stam herinneren die aan de rand van het veld zijn wenkbrauw liet hechten om meteen daarna weer het veld in te stappen.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:57 schreef 9x19 het volgende:
Echt waar, volwassen kerels die gaan huilen als een kind als ze een tikje krijgen. Ga rugby spelen ofzo, mieten.
Ja, maar Jaap Stam is Jaap Stam. Je ziet gewoon in zijn ogen dat hij een bikkel is.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een Jaap Stam herinneren die aan de rand van het veld zijn wenkbrauw liet hechten om meteen daarna weer het veld in te stappen.
En aan zijn lichaamsbouw.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:01 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja, maar Jaap Stam is Jaap Stam. Je ziet gewoon in zijn ogen dat hij een bikkel is.![]()
Dat weer niet. Zoveel gasten zijn goed gebouwd maar zijn eigenlijk mietjes. Goed lichaam betekend alleen maar dat ze veel capaciteit hebben om sterk te zijn. En lang niet altijd zijn ze daadwerkelijk sterk.quote:
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een Jaap Stam herinneren die aan de rand van het veld zijn wenkbrauw liet hechten om meteen daarna weer het veld in te stappen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:03 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat weer niet. Zoveel gasten zijn goed gebouwd maar zijn eigenlijk mietjes. Goed lichaam betekend alleen maar dat ze veel capaciteit hebben om sterk te zijn. En lang niet altijd zijn ze daadwerkelijk sterk.
Zoveel wedstrijden zal je niet zien, neem ik aan. Hoe weet je dan dat het uitzonderingen zijn?quote:
Omdat ik vrienden heb die het wel eens kijken, en dan lach ik altijd om de truttige aanstellerij.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Zoveel wedstrijden zal je niet zien, neem ik aan. Hoe weet je dan dat het uitzonderingen zijn?
Prima, maar als je niks begrijpt van het spelletje, kom dan niet met sneue one-liners als "22 mannen die achter een balletje aanlopen".quote:Op donderdag 8 april 2010 13:10 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Omdat ik vrienden heb die het wel eens kijken, en dan lach ik altijd om de truttige aanstellerij.
Stoer hoor, lachen om die aanstellerij.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:10 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Omdat ik vrienden heb die het wel eens kijken, en dan lach ik altijd om de truttige aanstellerij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Dat is nog een stuk treuriger dan voetbal.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:10 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Dat was niet die van mij, maar goed.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Prima, maar als je niks begrijpt van het spelletje, kom dan niet met sneue one-liners als "22 mannen die achter een balletje aanlopen".
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Stoer hoor, lachen om die aanstellerij.
Ik vraag me af wat voor sport jij zelf eigenlijk doet.Geen balspelletjes in ieder geval, dat was iets voor toen ik 8 was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:16 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Dat was niet die van mij, maar goed.
Kom op zeg, begrijpen? Zo ingewikkeld is het echt niet. Het is niet voor niets dat zwakzinnige paupers door heel het land helemaal gek worden van deze achterlijkheid.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:18 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Geen balspelletjes in ieder geval, dat was iets voor toen ik 8 was.
Voetbal. Omdat ik het zelf speel en omdat ik met een groep vrienden op pad kan.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Zoiets heb ik vaak het idee. Gewoon na-apen, nooit voor jezelf is evalueren waar je mee bezig bent. Beetje zoals geloof.
Als je voetbal kijkt omdat het zo groot is, vanwege sociale redenen of omdat je het zelf doet (en daarmee op een andere manier naar een wedstrijd kijkt.) Dan kan ik het begrijpen. Haal dat weg en ik zie niet wat er zo speciaal is aan voetbal.
Ze moeten imo serieus video introduceren. Zodat het weer om het spel gaat draaien, in plaats van schwalbes en penalties proberen te forceren.
Nou, vertel maar op wat dan wel. En waarom dit intellectueler is dan voetbalquote:Op donderdag 8 april 2010 13:18 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Geen balspelletjes in ieder geval, dat was iets voor toen ik 8 was.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:16 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Dat was niet die van mij, maar goed.
Kom op zeg, begrijpen? Zo ingewikkeld is het echt niet. Het is niet voor niets dat zwakzinnige paupers door heel het land helemaal gek worden van deze achterlijkheid.
Ik doe niet aan persoonlijke details op een openbaar forum.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou, vertel maar op wat dan wel. En waarom dit intellectueler is dan voetbal.
Goedgekeurd wel, dat zijn goede redenen om het te kijken. Die redenen vallen allebei onder de punten die ik al aangaf. Het zegt weinig over de sport zelf en waarom deze beter is dan andere sporten.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voetbal. Omdat ik het zelf speel en omdat ik met een groep vrienden op pad kan.
Feijenoord, omdat ik vanaf groep 5/6 basisschool warme gevoelens voor die club heb.
Goedgekeurd?
Tuurlijk jongen. Tuurlijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan persoonlijke details op een openbaar forum.
Schaken zekerquote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef 9x19 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ik zal het afmaken:quote:Op donderdag 8 april 2010 12:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Mensen die niet verder kijken dan bezwete mannen als ze voetbal kijken. Tikje homo.
Dat is een in ieder geval een slimmer spelletje dan voetbal. Je mening erover bevestigt ook mijn vermoedens over je intellectuele inferioriteit overigensquote:
Gast wat praat je ik studeer aan de uni. En schaken is leuk ja maar het is geen sport. Accept je defeat nou maar want je faalt kanker hard.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:32 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Dat is een in ieder geval een slimmer spelletje dan voetbal. Je mening erover bevestigt ook mijn vermoedens over je intellectuele inferioriteit overigens
Heel academisch woordgebruik van jequote:Op donderdag 8 april 2010 13:36 schreef Song_Bilong het volgende:
[..]
Gast wat praat je ik studeer aan de uni. En schaken is leuk ja maar het is geen sport. Accept je defeat nou maar want je faalt kanker hard.
Daar kan ook niemand iets logisch/zinnigs over zeggen.. Smaak enzo.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:29 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Goedgekeurd wel, dat zijn goede redenen om het te kijken. Die redenen vallen allebei onder de punten die ik al aangaf. Het zegt weinig over de sport zelf en waarom deze beter is dan andere sporten.
Je faalt wel heel hard, zeg.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef 9x19 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |