Dat is nog een stuk treuriger dan voetbal.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:10 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Omdat ik vrienden heb die het wel eens kijken, en dan lach ik altijd om de truttige aanstellerij.
Dat was niet die van mij, maar goed.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Prima, maar als je niks begrijpt van het spelletje, kom dan niet met sneue one-liners als "22 mannen die achter een balletje aanlopen".
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Stoer hoor, lachen om die aanstellerij.
Ik vraag me af wat voor sport jij zelf eigenlijk doet.Geen balspelletjes in ieder geval, dat was iets voor toen ik 8 was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:16 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Dat was niet die van mij, maar goed.
Kom op zeg, begrijpen? Zo ingewikkeld is het echt niet. Het is niet voor niets dat zwakzinnige paupers door heel het land helemaal gek worden van deze achterlijkheid.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:18 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Geen balspelletjes in ieder geval, dat was iets voor toen ik 8 was.
Voetbal. Omdat ik het zelf speel en omdat ik met een groep vrienden op pad kan.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Zoiets heb ik vaak het idee. Gewoon na-apen, nooit voor jezelf is evalueren waar je mee bezig bent. Beetje zoals geloof.
Als je voetbal kijkt omdat het zo groot is, vanwege sociale redenen of omdat je het zelf doet (en daarmee op een andere manier naar een wedstrijd kijkt.) Dan kan ik het begrijpen. Haal dat weg en ik zie niet wat er zo speciaal is aan voetbal.
Ze moeten imo serieus video introduceren. Zodat het weer om het spel gaat draaien, in plaats van schwalbes en penalties proberen te forceren.
Nou, vertel maar op wat dan wel. En waarom dit intellectueler is dan voetbalquote:Op donderdag 8 april 2010 13:18 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Geen balspelletjes in ieder geval, dat was iets voor toen ik 8 was.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:16 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Dat was niet die van mij, maar goed.
Kom op zeg, begrijpen? Zo ingewikkeld is het echt niet. Het is niet voor niets dat zwakzinnige paupers door heel het land helemaal gek worden van deze achterlijkheid.
Ik doe niet aan persoonlijke details op een openbaar forum.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou, vertel maar op wat dan wel. En waarom dit intellectueler is dan voetbal.
Goedgekeurd wel, dat zijn goede redenen om het te kijken. Die redenen vallen allebei onder de punten die ik al aangaf. Het zegt weinig over de sport zelf en waarom deze beter is dan andere sporten.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voetbal. Omdat ik het zelf speel en omdat ik met een groep vrienden op pad kan.
Feijenoord, omdat ik vanaf groep 5/6 basisschool warme gevoelens voor die club heb.
Goedgekeurd?
Tuurlijk jongen. Tuurlijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan persoonlijke details op een openbaar forum.
Schaken zekerquote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef 9x19 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ik zal het afmaken:quote:Op donderdag 8 april 2010 12:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Mensen die niet verder kijken dan bezwete mannen als ze voetbal kijken. Tikje homo.
Dat is een in ieder geval een slimmer spelletje dan voetbal. Je mening erover bevestigt ook mijn vermoedens over je intellectuele inferioriteit overigensquote:
Gast wat praat je ik studeer aan de uni. En schaken is leuk ja maar het is geen sport. Accept je defeat nou maar want je faalt kanker hard.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:32 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Dat is een in ieder geval een slimmer spelletje dan voetbal. Je mening erover bevestigt ook mijn vermoedens over je intellectuele inferioriteit overigens
Heel academisch woordgebruik van jequote:Op donderdag 8 april 2010 13:36 schreef Song_Bilong het volgende:
[..]
Gast wat praat je ik studeer aan de uni. En schaken is leuk ja maar het is geen sport. Accept je defeat nou maar want je faalt kanker hard.
Daar kan ook niemand iets logisch/zinnigs over zeggen.. Smaak enzo.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:29 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Goedgekeurd wel, dat zijn goede redenen om het te kijken. Die redenen vallen allebei onder de punten die ik al aangaf. Het zegt weinig over de sport zelf en waarom deze beter is dan andere sporten.
Je faalt wel heel hard, zeg.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef 9x19 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |