Beweging wordt deels gemotiveerd door topsport (en het uiterlijk wat er bij komt).quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij was net degene die beweerde dat de helft van de studenten aan de universiteit gaat werken. Hoe geloofwaardig ben je nog?
Wat betreft obesitas.. dat is meer eetpatroon dan beweeggedrag als je het mij vraagt.
De spreekwoordelijke helft. Je weet wel. Zo van, 'een flink aantal' ten opzichte van 'een ander flink aantal'.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij was net degene die beweerde dat de helft van de studenten aan de universiteit gaat werken. Hoe geloofwaardig ben je nog?
Wat betreft obesitas.. dat is meer eetpatroon dan beweeggedrag als je het mij vraagt.
Dus twee keer de helft.. is niet.. het geheel?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:25 schreef Pinterman het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke helft. Je weet wel. Zo van, 'een flink aantal' ten opzichte van 'een ander flink aantal'.
Oh wacht, 1/4e van de studenten natuurlijk! Dat zou nog wel eens kunnen dan!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus twee keer de helft.. is niet.. het geheel?![]()
Je kan overdrijven.quote:
Hee jij was toch een Amsterdam Hooligan?quote:
Daar denkt Melvin Manhoef toch heel anders over.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:38 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Je kan overdrijven.![]()
Mannen van 170cm hebben ook een degelijke sport nodig. Je kan ze moeilijk in een sport gooien met veel fysiek contact, dan hebben ze binnen no time geen tanden meer. Niets mis met voetbal.
Niet teveel eten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:19 schreef Jmsls het volgende:
Ik game wel, ik vind voetbal kijken leuk , maar doe niet zelf een sport, wat nu
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:22 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen maar de keepers hebben tanden.
vrouwentennisquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:04 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ok eens, en amateur volleybal mag er ook altijd wel zijn.Tennis ook. Maar dat zijn niet echte contact sporten.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:57 schreef Hostility het volgende:
[..]
vrouwensportdie shit moeten ze echt eens opdoeken. de nummer 1 van de vrouwen kan niet eens winnen van de nummer 100 van de mannen. zo slecht.
je hebt heel fok! inclusief danny beledigtquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:54 schreef Ritmo het volgende:
Maar wel veel zitten te gamen en achter hun PCtje zitten.![]()
Klacht moge duidelijk zijn.
jij snapt de talloze verbindingen tussen spel en echte leven niet?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
Sport.
Heel fanatiek allemaal regeltjes opvolgen. Alsof het er toe doet of zo.Naar elkaar schelden en doen, omdat het belangrijk is om te winnen.
Waarbij 'winnen' betekent: het zo goed mogelijk opvolgen van regeltjes die door iemand anders bedacht zijn
Omdat je het belangrijk vindt wat anderen van je vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |