quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:16 schreef tliciouz het volgende:
Wat een stelletje huillie's in het nagellak topic zeg over dat jasje
Supervetquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:18 schreef Mr.DD het volgende:
Nozzman gaat waarschijnlijk de voorkant van de laatste schoolkrant maken van mijn school![]()
(ik ben de hoofdredacteur)
Ja een paar vonden het lullig van me renren ookquote:
Applausjeeee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef Hyman het volgende:
~fuck yeah, ik heb mezelf weer overtroffen met mn gebakken ei![]()
met kaas, cayennepeper, knoflookpoeder, en kerrie en dan bovenop shoarma
op een broodje met roomboter en ketchup
Ik vind het ook lullig maar wel een briljante actie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja een paar vonden het lullig van me renren ookja sorry maar iedereen stond kleren van elkaar weg te grijpen waren op dat moment wel 200 man binnen, en ze zat er niet op te letten dus als ik hem niet had gepakt had het meisje achter me hem wel weg gegrepen.
Shoarma op je ei?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef Hyman het volgende:
~fuck yeah, ik heb mezelf weer overtroffen met mn gebakken ei![]()
met kaas, cayennepeper, knoflookpoeder, en kerrie en dan bovenop shoarma
op een broodje met roomboter en ketchup
Bah.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Alsof er een engeltje over je tong pist.
Ja kan er niets aan doen als ik hem had laten liggen op die plek was hij ook binnen 10 seconden weg geweest, maar even later liep ik de winkel uit en toen waren ze weer aangevuld dus ze moeten niet zeuren!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind het ook lullig maar wel een briljante actie.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kan er niets aan doen als ik hem had laten liggen op die plek was hij ook binnen 10 seconden weg geweest, maar even later liep ik de winkel uit en toen waren ze weer aangevuld dus ze moeten niet zeuren!
Meid toch.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil camera.Mobiel kapot > geen camera, camera kapot > al helemaal geen camera.
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Beetje normaalwat maakt dat eigenlijk uit
Camera is in ieder geval dood.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil camera.Mobiel kapot > geen camera, camera kapot > al helemaal geen camera.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet.Was ze arrogant? Als het zo'n breezersletje was is het volledig terecht namelijk en dan zou ik hetzeldfe hebben gedaan.
Tof! Die dingen staan mij niet op een of andere manier, superkut.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan mooiermet zo'n schuine rits.
Ontstond er een bitchfight?quote:
Ja bij mij dus ook niet, was al een jaar op zoek naar eentje die echt tof stond, en dat was die van gister dus en als je al heel lang op zoek bent naar iets vind ik gewoon dat het mag.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tof! Die dingen staan mij niet op een of andere manier, superkut.
Jankmensen hier. Beetje spanning maakt het leven leuk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja bij mij dus ook niet, was al een jaar op zoek naar eentje die echt tof stond, en dat was die van gister dus en als je al heel lang op zoek bent naar iets vind ik gewoon dat het mag.![]()
Maar goed ander onderwerp, het ligt blijkbaar nogal gevoelig
Nee ze heeft het niets eens gezien, zo erg was het niet eens jullie denken nu dat ik hem uit haar handen gegrist heb ofzoquote:
Er is zeker iemand met jouw maandverband aan het spelen, parachutes ervan maken voor soldaatjes. Niet getreurd, de supermarkt is nog open!quote:
Pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jankmensen hier. Beetje spanning maakt het leven leuk.
Het is dom dat je zoiets niet 10 seconden kan laten liggen zonder dat het verdwijnt. Mijn god zeg.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ze heeft het niets eens gezien, zo erg was het niet eens jullie denken nu dat ik hem uit haar handen gegrist heb ofzoze liet hem op een tafel liggen met andere kleren en ging een vriendin advies geven over wat ze aanhad. Is gewoon dom.
Je trekt het je wel erg aan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet.
Geen nagels gescheurd hoop ik?quote:
1. Het was uitverkoop.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het is dom dat je zoiets niet 10 seconden kan laten liggen zonder dat het verdwijnt. Mijn god zeg.
Zo zijn vrouwen met korting op kleren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het is dom dat je zoiets niet 10 seconden kan laten liggen zonder dat het verdwijnt. Mijn god zeg.
Idd, ik pak zulke dingen dan ook altijd snel weg hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ze heeft het niets eens gezien, zo erg was het niet eens jullie denken nu dat ik hem uit haar handen gegrist heb ofzoze liet hem op een tafel liggen met andere kleren en ging een vriendin advies geven over wat ze aanhad. Is gewoon dom.
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
1. Het was uitverkoop.
2. Vrouwen.
3. Kan je verwachten.
4. Daar maakt T gebruik van.
Conclusie: dat meisje is dom en T is slim. Niet erg aardig, maar slim.
Ik wou zeggen: Als ze het bij mij flikken. Maar vrouwen hoeven mijn kleren niet gelukkigquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
1. Het was uitverkoop.
2. Vrouwen.
3. Kan je verwachten.
4. Daar maakt T gebruik van.
Conclusie: dat meisje is dom en T is slim. Niet erg aardig, maar slim.
Ik houd mijn spullen altijd goed vast. En als het toch bij mij zou gebeuren zou ik balen ja. Da's wat anders dan 'een probleem zijn'.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als het bij jou zou gebeuren zou het wel een probleem zijn ofniet?
Ja zoiets had ik al door. Die mannen in Uruzgan zijn mietjes vergeleken bij vrouwen in een winkel tijdens uitverkoop.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen met korting op kleren.
Shoppin' is war ya knowzquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: Als ze het bij mij flikken. Maar vrouwen hoeven mijn kleren niet gelukkigEn 1 en 3 maken natuurlijk niets uit.
andersom wel dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: Als ze het bij mij flikken. Maar vrouwen hoeven mijn kleren niet gelukkigEn 1 en 3 maken natuurlijk niets uit.
Jawel, drie maakt heel veel uit. Als je zoiets kan verwachten dan ben je gewoon dom als je het dan laat liggen en er niet naar omkijkt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Echt welquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Stoute secretaressequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef tliciouz het volgende:
Oke we houden opik ben een ongelooflijke bitch geweest, ik ga nu in een hoekje huilen en naar god bidden en me excuses aanbieden aan het meisje, jullie tevreden?
God bestaat!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef tliciouz het volgende:
Oke we houden opik ben een ongelooflijke bitch geweest, ik ga nu in een hoekje huilen en naar god bidden en me excuses aanbieden aan het meisje, jullie tevreden?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Echt wel! Je moet ze hier eens zien bij die bakken als er korting is
!! Geweldig dat
! Fristi'tje erbij en kijken
!
Ja, want dat doe je op goede vrijdag!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef tliciouz het volgende:
Goed zo jochiequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb dan het fatsoen om ervanaf te blijven.
Ik snap je welquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
!! Geweldig dat
!
Jezus, je komt uit Leeuwen geen gereformeerd kut dorp.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb dan het fatsoen om ervanaf te blijven.
Je zei titquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
!! Geweldig dat
!
Echt, ik heb ook zo'n vriendinquote:
Hij is gewoon goed opgevoed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jezus, je komt uit Leeuwen geen gereformeerd kut dorp.
Betekent niet dat ik geen normen en waarden heb meegekregen van thuis.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jezus, je komt uit Leeuwen geen gereformeerd kut dorp.
Ik zit er niet mee, ik ben al een jaar op zoek naar zo'n jasje nu kon ik hem voor 15 euro krijgen. Ze heeft hem gewoon op een stapel kleren gelegd die al helemaal door elkaar lagen dat is gewoon stom. Ik zag toevallig dat ze hem neer legde, maar iemand die er zo langs was gelopen had hem ook wel gegrepen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik snap je wel! Niet tof, maar wanneer iedereen het doet dan mag jij het ook best doen. De goede (nette) mensen lijden onder de slechte. Nou, wake-up call, je wordt heus niet beloond voor het netjes niets doen en afwachten tot het jasje weer een keer zo duur is. Neem je eigen maatregelen
Jij hebt vriendinnen die nog op de basisschool zitten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Echt, ik heb ook zo'n vriendin! Ik lach dr eigenljik gewoon uit, nouja niet echt uitlachen, maar hoe ze doet is gewoon zo... Tja, basisschool
...
Hihi, en je spreekt het zelfs uit als 'tiet'quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
late reactie![]()
Wij hebben een nieuwe verslaving #3!Echt een spel voor een muzikale fokker
Royco pwnd jullie toch allemaal welquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
late reactie![]()
Ik vind het gewoon zuur voor dat meisje en heb er meer moeite mee dan dat je bijvoorbeeld een lipstick zou jatten bij de kruidvatquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb echt een hekel aan mensen die dat soort dingen helemaal verschrikkelijk vinden.Sorry Rik.
Ja, dat zal ik vast bedoelenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij hebt vriendinnen die nog op de basisschool zitten?
IKRquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hihi, en je spreekt het zelfs uit als 'tiet'!!
Ik heb 15 punten gehaaldquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ik ga er vanavond weer even voor zitten.
quote:
Nou, dikke boeiend dan. Dat is net zoiets als 300 rondjes rijden voor een parkeerplaats, ik kruip wel voor hoor, mazzol.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee, ik ben al een jaar op zoek naar zo'n jasje nu kon ik hem voor 15 euro krijgen. Ze heeft hem gewoon op een stapel kleren gelegd die al helemaal door elkaar lagen dat is gewoon stom. Ik zag toevallig dat ze hem neer legde, maar iemand die er zo langs was gelopen had hem ook wel gegrepen.
ja, kloptquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Royco pwnd jullie toch allemaal wel
Oh tof.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
late reactie![]()
PI's hequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Rik ga even lekker uithuilen ofzo. Als je zo over alles denkt in het leven, ga je een fucking zwaar leven tegemoet.
Rik kunnen we ophouden oke?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik geen normen en waarden heb meegekregen van thuis.
IKRquote:
Moet je na gaan als ik mee zou gaan doen!quote:
I know rightquote:
Dat slaat echt kant noch wal. Als je iets jat zonder ervoor te betalen ben je crimineel bezig. Pak je iets wat iemand weg legt, is het gewoon diegene eigen schuld. Als ik iets in de Primark heb weten te bemachtigen in MIJN maat ga ik dat zeer zeker niet meer ergens anders neer leggen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zuur voor dat meisje en heb er meer moeite mee dan dat je bijvoorbeeld een lipstick zou jatten bij de kruidvat
Want op de bühne, leef ik me uit!quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Rik ga even lekker uithuilen ofzo. Als je zo over alles denkt in het leven, ga je een fucking zwaar leven tegemoet.
Ben jij beter dan don? of slechterquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je na gaan als ik mee zou gaan doen!
Kinderen voor kinderen?quote:
Ah, zeg dat dan gewoon ;D!quote:
Kom eens op msn?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rik kunnen we ophouden oke?voortaan zal ik het even netjes vragen aan haar.
Ik denk vergelijkbaarquote:
Jan Smitquote:
IKR is internetslang, jwtquote:
Ohquote:
Waar in Arnheim zit die winkel dan? Bij Blokker of zo? Ik weet het niet. Sowieso is Arnheim wel een mooi stadsie om eens langs de winkels te struinen. Jammer alleen dat elk centrum van een grotere stad een exacte kopie is van een ander wat betreft winkels.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom jij eens een keer een dagje Arnhem!
Dat is al helemaal achterlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zuur voor dat meisje en heb er meer moeite mee dan dat je bijvoorbeeld een lipstick zou jatten bij de kruidvat
Ja daarom, dat is gewoon dom want je weet dat iemand anders in een tyfus drukke winkel het zo weer weggrist, en als je Primark zegt gaat mijn buik alweer kriebelenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat slaat echt kant noch wal. Als je iets jat zonder ervoor te betalen ben je crimineel bezig. Pak je iets wat iemand weg legt, is het gewoon diegene eigen schuld. Als ik iets in de Primark heb weten te bemachtigen in MIJN maat ga ik dat zeer zeker niet meer ergens anders neer leggen.
Die doet het weer eens niet, maar wij komen uit maas en waal, vergeven en vergeten dotje.quote:
Mijn buik ook. Maar meer om vervolgens over de nek te gaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daarom, dat is gewoon dom want je weet dat iemand anders in een tyfus drukke winkel het zo weer weggrist, en als je Primark zegt gaat mijn buik alweer kriebelen
Nee tegenover de andere vero moda en jack en jonesquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar in Arnheim zit die winkel dan? Bij Blokker of zo? Ik weet het niet. Sowieso is Arnheim wel een mooi stadsie om eens langs de winkels te struinen. Jammer alleen dat elk centrum van een grotere stad een exacte kopie is van een ander wat betreft winkels.
Had je even moeten zeggen, dan was ik er ook heen gekomen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee tegenover de andere vero moda en jack en jonesbeetje stom gedaan, ik vind Arnhem een kut stad
Nijmegen is leukerquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee tegenover de andere vero moda en jack en jonesbeetje stom gedaan, ik vind Arnhem een kut stad
Nah, anders dan Groningen. Ik begin Groningen saai te vinden qua winkels en winkelaanbod. Says enoughquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zei nog dat ik er na 6 uur was doos!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Had je even moeten zeggen, dan was ik er ook heen gekomen.
quote:
Nee, moest bloed laten afnemen en rontgenfoto maken. Ook moet ik 3 dagen lang mijn schijt op vangen en in zo'n reageerbuis stoppenquote:
Whaddup dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
[..]
Nee, moest bloed laten afnemen en rontgenfoto maken. Ook moet ik 3 dagen lang mijn schijt op vangen en in zo'n reageerbuis stoppen![]()
. Die naar het lab brengen en dan krijg ik de uitslag.
Heb wel al van mijn huisarts medicijnen gekregen.
Niet op in gaan, maakt niet uit, gaat vanzelf over.quote:
Wtfquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
[..]
Nee, moest bloed laten afnemen en rontgenfoto maken. Ook moet ik 3 dagen lang mijn schijt op vangen en in zo'n reageerbuis stoppen![]()
Pas je op dat het niet aan je handen komtquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het een goeie actiequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rik kunnen we ophouden oke?voortaan zal ik het even netjes vragen aan haar.
Al 3 weken last van buikpijn en af en toe misselijkheid. En aangezien ik nooit naar de huisarts ga neemt mijn huisarts mij altijd uiterst serieus als ik daar een keer langs komquote:
Als ik een tijd niet ben geweest naar de huisarts ga ik gewoon langs om hoi te zeggenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Al 3 weken last van buikpijn en af en toe misselijkheid. En aangezien ik nooit naar de huisarts ga neemt mijn huisarts mij altijd uiterst serieus als ik daar een keer langs kom.
Tja achja, het is nu eenmaal.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Pas je op dat het niet aan je handen komt
Bummerquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Al 3 weken last van buikpijn en af en toe misselijkheid. En aangezien ik nooit naar de huisarts ga neemt mijn huisarts mij altijd uiterst serieus als ik daar een keer langs kom.
Ging dat met jou maar zoquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet op in gaan, maakt niet uit, gaat vanzelf over.
Mja. Als ik naar de huisarts ga is het ook wel serieus.quote:
Ik wou al zeggen!quote:
Waarom datquote:
En terecht!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mja. Als ik naar de huisarts ga is het ook wel serieus.
Desu omdat hij niet fatsoenlijk met mij kan discussierenquote:
Hier past maar 1 reactie:quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Desu omdat hij niet fatsoenlijk met mij kan discussierenHij wint het niet van me wegens een tekort aan valide argumenten
Daarop gaat-ie mij enorm onvolwassen bejegenen
Dit is geen PUB-talk. Je wordt weg gepest omdat je boven ons niveau staat. Je hoort hier niet, doch voel je je hier thuis. Waarschijnlijk zit je met jezelf in de knoei en weet je je eigen niveau niet aan te geven.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Desu omdat hij niet fatsoenlijk met mij kan discussierenHij wint het niet van me wegens een tekort aan valide argumenten
Daarop gaat-ie mij enorm onvolwassen bejegenen
JIJ!... JIJ!!.... JIJ!!!!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
IK WAS HET NIJN!! IK NOEMDE HAAR DUN
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar dat is een compliment toch?![]()
Tenzij ze die vrouw is die de dikste ter wereld wil worden
quote:
Gek genoeg begon de discussie bij hem zelfquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dit is geen PUB-talk. Je wordt weg gepest omdat je boven ons niveau staat. Je hoort hier niet, doch voel je je hier thuis. Waarschijnlijk zit je met jezelf in de knoei en weet je je eigen niveau niet aan te geven.
[/horoscoop]
Je weet ook hoe ik het bedoel toch?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gek genoeg begon de discussie bij hem zelf! Ik ga er daarna op in. Maar dat maakt niet uit
Ik zal het nooit meer doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
JIJ!... JIJ!!.... JIJ!!!!!
BOEFJE!
FOEI!
Sure surequote:
het topic volgen is moeilijk, ik weet hetquote:
Oké daar ga ik echt in falenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het topic volgen is moeilijk, ik weet hetErgens heb ik een link naar het topic geplaatst, maar ehm dit is het spel:
http://en.massivemusicquiz.com/
Wat een debielenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:03 schreef tliciouz het volgende:
Boh, die mensen die zich vandaag echt laten kruizen
Welke film is dat?quote:
Ach, men doet wat ze ingegeven wordt, hoe orthodox en mongoloïde het ook is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:03 schreef tliciouz het volgende:
Boh, die mensen die zich vandaag echt laten kruizen
Aziatische horrorfilm zie ik in de link.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:05 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wil het wel weten nu.
Da's The Grudge.quote:
Die heb ik al 20 jaar hoor?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:07 schreef tliciouz het volgende:
Ja schieganger je hebt je lul wel weer gehad nu.
Hebbik!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
900 euro voor een laptop met verouderde specs.
WOAH!
Wat een baas bazenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:10 schreef Bravebart het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)deoclip_vd_week.html![]()
![]()
Topplaat ookquote:
jemig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
WOAH!
Mooi hequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
WOAH!
Iddquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jemig.
ik heb laatst voor 800 euro een laptop besteld met een i5 en een ati 5650 en een led scherm
Ja, die was ook niet meer dan 2 jaar oud waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jemig.
ik heb laatst voor 800 euro een laptop besteld met een i5 en een ati 5650 en een led scherm
EN wordt ook niet ouder dan 2 jaarquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die was ook niet meer dan 2 jaar oud waarschijnlijk
True thatquote:
dacht het wel.. heb er 3 jaar garantie bij..quote:
Voorbeelden zijn soms best grappigquote:Materiële delicten
- Niet het gepleegde strafbaar, zoals een honkbalknuppel en ermee slaan, maar het gevolg is strafbaar
b.v. iemand duwen is niet strafbaar, duwen van een flat af wel
wat de gek ervoor geeft.. Ik zou er zelf niks voor over hebben..quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:24 schreef Desunoto het volgende:
Een intern geheugen van 500 en nog wat mb, 60 gb harde schijf en een videokaart die met moeite net The Sims 1 op gemiddelde kwaliteit kan draaien.
FOK!kers, doe eens een gok.
3 jaar "garantie"quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dacht het wel.. heb er 3 jaar garantie bij..
Besides, mijn pa's laptop is inmiddels al 5 jaar oud, en werkt nog perfect.. En dat terwijl het een Acer is, dus dat Apple altijd beter is als Acer/andere niet-overpricede merken is bullshit.
mjah. Dus? bij mijn vorige laptop had ik 2 jaar garantie, die is iets na die 2 jaart stuk gegaan en wel gewoon gratis een nieuwe gekregen.quote:
Euhhhh je pa die sleept de laptop van plek naar plek? Moet hem soms noodgedwongen op zijn schoot zetten zonder brandwonden?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dacht het wel.. heb er 3 jaar garantie bij..
Besides, mijn pa's laptop is inmiddels al 5 jaar oud, en werkt nog perfect.. En dat terwijl het een Acer is, dus dat Apple altijd beter is als Acer/andere niet-overpricede merken is bullshit.
Ik zeg ook niet dat het nooit goed geregeld is, maar vaak gaan ze al enorm moeilijk doen als je rond je garantie termijn zitquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah. Dus? bij mijn vorige laptop had ik 2 jaar garantie, die is iets na die 2 jaart stuk gegaan en wel gewoon gratis een nieuwe gekregen.(Fujitsu)
René is een fan van duurzaamheid, wat eenieder mag weten in een discussie - vooral als Apple wederom als duur overprized en un-usefull wordt bestempeld.quote:
max ¤40 op MPquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:24 schreef Desunoto het volgende:
Een intern geheugen van 500 en nog wat mb, 60 gb harde schijf en een videokaart die met moeite net The Sims 1 op gemiddelde kwaliteit kan draaien.
FOK!kers, doe eens een gok.
Blackberryquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
René is een fan van duurzaamheid, wat eenieder mag weten in een discussie - vooral als Apple wederom als duur overprized en un-usefull wordt bestempeld.
And if so: waarom krijg ik over 5 dagen een android telefoon? HTC Desireeen iPhone crusher
Ja, mijn pa heeft hem regelmatig op zijn schoot, en hij doet belastingaangifte bij mensen, dus hij versleept hem ook heel veel. Het enige wat niet goed mee ris is de accu, maar dat mag ook wel na zoveel jaar.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhh je pa die sleept de laptop van plek naar plek? Moet hem soms noodgedwongen op zijn schoot zetten zonder brandwonden?
Ik heb 1 jaar met een HP gewerkt onder die omstandigheden... Ik ging janken slaan en en en en een zenuwinzinking. Hij was 900 euro, en na 1 jaar tot de draad toe versleten.
Dan is-ie gewoon erggggg zuinig op zijn spul, niets meer en minder. In een rugzak wil dat een stuk minder.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, mijn pa heeft hem regelmatig op zijn schoot, en hij doet belastingaangifte bij mensen, dus hij versleept hem ook heel veel. Het enige wat niet goed mee ris is de accu, maar dat mag ook wel na zoveel jaar.
mijn vader vervoert hem ook gewoon altijd in een rug of schoudertas.. en hij gaat gewoon normaal met zijn laptop om, vervoert hem ook gewoon in de kofferbak van zijn auto, dus de laptop schuift tijdens het rijden nogal eens met redelijke snelheid tegen een rand.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan is-ie gewoon erggggg zuinig op zijn spul, niets meer en minder. In een rugzak wil dat een stuk minder.
quote:
quote:René is een fan van duurzaamheid, wat eenieder mag weten in een discussie - vooral als Apple wederom als duur overprized en un-usefull wordt bestempeld.
And if so: waarom krijg ik over 5 dagen een android telefoon?
Okeequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik volg je niet
Ik ga maar eens klaarmaken om te vertrekken naar utreg.
Nein.quote:
quote:
quote:
Lekker.quote:
quote:
Ik heb m'n kofferbak, dak en motorkap gekleid en gewaxt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:52 schreef Rauw. het volgende:
Aie.
Wielen lichtelijk opgepoetst, zien er beter uit als eerst... Maar nog een lange weg te gaan
wa voor auto?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Koning
Als ik een Bosch ECU heb dan kan ik de ECU van een 1.4 en het injectiesysteem van een 1.4 er opschroeven.
Schijnt een stuk vlottere auto op te leveren
Citroën AXquote:
Begin eens met het verwijderen van onnodig materiaal anders. Reservewiel, radio, achterbank, bijrijdersstoel, alle troep uit je handschoenenvakje....quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Koning
Als ik een Bosch ECU heb dan kan ik de ECU van een 1.4 en het injectiesysteem van een 1.4 er opschroeven.
Schijnt een stuk vlottere auto op te leveren
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb m'n kofferbak, dak en motorkap gekleid en gewaxt.
Nice.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarna werd ik gebeld door een kameraad of ik mee ging cruisen, dus ben niet verder dan de wielen gekomen.
Je snapt het hele punt niet he.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Nice.
Alleen een maatje bredere banden zou ook niet verkeerd zijn
En zelf op een leeg wijnkratje zitten zekerquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Begin eens met het verwijderen van onnodig materiaal anders. Reservewiel, radio, achterbank, bijrijdersstoel, alle troep uit je handschoenenvakje....
Of een lichtgewicht sparco stoel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En zelf op een leeg wijnkratje zitten zeker
Het kan vrij gemakkelijk en goedkoop, dus waarom niet?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Of een lichtgewicht sparco stoel.
Mensen die meer vermogen uit hun 1.1 willen halen
Beter had je direct zo'n 1400gt (i?) gekocht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het kan vrij gemakkelijk en goedkoop, dus waarom niet?
Duurder in verbruik, aanschaf en verzekeringquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Beter had je direct zo'n 1400gt (i?) gekocht.
Ik heb zelf nog nooit een stoeprand geraakt, ook niet met dat 9J staal.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met stoepranden is dat van jou verre van ideaal
Gewoon stel stalen velgenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met stoepranden is dat van jou verre van ideaal
Ik ben een hele makkelijke parkeerder, dus kijk niet heel nauw en goed uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit een stoeprand geraakt, ook niet met dat 9J staal.
Stoeprandschade die je op de foto ziet komt van de vorige eigenaar.
Tenzij het gruwelijk foutloopt met je andere injectiesysteem en whatever je nog meer aan wilt passen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Duurder in verbruik, aanschaf en verzekering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |