dacht het wel.. heb er 3 jaar garantie bij..quote:
Voorbeelden zijn soms best grappigquote:Materiële delicten
- Niet het gepleegde strafbaar, zoals een honkbalknuppel en ermee slaan, maar het gevolg is strafbaar
b.v. iemand duwen is niet strafbaar, duwen van een flat af wel
wat de gek ervoor geeft.. Ik zou er zelf niks voor over hebben..quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:24 schreef Desunoto het volgende:
Een intern geheugen van 500 en nog wat mb, 60 gb harde schijf en een videokaart die met moeite net The Sims 1 op gemiddelde kwaliteit kan draaien.
FOK!kers, doe eens een gok.
3 jaar "garantie"quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dacht het wel.. heb er 3 jaar garantie bij..
Besides, mijn pa's laptop is inmiddels al 5 jaar oud, en werkt nog perfect.. En dat terwijl het een Acer is, dus dat Apple altijd beter is als Acer/andere niet-overpricede merken is bullshit.
mjah. Dus? bij mijn vorige laptop had ik 2 jaar garantie, die is iets na die 2 jaart stuk gegaan en wel gewoon gratis een nieuwe gekregen.quote:
Euhhhh je pa die sleept de laptop van plek naar plek? Moet hem soms noodgedwongen op zijn schoot zetten zonder brandwonden?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dacht het wel.. heb er 3 jaar garantie bij..
Besides, mijn pa's laptop is inmiddels al 5 jaar oud, en werkt nog perfect.. En dat terwijl het een Acer is, dus dat Apple altijd beter is als Acer/andere niet-overpricede merken is bullshit.
Ik zeg ook niet dat het nooit goed geregeld is, maar vaak gaan ze al enorm moeilijk doen als je rond je garantie termijn zitquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah. Dus? bij mijn vorige laptop had ik 2 jaar garantie, die is iets na die 2 jaart stuk gegaan en wel gewoon gratis een nieuwe gekregen.(Fujitsu)
René is een fan van duurzaamheid, wat eenieder mag weten in een discussie - vooral als Apple wederom als duur overprized en un-usefull wordt bestempeld.quote:
max ¤40 op MPquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:24 schreef Desunoto het volgende:
Een intern geheugen van 500 en nog wat mb, 60 gb harde schijf en een videokaart die met moeite net The Sims 1 op gemiddelde kwaliteit kan draaien.
FOK!kers, doe eens een gok.
Blackberryquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
René is een fan van duurzaamheid, wat eenieder mag weten in een discussie - vooral als Apple wederom als duur overprized en un-usefull wordt bestempeld.
And if so: waarom krijg ik over 5 dagen een android telefoon? HTC Desireeen iPhone crusher
Ja, mijn pa heeft hem regelmatig op zijn schoot, en hij doet belastingaangifte bij mensen, dus hij versleept hem ook heel veel. Het enige wat niet goed mee ris is de accu, maar dat mag ook wel na zoveel jaar.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhh je pa die sleept de laptop van plek naar plek? Moet hem soms noodgedwongen op zijn schoot zetten zonder brandwonden?
Ik heb 1 jaar met een HP gewerkt onder die omstandigheden... Ik ging janken slaan en en en en een zenuwinzinking. Hij was 900 euro, en na 1 jaar tot de draad toe versleten.
Dan is-ie gewoon erggggg zuinig op zijn spul, niets meer en minder. In een rugzak wil dat een stuk minder.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, mijn pa heeft hem regelmatig op zijn schoot, en hij doet belastingaangifte bij mensen, dus hij versleept hem ook heel veel. Het enige wat niet goed mee ris is de accu, maar dat mag ook wel na zoveel jaar.
mijn vader vervoert hem ook gewoon altijd in een rug of schoudertas.. en hij gaat gewoon normaal met zijn laptop om, vervoert hem ook gewoon in de kofferbak van zijn auto, dus de laptop schuift tijdens het rijden nogal eens met redelijke snelheid tegen een rand.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan is-ie gewoon erggggg zuinig op zijn spul, niets meer en minder. In een rugzak wil dat een stuk minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |