Ik heb m'n kofferbak, dak en motorkap gekleid en gewaxt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:52 schreef Rauw. het volgende:
Aie.
Wielen lichtelijk opgepoetst, zien er beter uit als eerst... Maar nog een lange weg te gaan
wa voor auto?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Koning
Als ik een Bosch ECU heb dan kan ik de ECU van een 1.4 en het injectiesysteem van een 1.4 er opschroeven.
Schijnt een stuk vlottere auto op te leveren
Citroën AXquote:
Begin eens met het verwijderen van onnodig materiaal anders. Reservewiel, radio, achterbank, bijrijdersstoel, alle troep uit je handschoenenvakje....quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Koning
Als ik een Bosch ECU heb dan kan ik de ECU van een 1.4 en het injectiesysteem van een 1.4 er opschroeven.
Schijnt een stuk vlottere auto op te leveren
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb m'n kofferbak, dak en motorkap gekleid en gewaxt.
Nice.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarna werd ik gebeld door een kameraad of ik mee ging cruisen, dus ben niet verder dan de wielen gekomen.
Je snapt het hele punt niet he.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Nice.
Alleen een maatje bredere banden zou ook niet verkeerd zijn
En zelf op een leeg wijnkratje zitten zekerquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Begin eens met het verwijderen van onnodig materiaal anders. Reservewiel, radio, achterbank, bijrijdersstoel, alle troep uit je handschoenenvakje....
Of een lichtgewicht sparco stoel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En zelf op een leeg wijnkratje zitten zeker
Het kan vrij gemakkelijk en goedkoop, dus waarom niet?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Of een lichtgewicht sparco stoel.
Mensen die meer vermogen uit hun 1.1 willen halen
Beter had je direct zo'n 1400gt (i?) gekocht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het kan vrij gemakkelijk en goedkoop, dus waarom niet?
Duurder in verbruik, aanschaf en verzekeringquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Beter had je direct zo'n 1400gt (i?) gekocht.
Ik heb zelf nog nooit een stoeprand geraakt, ook niet met dat 9J staal.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met stoepranden is dat van jou verre van ideaal
Gewoon stel stalen velgenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met stoepranden is dat van jou verre van ideaal
Ik ben een hele makkelijke parkeerder, dus kijk niet heel nauw en goed uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit een stoeprand geraakt, ook niet met dat 9J staal.
Stoeprandschade die je op de foto ziet komt van de vorige eigenaar.
Tenzij het gruwelijk foutloopt met je andere injectiesysteem en whatever je nog meer aan wilt passen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Duurder in verbruik, aanschaf en verzekering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |