Geen nagels gescheurd hoop ik?quote:
1. Het was uitverkoop.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het is dom dat je zoiets niet 10 seconden kan laten liggen zonder dat het verdwijnt. Mijn god zeg.
Zo zijn vrouwen met korting op kleren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het is dom dat je zoiets niet 10 seconden kan laten liggen zonder dat het verdwijnt. Mijn god zeg.
Idd, ik pak zulke dingen dan ook altijd snel weg hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ze heeft het niets eens gezien, zo erg was het niet eens jullie denken nu dat ik hem uit haar handen gegrist heb ofzoze liet hem op een tafel liggen met andere kleren en ging een vriendin advies geven over wat ze aanhad. Is gewoon dom.
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
1. Het was uitverkoop.
2. Vrouwen.
3. Kan je verwachten.
4. Daar maakt T gebruik van.
Conclusie: dat meisje is dom en T is slim. Niet erg aardig, maar slim.
Ik wou zeggen: Als ze het bij mij flikken. Maar vrouwen hoeven mijn kleren niet gelukkigquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
1. Het was uitverkoop.
2. Vrouwen.
3. Kan je verwachten.
4. Daar maakt T gebruik van.
Conclusie: dat meisje is dom en T is slim. Niet erg aardig, maar slim.
Ik houd mijn spullen altijd goed vast. En als het toch bij mij zou gebeuren zou ik balen ja. Da's wat anders dan 'een probleem zijn'.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als het bij jou zou gebeuren zou het wel een probleem zijn ofniet?
Ja zoiets had ik al door. Die mannen in Uruzgan zijn mietjes vergeleken bij vrouwen in een winkel tijdens uitverkoop.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen met korting op kleren.
Shoppin' is war ya knowzquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: Als ze het bij mij flikken. Maar vrouwen hoeven mijn kleren niet gelukkigEn 1 en 3 maken natuurlijk niets uit.
andersom wel dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: Als ze het bij mij flikken. Maar vrouwen hoeven mijn kleren niet gelukkigEn 1 en 3 maken natuurlijk niets uit.
Jawel, drie maakt heel veel uit. Als je zoiets kan verwachten dan ben je gewoon dom als je het dan laat liggen en er niet naar omkijkt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Echt welquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Stoute secretaressequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef tliciouz het volgende:
Oke we houden opik ben een ongelooflijke bitch geweest, ik ga nu in een hoekje huilen en naar god bidden en me excuses aanbieden aan het meisje, jullie tevreden?
God bestaat!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef tliciouz het volgende:
Oke we houden opik ben een ongelooflijke bitch geweest, ik ga nu in een hoekje huilen en naar god bidden en me excuses aanbieden aan het meisje, jullie tevreden?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Echt wel! Je moet ze hier eens zien bij die bakken als er korting is
!! Geweldig dat
! Fristi'tje erbij en kijken
!
Ja, want dat doe je op goede vrijdag!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef tliciouz het volgende:
Goed zo jochiequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb dan het fatsoen om ervanaf te blijven.
Ik snap je welquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
!! Geweldig dat
!
Jezus, je komt uit Leeuwen geen gereformeerd kut dorp.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb dan het fatsoen om ervanaf te blijven.
Je zei titquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
!! Geweldig dat
!
Echt, ik heb ook zo'n vriendinquote:
Hij is gewoon goed opgevoed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jezus, je komt uit Leeuwen geen gereformeerd kut dorp.
Betekent niet dat ik geen normen en waarden heb meegekregen van thuis.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jezus, je komt uit Leeuwen geen gereformeerd kut dorp.
Ik zit er niet mee, ik ben al een jaar op zoek naar zo'n jasje nu kon ik hem voor 15 euro krijgen. Ze heeft hem gewoon op een stapel kleren gelegd die al helemaal door elkaar lagen dat is gewoon stom. Ik zag toevallig dat ze hem neer legde, maar iemand die er zo langs was gelopen had hem ook wel gegrepen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik snap je wel! Niet tof, maar wanneer iedereen het doet dan mag jij het ook best doen. De goede (nette) mensen lijden onder de slechte. Nou, wake-up call, je wordt heus niet beloond voor het netjes niets doen en afwachten tot het jasje weer een keer zo duur is. Neem je eigen maatregelen
Jij hebt vriendinnen die nog op de basisschool zitten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Echt, ik heb ook zo'n vriendin! Ik lach dr eigenljik gewoon uit, nouja niet echt uitlachen, maar hoe ze doet is gewoon zo... Tja, basisschool
...
Hihi, en je spreekt het zelfs uit als 'tiet'quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
late reactie![]()
Wij hebben een nieuwe verslaving #3!Echt een spel voor een muzikale fokker
Royco pwnd jullie toch allemaal welquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
late reactie![]()
Wij hebben een nieuwe verslaving #3!Echt een spel voor een muzikale fokker
Ik vind het gewoon zuur voor dat meisje en heb er meer moeite mee dan dat je bijvoorbeeld een lipstick zou jatten bij de kruidvatquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb echt een hekel aan mensen die dat soort dingen helemaal verschrikkelijk vinden.Sorry Rik.
Ja, dat zal ik vast bedoelenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij hebt vriendinnen die nog op de basisschool zitten?
IKRquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hihi, en je spreekt het zelfs uit als 'tiet'!!
Ik heb 15 punten gehaaldquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ik ga er vanavond weer even voor zitten.
quote:
Nou, dikke boeiend dan. Dat is net zoiets als 300 rondjes rijden voor een parkeerplaats, ik kruip wel voor hoor, mazzol.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee, ik ben al een jaar op zoek naar zo'n jasje nu kon ik hem voor 15 euro krijgen. Ze heeft hem gewoon op een stapel kleren gelegd die al helemaal door elkaar lagen dat is gewoon stom. Ik zag toevallig dat ze hem neer legde, maar iemand die er zo langs was gelopen had hem ook wel gegrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |