Ik snap je welquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef tliciouz het volgende:
Oke we houden opik ben een ongelooflijke bitch geweest, ik ga nu in een hoekje huilen en naar god bidden en me excuses aanbieden aan het meisje, jullie tevreden?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Echt wel! Je moet ze hier eens zien bij die bakken als er korting is
!! Geweldig dat
! Fristi'tje erbij en kijken
!
Jezus, je komt uit Leeuwen geen gereformeerd kut dorp.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb dan het fatsoen om ervanaf te blijven.
Je zei titquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Echt wel! Je moet ze hier eens zien bij die bakken als er korting is
!! Geweldig dat
! Fristi'tje erbij en kijken
!
Echt, ik heb ook zo'n vriendinquote:
Hij is gewoon goed opgevoed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jezus, je komt uit Leeuwen geen gereformeerd kut dorp.
Betekent niet dat ik geen normen en waarden heb meegekregen van thuis.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jezus, je komt uit Leeuwen geen gereformeerd kut dorp.
Ik zit er niet mee, ik ben al een jaar op zoek naar zo'n jasje nu kon ik hem voor 15 euro krijgen. Ze heeft hem gewoon op een stapel kleren gelegd die al helemaal door elkaar lagen dat is gewoon stom. Ik zag toevallig dat ze hem neer legde, maar iemand die er zo langs was gelopen had hem ook wel gegrepen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik snap je wel! Niet tof, maar wanneer iedereen het doet dan mag jij het ook best doen. De goede (nette) mensen lijden onder de slechte. Nou, wake-up call, je wordt heus niet beloond voor het netjes niets doen en afwachten tot het jasje weer een keer zo duur is. Neem je eigen maatregelen
Jij hebt vriendinnen die nog op de basisschool zitten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Echt, ik heb ook zo'n vriendin! Ik lach dr eigenljik gewoon uit, nouja niet echt uitlachen, maar hoe ze doet is gewoon zo... Tja, basisschool
...
Hihi, en je spreekt het zelfs uit als 'tiet'quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
late reactie![]()
Wij hebben een nieuwe verslaving #3!Echt een spel voor een muzikale fokker
Royco pwnd jullie toch allemaal welquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
late reactie![]()
Wij hebben een nieuwe verslaving #3!Echt een spel voor een muzikale fokker
Ik vind het gewoon zuur voor dat meisje en heb er meer moeite mee dan dat je bijvoorbeeld een lipstick zou jatten bij de kruidvatquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb echt een hekel aan mensen die dat soort dingen helemaal verschrikkelijk vinden.Sorry Rik.
Ja, dat zal ik vast bedoelenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij hebt vriendinnen die nog op de basisschool zitten?
IKRquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hihi, en je spreekt het zelfs uit als 'tiet'!!
Ik heb 15 punten gehaaldquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ik ga er vanavond weer even voor zitten.
quote:
Nou, dikke boeiend dan. Dat is net zoiets als 300 rondjes rijden voor een parkeerplaats, ik kruip wel voor hoor, mazzol.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee, ik ben al een jaar op zoek naar zo'n jasje nu kon ik hem voor 15 euro krijgen. Ze heeft hem gewoon op een stapel kleren gelegd die al helemaal door elkaar lagen dat is gewoon stom. Ik zag toevallig dat ze hem neer legde, maar iemand die er zo langs was gelopen had hem ook wel gegrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |