Ja daarom, dat is gewoon dom want je weet dat iemand anders in een tyfus drukke winkel het zo weer weggrist, en als je Primark zegt gaat mijn buik alweer kriebelenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat slaat echt kant noch wal. Als je iets jat zonder ervoor te betalen ben je crimineel bezig. Pak je iets wat iemand weg legt, is het gewoon diegene eigen schuld. Als ik iets in de Primark heb weten te bemachtigen in MIJN maat ga ik dat zeer zeker niet meer ergens anders neer leggen.
Die doet het weer eens niet, maar wij komen uit maas en waal, vergeven en vergeten dotje.quote:
Mijn buik ook. Maar meer om vervolgens over de nek te gaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daarom, dat is gewoon dom want je weet dat iemand anders in een tyfus drukke winkel het zo weer weggrist, en als je Primark zegt gaat mijn buik alweer kriebelen
Nee tegenover de andere vero moda en jack en jonesquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar in Arnheim zit die winkel dan? Bij Blokker of zo? Ik weet het niet. Sowieso is Arnheim wel een mooi stadsie om eens langs de winkels te struinen. Jammer alleen dat elk centrum van een grotere stad een exacte kopie is van een ander wat betreft winkels.
Had je even moeten zeggen, dan was ik er ook heen gekomen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee tegenover de andere vero moda en jack en jonesbeetje stom gedaan, ik vind Arnhem een kut stad
Nijmegen is leukerquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee tegenover de andere vero moda en jack en jonesbeetje stom gedaan, ik vind Arnhem een kut stad
Nah, anders dan Groningen. Ik begin Groningen saai te vinden qua winkels en winkelaanbod. Says enoughquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zei nog dat ik er na 6 uur was doos!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Had je even moeten zeggen, dan was ik er ook heen gekomen.
quote:
Nee, moest bloed laten afnemen en rontgenfoto maken. Ook moet ik 3 dagen lang mijn schijt op vangen en in zo'n reageerbuis stoppenquote:
Whaddup dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
[..]
Nee, moest bloed laten afnemen en rontgenfoto maken. Ook moet ik 3 dagen lang mijn schijt op vangen en in zo'n reageerbuis stoppen![]()
. Die naar het lab brengen en dan krijg ik de uitslag.
Heb wel al van mijn huisarts medicijnen gekregen.
Niet op in gaan, maakt niet uit, gaat vanzelf over.quote:
Wtfquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
[..]
Nee, moest bloed laten afnemen en rontgenfoto maken. Ook moet ik 3 dagen lang mijn schijt op vangen en in zo'n reageerbuis stoppen![]()
Pas je op dat het niet aan je handen komtquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |