ja, kloptquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Royco pwnd jullie toch allemaal wel
Oh tof.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
late reactie![]()
Wij hebben een nieuwe verslaving #3!Echt een spel voor een muzikale fokker
PI's hequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Rik ga even lekker uithuilen ofzo. Als je zo over alles denkt in het leven, ga je een fucking zwaar leven tegemoet.
Rik kunnen we ophouden oke?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik geen normen en waarden heb meegekregen van thuis.
IKRquote:
Moet je na gaan als ik mee zou gaan doen!quote:
I know rightquote:
Dat slaat echt kant noch wal. Als je iets jat zonder ervoor te betalen ben je crimineel bezig. Pak je iets wat iemand weg legt, is het gewoon diegene eigen schuld. Als ik iets in de Primark heb weten te bemachtigen in MIJN maat ga ik dat zeer zeker niet meer ergens anders neer leggen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zuur voor dat meisje en heb er meer moeite mee dan dat je bijvoorbeeld een lipstick zou jatten bij de kruidvat
Want op de bühne, leef ik me uit!quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Rik ga even lekker uithuilen ofzo. Als je zo over alles denkt in het leven, ga je een fucking zwaar leven tegemoet.
Ben jij beter dan don? of slechterquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je na gaan als ik mee zou gaan doen!
Kinderen voor kinderen?quote:
Ah, zeg dat dan gewoon ;D!quote:
Kom eens op msn?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rik kunnen we ophouden oke?voortaan zal ik het even netjes vragen aan haar.
Ik denk vergelijkbaarquote:
Jan Smitquote:
IKR is internetslang, jwtquote:
Ohquote:
Waar in Arnheim zit die winkel dan? Bij Blokker of zo? Ik weet het niet. Sowieso is Arnheim wel een mooi stadsie om eens langs de winkels te struinen. Jammer alleen dat elk centrum van een grotere stad een exacte kopie is van een ander wat betreft winkels.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom jij eens een keer een dagje Arnhem!
Dat is al helemaal achterlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zuur voor dat meisje en heb er meer moeite mee dan dat je bijvoorbeeld een lipstick zou jatten bij de kruidvat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |