Hier past maar 1 reactie:quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Desu omdat hij niet fatsoenlijk met mij kan discussierenHij wint het niet van me wegens een tekort aan valide argumenten
Daarop gaat-ie mij enorm onvolwassen bejegenen
Dit is geen PUB-talk. Je wordt weg gepest omdat je boven ons niveau staat. Je hoort hier niet, doch voel je je hier thuis. Waarschijnlijk zit je met jezelf in de knoei en weet je je eigen niveau niet aan te geven.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Desu omdat hij niet fatsoenlijk met mij kan discussierenHij wint het niet van me wegens een tekort aan valide argumenten
Daarop gaat-ie mij enorm onvolwassen bejegenen
JIJ!... JIJ!!.... JIJ!!!!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
IK WAS HET NIJN!! IK NOEMDE HAAR DUN
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar dat is een compliment toch?![]()
Tenzij ze die vrouw is die de dikste ter wereld wil worden
quote:
Gek genoeg begon de discussie bij hem zelfquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dit is geen PUB-talk. Je wordt weg gepest omdat je boven ons niveau staat. Je hoort hier niet, doch voel je je hier thuis. Waarschijnlijk zit je met jezelf in de knoei en weet je je eigen niveau niet aan te geven.
[/horoscoop]
Je weet ook hoe ik het bedoel toch?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gek genoeg begon de discussie bij hem zelf! Ik ga er daarna op in. Maar dat maakt niet uit
Ik zal het nooit meer doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
JIJ!... JIJ!!.... JIJ!!!!!
BOEFJE!
FOEI!
Sure surequote:
het topic volgen is moeilijk, ik weet hetquote:
Oké daar ga ik echt in falenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het topic volgen is moeilijk, ik weet hetErgens heb ik een link naar het topic geplaatst, maar ehm dit is het spel:
http://en.massivemusicquiz.com/
Wat een debielenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:03 schreef tliciouz het volgende:
Boh, die mensen die zich vandaag echt laten kruizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |