quote:Op donderdag 1 april 2010 16:07 schreef Studiotje het volgende:
Hier wouden ze iets in gaan voeren van Werknemer van de week of weet ik hetzo kansloos..
Doen ze daar bij jullie actief aan mee of niet? In de trent van 'ik wil medewerker van de maand worden, dus ik moet vandaag mn best doen' ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wij hebben wel medewerkers van de maand. Ben benieuwd wie dat word van afgelopen maand
Dat Amerikaanse is er op dat punt helemaal van af hoor. Salaris gaat gewoon via de Nederlandse wet en regelgeving conform Horeca CAO.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:38 schreef rubje het volgende:
Wat had je dan verwacht? Gelijk de managerspositie en een salarisverhoging van 50%?![]()
Het is een Amerikaans bedrijf en salarisverhoging oid komt vaak bij dit soort bedrijven voor
gewoon personeel amper tot niet voor.
Die nou ook niet bepaald ruim te noemen is hoor..quote:Op donderdag 1 april 2010 18:53 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat Amerikaanse is er op dat punt helemaal van af hoor. Salaris gaat gewoon via de Nederlandse wet en regelgeving conform Horeca CAO.
Dat is ook geen vetpot nee. Maar dat heeft niks met McDonald's in Amerika te makenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:03 schreef Fingon het volgende:
[..]
Die nou ook niet bepaald ruim te noemen is hoor..
Verschilt per vestiging, sommige werken met minimumloon. Wij werken met salarissen boven het minimumloon.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:03 schreef Fingon het volgende:
[..]
Die nou ook niet bepaald ruim te noemen is hoor..
Dat is hier ook zo, verschilt inderdaad per franchise ja.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:16 schreef muiterij het volgende:
[..]
Verschilt per vestiging, sommige werken met minimumloon. Wij werken met salarissen boven het minimumloon.
Aaaaah, heb ik liever muggen dan ons probleem, maar daar mag ik het niet over hebbenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:32 schreef Yannick567 het volgende:
TVP
Hey Mathijs, ter antwoord van je vraag op twitter, is te lang voor daar
We hebben nogal last van muggen. Rioleringsbeheer is geweest, die hebben in de kruipruimte gekeken met zo'n infrarood camera ofzo, en in de kruipruimte zitten al veel muggen, en in een afvoerput (zegmaar gewoon een straatput) die in het vuilhok ligt zit zelfs een heel nest. Dus nu moeten we 2x per week die put doorspoelen, uurtje lang
Vandaag nog op intranet gekeken of er nog wat stond over die euroknallers, maarnee.
Wij doen trouwens ook niet aan medewerker van de maand ofzo. Alleen crewlid/crewtrainer/manager van het jaar
Wij hier ook, ben net aangenomen t/m 31 augustus zeg maar omdat ik door moet komen tot volgend studiejaar, het is stukken beter dan bij de Mc in deventer waar ik 2 jaar geleden werkte en waar ik echt minimumloon kreeg, aan de andere kant had je toen nog wel 200% of een aantal feestdagen enzo maargoed.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:16 schreef muiterij het volgende:
[..]
Verschilt per vestiging, sommige werken met minimumloon. Wij werken met salarissen boven het minimumloon.
Waar is hier?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:26 schreef Fingon het volgende:
[..]
Wij hier ook, ben net aangenomen t/m 31 augustus zeg maar omdat ik door moet komen tot volgend studiejaar, het is stukken beter dan bij de Mc in deventer waar ik 2 jaar werkte en waar ik echt minimumloon kreeg, aan de andere kant had je toen nog wel 200% of een aantal feestdagen enzo maargoed.
Ik houd dat liever enigzins geheim, laten we zeggen een Mc in een centrum zonder drive in een middelgrote stad in de randstadquote:
Ik heb in mijn contract iets ondertekend dat ik niks over de Mc mag rondbazuinen. Dus ik begrijp je punt. Hoe staan jullie daar tegen over?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:19 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ik houd dat liever enigzins geheim, l...
Eigenlijk niet daarom, ook al zou ik daar wel aan moeten denken omdat ik nog in m'n proeftijd zit, het is meer dat ik gewoon niet gevonden wil kunnen worden, ik zet sowieso geen prive-informatie op het internet wat direct naar mij kan leiden als je me niet persoonlijk kent. (Ik heb ook geen hives/facebook oid, ik ben lekker anoniem)quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:37 schreef mstyle het volgende:
[..]
Ik heb in mijn contract iets ondertekend dat ik niks over de Mc mag rondbazuinen. Dus ik begrijp je punt. Hoe staan jullie daar tegen over?
Is nog steeds zo, ook hierquote:Op donderdag 1 april 2010 23:27 schreef Karasta het volgende:
Wat mij altijd stoorde toen ik in de Mac van Goes werkte is dat als het nog druk is en jou shift afgelopen is ze je gewoon laten blijven werken (overtime) zonder eerst te vragen als je kan/wilt.
Dat heb ik zeker ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:06 schreef Battlefan het volgende:
Overigens, Yannick heeft nog een goed verhaal over de Ansul als het goed is
Niet echt met het oog op het worden van de medewerker van de maandquote:Op donderdag 1 april 2010 18:27 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Doen ze daar bij jullie actief aan mee of niet? In de trent van 'ik wil medewerker van de maand worden, dus ik moet vandaag mn best doen' ofzo
Maar je mag toch wel laten weten waar je werkt?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:37 schreef mstyle het volgende:
[..]
Ik heb in mijn contract iets ondertekend dat ik niks over de Mc mag rondbazuinen. Dus ik begrijp je punt. Hoe staan jullie daar tegen over?
quote:
Het was een kutwerk ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:01 schreef muiterij het volgende:
[..]
![]()
Leuk klusje om op te ruimen. En de rush in zonder friet.
En geen bakolie meer, moet een duur grapje zijn geweest al die olie weg + monteur laten komen.
Mazzel dat je morgen vrij hebt, zal Rm vrolijk van worden.
Ach ja soms zijn er dagen dat alles fout gaat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:04 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Het was een kutwerk ja.RM gebeld, hij zei zo: Ik dacht dat het goede vrijdag was vandaag..
Onze middagrush was gewoon kut, misschien mede ook door goede vrijdag, maar sommige gingen ook naar een ander filiaal omdat we geen friet hadden. Sommige waren boos. Ja hallo, ook bij een McDonald's is er wel eens iets mis hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:11 schreef muiterij het volgende:
[..]
Ach ja soms zijn er dagen dat alles fout gaat.![]()
Gisteren had een van onze bigmactoasters de behoefte om alle bigmacbroodjes zwart en plat te maken. Midden in de rush, na een hele boel gepruts alles goed gemaakt. In de tussentijd moesten er 10 bigmacs gebracht worden.
Overigens die kroket is niet aan te slepen door die bonnen.
Wij stonden van 2 tot half 4 ook met 2 man kassa, het was druk en dat ging goed. Niet zo zeurenquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:29 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik hou niet van rush, heb ik vandaag besloten
Nee, best wel lekker gewerkt, alleen weer zo een gesodemieter met die roosters, van 2 tot 5 met zn 2en kassa gestaan, op goede vrijdag, waarop alle basisscholen vrij zijn -_-
Uiteindelijk ook weer 3 kwartier overgewerkt, ofcourse..
Sorry, moet even klagen, ben ziek en ik voel me zielig
(Was nog maar goed trouwens dat ik me niet ziek had gemeld, anders had mn collega alleen gestaan)
Dat is mogelijk ja, maar dat ligt gewoon aan de franchise. Daar zijn geen landelijke regels overquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:00 schreef Jetfly het volgende:
Yannick, ik lig plat van het lachen! Haha. Ik heb 2 weken vrij, ik zeg het eerlijk, ik ga McDonald's wel missen! Maar klopt het dat als je bij een McDonald's werkt op een plaats waar het niet echt druk bewoont is, dat je een nieuwe medewerker erbij haalt, dus een crewlid nodigt zijn vriend uit om te werken ofzo, en die gaat daadwerkelijk werken dat je iets van opslag krijgt o.i.d.?
Dat hoeft denk ik niet aan de drukte van het restaurant te liggen. Bij ons is het zo, als je een nieuw crewlid aanhaalt en diens proefperiode (na 4 maanden) wordt verlengd, dan krijg je ¤25,- per parttimer, en (als ik me niet vergis) ¤100 voor een fulltimer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:00 schreef Jetfly het volgende:
Yannick, ik lig plat van het lachen! Haha. Ik heb 2 weken vrij, ik zeg het eerlijk, ik ga McDonald's wel missen! Maar klopt het dat als je bij een McDonald's werkt op een plaats waar het niet echt druk bewoont is, dat je een nieuwe medewerker erbij haalt, dus een crewlid nodigt zijn vriend uit om te werken ofzo, en die gaat daadwerkelijk werken dat je iets van opslag krijgt o.i.d.?
Ja echt erg, ze zaten eraan te twijfelen of we misschien dicht moesten met Pasen omdat die vloer gewoon niet schoon te krijgen is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:09 schreef Jetfly het volgende:
En over je olievlek vandaag op de werkvloer. Ik kan niet eens normaal erover lopen als er een beetje olie zit bij de frituurstation op de grond. Hoe doe je dat als het overal is en nog een dikkere laag ook nog? Viiieesss, gaat wel een aantal dagen zo door denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik hier nog niet gezienquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:28 schreef Karasta het volgende:
Enige wat ik mis aan de Mac zijn al die makkelijke 16 jarige breezahs die er werken.
quote:
Vaak kunnen ze de druk niet aan en gaan ze snel weer weg. Maar het worden er steeds minder.quote:Op zaterdag 3 april 2010 03:18 schreef Karasta het volgende:
[..]
Toen ik bij de mac werkte in zeeland kwammen en gingen er een paar elke maand
Gelukkig worden dat er steeds minder.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:48 schreef muiterij het volgende:
[..]
Vaak kunnen ze de druk niet aan en gaan ze snel weer weg. Maar het worden er steeds minder.Ze zijn vaak al 3 keer bij supermarkt ontslagen.
Idd, die nooit iets kunnen. Vraag je ze om shakemix aan te vullen, zeggen ze: kan ik niet! Ga je ze het uitleggen vraag je het 2 uur later nog eens, kunnen ze het niet meer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:18 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Gelukkig worden dat er steeds minder.
Dat zijn ook van die figuren die je vandaag alles uitlegt en het volgende week weer vergeten zijn
Nee, hoe wordt dat precies gemeten hoe goed je iets doet? Gaat het puur op snelheid of kijkt men ook naar hoe goed je iets doet. Iemand kan namelijk snel hb-dressen, maar kan hij dat ook netjes.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wie heeft hier al een keer meegedaan aan sterrenslag? Ik heb er zelf 3 jr geleden aan meegedaan, 10:1.
Helaas niet gewonnen, wel tot de finale in amsterdam gekomen. Wel leuk om mee te maken!
hehe...ik wou het net postenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef Battlefan het volgende:
Salad Shaker komt terug, 10 mei zijn ze er weer aldus de McTeam
lucky bastardquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:05 schreef Yannick567 het volgende:
Hier valt net de McTeam op de deurmat, plus een andere envelop van McDonald's Nederland.
Hebben jullie je voor McDeal geregistreerd, dat er toen stond dat elke 50e aanmelding een hotelbon/dinercheque/biosbon kon winnen? Ik was schijnbaar een van die 50, nu heb ik een overnachting voor 2 gewonnen
Dat kan bij die andere salades ook, heb ik wel eens gehad. Ik had een caesarsalad en ik had alles gesneden enzo dus ik deed die deksel erop om de dressing te mixen, zat die deksel er niet goed op.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:42 schreef Studiotje het volgende:
Salad Shakers
Deksel er niet goed op doen en schudden maar!
Lekker danquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:07 schreef Battlefan het volgende:
Spannende momenten netEr was een vol flesje water in de KVA frituur gevallen, heb er een deksel overheen gegooid en hem uitgezet, niet veel later kwam er veel lawaai uit
Naahh, Utrecht staat er nog steeds.quote:
Boehoeee meid tochquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:20 schreef Jetfly het volgende:
Battlefan, Ed heeft nog 1 uur en 40 minuten te gaan. Anders sleep ik hem voor de rechter, omdat ik nog niet ben uitbetaald van Maart!!!!!!Elk 3e van de maand horen we uitbetaald te krijgen! Vorige maand kreeg ik hem op de 2e. En van deze maand nog nikss!! WAAAAHHH
Feestdagen, verwacht het dinsdagquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:20 schreef Jetfly het volgende:
Battlefan, Ed heeft nog 1 uur en 40 minuten te gaan. Anders sleep ik hem voor de rechter, omdat ik nog niet ben uitbetaald van Maart!!!!!!Elk 3e van de maand horen we uitbetaald te krijgen! Vorige maand kreeg ik hem op de 2e. En van deze maand nog nikss!! WAAAAHHH
Die rietjes hebben wij nu ongeveer al een week. Over het algemeen wel goede reacties van gasten erop. Sommige klagen omdat ze het vervelend vinden om dat papiertje eraf te halenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:30 schreef muiterij het volgende:
Ik hoorde idd vandaag dat ze terug gingen komen omdat de test goed genoeg was gelopenVerder werd ik vandaag verrast toen ik een doos met rietjes opende: ze waren stuk voor stuk verpakt.
Met dat flesje water: goed gehandeld. Veel mensen waren gaan vissen idd, ik zie ze hier nog wel een vetbrand met water blussen.![]()
enHam/Kip
![]()
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:50 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Goed gehandeld Mathijs. Wellicht had je misschien nog meekunnen praten met mijn verhaal.Als je snapt wat ik bedoel. hahaha!
Heb ik wat gemist? Vispanquote:Op zondag 4 april 2010 03:38 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ja dat snap ikOverigens, die Ansul zit voor KVA echt op een rot plek, ik snap eigenlijk niet dat de brandweer dat goed vind, als de vis pan in de fik zou staan kom je daar onmogelijk bij
En schrijf m'n naam nou eens goed
jaja, sorry.. bij ons werkt ook een Mathijs en die Mathijs wordt gespeld met maar een t. Sorry Matthijs.quote:Op zondag 4 april 2010 03:38 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ja dat snap ikOverigens, die Ansul zit voor KVA echt op een rot plek, ik snap eigenlijk niet dat de brandweer dat goed vind, als de vis pan in de fik zou staan kom je daar onmogelijk bij
En schrijf m'n naam nou eens goed
Dat is iets waar ze in Nederland nog wat van kunnen leren ja. Dat ontbijt daar is echt uitgebreid. Zelfs een wrap in het ontbijt assortimentquote:Op zondag 4 april 2010 20:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Je salaris hoort voor het eind van de maand binnen te zijn, maar dat terzijde.
Iemand die weet wanneer ze in Nederland een ontbijt gaan serveren wat ook in Duitsland is? Het is zoooo veel uitgebreider kom ik vanmorgen achter
Tot drie werkdagen na het aflopen van de maand.quote:Op zondag 4 april 2010 20:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Je salaris hoort voor het eind van de maand binnen te zijn, maar dat terzijde.
[...]
En geweldige McGriddles!quote:Op zondag 4 april 2010 21:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat is iets waar ze in Nederland nog wat van kunnen leren ja. Dat ontbijt daar is echt uitgebreid. Zelfs een wrap in het ontbijt assortiment
Ik wou net zeggen. Kortingsbonnen vouwen?quote:Op maandag 5 april 2010 12:50 schreef Studiotje het volgende:
Woah
Kortingsbonnen vouwen? Die meuk nemen ze toch maar lekker van thuis mee?
Deden wij eerst ookquote:Op maandag 5 april 2010 12:58 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Kortingsbonnen vouwen?
Wij mogen geen sauzen meer meegeven in raam 1. Hebben we ooit wel gedaan, kregen een waarschuwing van McDonald's Nederland dat dat niet meer mocht, ofzo
Mja, andere kortingsbonnen, die alleen hier in Enschede en Hengelo geldig zijn, het hele jaar door.quote:Op maandag 5 april 2010 12:50 schreef Studiotje het volgende:
Woah
Kortingsbonnen vouwen? Die meuk nemen ze toch maar lekker van thuis mee?
Lekker dan. Wat voor bonnen zijn dat dan?quote:Op maandag 5 april 2010 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, andere kortingsbonnen, die alleen hier in Enschede en Hengelo geldig zijn, het hele jaar door.
Fijn hoor, 2 verschillende soorten kortingsbonnen
2x kleine friet voor ¤2,-quote:Op maandag 5 april 2010 13:29 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Lekker dan. Wat voor bonnen zijn dat dan?
Ik hoorde net dat ze bij ons al goed bezig zijn. De planning van vorig jaar is al verbeterd op dit tijdstip
En die lopen tijdens die andere kortingsbonnen gewoon door?quote:Op maandag 5 april 2010 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
2x kleine friet voor ¤2,-
2x medium milkshake voor ¤4,-
2x medium frisdrank voor ¤3,-
2x big mac voor ¤5,-
2x mc chicken voor ¤5,-
2x fish filet voor ¤4,- (wat maar weer weergeeft dat de fish uit de euroknallers gaat)
Enn, ik weet zo even niet welke er nog meer op staan. Volgens mij nog 1.
//Edit: Oja, 2x wrap voor ¤3,-
Deze zijn het hele jaar geldigquote:Op maandag 5 april 2010 13:37 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En die lopen tijdens die andere kortingsbonnen gewoon door?
Lekker vervelend
Wij zijn ook gewoon dicht omdat we een centrumzaak zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 14:01 schreef Battlefan het volgende:
Pwnd![]()
Vraag me af hoe het bij ons is vandaag, heb sluit maar volgens mij is vrijwel alles dicht in de stad vandaag
Echt joh?quote:Op maandag 5 april 2010 14:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wij zijn ook gewoon dicht omdat we een centrumzaak zijn.
Ja dat is het dus niet, de stad is uitgestoven op eerste en tweede paasdag.quote:Op maandag 5 april 2010 14:16 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Echt joh?
Slechte zaak dan als de tent gesloten is op een drukke dag
Tja.quote:Op maandag 5 april 2010 14:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat is het dus niet, de stad is uitgestoven op eerste en tweede paasdag.
Bij ons is het op dit soort dagen altijd topdrukte ja. Wij zitten naast een evenementenhal die sinds dit jaar ook vlooienmarkten etc. organiseert op 2e paasdag, koninginnedag etc. 1e assistent smste me net de omzetplanning van vorig jaar, dit jaar en wat we gedraaid hebben. Zag er netjes uitquote:Op maandag 5 april 2010 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij ons is het juist superdruk. Kreeg net al een smsje van een collegaatje.
Het is kennelijk traditie om meubels te gaan kopen op 2e paasdag, tenminste, dat zei een manager van ons. En wij zitten op het meubelplein. Als we de geschatte omzet halen, krijgen we ons crewfeest gratis![]()
Ben benieuwd, heb vanavond sluit
Denk wel dat we de omzet halen. Het is de laatste weken sowieso ontzettend druk bij ons en we halen constant de omzet al vrij vroegquote:Op maandag 5 april 2010 14:38 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Bij ons is het op dit soort dagen altijd topdrukte ja. Wij zitten naast een evenementenhal die sinds dit jaar ook vlooienmarkten etc. organiseert op 2e paasdag, koninginnedag etc. 1e assistent smste me net de omzetplanning van vorig jaar, dit jaar en wat we gedraaid hebben. Zag er netjes uit
Zaterdagmiddagen, koopzondagen en vooral evenmenten in de stad, koninginnendag enzo.quote:Op maandag 5 april 2010 14:33 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Tja.
Over het algemeen doet iets als mcdonald's toch wel goede zaken op zo'n dag. Wat zijn jullie drukkere dagen in een jaar dan?
Dat is hier ook zoquote:Op maandag 5 april 2010 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk wel dat we de omzet halen. Het is de laatste weken sowieso ontzettend druk bij ons en we halen constant de omzet al vrij vroeg
Hier hetzelfde, en koopavond op donderdagquote:Op maandag 5 april 2010 14:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zaterdagmiddagen, koopzondagen en vooral evenmenten in de stad, koninginnendag enzo.
quote:Op maandag 5 april 2010 15:26 schreef Yannick567 het volgende:
Toemaar
Op feestdagen krijgen we hier helemaal niets meer. Behalve mensen met een 'oud' contract, die krijgen nog feestdagentoeslag.
Hier ook nog tijdens vrijdagavond(koopavond), psv wedstrijd (psv landskampioen = Koninginnedag 2) en carnaval, dan is het ook zwaar druk.quote:Op maandag 5 april 2010 14:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zaterdagmiddagen, koopzondagen en vooral evenmenten in de stad, koninginnendag enzo.
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef Yannick567 het volgende:
Krijg je dan ook nog iets van een toeslag Matthijs, als je dan die nacht werkt?
Rampzalige omzet vandaagquote:Op maandag 5 april 2010 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Topomzet gehaald. Gratis crewfeest
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:58 schreef muiterij het volgende:
Lol, vanaf mei de nieuwe campagne over voedselkwaliteit. Alsof de vorige nog niet goed genoeg was.
Holy Crap!quote:Op woensdag 7 april 2010 01:06 schreef mstyle het volgende:
> 17 fruitmixjes waren over...
> In kleine blauwe afvalzak gedaan...
> De volle zak bovenop, open zakken siroop [van shake] gezet [Degene wist dat niet...]
> Vijf minuten later dienblad vol siroop en drijvende fruitmixjes
Zucht.... en dat ontdek je dat als je net op het punt staat het pand te verlaten
Shakesiroop is echt teringplakkerig. Hier was laatst een zak gevallen, alles plakte nog na 3 dagen.quote:Op woensdag 7 april 2010 01:06 schreef mstyle het volgende:
> 17 fruitmixjes waren over...
> In kleine blauwe afvalzak gedaan...
> De volle zak bovenop, open zakken siroop [van shake] gezet [Degene wist dat niet...]
> Vijf minuten later dienblad vol siroop en drijvende fruitmixjes
Zucht.... en dat ontdek je dat als je net op het punt staat het pand te verlaten
Als bij ons zo'n zak valt istie niet gelijk kapot, ligt er maar net aan hoe je hem laat vallen natuurlijk. En dat laatste heb ik ook wel is gedaan. Gelukkig was ik net op tijd, anders kon ik die pomp nog gaan schoonmaken ookquote:Op woensdag 7 april 2010 14:12 schreef muiterij het volgende:
[..]
Shakesiroop is echt teringplakkerig. Hier was laatst een zak gevallen, alles plakte nog na 3 dagen.![]()
Toen ik net aan de kassa werkte heb ik ooit eens de chocoladesiroop van de shake gebruikt om de chocoladesaus van de sundae bij te vullen.
hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een managerquote:Op woensdag 7 april 2010 17:13 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En je bent echt dom (sorry voor degene die zich aangesproken voelen) als je de caramel bij de chocoladetopping bijvult of andersom
Waar in Overijssel? (Tukkers willen dat graag weten héquote:Op woensdag 7 april 2010 17:56 schreef Dalf03 het volgende:
Hallo,
Ik dacht, laat ik me is registreren op fok!
Leuk topic dit!
Laat ik mij voorstellen.
Ik ben Wouter, 17 jaar oud en werk bij een McDonalds in Overijssel.
Ik verdien daar op dit moment 3,85 per uur, en krijg op sommige feestdagen 150%
Waaronder ook op de paasdagen.
Ik werk er zaterdag en zondag, elke dag ongeveer 8 uur.
Ik werk er sinds vorige zomer, en ik loop sinds kort ook 2 dagen stage. (Met stage vergoeding).
Ook mag ik op mijn stage dagen gratis menu's afschijven.
Dus prima zaak! Ik wil later doorgroeien naar Manager, of Crewtrainer.
Dat was het, leuk topic!
Groetjes!!
Neuh, maar ik moest het wel schoonmakenquote:
Leuk he, de pomp schoonmaken.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:44 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Neuh, maar ik moest het wel schoonmaken*Trauma*
Onderdelen die wegrollenquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:54 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Onderdelen die wegrollenNu besteed ik dat gewoon uit aan iemand anders
Indrukken, aandraaien.. meestal kan het de eerste keer, daarna nietquote:Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
'DE DOP VAN DE TOPPINGPOMP IS ERAF GEVALLEN WAT MOET IK NU DOEN'
Altijd als je het druk hebt, gaat die dop er niet meer op.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Tja, kwestie van dat onderdeel uit die pompbak tillen, rechtzetten, eropdraaien, klaarquote:Op woensdag 7 april 2010 21:35 schreef muiterij het volgende:
[..]
Altijd als je het druk hebt, gaat die dop er niet meer op.![]()
Hier slopen ze het meestal wat grondiger, en raken ze meer dan alleen de dop kwijtquote:Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoelt ja. Die van ons zit bij onze oude shake bovenop, wel goed vast. Die van onze nieuwe shake hangt aan de muur. Kon niet andersquote:Op woensdag 7 april 2010 22:59 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Hier slopen ze het meestal wat grondiger, en raken ze meer dan alleen de dop kwijtOverigens zit de bovenkant van de flurrydispensershouder (hoe heet dat ding?
) bovenop de shake nogal los, kwestie van tijd tot dat hele ding er af pleurt
Gelukkig heb ik de komende dagen vrij
Hehe inderdaad, jij (studiotje) komt hier ook uit het oosten?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waar in Overijssel? (Tukkers willen dat graag weten hé)
Meeste medewerkers gaan meteen in de paniekstand. Wij hebben een shakemachine waar een knopje ingedrukt moet zijn, want anders geeft hij bijna geen ijs. Hoe vaak ik wel niet mensen zie die dan gaan panieken, want er komt geen ijs uit de machine.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:53 schreef piepkuiken21 het volgende:
het is dus overal zo slecht gesteld met de technische inteligentie van de gemiddelde medewerker? Ik merk bij ons in het restaurant dat mensen niet eens een storing kunnen localiseren en direct in het kopje 'paniek' overslaan. Ergeren jullie je er ook aan of ben ik nu zo technisch onderlegd :S?
Wij hebben elektrische torkrolhouders met een sensortje ervoor. Ideaalquote:Op donderdag 8 april 2010 00:24 schreef Battlefan het volgende:
Nee, helaas niet, die zijn nog beter, maar deze heeft ongeveer hetzelfde effect, maar dan ziet ie er uit als een gewone handdroger(Staat ook op: EXTREME! Feel the power! Moest er om lachen
)
Hoe laat je dat nou in het vet vallen, kan alleen als je aan het frituren bent met het pasje in je hand.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:00 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wij hebben elektrische torkrolhouders met een sensortje ervoor. Ideaal
Gisteravond liet een manager zijn pasje in het vet vallen. Resultaat:
http://twitpic.com/1e21sa
Crew vroeg voor een pasje, dus manager liep langs frituur met pasje aanreikend, en toen stootte iemand tegen de arm van de manager.. plonsquote:Op donderdag 8 april 2010 16:31 schreef muiterij het volgende:
[..]
Hoe laat je dat nou in het vet vallen, kan alleen als je aan het frituren bent met het pasje in je hand.![]()
Komen wij aan met 2 wrapjes..quote:Op donderdag 8 april 2010 17:57 schreef muiterij het volgende:
http://www.mcdonalds.de/produkte/mcwraps.html
Die wraps in Duitsland zien er 20 keer beter uit.
- crispy: rucola cheddar kaas en salsasaus
- Beef: sour cream cheddar kaas rucola
- crispy: rucola cheddar kaas en salsasaus
En tomaat natuurlijk.![]()
Jazeker, zeer dicht bij Almeloquote:Op donderdag 8 april 2010 00:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, jij (studiotje) komt hier ook uit het oosten?
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
NijverdalGeboren in Almelo (twenteborg ajooo!
)
OT: Over 2 dagen moet ik weer werken
Hij editte het toen ik aan het reageren wasquote:Op donderdag 8 april 2010 22:20 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Heb je teveel gezopen ofzo? Hij zegt net waar hij vandaan komt.
Verrekte lobbysletquote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij editte het toen ik aan het reageren wasVerrekte koekwous!
Dus ook een Almeloërquote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
NijverdalGeboren in Almelo (twenteborg ajooo!
)
OT: Over 2 dagen moet ik weer werken
Eigenlijk welquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:27 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Marko in zijn nopjes![]()
Wanneer gaan jullie samen een Happy Meal nuttigen
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:33 schreef Yannick567 het volgende:
Om maar weer even ontopic te gaan..
Wij hebben de laatste tijd van asociale Engelse boeren, het zijn kampers maar dan in de Engelse variant zegmaarWat een tuig zeg. Je kan de vetrollen bij die dikke wijven tellen, die denken dat een spijkerbroek met opengeknipte pijpen bij het bovenbeen mode is ofzo.
En als je dan vraagt of ze hun zooi even willen opruimen kijken ze je aan alsof je een moord hebt begaan. Marko, waar is mijn geweer, schiet ze!
EN ZE SCHREEUWEN OOK ALTIJD ZO, DIE DENKEN ZEKER DAT WE DOOF ZIJN OFZO?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:53 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Die zijn nog erger als ze stoned zijn
Ik had er pas 1. Doe mij maar voor 20 euro aan kipnuggets.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:03 schreef mstyle het volgende:
Gewoon 7 euroknallers van Kipnuggets nemen.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoeveel kun je verdienen als medewerker bij de Mac?
Bruto of netto? Bruto zou wel netjes zijn. Als ik dan 5 dagen in de week fulltime broodjes kom maken.. Maar dat zal wel niet zo makkelijk gaan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
EDIT: 29 denk ik..ik denk iets rond de 9 euro ofzo
Ik vind alleen koud op raam 2 relaxed, warm pakken is nog oke maar doorgeven vind ik zo'n rampquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:27 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik zal wel kassa starten en rond een uur of 9 richting raam 1 gaan. Dat hoop ik in ieder geval want ik ben geen raam 2 fan
KVAquote:
Je moet je juist heel erg druk maken aan de kassa, heen en weer...quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:41 schreef misz--kelliej het volgende:
Kassa vind ik ook het meest relaxed, je hoeft je niet te druk te maken ofzoraam 2 is toch altijd een beetje druk maken, heen en weer rennen enzo.. Kassa is ook wel druk, maar je hoeft niet zo te rennen
(of misschien moet het wel maar doe ik het gewoon niet.. (A))
BOP, dat komt nogquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
KVABOP
![]()
Daar wil ik eens staan, maar daar staan allemaal polen altijd
die zullen vanavond wel een beetje rauw zijn... *slechte garp*
Mwah, heb ik niet zoveel mee, sta er eigenlijk alleen als ik alleen in de keuken staquote:
Dat heet supersizen!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:51 schreef Unreal88 het volgende:
Goedemiddag,
mag ik 2 quarterpounder menu's met ijsthee en fritessaus? Large graag? Dankjewel
Ah, ik dacht dat jullie eten maakten. Geen bruggen.quote:
Werk je ook bij een McDonald's? Zo ja, welke?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:57 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat jullie eten maakten. Geen bruggen.
GrapjeIk had het al opgezocht ook, goed systeem. Vroeger had je vaak koude patat of burgers, nu is het warm en vers. En er wordt ook nog eens minder weggegooid, dat is altijd goed.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:16 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Werk je ook bij een McDonald's? Zo ja, welke?
quote:Beroep: Systeembeheerder
Nee sorry. Ik werk wel regelmatig een bigmac naar binnenquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:16 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Werk je ook bij een McDonald's? Zo ja, welke?
Lobby is over het algemeen verschrikkelijk saai, alleen tijdens koningginnedag is het leuk, leuk om mensen hun alcohol af te pakken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:19 schreef Battlefan het volgende:
[..]
BOP, dat komt nog![]()
[..]
Mwah, heb ik niet zoveel mee, sta er eigenlijk alleen als ik alleen in de keuken staSta of KVA of Bin, heel soms kassa, en soms Lobby om wat zwervers weg te jagen
Inderdaad, en dat kan je vaak ook wel zien aan de burgers daar vind ik, ze zijn hardstikke slap.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:48 schreef mstyle het volgende:
Zoiets meen in ook eens gezien te hebben op een filmpje op youtube. Ze pakten daar gewoon beefpatty's uit een soort van UHC.
Bij de Burger King doen ze dit al hè. Dus
Mja dat lieten ze me ook zien tijdens een rondleiding die ik daar kreeg, maar volgens mij mocht het vlees maar 10 minuten in het UHC liggenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:21 schreef Yannick567 het volgende:
Verder over die BOP, zoiets willen ze als het goed is ook gaan invoeren voor hamburgers/bigmacs etc.
Mijn RM heeft dat in USA gezien en zegt dat dat vlees na 2 uur in een UHC nog steeds sappig is, nou nee bedankt
Dan kom je nog niet goed uit, want een bin is denk ik wel 3x zo groot als een HLZquote:Op zondag 11 april 2010 00:50 schreef Battlefan het volgende:
Mja, en dan moeten alle keukens overgaan naar de standaard layout, vrijwel alle drives hebben dat, maar bijna geen een Instore, dus dan moet je rare dingen doen om 2 HLZ's en een boplijn daar aan goed te krijgen(Ben ook benieuwd wat ze bij ons van plan zijn voor nu, want ik zie het nog niet echt passen
Ja, maar dan krijg je 2 HLZ'squote:Op zondag 11 april 2010 01:50 schreef Battlefan het volgende:
Nog wel groter denk ik? Een bin die je hebt zonder BOP dan, want de bin die je daarna hebt is kleiner omdat BOP in de HLZ gaat
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:21 schreef Yannick567 het volgende:
Wat een drukte hier
Lekker druk geweest hier vandaag, pff.
Grote menu's waren niet aan te slepenHeel vreemd, is eigenlijk nooit. Maargoed.
Wij hebben ooit 3 polen gehad in de zomerperiode die van ma-vr sluit draaiden, personeelstekort. Wel jammer, die gasten konden goed werken en spraken goed Engels. Maarja, ze werden te duur dus moesten ze weg.
Verder over die BOP, zoiets willen ze als het goed is ook gaan invoeren voor hamburgers/bigmacs etc.
Mijn RM heeft dat in USA gezien en zegt dat dat vlees na 2 uur in een UHC nog steeds sappig is, nou nee bedankt
Frietmandjes die automatisch omhoog gaan lijkt me sterk, maargoedquote:Op zondag 11 april 2010 12:52 schreef Dalf03 het volgende:
Hallo!
Haha, grappig ik kreeg gister te horen dat we in juni een BOB System krijgen, voor KVA.
Alleen ik snap er niks van, we krijgen een eigen scherm bij de KVA, dus kunnen we zelf producten maken, zonder dat de binman het moet oproepen.. Heeft iemand ervaring met het systeem, is het makelijker en hoe werkt het ongeveer?
Ik kreeg ook van mijn manager te horen dat alles steeds makelijker gaat worden, en dat het in de toekomst zelfs mogelijk is dat de frituurmandjes automatisch omhoog gaan..
Hij denkt zelfs dat over 20 jaar geen medewerkers meer nodig zijn... Dat het net als de benzinepomp automatisch allemaal gaat straks.. Nu twijfel ik toch echt of ik wel mijn mcdonalds opleiding wil gaan doen, als er later geen werk meer is.. Maar zo ver is het gelukkig niet! Nu eerst maar kijken wat een bob system is..
Wat is jullie ervaring?
quote:Boete voor rommel en overlast in restaurant Gorinchem – 12/04/2010 - In een fastfoodrestaurant aan de Franklinweg heeft de politie op zondagavond 11 april omstreeks 23.00 uur vier Ieren van 17 en 18 jaar bekeurd vanwege overlast en het achterlaten van afval. Personeel en bezoekers stoorden zich zeer aan de jongeren die de zaak bevuilden met etenswaren en voor de andere aanwezigen hinderlijk gedrag vertoonden. Andere gasten verlieten hierdoor het restaurant. De agenten lieten de vier hun rommel opruimen en kregen daarna een boete van 90 euro per persoon. Dit geld zouden ze niet bij zich hebben. Toen de agenten aangaven dat ze dan zouden worden aangehouden, werd de portemonnee getrokken en het totale bedrag direct contact voldaan
Dat bericht staat vol foutenquote:Op maandag 12 april 2010 14:26 schreef Yannick567 het volgende:
Ik heb gisteravond wat gemist op mijn werk geloof ik. Ik lees net op plaatselijke internetkrant:
[..]paupers.
Ligt aan je leeftijd. Ben je 15 mag je alleen maar in de lobby staan; nabrengen, vegen, tafeltjes schoonmaken, prullenbakken legen. Vanaf 16 jr mag je overal staan. Daar waar je wel getraind bent natuurlijkquote:Op maandag 12 april 2010 21:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als de Mc in Kampen komt, ga ik er werken denk ik. Bevalt het werk? Moet je alleen bestellingen opnemen, burgers maken, en schoonmaken?
Ranzig?quote:
Hetzelfde hier nadat we rond 14 uur de hele kva konden schoonmaken. Die saus is echt kansloos.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:53 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ranzig?
Hij is lekker man![]()
Wij hebben geen last van dispensers die onder lopen. Die saus zit bij ons in zo'n knijpsaustube van de mosterdsaus van de winterweken
quote:
Nope, je hebt zoals battlefan zegt, een soort van trechtersysteem die mooi in de bekers passen. Zo kan je er volgensmij 12 of 16 tegelijk maken. De ingredienten die er in gaan kwamen, in de testperiode in dezelfde dingen binnen als de salades. Maar dat vond ik niet echt handig, dus ik hoop dat ze iets beters daarvoor hebben bedacht. De sauzen die men erover doet zijn gewoon hetzelfde.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:05 schreef Yannick567 het volgende:
Saus is wel dun ja. Misschien dat ze hem nog wat dikker maken, dat hebben ze toen toch ook met die chilisaus gedaan? Nu zullen ze wel weer gaan zeiken dat je niet genoeg of juist teveel saus op die wrap dumpt omdat het een knijpfles is
Weten jullie trouwens hoe het zit met die SaladShakers, hoe worden die aangeleverd? Is dat ook gewoon elke dag bekertjes vullen met sla?
Hoorde iemand zeggen dat die kant en klaar binnenkwamen
Niks verplicht naar huis, als je gewoon ingeroosterd staat dan werk je die tijd gewoon uit. Ze kunnen je niet dwingenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:40 schreef Dalf03 het volgende:
Vandaag heel rustig, van 11.45 tot half 1 op break gezeten.. Toen even werken, en toen verplicht naar huis. Dus vandaag maar driekwartier ingeklokt..
Zeker in het weekend, zit de crewroom vol met mensen die niet mogen werken van de managers, is dit in elk filiaal zo? Bij ons is het wel is zo erg, dat iemand maar een loon kreeg van 20,00....
Maar wij zitten ook zo afgelegen, beter sluiten onze locatie.
Jup, maar met een minimum van ¤2,10quote:Op donderdag 15 april 2010 21:45 schreef Cahir het volgende:
Krijgen jullie nog personeelskorting van 50%?
Dit systeem zie ik al jaren in Rotterdamquote:Op maandag 12 april 2010 00:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Frietmandjes die automatisch omhoog gaan lijkt me sterk, maargoed
BOP is heel makkelijk.
Er hangt inderdaad een scherm ja, vergelijk het met een drivescherm, allemaal aparte bestellingen van elke kassa die binnenkomen. Van kassa 1 3x chicken +kroket, kassa 2 fish+kroket, etc. Allemaal per kassa. Dus per bestelling maak je die producten en maak je dus ook minder verspil.
Welk, die van die frietmandjes?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dit systeem zie ik al jaren in Rotterdam
Nee, 75%quote:Op donderdag 15 april 2010 21:45 schreef Cahir het volgende:
Krijgen jullie nog personeelskorting van 50%?
Ideaal is dat ja. Hebben wij ook niet, een paar andere filialen van onze franchise wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:05 schreef muiterij het volgende:
Oh die hebben wij hier al, is opzich wel handig als het druk is. Dan kan er twee man voortappen, en loopt de kassa veel en veel sneller. Meestal tijdens reguliere drukte een manager, tijdens koninginnedag twee man een aan de voorkant een aan de achterkant.
En dan moet je "schelden" met homo's?quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:28 schreef Yannick567 het volgende:
Vandaag weer wat meegemaakt zeg.
Boze man die een verkeerde bestelling mee had gekregen in de drive (bleek later dat hij de bestelling had van de auto na hem, collega had een bestelling teveel weggeserved), ik pak die bestelling in, wetend dat hij compleet is, zegt die man hij klopt niet, mn collega gaf de bestelling nogmaals (nog niet wetend dat er 1 teveel weg was geserved) en zei wat tegen mijn collega, dus ik liep naar hem toe, en vroeg wat er was, zegt ie zo kwaad ja dit is mijn bestelling niet. Voor ik wat terug kon zeggen smeet hij keihard die zak in mijn gezicht, vuile hond. 'Daar is de uitgang van het terrein, u kunt nu vertrekken' zei ik tegen hem, vervolgens wilde ik het raam dicht doen en werd ie nog bozer en gooide hij nog een zak, weer raak. Nu zit er een scheurtje in mijn lip, politie gebeld en kon geen aangifte doen, heb geen blijvend letsel.
Homo's. Het gaat toch om het principe of niet? Nouja. Beetje jammer weer
Hmm, scheurtjes kunnen ook blijvend zijn hoor *spreekt uit ervaring* Maarja, trieste mensen heb je helaas altijd, bij ons is er voor zover ik weet in de afgelopen jaren niks gebeurd tussen gasten en personeel, wel tussen gasten onderling (halve lobby onder het bloed en straat vol ambulances) en collega's onderling (gelijk oud-collega's)quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:28 schreef Yannick567 het volgende:
Nu zit er een scheurtje in mijn lip, politie gebeld en kon geen aangifte doen, heb geen blijvend letsel.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:40 schreef misz--kelliej het volgende:
Wij hadden overigens gister wel een gast die onze shiftmanager aan wilde klagen. Shiftmanager vond het nogal onzin om elk menu in een aparte zak te verpakken, zonde voor het papier en milieu enzo. Daar was onze gast het niet helemaal mee eens.
Nja, niet zo spectaculair als heel veel bloed enzo
Gewoon een voorbeeld van de Nederlandse mentaliteit bij de McDonald's hier, in de UK is het bijvoorbeeld ook gratis, net zoals in de US.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:44 schreef Yannick567 het volgende:
Ook vinden ze het raar dat ze moeten betalen voor mayonaise en ketchup.
Als mensen dat aan mijn kassa hadden gezegd had ik ze gelijk buiten gezet. Flikker op ofzoquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef Dalf03 het volgende:
Vandaag zijn twee jongens bij de hb,bicmac op de vuist gegaan.. Waarom? Een was nieuw, en die kon het niet bij houden.. Dus ze gingen achter lopen, en de manager gaf de verkeerde toen de schuld.
Opeens kei hard gescheeuw, en er werd gesmeten met van alles. De manager liet ereen naar huis vertrekken, en die ander hadden ze in de crewroom gekalmeerd, en kwam met een huilend gezicht weer terug.. Je maakt wel wat mee zo.
De mensen bij de counter hebben alles gehoord, en je kreeg ook van die reactie's ''typisch mcdonalds medewerkers''.
Maar goed.
Gezellige bezigheidquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef Dalf03 het volgende:
Vandaag zijn twee jongens bij de hb,bicmac op de vuist gegaan.. Waarom? Een was nieuw, en die kon het niet bij houden.. Dus ze gingen achter lopen, en de manager gaf de verkeerde toen de schuld.
Opeens kei hard gescheeuw, en er werd gesmeten met van alles. De manager liet ereen naar huis vertrekken, en die ander hadden ze in de crewroom gekalmeerd, en kwam met een huilend gezicht weer terug.. Je maakt wel wat mee zo.
De mensen bij de counter hebben alles gehoord, en je kreeg ook van die reactie's ''typisch mcdonalds medewerkers''.
Maar goed.
Politie is verplicht een aangifte op te nemen. Geen blijvend letselquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:28 schreef Yannick567 het volgende:
Vandaag weer wat meegemaakt zeg.
Boze man die een verkeerde bestelling mee had gekregen in de drive (bleek later dat hij de bestelling had van de auto na hem, collega had een bestelling teveel weggeserved), ik pak die bestelling in, wetend dat hij compleet is, zegt die man hij klopt niet, mn collega gaf de bestelling nogmaals (nog niet wetend dat er 1 teveel weg was geserved) en zei wat tegen mijn collega, dus ik liep naar hem toe, en vroeg wat er was, zegt ie zo kwaad ja dit is mijn bestelling niet. Voor ik wat terug kon zeggen smeet hij keihard die zak in mijn gezicht, vuile hond. 'Daar is de uitgang van het terrein, u kunt nu vertrekken' zei ik tegen hem, vervolgens wilde ik het raam dicht doen en werd ie nog bozer en gooide hij nog een zak, weer raak. Nu zit er een scheurtje in mijn lip, politie gebeld en kon geen aangifte doen, heb geen blijvend letsel.
Homo's. Het gaat toch om het principe of niet? Nouja. Beetje jammer weer
Ik woon in Gorinchem, zuid-hollandquote:Op zondag 18 april 2010 12:00 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Politie is verplicht een aangifte op te nemen. Geen blijvend letsel
Waar woon je? Ergens in Groningen ofzo. De politie, je beste vriend.
Goed bezig de belgenquote:Op zondag 18 april 2010 22:09 schreef Gouderix het volgende:
De Belgen hebben het voor elkaar, zij hebben nu de Chili Chicken Wrap:
http://mcdonalds.be/nl/index_NL.php?page=menu:petits
Laat ze die CBO maar lekker daar houden, stom ondingquote:Op maandag 19 april 2010 00:52 schreef misz--kelliej het volgende:
En de belgen hebben de cboStomme belgen
Een bop voor de frisdrank shake en ijs.quote:Op maandag 19 april 2010 02:58 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Laat ze die CBO maar lekker daar houden, stom onding![]()
Dat Full Service systeem aan de counter wat wij gaan krijgen is waarschijnlijk niet van die rekjes ofzo, maar echt een apart hoekje waar iemand kan staan, met scherm, en dan frisdrank, ijs en shake tapt. Tenminste, dat wordt ons door McDonald's Nederland verteld, we zouden ook de eerste zijn, maar of dat in de regio is of landelijk weet ik nietEerste met iets is uberhaupt onwaarschijnlijk bij ons
Voor zover ik weet word daar erg weinig aan meegedaan en is het zeker het proberen waard, een collega van mij heeft een keer zo'n studiebeurs gekregen.quote:Op maandag 19 april 2010 02:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga proberen in aanmerking te komen voor die studiebeurs van de Mc. Heeft iemand hier ervaring mee gehad?
Moet een Essay schrijven over 2 onderwerpen, weet zo even niet uit mn hoofd welke onderwerpen, zal morgen eens op dat blaadje kijken (nu geen zin meer in), iemand die dit al eens gedaan heeft?
Mjaquote:Op maandag 19 april 2010 08:08 schreef muiterij het volgende:
[..]
Een bop voor de frisdrank shake en ijs.![]()
Dat is echt heel erg treurig, en alleen handig als het heel druk is.
Ten eerste het belangrijkste van je werkplek is de sfeer. En die verschilt per restaurant en daar kan ik geen voorspelling over doen, maar op zich is dat in de meeste restaurants wel te doen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:06 schreef Nusion het volgende:
Ik zit te denken om bij de Mcdonalds te werken in de vakantie aangezien je daar vrij snel wordt aangenomen maar hoe is het werk daar nou eigenlijk? ik hoor veel negatieve dingen
Lobbywerk is vooral voor 15-jarigen, dus als je dat niet bent zou ik me daar niet zo druk over maken. Toiletten schoonmaken hangt ook af van het restaurant, wij zitten in het centrum en hebben een toiletdame en mensen moeten betalen. Anders zou er een permanente rij staan voor de toiletten. Er zijn restaurants die dat niet hebben, dus het kan zijn dat het moet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |