abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:22:36 #76
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79916833
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:20 schreef Jetfly het volgende:
Battlefan, Ed heeft nog 1 uur en 40 minuten te gaan. Anders sleep ik hem voor de rechter, omdat ik nog niet ben uitbetaald van Maart!!!!!! Elk 3e van de maand horen we uitbetaald te krijgen! Vorige maand kreeg ik hem op de 2e. En van deze maand nog nikss!! WAAAAHHH
Feestdagen, verwacht het dinsdag
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_79917070
Ik hoorde idd vandaag dat ze terug gingen komen omdat de test goed genoeg was gelopen Verder werd ik vandaag verrast toen ik een doos met rietjes opende: ze waren stuk voor stuk verpakt.

Met dat flesje water: goed gehandeld. Veel mensen waren gaan vissen idd, ik zie ze hier nog wel een vetbrand met water blussen.

en Ham/Kip
pi_79917679
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:30 schreef muiterij het volgende:
Ik hoorde idd vandaag dat ze terug gingen komen omdat de test goed genoeg was gelopen Verder werd ik vandaag verrast toen ik een doos met rietjes opende: ze waren stuk voor stuk verpakt.

Met dat flesje water: goed gehandeld. Veel mensen waren gaan vissen idd, ik zie ze hier nog wel een vetbrand met water blussen.

en Ham/Kip
Die rietjes hebben wij nu ongeveer al een week. Over het algemeen wel goede reacties van gasten erop. Sommige klagen omdat ze het vervelend vinden om dat papiertje eraf te halen Wel hygienischer natuurlijk
Goed gehandeld Mathijs. Wellicht had je misschien nog meekunnen praten met mijn verhaal. Als je snapt wat ik bedoel. hahaha!Ik heb van onze 1e ass gehoord, mocht er ooit 'brand' uitbreken in een frituurpan bij ons (onmogelijk ofzo, die 'brander' zit helemaal 'verpakt' onderin afgesloten in de friteuse) dan de hele muur tussen r1+r2 weg, daar zitten onze friteuses.
En Jetfly, je kan je werkgever niet zomaar voor de rechter slepen voor zoiets hoor Geduld is een schone zaak.
pi_79919321
Zijn er hier nog zieltjes die moeten werken met pasen?
Ik moet alleen morgenochtend, heb vroeg. Daarna vrij, moet voor de rest aan feestdagen Koninginnedag en (waarschijnlijk ook 1e) en 2e pinksterdag
Die laatste is bij ons echt de drukste dag van het jaar
  zondag 4 april 2010 @ 00:11:48 #80
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_79920675
Ik ben beide paas dagen vrij, ze vroegen extra mensen voor maandag maar daar reageer ik niet op

Met Koninginnedag ben ik ook vrij en met Pinksteren vraag ik vrij

Die ingepakte rietjes hebben wij nu zo'n 2 weken, irritante dingen maar de gasten zijn er tevreden over. Ook viel me vandaag wel op dat het te druk was Kipnuggets was nog 1 doos over om 8 uur en ze moeten er meer door tot 06:00, gelukkig had Bussum nog wat.
  zondag 4 april 2010 @ 02:37:27 #81
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79923782
Ik had met dat flesje ook nog een aflevering van Mythbusters in m'n achterhoofd zitten:

Even doorspoelen naar 5:59

Dus ja, dat was even schrikken en snel wat doen en iedereen uit de buurt jagen voor het geval dat De meeste snapte dat niet, tot ik dat filmpje aan een paar liet zien

Moet maandag gewoon werken, zelf om gevraagd want ik heb vanaf woensdag t/m de maandag daarna vrij
- Walt Disney
  zondag 4 april 2010 @ 03:38:11 #82
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79924257
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:50 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Goed gehandeld Mathijs. Wellicht had je misschien nog meekunnen praten met mijn verhaal. Als je snapt wat ik bedoel. hahaha!
Ja dat snap ik Overigens, die Ansul zit voor KVA echt op een rot plek, ik snap eigenlijk niet dat de brandweer dat goed vind, als de vis pan in de fik zou staan kom je daar onmogelijk bij

En schrijf m'n naam nou eens goed
- Walt Disney
pi_79926906
quote:
Op zondag 4 april 2010 03:38 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Ja dat snap ik Overigens, die Ansul zit voor KVA echt op een rot plek, ik snap eigenlijk niet dat de brandweer dat goed vind, als de vis pan in de fik zou staan kom je daar onmogelijk bij

Heb ik wat gemist? Vispan ?

Ach Yannick, hoe zou ik het zeggen. Geduld is een schone zaak maar een beetje sarcasme mag toch wel? Tuurlijk weet ik dat ik hem niet voor de rechter kan slepen, maar als dat kon, zou je toch ook wel weten dat ik dat niet zou doen. Droge humor heb jij zeg .
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
  zondag 4 april 2010 @ 13:10:23 #84
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_79929808
Arch! Kwam gister ook achter dat die Kelly van Veer (verbouwde man) een keer een dag bij ons heeft gewerkt voor het programma Jensen, kan de beelden alleen niet terug vinden
pi_79940200
quote:
Op zondag 4 april 2010 03:38 schreef Battlefan het volgende:

[..]

jaja, sorry.. bij ons werkt ook een Mathijs en die Mathijs wordt gespeld met maar een t. Sorry Matthijs.
Vandaag had ik vroeg.
Ik had beter pas om 12u kunnen openen. Ik heb 4 kopjes koffie, 2 appelpunten en 1 ontbijtje verkocht.
De moeite dus Overigens zit bij ons die 'hendel' voor de ansul installatie van de BOP ook direct naast de vispan. Mocht je die moeten aantrekken dan moet je eerst nog een karretje opzij rijden.
  zondag 4 april 2010 @ 18:18:39 #86
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79940238
Bij ons zit de dresstafel voor KVA er soort van voor, er is wel wat ruimte, maar dan zit je wel erg dicht bij de dan fikkende pan

Overigens, eerst werd ik altijd Martijn genoemd, en toen kregen we een bedrijfsleider die ook Matthijs heette, en sinds dien gaat het altijd goed
- Walt Disney
pi_79943100
Je salaris hoort voor het eind van de maand binnen te zijn, maar dat terzijde.

Iemand die weet wanneer ze in Nederland een ontbijt gaan serveren wat ook in Duitsland is? Het is zoooo veel uitgebreider kom ik vanmorgen achter
pi_79946383
quote:
Op zondag 4 april 2010 20:00 schreef Tha_Duck het volgende:

Iemand die weet wanneer ze in Nederland een ontbijt gaan serveren wat ook in Duitsland is? Het is zoooo veel uitgebreider kom ik vanmorgen achter
Dat is iets waar ze in Nederland nog wat van kunnen leren ja. Dat ontbijt daar is echt uitgebreid. Zelfs een wrap in het ontbijt assortiment
pi_79950332
Idd, ontbijtassorti is in het buitenland beter. Zo hebben ze in zweden een broodje kalkoenfilet op het menu staan.

Idd, ontbijtassorti is in het buitenland beter. Zo hebben ze in zweden een broodje kalkoenfilet op het menu staan. Wel erg die paasochtend qua omzet, wij gingen volgensmij pas rond 11.30 open, maar ik moest niet werken. Ik ben benieuwd of ze nog fridrankdeksels hebben weten te regelen gisterenavond. We hadden nog maar 1 streng over en op de demer hadden ze nog 4 strengen. Iets fout gegaan met bestellen.
pi_79956887
quote:
Op zondag 4 april 2010 20:00 schreef Tha_Duck het volgende:

[...]
Tot drie werkdagen na het aflopen van de maand.
Dat is dus dit jaar in april, aanstaande woensdag.
(donderdag 01 april: werkdag 1, dinsdag 06 april: werkdag 2, woensdag 07 april: werkdag 3)
bron
Ja, maar betekent nee
Alles wat je zegt zal verdraaid tegen je gebruikt worden
  maandag 5 april 2010 @ 03:19:20 #91
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79958070
En het is bij ons (En dus ook bij Jetfly, zelfde franchise) vrijwel altijd op de 2e werkdag van de maand binnen, als ze er zin in hebben op de 1e werkdag Enneh Jetfly, voor zover ik weet lezen ze hier wel eens mee enzo
- Walt Disney
  maandag 5 april 2010 @ 03:39:46 #92
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_79958254
Bij ons is het loon er altijd de 5e of 6e van de maand. Afhankelijk van de dag waarop de 5e of 6e valt
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_79959130
Meestal de eerste week van de maand, het is tot nu toe nog maar een keer de 2de week geweest, maar dat had te maken dat de franchisenemer op vakantie was.
pi_79959613
quote:
Op zondag 4 april 2010 21:23 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Dat is iets waar ze in Nederland nog wat van kunnen leren ja. Dat ontbijt daar is echt uitgebreid. Zelfs een wrap in het ontbijt assortiment
En geweldige McGriddles!
pi_79962742
Wat zal het nu al aardig druk zijn Medelijden met de mensen die vandaag moeten werken (zeker ook omdat de IKEA hier zowat ook om de hoek is en de bezoekers daarvan niet vies zijn van een McDonaldsje..)
  maandag 5 april 2010 @ 12:42:33 #96
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_79963747
Moet vanavond aan het werk.
Gisteren alles bijgevuld in raam 1 voor een collegaatje.
Alle sauzen x3 dozen, frietsaus x4. Een heleboel vlaggetjes, grote stapels kortingsbonnen gevouwen, en er ligt al een pasje klaar, zodat raam 1 niet steeds erom hoeft te vragen.

Ben benieuwd.
Zal vanavond wel een ramp zijn
|| justdiggit.org ||
pi_79964048
Woah

Kortingsbonnen vouwen? Die meuk nemen ze toch maar lekker van thuis mee?
pi_79964313
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:50 schreef Studiotje het volgende:
Woah

Ik wou net zeggen. Kortingsbonnen vouwen?
Wij mogen geen sauzen meer meegeven in raam 1. Hebben we ooit wel gedaan, kregen een waarschuwing van McDonald's Nederland dat dat niet meer mocht, ofzo
pi_79964659
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:58 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen. Kortingsbonnen vouwen?
Wij mogen geen sauzen meer meegeven in raam 1. Hebben we ooit wel gedaan, kregen een waarschuwing van McDonald's Nederland dat dat niet meer mocht, ofzo
Deden wij eerst ook En na de verbouwing zat dat bij raam 2, toch denken mensen nog steeds dat ze het bij raam 1 meekrijgen en worden boos en geïrriteerd wanneer je ze op wijst dat het toch bij het 2e raam is
  maandag 5 april 2010 @ 13:24:00 #100
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_79964932
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:50 schreef Studiotje het volgende:
Woah

Mja, andere kortingsbonnen, die alleen hier in Enschede en Hengelo geldig zijn, het hele jaar door.
Fijn hoor, 2 verschillende soorten kortingsbonnen
|| justdiggit.org ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')