Feestdagen, verwacht het dinsdagquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:20 schreef Jetfly het volgende:
Battlefan, Ed heeft nog 1 uur en 40 minuten te gaan. Anders sleep ik hem voor de rechter, omdat ik nog niet ben uitbetaald van Maart!!!!!!Elk 3e van de maand horen we uitbetaald te krijgen! Vorige maand kreeg ik hem op de 2e. En van deze maand nog nikss!! WAAAAHHH
Die rietjes hebben wij nu ongeveer al een week. Over het algemeen wel goede reacties van gasten erop. Sommige klagen omdat ze het vervelend vinden om dat papiertje eraf te halenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:30 schreef muiterij het volgende:
Ik hoorde idd vandaag dat ze terug gingen komen omdat de test goed genoeg was gelopenVerder werd ik vandaag verrast toen ik een doos met rietjes opende: ze waren stuk voor stuk verpakt.
Met dat flesje water: goed gehandeld. Veel mensen waren gaan vissen idd, ik zie ze hier nog wel een vetbrand met water blussen.![]()
enHam/Kip
![]()
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:50 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Goed gehandeld Mathijs. Wellicht had je misschien nog meekunnen praten met mijn verhaal.Als je snapt wat ik bedoel. hahaha!
Heb ik wat gemist? Vispanquote:Op zondag 4 april 2010 03:38 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ja dat snap ikOverigens, die Ansul zit voor KVA echt op een rot plek, ik snap eigenlijk niet dat de brandweer dat goed vind, als de vis pan in de fik zou staan kom je daar onmogelijk bij
En schrijf m'n naam nou eens goed
jaja, sorry.. bij ons werkt ook een Mathijs en die Mathijs wordt gespeld met maar een t. Sorry Matthijs.quote:Op zondag 4 april 2010 03:38 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ja dat snap ikOverigens, die Ansul zit voor KVA echt op een rot plek, ik snap eigenlijk niet dat de brandweer dat goed vind, als de vis pan in de fik zou staan kom je daar onmogelijk bij
En schrijf m'n naam nou eens goed
Dat is iets waar ze in Nederland nog wat van kunnen leren ja. Dat ontbijt daar is echt uitgebreid. Zelfs een wrap in het ontbijt assortimentquote:Op zondag 4 april 2010 20:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Je salaris hoort voor het eind van de maand binnen te zijn, maar dat terzijde.
Iemand die weet wanneer ze in Nederland een ontbijt gaan serveren wat ook in Duitsland is? Het is zoooo veel uitgebreider kom ik vanmorgen achter
Tot drie werkdagen na het aflopen van de maand.quote:Op zondag 4 april 2010 20:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Je salaris hoort voor het eind van de maand binnen te zijn, maar dat terzijde.
[...]
En geweldige McGriddles!quote:Op zondag 4 april 2010 21:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat is iets waar ze in Nederland nog wat van kunnen leren ja. Dat ontbijt daar is echt uitgebreid. Zelfs een wrap in het ontbijt assortiment
Ik wou net zeggen. Kortingsbonnen vouwen?quote:Op maandag 5 april 2010 12:50 schreef Studiotje het volgende:
Woah
Kortingsbonnen vouwen? Die meuk nemen ze toch maar lekker van thuis mee?
Deden wij eerst ookquote:Op maandag 5 april 2010 12:58 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Kortingsbonnen vouwen?
Wij mogen geen sauzen meer meegeven in raam 1. Hebben we ooit wel gedaan, kregen een waarschuwing van McDonald's Nederland dat dat niet meer mocht, ofzo
Mja, andere kortingsbonnen, die alleen hier in Enschede en Hengelo geldig zijn, het hele jaar door.quote:Op maandag 5 april 2010 12:50 schreef Studiotje het volgende:
Woah
Kortingsbonnen vouwen? Die meuk nemen ze toch maar lekker van thuis mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |