abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80162943
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 15:43 schreef Battlefan het volgende:
Kassa KVA
Grill blijft het mooist om te doen
  zaterdag 10 april 2010 @ 17:19:55 #202
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_80163334
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 15:52 schreef Studiotje het volgende:

[..]

KVA BOP Daar wil ik eens staan, maar daar staan allemaal polen altijd die zullen vanavond wel een beetje rauw zijn... *slechte garp*
BOP, dat komt nog
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:02 schreef Remzz het volgende:

[..]

Grill blijft het mooist om te doen
Mwah, heb ik niet zoveel mee, sta er eigenlijk alleen als ik alleen in de keuken sta Sta of KVA of Bin, heel soms kassa, en soms Lobby om wat zwervers weg te jagen
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_80165486
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:51 schreef Unreal88 het volgende:
Goedemiddag,
mag ik 2 quarterpounder menu's met ijsthee en fritessaus? Large graag? Dankjewel
Dat heet supersizen!!
pi_80165615
BOP = Broodjes Omdraai Persoon?

pi_80165698
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:46 schreef Tha_Duck het volgende:
BOP = Broodjes Omdraai Persoon?

Bridge Operating Platform
pi_80165942
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Bridge Operating Platform
Ah, ik dacht dat jullie eten maakten. Geen bruggen.

Grapje Ik had het al opgezocht ook, goed systeem. Vroeger had je vaak koude patat of burgers, nu is het warm en vers. En er wordt ook nog eens minder weggegooid, dat is altijd goed.
pi_80166537
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:57 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ah, ik dacht dat jullie eten maakten. Geen bruggen.

Grapje Ik had het al opgezocht ook, goed systeem. Vroeger had je vaak koude patat of burgers, nu is het warm en vers. En er wordt ook nog eens minder weggegooid, dat is altijd goed.
Werk je ook bij een McDonald's? Zo ja, welke?
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
  zaterdag 10 april 2010 @ 19:29:49 #208
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_80166880
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 19:16 schreef Jetfly het volgende:

[..]

quote:
Beroep: Systeembeheerder

Maareh, heb je je geld nou al?
- Walt Disney
pi_80166922
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 19:16 schreef Jetfly het volgende:

[..]

Nee sorry. Ik werk wel regelmatig een bigmac naar binnen
pi_80172856
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:19 schreef Battlefan het volgende:

[..]

BOP, dat komt nog
[..]

Mwah, heb ik niet zoveel mee, sta er eigenlijk alleen als ik alleen in de keuken sta Sta of KVA of Bin, heel soms kassa, en soms Lobby om wat zwervers weg te jagen
Lobby is over het algemeen verschrikkelijk saai, alleen tijdens koningginnedag is het leuk, leuk om mensen hun alcohol af te pakken. En een beetje orde te houden

Overigens komen die polen hier niet meer binnen, gezien je tegenwoordig nederlands moet praten om te mogen solliciteren. Na een paar incidenten met Polen die je niks kon leren.
pi_80173435
Wat een drukte hier
Lekker druk geweest hier vandaag, pff.
Grote menu's waren niet aan te slepen Heel vreemd, is eigenlijk nooit. Maargoed.
Wij hebben ooit 3 polen gehad in de zomerperiode die van ma-vr sluit draaiden, personeelstekort. Wel jammer, die gasten konden goed werken en spraken goed Engels. Maarja, ze werden te duur dus moesten ze weg.
Verder over die BOP, zoiets willen ze als het goed is ook gaan invoeren voor hamburgers/bigmacs etc.
Mijn RM heeft dat in USA gezien en zegt dat dat vlees na 2 uur in een UHC nog steeds sappig is, nou nee bedankt
  zaterdag 10 april 2010 @ 23:48:19 #212
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_80174286
Zoiets meen in ook eens gezien te hebben op een filmpje op youtube. Ze pakten daar gewoon beefpatty's uit een soort van UHC.

Bij de Burger King doen ze dit al hè. Dus
pi_80174609
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:48 schreef mstyle het volgende:
Zoiets meen in ook eens gezien te hebben op een filmpje op youtube. Ze pakten daar gewoon beefpatty's uit een soort van UHC.

Bij de Burger King doen ze dit al hè. Dus
Inderdaad, en dat kan je vaak ook wel zien aan de burgers daar vind ik, ze zijn hardstikke slap.
Beneath the gold, bitter steel
  zondag 11 april 2010 @ 00:02:20 #214
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_80174721
Vandaag was het hier juist heel rustig, om 7 uur was het helemaal stil.. wel in de avond veel engelsen en duitsers mijn hemel, allemaal met 100 euro betalen en zeiken dat ze geen ketchup kregen, wanneer je zei dat het 50ct kost gaan ze zeiken dat het in engeland niet zo is en dat ze daarom er niet voor hoeven te betalen

Sterf die mensen, gelukkig weer een weekje geen McD
  zondag 11 april 2010 @ 00:14:35 #215
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_80175063
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:21 schreef Yannick567 het volgende:
Verder over die BOP, zoiets willen ze als het goed is ook gaan invoeren voor hamburgers/bigmacs etc.
Mijn RM heeft dat in USA gezien en zegt dat dat vlees na 2 uur in een UHC nog steeds sappig is, nou nee bedankt
Mja dat lieten ze me ook zien tijdens een rondleiding die ik daar kreeg, maar volgens mij mocht het vlees maar 10 minuten in het UHC liggen Maar of dat nou handig is om in te voeren hier? Voor KVA kan het wel, maar bij Grill is het toch wat anders
- Walt Disney
pi_80175547
In Amerika kennen ze niet anders dan BOP aan de grill
Maargoed, daar kennen ze ook niet dat het met feestdagen en andere evenementen tot aan de deur staat. Dusja. Mocht het zo zijn ben ik benieuwd hoe ze dat wilden doen, zou dat niet weer extra geld kosten trouwens? Weer die keuken verbouwen
  zondag 11 april 2010 @ 00:50:44 #217
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_80175934
Mja, en dan moeten alle keukens overgaan naar de standaard layout, vrijwel alle drives hebben dat, maar bijna geen een Instore, dus dan moet je rare dingen doen om 2 HLZ's en een boplijn daar aan goed te krijgen (Ben ook benieuwd wat ze bij ons van plan zijn voor nu, want ik zie het nog niet echt passen
- Walt Disney
pi_80176717
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:50 schreef Battlefan het volgende:
Mja, en dan moeten alle keukens overgaan naar de standaard layout, vrijwel alle drives hebben dat, maar bijna geen een Instore, dus dan moet je rare dingen doen om 2 HLZ's en een boplijn daar aan goed te krijgen (Ben ook benieuwd wat ze bij ons van plan zijn voor nu, want ik zie het nog niet echt passen
Dan kom je nog niet goed uit, want een bin is denk ik wel 3x zo groot als een HLZ
  zondag 11 april 2010 @ 01:50:40 #219
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_80176908
Nog wel groter denk ik? Een bin die je hebt zonder BOP dan, want de bin die je daarna hebt is kleiner omdat BOP in de HLZ gaat
- Walt Disney
pi_80176960
quote:
Op zondag 11 april 2010 01:50 schreef Battlefan het volgende:
Nog wel groter denk ik? Een bin die je hebt zonder BOP dan, want de bin die je daarna hebt is kleiner omdat BOP in de HLZ gaat
Ja, maar dan krijg je 2 HLZ's 1 BOP/1 grill
  zondag 11 april 2010 @ 03:00:12 #221
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_80177472
Mja dat zag ik daar ja, en ze hadden 6 UHC's
- Walt Disney
pi_80180145
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:21 schreef Yannick567 het volgende:
Wat een drukte hier
Lekker druk geweest hier vandaag, pff.
Grote menu's waren niet aan te slepen Heel vreemd, is eigenlijk nooit. Maargoed.
Wij hebben ooit 3 polen gehad in de zomerperiode die van ma-vr sluit draaiden, personeelstekort. Wel jammer, die gasten konden goed werken en spraken goed Engels. Maarja, ze werden te duur dus moesten ze weg.

Sorry, is het vlees na 2 uur bin nog lekker sappig? Nee. Zijn nuggets na 2 uur in de uhc nog te eten? Nee. Hoe kan je dat als RM dan met droge ogen beweren. Lijkt me dus echt niets, op de kva/bop moet je wel een voorraad hebben omdat alles 3 tot 5 minuten moet bakken. Maar op de grill niet, daar is het max 2 minuten en kan je, ook zonder UHC goed verse producten houden, mits je de juiste persoon aan de bin hebt.
  zondag 11 april 2010 @ 12:52:28 #223
298726 Dalf03
Mijn wereld..
pi_80182514
Hallo!

Haha, grappig ik kreeg gister te horen dat we in juni een BOB System krijgen, voor KVA.
Alleen ik snap er niks van, we krijgen een eigen scherm bij de KVA, dus kunnen we zelf producten maken, zonder dat de binman het moet oproepen.. Heeft iemand ervaring met het systeem, is het makelijker en hoe werkt het ongeveer?

Ik kreeg ook van mijn manager te horen dat alles steeds makelijker gaat worden, en dat het in de toekomst zelfs mogelijk is dat de frituurmandjes automatisch omhoog gaan..
Hij denkt zelfs dat over 20 jaar geen medewerkers meer nodig zijn... Dat het net als de benzinepomp automatisch allemaal gaat straks.. Nu twijfel ik toch echt of ik wel mijn mcdonalds opleiding wil gaan doen, als er later geen werk meer is.. Maar zo ver is het gelukkig niet! Nu eerst maar kijken wat een bob system is..
Wat is jullie ervaring?
  zondag 11 april 2010 @ 13:27:32 #224
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_80183492
BOP is handig hoor Wanneer er aan de kassa een product word aangeslagen wat voorheen op de KVA werd gemaakt word dit zichbaar op het scherm, dan maak je die burger en baf, klaar.. Niet meer zoals met de binman die schreeuwt: 3 KIP 6 en 5 CHICKENS
pi_80211654
quote:
Op zondag 11 april 2010 12:52 schreef Dalf03 het volgende:
Hallo!

Haha, grappig ik kreeg gister te horen dat we in juni een BOB System krijgen, voor KVA.
Alleen ik snap er niks van, we krijgen een eigen scherm bij de KVA, dus kunnen we zelf producten maken, zonder dat de binman het moet oproepen.. Heeft iemand ervaring met het systeem, is het makelijker en hoe werkt het ongeveer?

Ik kreeg ook van mijn manager te horen dat alles steeds makelijker gaat worden, en dat het in de toekomst zelfs mogelijk is dat de frituurmandjes automatisch omhoog gaan..
Hij denkt zelfs dat over 20 jaar geen medewerkers meer nodig zijn... Dat het net als de benzinepomp automatisch allemaal gaat straks.. Nu twijfel ik toch echt of ik wel mijn mcdonalds opleiding wil gaan doen, als er later geen werk meer is.. Maar zo ver is het gelukkig niet! Nu eerst maar kijken wat een bob system is..
Wat is jullie ervaring?
Frietmandjes die automatisch omhoog gaan lijkt me sterk, maargoed
BOP is heel makkelijk.
Er hangt inderdaad een scherm ja, vergelijk het met een drivescherm, allemaal aparte bestellingen van elke kassa die binnenkomen. Van kassa 1 3x chicken +kroket, kassa 2 fish+kroket, etc. Allemaal per kassa. Dus per bestelling maak je die producten en maak je dus ook minder verspil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')