BOP, dat komt nogquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
KVABOP
![]()
Daar wil ik eens staan, maar daar staan allemaal polen altijd
die zullen vanavond wel een beetje rauw zijn... *slechte garp*
Mwah, heb ik niet zoveel mee, sta er eigenlijk alleen als ik alleen in de keuken staquote:
Dat heet supersizen!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:51 schreef Unreal88 het volgende:
Goedemiddag,
mag ik 2 quarterpounder menu's met ijsthee en fritessaus? Large graag? Dankjewel
Ah, ik dacht dat jullie eten maakten. Geen bruggen.quote:
Werk je ook bij een McDonald's? Zo ja, welke?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:57 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat jullie eten maakten. Geen bruggen.
GrapjeIk had het al opgezocht ook, goed systeem. Vroeger had je vaak koude patat of burgers, nu is het warm en vers. En er wordt ook nog eens minder weggegooid, dat is altijd goed.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:16 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Werk je ook bij een McDonald's? Zo ja, welke?
quote:Beroep: Systeembeheerder
Nee sorry. Ik werk wel regelmatig een bigmac naar binnenquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:16 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Werk je ook bij een McDonald's? Zo ja, welke?
Lobby is over het algemeen verschrikkelijk saai, alleen tijdens koningginnedag is het leuk, leuk om mensen hun alcohol af te pakken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:19 schreef Battlefan het volgende:
[..]
BOP, dat komt nog![]()
[..]
Mwah, heb ik niet zoveel mee, sta er eigenlijk alleen als ik alleen in de keuken staSta of KVA of Bin, heel soms kassa, en soms Lobby om wat zwervers weg te jagen
Inderdaad, en dat kan je vaak ook wel zien aan de burgers daar vind ik, ze zijn hardstikke slap.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:48 schreef mstyle het volgende:
Zoiets meen in ook eens gezien te hebben op een filmpje op youtube. Ze pakten daar gewoon beefpatty's uit een soort van UHC.
Bij de Burger King doen ze dit al hè. Dus
Mja dat lieten ze me ook zien tijdens een rondleiding die ik daar kreeg, maar volgens mij mocht het vlees maar 10 minuten in het UHC liggenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:21 schreef Yannick567 het volgende:
Verder over die BOP, zoiets willen ze als het goed is ook gaan invoeren voor hamburgers/bigmacs etc.
Mijn RM heeft dat in USA gezien en zegt dat dat vlees na 2 uur in een UHC nog steeds sappig is, nou nee bedankt
Dan kom je nog niet goed uit, want een bin is denk ik wel 3x zo groot als een HLZquote:Op zondag 11 april 2010 00:50 schreef Battlefan het volgende:
Mja, en dan moeten alle keukens overgaan naar de standaard layout, vrijwel alle drives hebben dat, maar bijna geen een Instore, dus dan moet je rare dingen doen om 2 HLZ's en een boplijn daar aan goed te krijgen(Ben ook benieuwd wat ze bij ons van plan zijn voor nu, want ik zie het nog niet echt passen
Ja, maar dan krijg je 2 HLZ'squote:Op zondag 11 april 2010 01:50 schreef Battlefan het volgende:
Nog wel groter denk ik? Een bin die je hebt zonder BOP dan, want de bin die je daarna hebt is kleiner omdat BOP in de HLZ gaat
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:21 schreef Yannick567 het volgende:
Wat een drukte hier
Lekker druk geweest hier vandaag, pff.
Grote menu's waren niet aan te slepenHeel vreemd, is eigenlijk nooit. Maargoed.
Wij hebben ooit 3 polen gehad in de zomerperiode die van ma-vr sluit draaiden, personeelstekort. Wel jammer, die gasten konden goed werken en spraken goed Engels. Maarja, ze werden te duur dus moesten ze weg.
Verder over die BOP, zoiets willen ze als het goed is ook gaan invoeren voor hamburgers/bigmacs etc.
Mijn RM heeft dat in USA gezien en zegt dat dat vlees na 2 uur in een UHC nog steeds sappig is, nou nee bedankt
Frietmandjes die automatisch omhoog gaan lijkt me sterk, maargoedquote:Op zondag 11 april 2010 12:52 schreef Dalf03 het volgende:
Hallo!
Haha, grappig ik kreeg gister te horen dat we in juni een BOB System krijgen, voor KVA.
Alleen ik snap er niks van, we krijgen een eigen scherm bij de KVA, dus kunnen we zelf producten maken, zonder dat de binman het moet oproepen.. Heeft iemand ervaring met het systeem, is het makelijker en hoe werkt het ongeveer?
Ik kreeg ook van mijn manager te horen dat alles steeds makelijker gaat worden, en dat het in de toekomst zelfs mogelijk is dat de frituurmandjes automatisch omhoog gaan..
Hij denkt zelfs dat over 20 jaar geen medewerkers meer nodig zijn... Dat het net als de benzinepomp automatisch allemaal gaat straks.. Nu twijfel ik toch echt of ik wel mijn mcdonalds opleiding wil gaan doen, als er later geen werk meer is.. Maar zo ver is het gelukkig niet! Nu eerst maar kijken wat een bob system is..
Wat is jullie ervaring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |