Verrekte lobbysletquote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij editte het toen ik aan het reageren wasVerrekte koekwous!
Dus ook een Almeloėrquote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
NijverdalGeboren in Almelo (twenteborg ajooo!
)
OT: Over 2 dagen moet ik weer werken
Eigenlijk welquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:27 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Marko in zijn nopjes![]()
Wanneer gaan jullie samen een Happy Meal nuttigen
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:33 schreef Yannick567 het volgende:
Om maar weer even ontopic te gaan..
Wij hebben de laatste tijd van asociale Engelse boeren, het zijn kampers maar dan in de Engelse variant zegmaarWat een tuig zeg. Je kan de vetrollen bij die dikke wijven tellen, die denken dat een spijkerbroek met opengeknipte pijpen bij het bovenbeen mode is ofzo.
En als je dan vraagt of ze hun zooi even willen opruimen kijken ze je aan alsof je een moord hebt begaan. Marko, waar is mijn geweer, schiet ze!
EN ZE SCHREEUWEN OOK ALTIJD ZO, DIE DENKEN ZEKER DAT WE DOOF ZIJN OFZO?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:53 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Die zijn nog erger als ze stoned zijn
Ik had er pas 1. Doe mij maar voor 20 euro aan kipnuggets.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:03 schreef mstyle het volgende:
Gewoon 7 euroknallers van Kipnuggets nemen.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoeveel kun je verdienen als medewerker bij de Mac?
Bruto of netto? Bruto zou wel netjes zijn. Als ik dan 5 dagen in de week fulltime broodjes kom maken.. Maar dat zal wel niet zo makkelijk gaan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
EDIT: 29 denk ik..ik denk iets rond de 9 euro ofzo
Ik vind alleen koud op raam 2 relaxed, warm pakken is nog oke maar doorgeven vind ik zo'n rampquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:27 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik zal wel kassa starten en rond een uur of 9 richting raam 1 gaan. Dat hoop ik in ieder geval want ik ben geen raam 2 fan
KVAquote:
Je moet je juist heel erg druk maken aan de kassa, heen en weer...quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:41 schreef misz--kelliej het volgende:
Kassa vind ik ook het meest relaxed, je hoeft je niet te druk te maken ofzoraam 2 is toch altijd een beetje druk maken, heen en weer rennen enzo.. Kassa is ook wel druk, maar je hoeft niet zo te rennen
(of misschien moet het wel maar doe ik het gewoon niet.. (A))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |