Hier slopen ze het meestal wat grondiger, en raken ze meer dan alleen de dop kwijtquote:Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
'DE DOP VAN DE TOPPINGPOMP IS ERAF GEVALLEN WAT MOET IK NU DOEN'
Ja ik weet wat je bedoelt ja. Die van ons zit bij onze oude shake bovenop, wel goed vast. Die van onze nieuwe shake hangt aan de muur. Kon niet andersquote:Op woensdag 7 april 2010 22:59 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Hier slopen ze het meestal wat grondiger, en raken ze meer dan alleen de dop kwijtOverigens zit de bovenkant van de flurrydispensershouder (hoe heet dat ding?
) bovenop de shake nogal los, kwestie van tijd tot dat hele ding er af pleurt
Gelukkig heb ik de komende dagen vrij
Hehe inderdaad, jij (studiotje) komt hier ook uit het oosten?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waar in Overijssel? (Tukkers willen dat graag weten hé)
Meeste medewerkers gaan meteen in de paniekstand. Wij hebben een shakemachine waar een knopje ingedrukt moet zijn, want anders geeft hij bijna geen ijs. Hoe vaak ik wel niet mensen zie die dan gaan panieken, want er komt geen ijs uit de machine.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:53 schreef piepkuiken21 het volgende:
het is dus overal zo slecht gesteld met de technische inteligentie van de gemiddelde medewerker? Ik merk bij ons in het restaurant dat mensen niet eens een storing kunnen localiseren en direct in het kopje 'paniek' overslaan. Ergeren jullie je er ook aan of ben ik nu zo technisch onderlegd :S?
Wij hebben elektrische torkrolhouders met een sensortje ervoor. Ideaalquote:Op donderdag 8 april 2010 00:24 schreef Battlefan het volgende:
Nee, helaas niet, die zijn nog beter, maar deze heeft ongeveer hetzelfde effect, maar dan ziet ie er uit als een gewone handdroger(Staat ook op: EXTREME! Feel the power! Moest er om lachen
)
Hoe laat je dat nou in het vet vallen, kan alleen als je aan het frituren bent met het pasje in je hand.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:00 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wij hebben elektrische torkrolhouders met een sensortje ervoor. Ideaal
Gisteravond liet een manager zijn pasje in het vet vallen. Resultaat:
http://twitpic.com/1e21sa
Crew vroeg voor een pasje, dus manager liep langs frituur met pasje aanreikend, en toen stootte iemand tegen de arm van de manager.. plonsquote:Op donderdag 8 april 2010 16:31 schreef muiterij het volgende:
[..]
Hoe laat je dat nou in het vet vallen, kan alleen als je aan het frituren bent met het pasje in je hand.![]()
Komen wij aan met 2 wrapjes..quote:Op donderdag 8 april 2010 17:57 schreef muiterij het volgende:
http://www.mcdonalds.de/produkte/mcwraps.html
Die wraps in Duitsland zien er 20 keer beter uit.
- crispy: rucola cheddar kaas en salsasaus
- Beef: sour cream cheddar kaas rucola
- crispy: rucola cheddar kaas en salsasaus
En tomaat natuurlijk.![]()
Jazeker, zeer dicht bij Almeloquote:Op donderdag 8 april 2010 00:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, jij (studiotje) komt hier ook uit het oosten?
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
NijverdalGeboren in Almelo (twenteborg ajooo!
)
OT: Over 2 dagen moet ik weer werken
Hij editte het toen ik aan het reageren wasquote:Op donderdag 8 april 2010 22:20 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Heb je teveel gezopen ofzo? Hij zegt net waar hij vandaan komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |