Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef Yannick567 het volgende:
Krijg je dan ook nog iets van een toeslag Matthijs, als je dan die nacht werkt?
Rampzalige omzet vandaagquote:Op maandag 5 april 2010 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Topomzet gehaald. Gratis crewfeest
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:58 schreef muiterij het volgende:
Lol, vanaf mei de nieuwe campagne over voedselkwaliteit. Alsof de vorige nog niet goed genoeg was.
Holy Crap!quote:Op woensdag 7 april 2010 01:06 schreef mstyle het volgende:
> 17 fruitmixjes waren over...
> In kleine blauwe afvalzak gedaan...
> De volle zak bovenop, open zakken siroop [van shake] gezet [Degene wist dat niet...]
> Vijf minuten later dienblad vol siroop en drijvende fruitmixjes
Zucht.... en dat ontdek je dat als je net op het punt staat het pand te verlaten
Shakesiroop is echt teringplakkerig. Hier was laatst een zak gevallen, alles plakte nog na 3 dagen.quote:Op woensdag 7 april 2010 01:06 schreef mstyle het volgende:
> 17 fruitmixjes waren over...
> In kleine blauwe afvalzak gedaan...
> De volle zak bovenop, open zakken siroop [van shake] gezet [Degene wist dat niet...]
> Vijf minuten later dienblad vol siroop en drijvende fruitmixjes
Zucht.... en dat ontdek je dat als je net op het punt staat het pand te verlaten
Als bij ons zo'n zak valt istie niet gelijk kapot, ligt er maar net aan hoe je hem laat vallen natuurlijk. En dat laatste heb ik ook wel is gedaan. Gelukkig was ik net op tijd, anders kon ik die pomp nog gaan schoonmaken ookquote:Op woensdag 7 april 2010 14:12 schreef muiterij het volgende:
[..]
Shakesiroop is echt teringplakkerig. Hier was laatst een zak gevallen, alles plakte nog na 3 dagen.![]()
Toen ik net aan de kassa werkte heb ik ooit eens de chocoladesiroop van de shake gebruikt om de chocoladesaus van de sundae bij te vullen.
hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een managerquote:Op woensdag 7 april 2010 17:13 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En je bent echt dom (sorry voor degene die zich aangesproken voelen) als je de caramel bij de chocoladetopping bijvult of andersom
Waar in Overijssel? (Tukkers willen dat graag weten héquote:Op woensdag 7 april 2010 17:56 schreef Dalf03 het volgende:
Hallo,
Ik dacht, laat ik me is registreren op fok!
Leuk topic dit!
Laat ik mij voorstellen.
Ik ben Wouter, 17 jaar oud en werk bij een McDonalds in Overijssel.
Ik verdien daar op dit moment 3,85 per uur, en krijg op sommige feestdagen 150%
Waaronder ook op de paasdagen.
Ik werk er zaterdag en zondag, elke dag ongeveer 8 uur.
Ik werk er sinds vorige zomer, en ik loop sinds kort ook 2 dagen stage. (Met stage vergoeding).
Ook mag ik op mijn stage dagen gratis menu's afschijven.
Dus prima zaak! Ik wil later doorgroeien naar Manager, of Crewtrainer.
Dat was het, leuk topic!
Groetjes!!
Neuh, maar ik moest het wel schoonmakenquote:
Leuk he, de pomp schoonmaken.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:44 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Neuh, maar ik moest het wel schoonmaken*Trauma*
Onderdelen die wegrollenquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:54 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Onderdelen die wegrollenNu besteed ik dat gewoon uit aan iemand anders
Indrukken, aandraaien.. meestal kan het de eerste keer, daarna nietquote:Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
'DE DOP VAN DE TOPPINGPOMP IS ERAF GEVALLEN WAT MOET IK NU DOEN'
Altijd als je het druk hebt, gaat die dop er niet meer op.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
'DE DOP VAN DE TOPPINGPOMP IS ERAF GEVALLEN WAT MOET IK NU DOEN'
Tja, kwestie van dat onderdeel uit die pompbak tillen, rechtzetten, eropdraaien, klaarquote:Op woensdag 7 april 2010 21:35 schreef muiterij het volgende:
[..]
Altijd als je het druk hebt, gaat die dop er niet meer op.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |