abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:33:06 #276
298726 Dalf03
Mijn wereld..
pi_80430029
Vandaag zijn twee jongens bij de hb,bicmac op de vuist gegaan.. Waarom? Een was nieuw, en die kon het niet bij houden.. Dus ze gingen achter lopen, en de manager gaf de verkeerde toen de schuld.

Opeens kei hard gescheeuw, en er werd gesmeten met van alles. De manager liet ereen naar huis vertrekken, en die ander hadden ze in de crewroom gekalmeerd, en kwam met een huilend gezicht weer terug.. Je maakt wel wat mee zo.
De mensen bij de counter hebben alles gehoord, en je kreeg ook van die reactie's ''typisch mcdonalds medewerkers''.

Maar goed.
pi_80430062
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef Dalf03 het volgende:
Vandaag zijn twee jongens bij de hb,bicmac op de vuist gegaan.. Waarom? Een was nieuw, en die kon het niet bij houden.. Dus ze gingen achter lopen, en de manager gaf de verkeerde toen de schuld.

Opeens kei hard gescheeuw, en er werd gesmeten met van alles. De manager liet ereen naar huis vertrekken, en die ander hadden ze in de crewroom gekalmeerd, en kwam met een huilend gezicht weer terug.. Je maakt wel wat mee zo.
De mensen bij de counter hebben alles gehoord, en je kreeg ook van die reactie's ''typisch mcdonalds medewerkers''.

Maar goed.
Als mensen dat aan mijn kassa hadden gezegd had ik ze gelijk buiten gezet. Flikker op ofzo
pi_80432521
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef Dalf03 het volgende:

Maar goed.
Gezellige bezigheid ,
maar als die manager iemand 'de schuld' geeft is hij fout bezig. Helemaal als je een nieuw iemand aan het trainen bent, als je iemand voor de eerste keer aan BM zet gaat het niet zo snel, je moet zeker niet iemand de schuld geven. Hooguit wat tips van hoe het sneller kan.
  zondag 18 april 2010 @ 03:17:30 #279
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_80436836
(Shift)Managers horen de schuld te krijgen Als het in zijn/haar shift niet goed gaat is het niet het probleem van de crew maar van de manager En als je een nieuw iemand hebt moet je er voor zorgen dat daar een crewtrainer bovenop zit en dat je op een rustig moment bezig bent, als het dan niet meer gaat kan de crewtrainer ingrijpen Maarja, zo gaat het helaas niet altijd

Lekker dagje bij ons vandaag, had chaos verwacht gezien de manager die er was, het is gezellig en grappig met hem, maar wel vrijwel altijd chaos Maar er waren zowaar een keer genoeg mensen op de vloer voor op de zaterdag avond, kon daardoor de hele tijd los staan en de boel een beetje aansturen, heb iets meer ervaring met sluit dan die manager namelijk
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  zondag 18 april 2010 @ 09:16:35 #280
298726 Dalf03
Mijn wereld..
pi_80437961
Zo.. Straks weer naar m'n werk.
Gister van half 12 tot kwart over 8. (incl. overwerk )
En vandaag van 10 tot half 6 .. gister buiten de ruzzie bij hb,bigmac wel een lekker daggie gehad. Wij hebben een surinaamse en die staat af en toe bin, en als zij bin staat zit echt letterlijk de hele bin vol. En dan is de rush voorbij, en dan zitten we met een propvolle bin.. Maar daar heeft ze ook een oplossing voor gevonden, iedereen die naar huis gaat mag dan 2 producten uit de bin pakken.
(Dit alleen als de restaurantmanager er niet is. )

Bij ons is de zondag altijd een chaotische dag, veel nieuwe mensen en wat herrieschoppers erbij die de hele crewroom vervuilen. Iedereen word op zondag standaard bijna op break gezet. En dan gaan ze met z'n alle met tomaten gooien salades op z'n kop houden.. Elke dag loopt bij ons wel lekker, behalve deze dag altijd.
  zondag 18 april 2010 @ 10:17:51 #281
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_80438910
omg met salades gooien en tomaten, wtf Hier gaan ze zitten, pakken ze een tijdschrift of hun mobiel en stil zijn ze!
pi_80441064
Gooien met eten.. wtf
een keer proberen bij ons, hoef je nog maar 1x terug te komen, en wel om je kleding in te leveren
pi_80441172
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:28 schreef Yannick567 het volgende:
Vandaag weer wat meegemaakt zeg.
Boze man die een verkeerde bestelling mee had gekregen in de drive (bleek later dat hij de bestelling had van de auto na hem, collega had een bestelling teveel weggeserved), ik pak die bestelling in, wetend dat hij compleet is, zegt die man hij klopt niet, mn collega gaf de bestelling nogmaals (nog niet wetend dat er 1 teveel weg was geserved) en zei wat tegen mijn collega, dus ik liep naar hem toe, en vroeg wat er was, zegt ie zo kwaad ja dit is mijn bestelling niet. Voor ik wat terug kon zeggen smeet hij keihard die zak in mijn gezicht, vuile hond. 'Daar is de uitgang van het terrein, u kunt nu vertrekken' zei ik tegen hem, vervolgens wilde ik het raam dicht doen en werd ie nog bozer en gooide hij nog een zak, weer raak. Nu zit er een scheurtje in mijn lip, politie gebeld en kon geen aangifte doen, heb geen blijvend letsel.
Homo's. Het gaat toch om het principe of niet? Nouja. Beetje jammer weer
Politie is verplicht een aangifte op te nemen. Geen blijvend letsel

Waar woon je? Ergens in Groningen ofzo. De politie, je beste vriend.
pi_80442137
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:00 schreef RooieHoed het volgende:

[..]

Politie is verplicht een aangifte op te nemen. Geen blijvend letsel

Waar woon je? Ergens in Groningen ofzo. De politie, je beste vriend.
Ik woon in Gorinchem, zuid-holland

Ik ben ook al naar de politie zelf geweest, en die zeiden dat die man dat niet met opzet deed, en als er geen opzet in het spel is dan is er strafrechtelijk geen strafbaar feit gepleegd.
Dus ik mag voortaan iemand neerslaan met een stok en zeggen dat het niet met opzet was, dan wordt ik ook niet vervolgd
Rechtssysteem van likmevestje hier.
  zondag 18 april 2010 @ 13:48:51 #285
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_80443986
Nee hij gooit per ongeluk een zak naar je hoofd Neem een zak goed gevuld mee naar het bureau en gooi die tegen die agent aan, als ie gaat zeuren zeg je gewoon dat het niet met opzet was
- Walt Disney
pi_80462293
De Belgen hebben het voor elkaar, zij hebben nu de Chili Chicken Wrap:

http://mcdonalds.be/nl/index_NL.php?page=menu:petits
  zondag 18 april 2010 @ 22:10:20 #287
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_80462347
Ik baal dat ze hier geen double cheese hebben oor ¤2
Hoi
  zondag 18 april 2010 @ 22:18:10 #288
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_80462785
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:09 schreef Gouderix het volgende:
De Belgen hebben het voor elkaar, zij hebben nu de Chili Chicken Wrap:

http://mcdonalds.be/nl/index_NL.php?page=menu:petits
Goed bezig de belgen Hier is die er al een tijdje uit
  maandag 19 april 2010 @ 00:49:21 #289
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_80468213
De Oriental is echt een megaflop volgens mij, hij wordt echt niet verkocht bij ons, en de meeste die hem kopen vinden hem ranzig Laat ze de Ranch wrap maar hierheen halen, die was lekker (in mijn herinnering)
- Walt Disney
pi_80468249
En de belgen hebben de cbo Stomme belgen

EDIT: Ze hebben in belgie veel meer leukere dingen Flurry mag je je eigen topping en 'sprinkles' (in dit geval m&m, speculoos, cornetto en pecannoten) uitoeken, chocolade brownie, ananas-reepjes, apple-crumble..
Wauw
En de cbo

[ Bericht 55% gewijzigd door misz--kelliej op 19-04-2010 01:00:28 ]
  maandag 19 april 2010 @ 02:46:02 #291
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_80469210
Ik ga proberen in aanmerking te komen voor die studiebeurs van de Mc. Heeft iemand hier ervaring mee gehad?

Moet een Essay schrijven over 2 onderwerpen, weet zo even niet uit mn hoofd welke onderwerpen, zal morgen eens op dat blaadje kijken (nu geen zin meer in ), iemand die dit al eens gedaan heeft?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  maandag 19 april 2010 @ 02:58:57 #292
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_80469236
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:52 schreef misz--kelliej het volgende:
En de belgen hebben de cbo Stomme belgen
Laat ze die CBO maar lekker daar houden, stom onding

Dat Full Service systeem aan de counter wat wij gaan krijgen is waarschijnlijk niet van die rekjes ofzo, maar echt een apart hoekje waar iemand kan staan, met scherm, en dan frisdrank, ijs en shake tapt. Tenminste, dat wordt ons door McDonald's Nederland verteld, we zouden ook de eerste zijn, maar of dat in de regio is of landelijk weet ik niet Eerste met iets is uberhaupt onwaarschijnlijk bij ons
- Walt Disney
pi_80469962
quote:
Op maandag 19 april 2010 02:58 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Laat ze die CBO maar lekker daar houden, stom onding

Dat Full Service systeem aan de counter wat wij gaan krijgen is waarschijnlijk niet van die rekjes ofzo, maar echt een apart hoekje waar iemand kan staan, met scherm, en dan frisdrank, ijs en shake tapt. Tenminste, dat wordt ons door McDonald's Nederland verteld, we zouden ook de eerste zijn, maar of dat in de regio is of landelijk weet ik niet Eerste met iets is uberhaupt onwaarschijnlijk bij ons
Een bop voor de frisdrank shake en ijs. Dat is echt heel erg treurig, en alleen handig als het heel druk is.

Over die studiebeurs, hier heeft iemand er ooit aan meegedaan. Hij kwam er uiteindelijk voor in aanmerking, hij had een onderzoek gedaan naar hoe men het frietvet langer goed kon houden. Hij studeerde volgensmij scheikunde.
pi_80473167
quote:
Op maandag 19 april 2010 02:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga proberen in aanmerking te komen voor die studiebeurs van de Mc. Heeft iemand hier ervaring mee gehad?

Moet een Essay schrijven over 2 onderwerpen, weet zo even niet uit mn hoofd welke onderwerpen, zal morgen eens op dat blaadje kijken (nu geen zin meer in ), iemand die dit al eens gedaan heeft?
Voor zover ik weet word daar erg weinig aan meegedaan en is het zeker het proberen waard, een collega van mij heeft een keer zo'n studiebeurs gekregen.
  maandag 19 april 2010 @ 12:55:57 #295
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_80478020
quote:
Op maandag 19 april 2010 08:08 schreef muiterij het volgende:

[..]

Een bop voor de frisdrank shake en ijs. Dat is echt heel erg treurig, en alleen handig als het heel druk is.
Mja Daarom snap ik het ook niet helemaal
- Walt Disney
pi_80524317
Ik zit te denken om bij de Mcdonalds te werken in de vakantie aangezien je daar vrij snel wordt aangenomen maar hoe is het werk daar nou eigenlijk? ik hoor veel negatieve dingen
pi_80524631
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:06 schreef Nusion het volgende:
Ik zit te denken om bij de Mcdonalds te werken in de vakantie aangezien je daar vrij snel wordt aangenomen maar hoe is het werk daar nou eigenlijk? ik hoor veel negatieve dingen
Ten eerste het belangrijkste van je werkplek is de sfeer. En die verschilt per restaurant en daar kan ik geen voorspelling over doen, maar op zich is dat in de meeste restaurants wel te doen.
Je hebt in basis 3 dingen die in het restaurant nodig. De eerste is de keuken, dat is leuk werk en bij mijn restaurant wordt dat goed geregeld, je wisselt door de dag van werkplek zodat je niet de hele tijd hetzelfde staat te doen.
Als tweede is er de lobby, dit is minder leuk werk, het bestaat voor een groot deel uit tafels schoonmaken, vuilnisbakken legen en producten nabrengen. Je krijgt af en toe te maken met klachten van gasten.
Ten derde heb je de kassa of counter, is ook leuk om te doen: je maakt ijsjes, haalt drinken en pakt de spullen voor de gasten. Ook is het mogelijk om drive te staan. (Heb ik geen ervaring mee gezien ik midden in het centrum werk. ).
Er is nog een vierde categorie: managementtaken, maar je moet eerst het bovengenoemde goed kunnen. Het is op zich zeker geen slecht werk, het is niet zwart en houden zich goed aan de arboregels. Het rooster hangt af hoe goed je het kan vinden met de roostermanager.
pi_80524687
Moet je ook toiletten schoonmaken?
pi_80525129
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:15 schreef Nusion het volgende:
Moet je ook toiletten schoonmaken?
Lobbywerk is vooral voor 15-jarigen, dus als je dat niet bent zou ik me daar niet zo druk over maken. Toiletten schoonmaken hangt ook af van het restaurant, wij zitten in het centrum en hebben een toiletdame en mensen moeten betalen. Anders zou er een permanente rij staan voor de toiletten. Er zijn restaurants die dat niet hebben, dus het kan zijn dat het moet.
pi_80525161
ff topic sluiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')