Als mensen dat aan mijn kassa hadden gezegd had ik ze gelijk buiten gezet. Flikker op ofzoquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef Dalf03 het volgende:
Vandaag zijn twee jongens bij de hb,bicmac op de vuist gegaan.. Waarom? Een was nieuw, en die kon het niet bij houden.. Dus ze gingen achter lopen, en de manager gaf de verkeerde toen de schuld.
Opeens kei hard gescheeuw, en er werd gesmeten met van alles. De manager liet ereen naar huis vertrekken, en die ander hadden ze in de crewroom gekalmeerd, en kwam met een huilend gezicht weer terug.. Je maakt wel wat mee zo.
De mensen bij de counter hebben alles gehoord, en je kreeg ook van die reactie's ''typisch mcdonalds medewerkers''.
Maar goed.
Gezellige bezigheidquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef Dalf03 het volgende:
Vandaag zijn twee jongens bij de hb,bicmac op de vuist gegaan.. Waarom? Een was nieuw, en die kon het niet bij houden.. Dus ze gingen achter lopen, en de manager gaf de verkeerde toen de schuld.
Opeens kei hard gescheeuw, en er werd gesmeten met van alles. De manager liet ereen naar huis vertrekken, en die ander hadden ze in de crewroom gekalmeerd, en kwam met een huilend gezicht weer terug.. Je maakt wel wat mee zo.
De mensen bij de counter hebben alles gehoord, en je kreeg ook van die reactie's ''typisch mcdonalds medewerkers''.
Maar goed.
Politie is verplicht een aangifte op te nemen. Geen blijvend letselquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:28 schreef Yannick567 het volgende:
Vandaag weer wat meegemaakt zeg.
Boze man die een verkeerde bestelling mee had gekregen in de drive (bleek later dat hij de bestelling had van de auto na hem, collega had een bestelling teveel weggeserved), ik pak die bestelling in, wetend dat hij compleet is, zegt die man hij klopt niet, mn collega gaf de bestelling nogmaals (nog niet wetend dat er 1 teveel weg was geserved) en zei wat tegen mijn collega, dus ik liep naar hem toe, en vroeg wat er was, zegt ie zo kwaad ja dit is mijn bestelling niet. Voor ik wat terug kon zeggen smeet hij keihard die zak in mijn gezicht, vuile hond. 'Daar is de uitgang van het terrein, u kunt nu vertrekken' zei ik tegen hem, vervolgens wilde ik het raam dicht doen en werd ie nog bozer en gooide hij nog een zak, weer raak. Nu zit er een scheurtje in mijn lip, politie gebeld en kon geen aangifte doen, heb geen blijvend letsel.
Homo's. Het gaat toch om het principe of niet? Nouja. Beetje jammer weer
Ik woon in Gorinchem, zuid-hollandquote:Op zondag 18 april 2010 12:00 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Politie is verplicht een aangifte op te nemen. Geen blijvend letsel
Waar woon je? Ergens in Groningen ofzo. De politie, je beste vriend.
Goed bezig de belgenquote:Op zondag 18 april 2010 22:09 schreef Gouderix het volgende:
De Belgen hebben het voor elkaar, zij hebben nu de Chili Chicken Wrap:
http://mcdonalds.be/nl/index_NL.php?page=menu:petits
Laat ze die CBO maar lekker daar houden, stom ondingquote:Op maandag 19 april 2010 00:52 schreef misz--kelliej het volgende:
En de belgen hebben de cboStomme belgen
Een bop voor de frisdrank shake en ijs.quote:Op maandag 19 april 2010 02:58 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Laat ze die CBO maar lekker daar houden, stom onding![]()
Dat Full Service systeem aan de counter wat wij gaan krijgen is waarschijnlijk niet van die rekjes ofzo, maar echt een apart hoekje waar iemand kan staan, met scherm, en dan frisdrank, ijs en shake tapt. Tenminste, dat wordt ons door McDonald's Nederland verteld, we zouden ook de eerste zijn, maar of dat in de regio is of landelijk weet ik nietEerste met iets is uberhaupt onwaarschijnlijk bij ons
Voor zover ik weet word daar erg weinig aan meegedaan en is het zeker het proberen waard, een collega van mij heeft een keer zo'n studiebeurs gekregen.quote:Op maandag 19 april 2010 02:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga proberen in aanmerking te komen voor die studiebeurs van de Mc. Heeft iemand hier ervaring mee gehad?
Moet een Essay schrijven over 2 onderwerpen, weet zo even niet uit mn hoofd welke onderwerpen, zal morgen eens op dat blaadje kijken (nu geen zin meer in), iemand die dit al eens gedaan heeft?
Mjaquote:Op maandag 19 april 2010 08:08 schreef muiterij het volgende:
[..]
Een bop voor de frisdrank shake en ijs.![]()
Dat is echt heel erg treurig, en alleen handig als het heel druk is.
Ten eerste het belangrijkste van je werkplek is de sfeer. En die verschilt per restaurant en daar kan ik geen voorspelling over doen, maar op zich is dat in de meeste restaurants wel te doen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:06 schreef Nusion het volgende:
Ik zit te denken om bij de Mcdonalds te werken in de vakantie aangezien je daar vrij snel wordt aangenomen maar hoe is het werk daar nou eigenlijk? ik hoor veel negatieve dingen
Lobbywerk is vooral voor 15-jarigen, dus als je dat niet bent zou ik me daar niet zo druk over maken. Toiletten schoonmaken hangt ook af van het restaurant, wij zitten in het centrum en hebben een toiletdame en mensen moeten betalen. Anders zou er een permanente rij staan voor de toiletten. Er zijn restaurants die dat niet hebben, dus het kan zijn dat het moet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |