quote:Boete voor rommel en overlast in restaurant Gorinchem – 12/04/2010 - In een fastfoodrestaurant aan de Franklinweg heeft de politie op zondagavond 11 april omstreeks 23.00 uur vier Ieren van 17 en 18 jaar bekeurd vanwege overlast en het achterlaten van afval. Personeel en bezoekers stoorden zich zeer aan de jongeren die de zaak bevuilden met etenswaren en voor de andere aanwezigen hinderlijk gedrag vertoonden. Andere gasten verlieten hierdoor het restaurant. De agenten lieten de vier hun rommel opruimen en kregen daarna een boete van 90 euro per persoon. Dit geld zouden ze niet bij zich hebben. Toen de agenten aangaven dat ze dan zouden worden aangehouden, werd de portemonnee getrokken en het totale bedrag direct contact voldaan
Dat bericht staat vol foutenquote:Op maandag 12 april 2010 14:26 schreef Yannick567 het volgende:
Ik heb gisteravond wat gemist op mijn werk geloof ik. Ik lees net op plaatselijke internetkrant:
[..]paupers.
Ligt aan je leeftijd. Ben je 15 mag je alleen maar in de lobby staan; nabrengen, vegen, tafeltjes schoonmaken, prullenbakken legen. Vanaf 16 jr mag je overal staan. Daar waar je wel getraind bent natuurlijkquote:Op maandag 12 april 2010 21:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als de Mc in Kampen komt, ga ik er werken denk ik. Bevalt het werk? Moet je alleen bestellingen opnemen, burgers maken, en schoonmaken?
Ranzig?quote:
Hetzelfde hier nadat we rond 14 uur de hele kva konden schoonmaken. Die saus is echt kansloos.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:53 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ranzig?
Hij is lekker man![]()
Wij hebben geen last van dispensers die onder lopen. Die saus zit bij ons in zo'n knijpsaustube van de mosterdsaus van de winterweken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, je hebt zoals battlefan zegt, een soort van trechtersysteem die mooi in de bekers passen. Zo kan je er volgensmij 12 of 16 tegelijk maken. De ingredienten die er in gaan kwamen, in de testperiode in dezelfde dingen binnen als de salades. Maar dat vond ik niet echt handig, dus ik hoop dat ze iets beters daarvoor hebben bedacht. De sauzen die men erover doet zijn gewoon hetzelfde.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:05 schreef Yannick567 het volgende:
Saus is wel dun ja. Misschien dat ze hem nog wat dikker maken, dat hebben ze toen toch ook met die chilisaus gedaan? Nu zullen ze wel weer gaan zeiken dat je niet genoeg of juist teveel saus op die wrap dumpt omdat het een knijpfles is
Weten jullie trouwens hoe het zit met die SaladShakers, hoe worden die aangeleverd? Is dat ook gewoon elke dag bekertjes vullen met sla?
Hoorde iemand zeggen dat die kant en klaar binnenkwamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |