Niks verplicht naar huis, als je gewoon ingeroosterd staat dan werk je die tijd gewoon uit. Ze kunnen je niet dwingenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:40 schreef Dalf03 het volgende:
Vandaag heel rustig, van 11.45 tot half 1 op break gezeten.. Toen even werken, en toen verplicht naar huis. Dus vandaag maar driekwartier ingeklokt..
Zeker in het weekend, zit de crewroom vol met mensen die niet mogen werken van de managers, is dit in elk filiaal zo? Bij ons is het wel is zo erg, dat iemand maar een loon kreeg van 20,00....
Maar wij zitten ook zo afgelegen, beter sluiten onze locatie.
Jup, maar met een minimum van ¤2,10quote:Op donderdag 15 april 2010 21:45 schreef Cahir het volgende:
Krijgen jullie nog personeelskorting van 50%?
Dit systeem zie ik al jaren in Rotterdamquote:Op maandag 12 april 2010 00:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Frietmandjes die automatisch omhoog gaan lijkt me sterk, maargoed
BOP is heel makkelijk.
Er hangt inderdaad een scherm ja, vergelijk het met een drivescherm, allemaal aparte bestellingen van elke kassa die binnenkomen. Van kassa 1 3x chicken +kroket, kassa 2 fish+kroket, etc. Allemaal per kassa. Dus per bestelling maak je die producten en maak je dus ook minder verspil.
Welk, die van die frietmandjes?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dit systeem zie ik al jaren in Rotterdam
Nee, 75%quote:Op donderdag 15 april 2010 21:45 schreef Cahir het volgende:
Krijgen jullie nog personeelskorting van 50%?
Ideaal is dat ja. Hebben wij ook niet, een paar andere filialen van onze franchise wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:05 schreef muiterij het volgende:
Oh die hebben wij hier al, is opzich wel handig als het druk is. Dan kan er twee man voortappen, en loopt de kassa veel en veel sneller. Meestal tijdens reguliere drukte een manager, tijdens koninginnedag twee man een aan de voorkant een aan de achterkant.
En dan moet je "schelden" met homo's?quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:28 schreef Yannick567 het volgende:
Vandaag weer wat meegemaakt zeg.
Boze man die een verkeerde bestelling mee had gekregen in de drive (bleek later dat hij de bestelling had van de auto na hem, collega had een bestelling teveel weggeserved), ik pak die bestelling in, wetend dat hij compleet is, zegt die man hij klopt niet, mn collega gaf de bestelling nogmaals (nog niet wetend dat er 1 teveel weg was geserved) en zei wat tegen mijn collega, dus ik liep naar hem toe, en vroeg wat er was, zegt ie zo kwaad ja dit is mijn bestelling niet. Voor ik wat terug kon zeggen smeet hij keihard die zak in mijn gezicht, vuile hond. 'Daar is de uitgang van het terrein, u kunt nu vertrekken' zei ik tegen hem, vervolgens wilde ik het raam dicht doen en werd ie nog bozer en gooide hij nog een zak, weer raak. Nu zit er een scheurtje in mijn lip, politie gebeld en kon geen aangifte doen, heb geen blijvend letsel.
Homo's. Het gaat toch om het principe of niet? Nouja. Beetje jammer weer
Hmm, scheurtjes kunnen ook blijvend zijn hoor *spreekt uit ervaring* Maarja, trieste mensen heb je helaas altijd, bij ons is er voor zover ik weet in de afgelopen jaren niks gebeurd tussen gasten en personeel, wel tussen gasten onderling (halve lobby onder het bloed en straat vol ambulances) en collega's onderling (gelijk oud-collega's)quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:28 schreef Yannick567 het volgende:
Nu zit er een scheurtje in mijn lip, politie gebeld en kon geen aangifte doen, heb geen blijvend letsel.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:40 schreef misz--kelliej het volgende:
Wij hadden overigens gister wel een gast die onze shiftmanager aan wilde klagen. Shiftmanager vond het nogal onzin om elk menu in een aparte zak te verpakken, zonde voor het papier en milieu enzo. Daar was onze gast het niet helemaal mee eens.
Nja, niet zo spectaculair als heel veel bloed enzo
Gewoon een voorbeeld van de Nederlandse mentaliteit bij de McDonald's hier, in de UK is het bijvoorbeeld ook gratis, net zoals in de US.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:44 schreef Yannick567 het volgende:
Ook vinden ze het raar dat ze moeten betalen voor mayonaise en ketchup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |