abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80361674
Krijgen jullie nog personeelskorting van 50%?
pi_80361780
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:40 schreef Dalf03 het volgende:
Vandaag heel rustig, van 11.45 tot half 1 op break gezeten.. Toen even werken, en toen verplicht naar huis. Dus vandaag maar driekwartier ingeklokt..
Zeker in het weekend, zit de crewroom vol met mensen die niet mogen werken van de managers, is dit in elk filiaal zo? Bij ons is het wel is zo erg, dat iemand maar een loon kreeg van 20,00....
Maar wij zitten ook zo afgelegen, beter sluiten onze locatie.
Niks verplicht naar huis, als je gewoon ingeroosterd staat dan werk je die tijd gewoon uit. Ze kunnen je niet dwingen
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:45 schreef Cahir het volgende:
Jup, maar met een minimum van ¤2,10

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2010 21:47:32 ]
pi_80361895
quote:
Op maandag 12 april 2010 00:06 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Frietmandjes die automatisch omhoog gaan lijkt me sterk, maargoed
BOP is heel makkelijk.
Er hangt inderdaad een scherm ja, vergelijk het met een drivescherm, allemaal aparte bestellingen van elke kassa die binnenkomen. Van kassa 1 3x chicken +kroket, kassa 2 fish+kroket, etc. Allemaal per kassa. Dus per bestelling maak je die producten en maak je dus ook minder verspil.
Dit systeem zie ik al jaren in Rotterdam
pi_80364113
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef Cahir het volgende:

[..]

Dit systeem zie ik al jaren in Rotterdam
Welk, die van die frietmandjes?
Bij ons is het trouwens niet zo dat mensen niet in de crewroom blijven zitten als het rustig is. Als het rustig is en het ziet er naar uit dat het rustig blijft bellen we gewoon mensen met de vraag of ze thuis willen blijven ja/nee
pi_80365153
Bwhehe, ik ben wel eens binnen komen lopen om met goede moed te gaan werken en werd meteen weggestuurd omdat het dood stil was..
  vrijdag 16 april 2010 @ 00:35:13 #256
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_80369553
Ondanks dat ik een dure kracht ben wordt ik nooit eerder naar huis gestuurd en niet op break. Als er wordt gevraagd van: Wie wil er naar huis, zeg ik altijd, ik, voor de gein. Ik mag toch niet

Wahahah ik ben goedddddd
  vrijdag 16 april 2010 @ 01:29:10 #257
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_80370357
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:45 schreef Cahir het volgende:
Nee, 75%

Ik word ook nooit naar huis gestuurd ofzo, dat gebeurt uberhaupt amper bij ons, er staan gewoon weinig mensen op de vloer

Vandaag was de regio consultant (ofzo) van McDonald's NL een dagje meelopen bij ons, geen inspectie ofzo maar gewoon meelopen, hij ging friet staan enzo Maar het blijkt dat we bij het verbouwen van de keuken ook de counter veranderen, compleet nieuwe ofzo, en iets wat ze Full Service noemen, soort van bin maar dan voor dranken enzo hadden ze het over, klonk vaag en ik snap het denk ik pas als ik het echt zie
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_80372863
Dat full service systeem, zijn toch niet die voortaprekjes. Anders kan ik me er ook niks bij voorstellen.

Over dat vroeger weggaan, dat gebeurd hier bijna niet, vaak veel te druk. En als het wat rustiger is, houden we de pauzes.
pi_80374228
Full Service System is volgens mij een taptoren met van die voortaprekjes ja.
pi_80374408
Oh die hebben wij hier al, is opzich wel handig als het druk is. Dan kan er twee man voortappen, en loopt de kassa veel en veel sneller. Meestal tijdens reguliere drukte een manager, tijdens koninginnedag twee man een aan de voorkant een aan de achterkant.
pi_80375816
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:05 schreef muiterij het volgende:
Oh die hebben wij hier al, is opzich wel handig als het druk is. Dan kan er twee man voortappen, en loopt de kassa veel en veel sneller. Meestal tijdens reguliere drukte een manager, tijdens koninginnedag twee man een aan de voorkant een aan de achterkant.
Ideaal is dat ja. Hebben wij ook niet, een paar andere filialen van onze franchise wel.
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:48:17 #262
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_80387864
Hmm, denk dat ik dat wel een keer heb gezien ergens
- Walt Disney
pi_80408117
Oh my goodness, die oriental wrap is zo lekker =O Vind ik dan

(post niet meer zoveel mee, niets nuttigs te zeggen, maar lees nog trouw )
pi_80409630
Vandaag weer wat meegemaakt zeg.
Boze man die een verkeerde bestelling mee had gekregen in de drive (bleek later dat hij de bestelling had van de auto na hem, collega had een bestelling teveel weggeserved), ik pak die bestelling in, wetend dat hij compleet is, zegt die man hij klopt niet, mn collega gaf de bestelling nogmaals (nog niet wetend dat er 1 teveel weg was geserved) en zei wat tegen mijn collega, dus ik liep naar hem toe, en vroeg wat er was, zegt ie zo kwaad ja dit is mijn bestelling niet. Voor ik wat terug kon zeggen smeet hij keihard die zak in mijn gezicht, vuile hond. 'Daar is de uitgang van het terrein, u kunt nu vertrekken' zei ik tegen hem, vervolgens wilde ik het raam dicht doen en werd ie nog bozer en gooide hij nog een zak, weer raak. Nu zit er een scheurtje in mijn lip, politie gebeld en kon geen aangifte doen, heb geen blijvend letsel.
Homo's. Het gaat toch om het principe of niet? Nouja. Beetje jammer weer
pi_80410021
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:28 schreef Yannick567 het volgende:
Vandaag weer wat meegemaakt zeg.
Boze man die een verkeerde bestelling mee had gekregen in de drive (bleek later dat hij de bestelling had van de auto na hem, collega had een bestelling teveel weggeserved), ik pak die bestelling in, wetend dat hij compleet is, zegt die man hij klopt niet, mn collega gaf de bestelling nogmaals (nog niet wetend dat er 1 teveel weg was geserved) en zei wat tegen mijn collega, dus ik liep naar hem toe, en vroeg wat er was, zegt ie zo kwaad ja dit is mijn bestelling niet. Voor ik wat terug kon zeggen smeet hij keihard die zak in mijn gezicht, vuile hond. 'Daar is de uitgang van het terrein, u kunt nu vertrekken' zei ik tegen hem, vervolgens wilde ik het raam dicht doen en werd ie nog bozer en gooide hij nog een zak, weer raak. Nu zit er een scheurtje in mijn lip, politie gebeld en kon geen aangifte doen, heb geen blijvend letsel.
Homo's. Het gaat toch om het principe of niet? Nouja. Beetje jammer weer
En dan moet je "schelden" met homo's?

Laat ik voorop stellen dat het een belachelijke reactie is hoor! Hij heeft totaal geen recht om zo te reageren.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 17 april 2010 @ 02:20:41 #266
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_80410104
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:28 schreef Yannick567 het volgende:
Nu zit er een scheurtje in mijn lip, politie gebeld en kon geen aangifte doen, heb geen blijvend letsel.
Hmm, scheurtjes kunnen ook blijvend zijn hoor *spreekt uit ervaring* Maarja, trieste mensen heb je helaas altijd, bij ons is er voor zover ik weet in de afgelopen jaren niks gebeurd tussen gasten en personeel, wel tussen gasten onderling (halve lobby onder het bloed en straat vol ambulances) en collega's onderling (gelijk oud-collega's)
- Walt Disney
pi_80413186
@ Battlefan, bij ons gaan ze de keuken ook veranderen. Het stond gepland rond de zomervakantie.
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_80413283
Wij hadden overigens gister wel een gast die onze shiftmanager aan wilde klagen. Shiftmanager vond het nogal onzin om elk menu in een aparte zak te verpakken, zonde voor het papier en milieu enzo. Daar was onze gast het niet helemaal mee eens.
Nja, niet zo spectaculair als heel veel bloed enzo
pi_80414229
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 10:40 schreef misz--kelliej het volgende:
Wij hadden overigens gister wel een gast die onze shiftmanager aan wilde klagen. Shiftmanager vond het nogal onzin om elk menu in een aparte zak te verpakken, zonde voor het papier en milieu enzo. Daar was onze gast het niet helemaal mee eens.
Nja, niet zo spectaculair als heel veel bloed enzo

Dat hebben wij ook wel is gehad. Meeneembestelling van hier tot tokio, alles moest en zou verpakt worden op de volgorde waarin het het hadden gezegd, en met een zwarte stift op naam gezet worden. Ja daag, kom nou Als je dat voortaan van te voren zegt en niet halverwege de bestelling die bijna ingepakt is
pi_80414380
Of van die meeneembestellingen van hier tot tokio waarbij
'De bigmac van * zonder augurk'
'De tasty van * zonder tomaat'
'De quarterpounder van * zonder kaas'
'En een groenteburger voor *'
En dan raar staan te kijken als ze even moeten wachten.
pi_80418408
Sorry Bart als ik je beledigd oid heb, was niet mijn bedoeling

Ben naar de politie geweest. Kan geen aangifte doen. Die man deed het niet met opzet dus dan is het strafrechtelijk gezien geen strafbaar feit. Right Achja.
Ik heb wel een zaaknummer gehad, ze hebben het geregistreerd, dus als mijn baas er een rechtzaak wil maken kan dat nummer gebruikt worden. Een rechtzaak Nee ik denk het niet.
pi_80428668
Ik heb ooit gehad dat een vrouw die eigenlijk uit Amerika was een keer aankwam dat ze de hele McD zou aanklagen en dat zij wint omdat ze geen extra plakje kaas mocht Wat hebben we haar uitgelachen.
pi_80428817
Ik krijg ook wel eens Amerikaanse mensen die zeggen dat het niet op een McDonald's lijkt. Omdat het interieur anders is. Logisch
Ook vinden ze het raar dat ze moeten betalen voor mayonaise en ketchup.
pi_80429729
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:44 schreef Yannick567 het volgende:
Ook vinden ze het raar dat ze moeten betalen voor mayonaise en ketchup.
Gewoon een voorbeeld van de Nederlandse mentaliteit bij de McDonald's hier, in de UK is het bijvoorbeeld ook gratis, net zoals in de US.

Vandaag had bij ons én de shakemachine geen zin meer om op het juiste moment te stoppen én de frietbak vond het leuk om midden in de rush er mee te kappen. Topavond!
pi_80429874
Ik denk dat wij een van de weinige landen zijn waar je daarvoor moet betalen ja. We zijn volgens mij wel een van de goedkopere landen als je naar de rest kijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')