Hoi Yashi!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoi Mikkie!
Hoi Hosti!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
Hoi Mikkie!
Dan heb je wel een hele trage internetverbindingquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Mikkie het volgende:
Wat een nutteloze afwaspost trouwens in het vorige topic. Weer anderhalf uur van m'n leven verspild in afwachten van de échte clou van het filmpje, die dus niet kwam
.
Btw IB, wanneer gaan we slippen?
Môgguhquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:42 schreef IrishBastard het volgende:
Heb je nou trouwens dat filmpje zo vaak opnieuw gekeken dat je anderhalf uur kwijt was, of was het gewoon een typo
wonderlijk hè?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Mikkie het volgende:
Wat een nutteloze afwaspost trouwens in het vorige topic. Weer anderhalf uur van m'n leven verspild in afwachten van de échte clou van het filmpje, die dus niet kwam
.
Btw IB, wanneer gaan we slippen?
Zou je denken?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:14 schreef SLP_ het volgende:
Firefox gaf een spel\fout aan het is vervenHeb maar ff snel veranderd misschien dat ze daar op doelde?
Jij pingpongt ook maar een eind weg met je mening hè?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:27 schreef SLP_ het volgende:
Oja schilderen is ook een optieHaha, ok, vriendin heeft me overgehaald om het toch maar te proberen
Ieh vind het wel eng hoor
Pff, ok, ff diep ademhalen en gaan met die banaan
Hmm beetje donker ja. Ik vond je groene blousje toch mooier kleuren dan die gele jumbo prutquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:40 schreef SLP_ het volgende:
Ok, verven was geen succes, ik vind het toch te donker![]()
Before
[ afbeelding ]
After
[ afbeelding ]
Ben er nog nooit geweest maar schijnt leuk te zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:47 schreef Merijnvdb het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe restaurant "De ontmoeting" (ligt aan de Graafseweg dacht ik) is? Vrienden wilden daar gaan eten, ik ken het nog niet zo.
Het misstaat zeker niet, maar ik vond het eerste inderdaad ook leuker denk ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:40 schreef SLP_ het volgende:
Ok, verven was geen succes, ik vind het toch te donker![]()
Before
[ afbeelding ]
After
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik over 2 weken maar weer lichter ga vervenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hmm beetje donker ja. Ik vond je groene blousje toch mooier kleuren dan die gele jumbo prut
Mag ik nou ook een stukje Mikkie zien?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het misstaat zeker niet, maar ik vond het eerste inderdaad ook leuker denk ik.
Volgens mij is dit trouwens het eerste stukje SLP dat we ooit te zien hebben gekregen?
Heb jij een invite voor LinkedIn gestuurd? Weet je echte naam niet meer met zekerheidquote:
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb jij een invite voor LinkedIn gestuurd? Weet je echte naam niet meer met zekerheid.
geweldigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:47 schreef Merijnvdb het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe restaurant "De ontmoeting" (ligt aan de Graafseweg dacht ik) is? Vrienden wilden daar gaan eten, ik ken het nog niet zo.
Op de fiets?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:52 schreef vogelkooi het volgende:
Klote die weg werkzaamheden op de Heyendaalseweg. elke dag bijna aangereden.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:47 schreef Merijnvdb het volgende:
Ik vond er dan weer geen flikker aan. Iedereen zit daar naar op elkaar gepakt. Bediening liet lang op zich wachten. Eten was mwah. Maar ach, iedereen heeft zijn eigen ervaringen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geweldig
ga er met mijn verjaardag weer heen![]()
doe wel lekker rustig aan, 5 tapa's per keer ofzo met z'n 4en, en dan elke keer bijbestellen! Brood is er geweldig, de sfeer ook.
Tip: ga wat later, als je rond 8 uur begint, dan zijn alle snelle eters al weg, en blijf je lekker knus over met de aardige bediening en wat vaste gasten die er nog langskomen voor een drankje
Het is ook gewoon een klotestuk...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:52 schreef vogelkooi het volgende:
Klote die weg werkzaamheden op de Heyendaalseweg. elke dag bijna aangereden.
Ik heb vannacht echt een half uur geslapen, en nu weer de kroeg in geweest (dat is echt niet leuk als je superbrak bent) en over 6 uur gaat de wekker weer en moet ik begeleiding spelen op de scouting, gaat helemaal goedkomenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:04 schreef Mikkie het volgende:
Het is trouwens echt te laat als je bedenkt dat over vier uur de wekker gaat en ik moet werken.
Jij bent ook al zo'n scoutingmens!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht echt een half uur geslapen, en nu weer de kroeg in geweest (dat is echt niet leuk als je superbrak bent) en over 6 uur gaat de wekker weer en moet ik begeleiding spelen op de scouting, gaat helemaal goedkomen
Jazeker! Anders had ik nooit swarma en swine leren kennenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo'n scoutingmens!
Leuk dat je nog op bent natuurlijk, maar is dat nou echt nog leuk, scouting na je 12e
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jazeker! Anders had ik nooit swarma en swine leren kennen![]()
En het is vooral een superhechte vriendengroep geworden, al mijn beste/goede vrienden ken ik via scouting
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Swine en Swarmi op de scouting?![]()
Sc-Hooligansquote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Swine en Swarmi op de scouting?![]()
Sorry dude! moet nog uber veel voor school doen....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:24 schreef Swine het volgende:
Al mijn klimmatties laten me in de steek vandaag
Ik moest laatst in breda een keertje met de bus, toen had ik geen saldo. op het station toen ik hem daarna opladen stond ik klein beetje in de min van de busreis.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:25 schreef LastRequest het volgende:
Arghhh wat is dat voor ongein dat je wel online saldo op je OV-chipkaart kunt zetten, maar dat je dan alsnog naar een oplaadpunt moet om dat saldo erop te krijgen![]()
Ik heb gisteren m'n fiets uitgeleend dus moet zo met de bus naar het station, maar heb geen saldo.. Strippenkaarten mogen niet meer toch?
Kewl, nu ben ik echt benieuwd, ik ga volgende week dus ik zal melden wat ik er van vond!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geweldig
ga er met mijn verjaardag weer heen![]()
doe wel lekker rustig aan, 5 tapa's per keer ofzo met z'n 4en, en dan elke keer bijbestellen! Brood is er geweldig, de sfeer ook.
Tip: ga wat later, als je rond 8 uur begint, dan zijn alle snelle eters al weg, en blijf je lekker knus over met de aardige bediening en wat vaste gasten die er nog langskomen voor een drankje
Zie ik hier een parallel met studie?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu kijken of we het eindelijk eens bij kunnen houden, want eigenlijk als ik het nu iedere week ff doe, moet het niet zo'n zooi worden
Ik was al lang aan het werk rond die tijdquote:
Goed busyquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar gaat het bijhouden best goed mee
En dan is het meestal ook fijner studeren, tenminste, dat vind ik altijdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah, ik loop bij één vak wel paar hoorcolleges achter, maar ik heb iig de boeken al aangeraakt en iig voor meerdere vakken gewoon deels de stof bij gehouden, dat is al meer dan ik ooit gedaan heb![]()
Morgen even verder lezen
Ik ben helemaal happy met onze schone en opgeruimde kamer, je ziet nu gewoon ook dat het echt echt schoon is
Haha dat, plus ik voel me dan prettiger in mn kamer ofzoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, want de sog die je anders besteed aan "ineens je kamer opruimen" heb je nu niet meer
Whahaha relaxte mama heb jijquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
uhu, dat heb ik nu ookMijn moeder vroeg al of ze over een maand terug moest komen
Wheelsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:50 schreef Mikkie het volgende:
Kut is dat hè? Ik haal eens in de zoveel tijd weer een nieuw paar bij V/d Ven. Duur, maar wel goede schoenen.
Waar heb je de fiets vandaan gehaald trouwens?
station dbquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:50 schreef Mikkie het volgende:
Kut is dat hè? Ik haal eens in de zoveel tijd weer een nieuw paar bij V/d Ven. Duur, maar wel goede schoenen.
Waar heb je de fiets vandaan gehaald trouwens?
hij werktquote:
Dat verhaaltje hoor ik altijd als ik condooms ga kopen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb nieuwe patta's en een nieuw fietsje gekocht vanmiddag, vet blij
Maar wel weer het 'ja zo'n grote schoenmaat hebben we niet meer' verhaaltje bij de 24/7
vreemd dat ze over schoenmaten beginnen als jij condooms (:') ) haaltquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat verhaaltje hoor ik altijd als ik condooms ga kopen!
Ja, en ze zijn bij de schoenenreus altijd uitverkocht!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
vreemd dat ze over schoenmaten beginnen als jij condooms (:') ) haalt
Dat is niet verkeerd! Goeie filmquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sherlock Holmes kijken. Met een Westmalle Triple
![]()
Jep, was leukquote:
Almelo FTW!quote:Op zondag 28 maart 2010 04:07 schreef HostiMeister het volgende:
zo... ook weer thuis,. wat gaan de kroegen toch vroeg dicht allemaal?
Mja, minder handigquote:
Valt behoorlijk mee, maar ik ben gewoon in een goede bui vandaagquote:
studie natuurlijk!quote:Op zondag 28 maart 2010 10:06 schreef Mikkie het volgende:
Er is echt geen reet op tv op zondagochtend. Nu slaat de twijfel toe: zal ik aan de studie gaan of zet ik 'n filmpje op?
Mja, deadline upcoming maar SOGquote:Op zondag 28 maart 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
studie natuurlijk!
wekker stond hier al om 9 uur (nieuwe tijd)
helaas crasht mijn telefoon al enkele dagen![]()
dus toen ging hij niet af
Dat warrige aspect komt me akelig bekend voorquote:Op zondag 28 maart 2010 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
heb morgen EON![]()
rete interessant, vind ik, maar het is zo warrig allemaal! Hoop maar dat ik 't ga onthouden
hè, gelukkig, ligt het niet aan ons! We werken met 4 man samen, samenvattingen, msn, feitjes onthouden.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:32 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat warrige aspect komt me akelig bekend voorik vond het ook een leuk vak, maar heb het toch met de hakken over de sloot gehaald.
Haha dat is ook zo'n actie voor mijquote:Op zondag 28 maart 2010 13:23 schreef morgane het volgende:
Pff ik ben ook zo'n muts he...ik kreeg de wasmachine niet aan, alles gecheckt enzo. Hoop gepruts. Dus ik mn moeder bellen, die wist het ook niet. Kwam ik er achter dat het deurtje niet helemaal dicht zat
Nee, ik leef in zo'n dorp waar alles gesloten is op zondagquote:Op zondag 28 maart 2010 13:51 schreef morgane het volgende:
Kan je soms in de supermarkt nog wel vinden, bij AH iig wel. Zit er niet 1 bij jou in de buurt die op zondag open is?
dries roelvink komt wel naar van buren binnenkortquote:Op zondag 28 maart 2010 14:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het begint zowaar een beetje 'normaal' te klinkenWanneer staat Rinus op het MPF?
ja hij was leuk, jammer dat je er niet wasquote:
`quote:Op zondag 28 maart 2010 15:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja hij was leuk, jammer dat je er niet was
Wij hebben Dries dit jaar ook al 2x gehadquote:Op zondag 28 maart 2010 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
dries roelvink komt wel naar van buren binnenkort
wanneer?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja hij was leuk, jammer dat je er niet was
Das altijd het probleem bij chinees! Daar zit zo weinig vlees aan. Na een half uur heb je weer hongerquote:
Starkoo is vette shitquote:Op zondag 28 maart 2010 15:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wij hebben Dries dit jaar ook al 2x gehad
En afgelopen woensdag Starkoo!
Wij hebben er nu Radmin opgezet.. Kan de laptop mooi aan de andere kant van de kamer staan bij de stereo, open je gewoon dat programma, en als er dan een kut lied op is hoef je alleen maar op een knopje te drukken ipv er iedere keer naar toe te moeten lopenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:15 schreef morgane het volgende:
Via Log Me In of een netwerkverbinding lijkt me...
Je zou toch eens moe wordenquote:Op zondag 28 maart 2010 23:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wij hebben er nu Radmin opgezet.. Kan de laptop mooi aan de andere kant van de kamer staan bij de stereo, open je gewoon dat programma, en als er dan een kut lied op is hoef je alleen maar op een knopje te drukken ipv er iedere keer naar toe te moeten lopen
Dat moet iets naars zijnquote:
Dat maakt het voor jou zeker al de moeite waard?quote:
Zeg je dat ook tegen Laysa?quote:Op maandag 29 maart 2010 02:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat maakt het voor jou zeker al de moeite waard?
Die zegt altijd "ach trek het je niet aan het gaat er om wat je ermee doet... uhhh... het is de gedachte die telt"quote:
Ach, de hersenen zijn de grootste erogene zonequote:Op maandag 29 maart 2010 02:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die zegt altijd "ach trek het je niet aan het gaat er om wat je ermee doet... uhhh... het is de gedachte die telt"
Rape-hypnolquote:Op maandag 29 maart 2010 02:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, de hersenen zijn de grootste erogene zone
't Was trouwens ook verdacht stil in jullie slaapkamer vrijdag
Juist dáárom dacht ik wel dat ik geluid zou horen.quote:
Akoestische isolatiequote:Op maandag 29 maart 2010 02:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Juist dáárom dacht ik wel dat ik geluid zou horen.
Van Laysa.
Ik dacht dat al die eieren in de koelkast alleen voor potentieverhoging waren.quote:
En ik maar denken waarom ik geen draadloze verbinding kon krijgen op de slaapkamer en jij wel op de logeerkamerquote:Op maandag 29 maart 2010 02:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik dacht dat al die eieren in de koelkast alleen voor potentieverhoging waren.
Maar die eierdozen werken ook prima voor geluidsisolatie.
Damn, die Laysa is gewiekster dan ik dacht. Ik zou bijna verliefd op haar worden!
Creepy shitquote:Op maandag 29 maart 2010 02:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik maar denken waarom ik geen draadloze verbinding kon krijgen op de slaapkamer en jij wel op de logeerkamer
Slaap lekker lieverd!quote:
De verbinding loopt gewoon via internet. Je moet de software op beide computers installeren en dan via de site wat dingen instellen zodat de computers elkaar 'herkennen' en dan kan je dus zijn computer 'overnemen' als hij 'm aan heeft staan. Het is heel simpelquote:Op zondag 28 maart 2010 23:02 schreef Mikkie het volgende:
Met dat LogMeIn kun je via een netwerkverbinding op een andere pc inloggen ofzo? Misschien maar eens bij mn pa installeren dan, scheelt een paar ritjes per jaar
Nog mooier, je hebt eigenlijk maar een pc met software nodig, op de remote pc is een browser al genoegquote:Op maandag 29 maart 2010 09:12 schreef morgane het volgende:
[..]
De verbinding loopt gewoon via internet. Je moet de software op beide computers installeren en dan via de site wat dingen instellen zodat de computers elkaar 'herkennen' en dan kan je dus zijn computer 'overnemen' als hij 'm aan heeft staan. Het is heel simpel
Gewoon ander wachtwoord op je Windows account, geen gezeik johquote:Op maandag 29 maart 2010 09:32 schreef morgane het volgende:
Ja ok, als Mikkie het alleen gebruikt om in zijn pa's computer te kunnen (en niet andersom) is 'ie daarmee al klaar jahet is best leuk speelgoed
heb mn broer wel even uitgelegd dat het fijn is als 'ie het even laat weten als hij in gaat breken
quote:Op maandag 29 maart 2010 02:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik dacht dat al die eieren in de koelkast alleen voor potentieverhoging waren.
Maar die eierdozen werken ook prima voor geluidsisolatie.
Damn, die Laysa is gewiekster dan ik dacht. Ik zou bijna verliefd op haar worden!
Hij is inmiddels goed afgerichtquote:Op maandag 29 maart 2010 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon ander wachtwoord op je Windows account, geen gezeik joh
jij hebt al tentamens op de middelbare school?quote:
Ja dat heeft toch iedereen, schoolexamens enzulks. Het is geen basisschoolquote:Op maandag 29 maart 2010 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
jij hebt al tentamens op de middelbare school?
Dat kan ik dus niet he, als ik in een tekst markeer en ik ga die tekst nog een keer lezen, kan ik alleen de gemarkeerde delen nog lezen.. Alsof ik dan de eerste keer voor mezelf besloten heb dat de rest totaal oninteressant isquote:Op maandag 29 maart 2010 15:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice, dat klinkt zeker zeer effectief
Ik zit eigenlijk ook te denken als ik nu bijvoorbeeld voor economie aan het lezen ben of ik dan de belangrijke dingen ga markeren, maar aan de andere kant vind ik dat ook weer zo zonde voor het boek.. Maar straks met leren haal je er dan wel zo uit wat belangrijk is
Ik lees het voor een tentamen toch altijd helemaal weer door, en schrijf liever de belangrijke dingen op zodat ik ze voor mezelf een keer herhaal.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice, dat klinkt zeker zeer effectief
Ik zit eigenlijk ook te denken als ik nu bijvoorbeeld voor economie aan het lezen ben of ik dan de belangrijke dingen ga markeren, maar aan de andere kant vind ik dat ook weer zo zonde voor het boek.. Maar straks met leren haal je er dan wel zo uit wat belangrijk is
Dat dus.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:soms kalk je dan je halve boek geel, dus dat is ook niet echt handig, en sowieso leest dat niet echt prettig
Alleen de begrippen. Hoogstens nog een opsomming van eventuele kenmerken/voor/nadelen. De voorbeelden kan ik dan altijd zelf wel verzinnen mocht dat nodig zijn bij een tentamen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Schrijf je het dan helemaal op of kort op?
Dat is relaxed! Ik vind schema's altijd heel makkelijk om te leren, als je er een paar keer goed naar kijkt weet je wat er staat, en tijdens je tentamen haal je dat schema voor de geest en dan weet je alles ineens weerquote:Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit zet een docente van mij online, en dat is dan wel weer fijn
[ afbeelding ]
Groeperen, dat is anders echt niet te doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat is relaxed! Ik vind schema's altijd heel makkelijk om te leren, als je er een paar keer goed naar kijkt weet je wat er staat, en tijdens je tentamen haal je dat schema voor de geest en dan weet je alles ineens weer
Ik moet nu ongeveer 100 geneesmiddelen en -groepen uit mn hoofd leren met bijwerkingen, indicaties, contra-indicaties, werkingsmechanisme etc, iemand daar tips voor?
Ja zoiets maak ik dus ook! Handig!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit zet een docente van mij online, en dat is dan wel weer fijn
[ afbeelding ]
Tja, het is niet echt een logische lijst ofzo, de werking gaat allemaal nog wel, maar contra-indicaties en bijwerkingen zijn echt een hel. Net zoals farmacokinetiek, van elk geneesmiddel weten wat de halfwaardetijd is enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef Swine het volgende:
[..]
Groeperen, dat is anders echt niet te doen.
Beta-blokkers eindigen op -lol, cholesterolverlagers op - (sta)tine, NSAIDS geven altijd maagklachten
Er zijn alleen altijd weer veel uitzonderingen die het complex maken inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik schrok me net helemaal kapot om een pluk haar van mezelf die ineens voor mijn ogen viel
Tegelijkertijd was er geluid van wss de bovenbuurman hier in huis, en ik zag ineens iets bewegen en hoorde dus iets achter me.. Schrok me rot
![]()
fail
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja, het is niet echt een logische lijst ofzo, de werking gaat allemaal nog wel, maar contra-indicaties en bijwerkingen zijn echt een hel. Net zoals farmacokinetiek, van elk geneesmiddel weten wat de halfwaardetijd is enzoJouw opleiding is raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan toch niet verwachten dat je dit soort dingen erin gestampt krijgt en het ook nog reproduceerbaar blijft![]()
In plaats dat ze je dit laten leren wanneer ook de aandoening behandeld wordt waarbij je die middelen nodig hebt. Dat lijkt mij een stuk logischer
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef IrishBastard het volgende:
Zojuist in een werkcollege wiskunde daadwerkelijk de opgaven afgekregen, én ik snap het![]()
* IrishBastard is helemaal blij
Nou, eigenlijk doen ze dat wel, het is namelijk een rode draad, en die worden elk tentamen getoetst samen met de studiestof. En deze geneesmiddelen horen dus allemaal bij hormoonhuishouding, maar dat tentamen heb ik wel gehaald, en de rode draad niet, dus nu moet ik ze allemaal los lerenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Jouw opleiding is raar
Je kan toch niet verwachten dat je dit soort dingen erin gestampt krijgt en het ook nog reproduceerbaar blijft![]()
In plaats dat ze je dit laten leren wanneer ook de aandoening behandeld wordt waarbij je die middelen nodig hebt. Dat lijkt mij een stuk logischer
ah tnxquote:Op maandag 29 maart 2010 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi, de Hertog Jan is in de aanbieding bij de Jan linders, 9,99
Fuck wat afschuwelijk!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef IrishBastard het volgende:
Ter uitbreiding van wat Piet postte:
Dat volk ook op de achtergrond
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef Californium het volgende:
.
two and a hafl men kijken en dan onder de wolquote:
moe?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
two and a hafl men kijken en dan onder de wol
heb je er al weer lang last van of is het een geïsoleerd incident? Hoop dat laatste. aai.gifquote:
Dat was niet om te lachenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had Laysa de halve middag genegeerd en als bedankje trakteerde ze me op de mcDonalds![]()
Ik kan me er alleen zelf niet zo heel veel meer van herinneren!
wel weer iets wat vermoeider de laatste tijd, maar niet extreem... Moet volgende week bloed prikken om te kijken of medicijnen (nieuwe dosis) die ik 3 maanden geleden heb gekregen goed werken. Als het niet goed is dan zie ik het vanzelf welquote:Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
heb je er al weer lang last van of is het een geïsoleerd incident? Hoop dat laatste. aai.gif
Een klierend schild was het toch?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
wel weer iets wat vermoeider de laatste tijd, maar niet extreem... Moet volgende week bloed prikken om te kijken of medicijnen (nieuwe dosis) die ik 3 maanden geleden heb gekregen goed werken. Als het niet goed is dan zie ik het vanzelf wel
Ik hoop dat het positief is iig (en dan niet op slechte maar de goede manierquote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
wel weer iets wat vermoeider de laatste tijd, maar niet extreem... Moet volgende week bloed prikken om te kijken of medicijnen (nieuwe dosis) die ik 3 maanden geleden heb gekregen goed werken. Als het niet goed is dan zie ik het vanzelf wel
thxquote:Op maandag 29 maart 2010 22:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik hoop dat het positief is iig (en dan niet op slechte maar de goede manier)
Sterkte
Heb ik nog wat gemist hier, behalve een ziekige Cali of D_K en Laysa die elkaar versieren?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
ZO, ff een fles corsendonk opengetrokken (letterlijk)
Truste Cali
Hooi MIkkie
Ja iets met IB die aan het dubbeldippen was bij een andere meid, misschien wel Lotuss weet ik veulquote:
dude ssssjtquote:Op maandag 29 maart 2010 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lotusss was hier (bij Laysa dus) vrijdagavond nog wezen koken en blijven slapen. Dat antwoord voldoende Mikkie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |