heb je er al weer lang last van of is het een geïsoleerd incident? Hoop dat laatste. aai.gifquote:
Dat was niet om te lachenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had Laysa de halve middag genegeerd en als bedankje trakteerde ze me op de mcDonalds![]()
Ik kan me er alleen zelf niet zo heel veel meer van herinneren!
wel weer iets wat vermoeider de laatste tijd, maar niet extreem... Moet volgende week bloed prikken om te kijken of medicijnen (nieuwe dosis) die ik 3 maanden geleden heb gekregen goed werken. Als het niet goed is dan zie ik het vanzelf welquote:Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
heb je er al weer lang last van of is het een geïsoleerd incident? Hoop dat laatste. aai.gif
Een klierend schild was het toch?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
wel weer iets wat vermoeider de laatste tijd, maar niet extreem... Moet volgende week bloed prikken om te kijken of medicijnen (nieuwe dosis) die ik 3 maanden geleden heb gekregen goed werken. Als het niet goed is dan zie ik het vanzelf wel
Ik hoop dat het positief is iig (en dan niet op slechte maar de goede manierquote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
wel weer iets wat vermoeider de laatste tijd, maar niet extreem... Moet volgende week bloed prikken om te kijken of medicijnen (nieuwe dosis) die ik 3 maanden geleden heb gekregen goed werken. Als het niet goed is dan zie ik het vanzelf wel
thxquote:Op maandag 29 maart 2010 22:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik hoop dat het positief is iig (en dan niet op slechte maar de goede manier)
Sterkte
Heb ik nog wat gemist hier, behalve een ziekige Cali of D_K en Laysa die elkaar versieren?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
ZO, ff een fles corsendonk opengetrokken (letterlijk)
Truste Cali
Hooi MIkkie
Ja iets met IB die aan het dubbeldippen was bij een andere meid, misschien wel Lotuss weet ik veulquote:
dude ssssjtquote:Op maandag 29 maart 2010 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lotusss was hier (bij Laysa dus) vrijdagavond nog wezen koken en blijven slapen. Dat antwoord voldoende Mikkie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |