Hoi Yashi!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoi Mikkie!
Hoi Hosti!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
Hoi Mikkie!
Dan heb je wel een hele trage internetverbindingquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Mikkie het volgende:
Wat een nutteloze afwaspost trouwens in het vorige topic. Weer anderhalf uur van m'n leven verspild in afwachten van de échte clou van het filmpje, die dus niet kwam
.
Btw IB, wanneer gaan we slippen?
Môgguhquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:42 schreef IrishBastard het volgende:
Heb je nou trouwens dat filmpje zo vaak opnieuw gekeken dat je anderhalf uur kwijt was, of was het gewoon een typo
wonderlijk hè?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Mikkie het volgende:
Wat een nutteloze afwaspost trouwens in het vorige topic. Weer anderhalf uur van m'n leven verspild in afwachten van de échte clou van het filmpje, die dus niet kwam
.
Btw IB, wanneer gaan we slippen?
Zou je denken?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:14 schreef SLP_ het volgende:
Firefox gaf een spel\fout aan het is vervenHeb maar ff snel veranderd misschien dat ze daar op doelde?
Jij pingpongt ook maar een eind weg met je mening hè?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:27 schreef SLP_ het volgende:
Oja schilderen is ook een optieHaha, ok, vriendin heeft me overgehaald om het toch maar te proberen
Ieh vind het wel eng hoor
Pff, ok, ff diep ademhalen en gaan met die banaan
Hmm beetje donker ja. Ik vond je groene blousje toch mooier kleuren dan die gele jumbo prutquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:40 schreef SLP_ het volgende:
Ok, verven was geen succes, ik vind het toch te donker![]()
Before
[ afbeelding ]
After
[ afbeelding ]
Ben er nog nooit geweest maar schijnt leuk te zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:47 schreef Merijnvdb het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe restaurant "De ontmoeting" (ligt aan de Graafseweg dacht ik) is? Vrienden wilden daar gaan eten, ik ken het nog niet zo.
Het misstaat zeker niet, maar ik vond het eerste inderdaad ook leuker denk ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:40 schreef SLP_ het volgende:
Ok, verven was geen succes, ik vind het toch te donker![]()
Before
[ afbeelding ]
After
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik over 2 weken maar weer lichter ga vervenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hmm beetje donker ja. Ik vond je groene blousje toch mooier kleuren dan die gele jumbo prut
Mag ik nou ook een stukje Mikkie zien?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het misstaat zeker niet, maar ik vond het eerste inderdaad ook leuker denk ik.
Volgens mij is dit trouwens het eerste stukje SLP dat we ooit te zien hebben gekregen?
Heb jij een invite voor LinkedIn gestuurd? Weet je echte naam niet meer met zekerheidquote:
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb jij een invite voor LinkedIn gestuurd? Weet je echte naam niet meer met zekerheid.
geweldigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:47 schreef Merijnvdb het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe restaurant "De ontmoeting" (ligt aan de Graafseweg dacht ik) is? Vrienden wilden daar gaan eten, ik ken het nog niet zo.
Op de fiets?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:52 schreef vogelkooi het volgende:
Klote die weg werkzaamheden op de Heyendaalseweg. elke dag bijna aangereden.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:47 schreef Merijnvdb het volgende:
Ik vond er dan weer geen flikker aan. Iedereen zit daar naar op elkaar gepakt. Bediening liet lang op zich wachten. Eten was mwah. Maar ach, iedereen heeft zijn eigen ervaringen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geweldig
ga er met mijn verjaardag weer heen![]()
doe wel lekker rustig aan, 5 tapa's per keer ofzo met z'n 4en, en dan elke keer bijbestellen! Brood is er geweldig, de sfeer ook.
Tip: ga wat later, als je rond 8 uur begint, dan zijn alle snelle eters al weg, en blijf je lekker knus over met de aardige bediening en wat vaste gasten die er nog langskomen voor een drankje
Het is ook gewoon een klotestuk...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:52 schreef vogelkooi het volgende:
Klote die weg werkzaamheden op de Heyendaalseweg. elke dag bijna aangereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |