Ik heb vannacht echt een half uur geslapen, en nu weer de kroeg in geweest (dat is echt niet leuk als je superbrak bent) en over 6 uur gaat de wekker weer en moet ik begeleiding spelen op de scouting, gaat helemaal goedkomenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:04 schreef Mikkie het volgende:
Het is trouwens echt te laat als je bedenkt dat over vier uur de wekker gaat en ik moet werken.
Jij bent ook al zo'n scoutingmens!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht echt een half uur geslapen, en nu weer de kroeg in geweest (dat is echt niet leuk als je superbrak bent) en over 6 uur gaat de wekker weer en moet ik begeleiding spelen op de scouting, gaat helemaal goedkomen
Jazeker! Anders had ik nooit swarma en swine leren kennenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo'n scoutingmens!
Leuk dat je nog op bent natuurlijk, maar is dat nou echt nog leuk, scouting na je 12e
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jazeker! Anders had ik nooit swarma en swine leren kennen![]()
En het is vooral een superhechte vriendengroep geworden, al mijn beste/goede vrienden ken ik via scouting
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Swine en Swarmi op de scouting?![]()
Sc-Hooligansquote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Swine en Swarmi op de scouting?![]()
Sorry dude! moet nog uber veel voor school doen....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:24 schreef Swine het volgende:
Al mijn klimmatties laten me in de steek vandaag
Ik moest laatst in breda een keertje met de bus, toen had ik geen saldo. op het station toen ik hem daarna opladen stond ik klein beetje in de min van de busreis.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:25 schreef LastRequest het volgende:
Arghhh wat is dat voor ongein dat je wel online saldo op je OV-chipkaart kunt zetten, maar dat je dan alsnog naar een oplaadpunt moet om dat saldo erop te krijgen![]()
Ik heb gisteren m'n fiets uitgeleend dus moet zo met de bus naar het station, maar heb geen saldo.. Strippenkaarten mogen niet meer toch?
Kewl, nu ben ik echt benieuwd, ik ga volgende week dus ik zal melden wat ik er van vond!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geweldig
ga er met mijn verjaardag weer heen![]()
doe wel lekker rustig aan, 5 tapa's per keer ofzo met z'n 4en, en dan elke keer bijbestellen! Brood is er geweldig, de sfeer ook.
Tip: ga wat later, als je rond 8 uur begint, dan zijn alle snelle eters al weg, en blijf je lekker knus over met de aardige bediening en wat vaste gasten die er nog langskomen voor een drankje
Zie ik hier een parallel met studie?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu kijken of we het eindelijk eens bij kunnen houden, want eigenlijk als ik het nu iedere week ff doe, moet het niet zo'n zooi worden
Ik was al lang aan het werk rond die tijdquote:
Goed busyquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar gaat het bijhouden best goed mee
En dan is het meestal ook fijner studeren, tenminste, dat vind ik altijdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah, ik loop bij één vak wel paar hoorcolleges achter, maar ik heb iig de boeken al aangeraakt en iig voor meerdere vakken gewoon deels de stof bij gehouden, dat is al meer dan ik ooit gedaan heb![]()
Morgen even verder lezen
Ik ben helemaal happy met onze schone en opgeruimde kamer, je ziet nu gewoon ook dat het echt echt schoon is
Haha dat, plus ik voel me dan prettiger in mn kamer ofzoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, want de sog die je anders besteed aan "ineens je kamer opruimen" heb je nu niet meer
Whahaha relaxte mama heb jijquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
uhu, dat heb ik nu ookMijn moeder vroeg al of ze over een maand terug moest komen
Wheelsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:50 schreef Mikkie het volgende:
Kut is dat hè? Ik haal eens in de zoveel tijd weer een nieuw paar bij V/d Ven. Duur, maar wel goede schoenen.
Waar heb je de fiets vandaan gehaald trouwens?
station dbquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:50 schreef Mikkie het volgende:
Kut is dat hè? Ik haal eens in de zoveel tijd weer een nieuw paar bij V/d Ven. Duur, maar wel goede schoenen.
Waar heb je de fiets vandaan gehaald trouwens?
hij werktquote:
Dat verhaaltje hoor ik altijd als ik condooms ga kopen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb nieuwe patta's en een nieuw fietsje gekocht vanmiddag, vet blij
Maar wel weer het 'ja zo'n grote schoenmaat hebben we niet meer' verhaaltje bij de 24/7
vreemd dat ze over schoenmaten beginnen als jij condooms (:') ) haaltquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat verhaaltje hoor ik altijd als ik condooms ga kopen!
Ja, en ze zijn bij de schoenenreus altijd uitverkocht!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
vreemd dat ze over schoenmaten beginnen als jij condooms (:') ) haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |