Zie ik hier een parallel met studie?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu kijken of we het eindelijk eens bij kunnen houden, want eigenlijk als ik het nu iedere week ff doe, moet het niet zo'n zooi worden
Ik was al lang aan het werk rond die tijdquote:
Goed busyquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar gaat het bijhouden best goed mee
En dan is het meestal ook fijner studeren, tenminste, dat vind ik altijdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah, ik loop bij één vak wel paar hoorcolleges achter, maar ik heb iig de boeken al aangeraakt en iig voor meerdere vakken gewoon deels de stof bij gehouden, dat is al meer dan ik ooit gedaan heb![]()
Morgen even verder lezen
Ik ben helemaal happy met onze schone en opgeruimde kamer, je ziet nu gewoon ook dat het echt echt schoon is
Haha dat, plus ik voel me dan prettiger in mn kamer ofzoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, want de sog die je anders besteed aan "ineens je kamer opruimen" heb je nu niet meer
Whahaha relaxte mama heb jijquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
uhu, dat heb ik nu ookMijn moeder vroeg al of ze over een maand terug moest komen
Wheelsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:50 schreef Mikkie het volgende:
Kut is dat hè? Ik haal eens in de zoveel tijd weer een nieuw paar bij V/d Ven. Duur, maar wel goede schoenen.
Waar heb je de fiets vandaan gehaald trouwens?
station dbquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:50 schreef Mikkie het volgende:
Kut is dat hè? Ik haal eens in de zoveel tijd weer een nieuw paar bij V/d Ven. Duur, maar wel goede schoenen.
Waar heb je de fiets vandaan gehaald trouwens?
hij werktquote:
Dat verhaaltje hoor ik altijd als ik condooms ga kopen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb nieuwe patta's en een nieuw fietsje gekocht vanmiddag, vet blij
Maar wel weer het 'ja zo'n grote schoenmaat hebben we niet meer' verhaaltje bij de 24/7
vreemd dat ze over schoenmaten beginnen als jij condooms (:') ) haaltquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat verhaaltje hoor ik altijd als ik condooms ga kopen!
Ja, en ze zijn bij de schoenenreus altijd uitverkocht!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
vreemd dat ze over schoenmaten beginnen als jij condooms (:') ) haalt
Dat is niet verkeerd! Goeie filmquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sherlock Holmes kijken. Met een Westmalle Triple
![]()
Jep, was leukquote:
Almelo FTW!quote:Op zondag 28 maart 2010 04:07 schreef HostiMeister het volgende:
zo... ook weer thuis,. wat gaan de kroegen toch vroeg dicht allemaal?
Mja, minder handigquote:
Valt behoorlijk mee, maar ik ben gewoon in een goede bui vandaagquote:
studie natuurlijk!quote:Op zondag 28 maart 2010 10:06 schreef Mikkie het volgende:
Er is echt geen reet op tv op zondagochtend. Nu slaat de twijfel toe: zal ik aan de studie gaan of zet ik 'n filmpje op?
Mja, deadline upcoming maar SOGquote:Op zondag 28 maart 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
studie natuurlijk!
wekker stond hier al om 9 uur (nieuwe tijd)
helaas crasht mijn telefoon al enkele dagen![]()
dus toen ging hij niet af
Dat warrige aspect komt me akelig bekend voorquote:Op zondag 28 maart 2010 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
heb morgen EON![]()
rete interessant, vind ik, maar het is zo warrig allemaal! Hoop maar dat ik 't ga onthouden
hè, gelukkig, ligt het niet aan ons! We werken met 4 man samen, samenvattingen, msn, feitjes onthouden.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:32 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat warrige aspect komt me akelig bekend voorik vond het ook een leuk vak, maar heb het toch met de hakken over de sloot gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |