Dat is niet verkeerd! Goeie filmquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sherlock Holmes kijken. Met een Westmalle Triple
![]()
Jep, was leukquote:
Almelo FTW!quote:Op zondag 28 maart 2010 04:07 schreef HostiMeister het volgende:
zo... ook weer thuis,. wat gaan de kroegen toch vroeg dicht allemaal?
Mja, minder handigquote:
Valt behoorlijk mee, maar ik ben gewoon in een goede bui vandaagquote:
studie natuurlijk!quote:Op zondag 28 maart 2010 10:06 schreef Mikkie het volgende:
Er is echt geen reet op tv op zondagochtend. Nu slaat de twijfel toe: zal ik aan de studie gaan of zet ik 'n filmpje op?
Mja, deadline upcoming maar SOGquote:Op zondag 28 maart 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
studie natuurlijk!
wekker stond hier al om 9 uur (nieuwe tijd)
helaas crasht mijn telefoon al enkele dagen![]()
dus toen ging hij niet af
Dat warrige aspect komt me akelig bekend voorquote:Op zondag 28 maart 2010 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
heb morgen EON![]()
rete interessant, vind ik, maar het is zo warrig allemaal! Hoop maar dat ik 't ga onthouden
hè, gelukkig, ligt het niet aan ons! We werken met 4 man samen, samenvattingen, msn, feitjes onthouden.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:32 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat warrige aspect komt me akelig bekend voorik vond het ook een leuk vak, maar heb het toch met de hakken over de sloot gehaald.
Haha dat is ook zo'n actie voor mijquote:Op zondag 28 maart 2010 13:23 schreef morgane het volgende:
Pff ik ben ook zo'n muts he...ik kreeg de wasmachine niet aan, alles gecheckt enzo. Hoop gepruts. Dus ik mn moeder bellen, die wist het ook niet. Kwam ik er achter dat het deurtje niet helemaal dicht zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |