Nee, ik leef in zo'n dorp waar alles gesloten is op zondagquote:Op zondag 28 maart 2010 13:51 schreef morgane het volgende:
Kan je soms in de supermarkt nog wel vinden, bij AH iig wel. Zit er niet 1 bij jou in de buurt die op zondag open is?
dries roelvink komt wel naar van buren binnenkortquote:Op zondag 28 maart 2010 14:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het begint zowaar een beetje 'normaal' te klinkenWanneer staat Rinus op het MPF?
ja hij was leuk, jammer dat je er niet wasquote:
`quote:Op zondag 28 maart 2010 15:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja hij was leuk, jammer dat je er niet was
Wij hebben Dries dit jaar ook al 2x gehadquote:Op zondag 28 maart 2010 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
dries roelvink komt wel naar van buren binnenkort
wanneer?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja hij was leuk, jammer dat je er niet was
Das altijd het probleem bij chinees! Daar zit zo weinig vlees aan. Na een half uur heb je weer hongerquote:
Starkoo is vette shitquote:Op zondag 28 maart 2010 15:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wij hebben Dries dit jaar ook al 2x gehad
En afgelopen woensdag Starkoo!
Wij hebben er nu Radmin opgezet.. Kan de laptop mooi aan de andere kant van de kamer staan bij de stereo, open je gewoon dat programma, en als er dan een kut lied op is hoef je alleen maar op een knopje te drukken ipv er iedere keer naar toe te moeten lopenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:15 schreef morgane het volgende:
Via Log Me In of een netwerkverbinding lijkt me...
Je zou toch eens moe wordenquote:Op zondag 28 maart 2010 23:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wij hebben er nu Radmin opgezet.. Kan de laptop mooi aan de andere kant van de kamer staan bij de stereo, open je gewoon dat programma, en als er dan een kut lied op is hoef je alleen maar op een knopje te drukken ipv er iedere keer naar toe te moeten lopen
Dat moet iets naars zijnquote:
Dat maakt het voor jou zeker al de moeite waard?quote:
Zeg je dat ook tegen Laysa?quote:Op maandag 29 maart 2010 02:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat maakt het voor jou zeker al de moeite waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |