Gewoon ander wachtwoord op je Windows account, geen gezeik johquote:Op maandag 29 maart 2010 09:32 schreef morgane het volgende:
Ja ok, als Mikkie het alleen gebruikt om in zijn pa's computer te kunnen (en niet andersom) is 'ie daarmee al klaar jahet is best leuk speelgoed
heb mn broer wel even uitgelegd dat het fijn is als 'ie het even laat weten als hij in gaat breken
quote:Op maandag 29 maart 2010 02:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik dacht dat al die eieren in de koelkast alleen voor potentieverhoging waren.
Maar die eierdozen werken ook prima voor geluidsisolatie.
Damn, die Laysa is gewiekster dan ik dacht. Ik zou bijna verliefd op haar worden!
Hij is inmiddels goed afgerichtquote:Op maandag 29 maart 2010 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon ander wachtwoord op je Windows account, geen gezeik joh
jij hebt al tentamens op de middelbare school?quote:
Ja dat heeft toch iedereen, schoolexamens enzulks. Het is geen basisschoolquote:Op maandag 29 maart 2010 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
jij hebt al tentamens op de middelbare school?
Dat kan ik dus niet he, als ik in een tekst markeer en ik ga die tekst nog een keer lezen, kan ik alleen de gemarkeerde delen nog lezen.. Alsof ik dan de eerste keer voor mezelf besloten heb dat de rest totaal oninteressant isquote:Op maandag 29 maart 2010 15:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice, dat klinkt zeker zeer effectief
Ik zit eigenlijk ook te denken als ik nu bijvoorbeeld voor economie aan het lezen ben of ik dan de belangrijke dingen ga markeren, maar aan de andere kant vind ik dat ook weer zo zonde voor het boek.. Maar straks met leren haal je er dan wel zo uit wat belangrijk is
Ik lees het voor een tentamen toch altijd helemaal weer door, en schrijf liever de belangrijke dingen op zodat ik ze voor mezelf een keer herhaal.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice, dat klinkt zeker zeer effectief
Ik zit eigenlijk ook te denken als ik nu bijvoorbeeld voor economie aan het lezen ben of ik dan de belangrijke dingen ga markeren, maar aan de andere kant vind ik dat ook weer zo zonde voor het boek.. Maar straks met leren haal je er dan wel zo uit wat belangrijk is
Dat dus.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:soms kalk je dan je halve boek geel, dus dat is ook niet echt handig, en sowieso leest dat niet echt prettig
Alleen de begrippen. Hoogstens nog een opsomming van eventuele kenmerken/voor/nadelen. De voorbeelden kan ik dan altijd zelf wel verzinnen mocht dat nodig zijn bij een tentamen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Schrijf je het dan helemaal op of kort op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |