Dat is relaxed! Ik vind schema's altijd heel makkelijk om te leren, als je er een paar keer goed naar kijkt weet je wat er staat, en tijdens je tentamen haal je dat schema voor de geest en dan weet je alles ineens weerquote:Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit zet een docente van mij online, en dat is dan wel weer fijn
[ afbeelding ]
Groeperen, dat is anders echt niet te doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat is relaxed! Ik vind schema's altijd heel makkelijk om te leren, als je er een paar keer goed naar kijkt weet je wat er staat, en tijdens je tentamen haal je dat schema voor de geest en dan weet je alles ineens weer
Ik moet nu ongeveer 100 geneesmiddelen en -groepen uit mn hoofd leren met bijwerkingen, indicaties, contra-indicaties, werkingsmechanisme etc, iemand daar tips voor?
Ja zoiets maak ik dus ook! Handig!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit zet een docente van mij online, en dat is dan wel weer fijn
[ afbeelding ]
Tja, het is niet echt een logische lijst ofzo, de werking gaat allemaal nog wel, maar contra-indicaties en bijwerkingen zijn echt een hel. Net zoals farmacokinetiek, van elk geneesmiddel weten wat de halfwaardetijd is enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef Swine het volgende:
[..]
Groeperen, dat is anders echt niet te doen.
Beta-blokkers eindigen op -lol, cholesterolverlagers op - (sta)tine, NSAIDS geven altijd maagklachten
Er zijn alleen altijd weer veel uitzonderingen die het complex maken inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik schrok me net helemaal kapot om een pluk haar van mezelf die ineens voor mijn ogen viel
Tegelijkertijd was er geluid van wss de bovenbuurman hier in huis, en ik zag ineens iets bewegen en hoorde dus iets achter me.. Schrok me rot
![]()
fail
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja, het is niet echt een logische lijst ofzo, de werking gaat allemaal nog wel, maar contra-indicaties en bijwerkingen zijn echt een hel. Net zoals farmacokinetiek, van elk geneesmiddel weten wat de halfwaardetijd is enzoJouw opleiding is raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan toch niet verwachten dat je dit soort dingen erin gestampt krijgt en het ook nog reproduceerbaar blijft![]()
In plaats dat ze je dit laten leren wanneer ook de aandoening behandeld wordt waarbij je die middelen nodig hebt. Dat lijkt mij een stuk logischer
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef IrishBastard het volgende:
Zojuist in een werkcollege wiskunde daadwerkelijk de opgaven afgekregen, én ik snap het![]()
* IrishBastard is helemaal blij
Nou, eigenlijk doen ze dat wel, het is namelijk een rode draad, en die worden elk tentamen getoetst samen met de studiestof. En deze geneesmiddelen horen dus allemaal bij hormoonhuishouding, maar dat tentamen heb ik wel gehaald, en de rode draad niet, dus nu moet ik ze allemaal los lerenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Jouw opleiding is raar
Je kan toch niet verwachten dat je dit soort dingen erin gestampt krijgt en het ook nog reproduceerbaar blijft![]()
In plaats dat ze je dit laten leren wanneer ook de aandoening behandeld wordt waarbij je die middelen nodig hebt. Dat lijkt mij een stuk logischer
ah tnxquote:Op maandag 29 maart 2010 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi, de Hertog Jan is in de aanbieding bij de Jan linders, 9,99
Fuck wat afschuwelijk!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef IrishBastard het volgende:
Ter uitbreiding van wat Piet postte:
Dat volk ook op de achtergrond
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef Californium het volgende:
.
two and a hafl men kijken en dan onder de wolquote:
moe?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
two and a hafl men kijken en dan onder de wol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |