Randje van Transvaal representingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:26 schreef CaLeX het volgende:
fipo hunting!
en Mariahoeve representing ^^
"Ik vertegenwoordig 't randje van Transvaal" Klinkt ook zo sufquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:34 schreef MissMSX het volgende:
Dat snap ik![]()
Maar het is echt van Woo Haa taal
again!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:34 schreef Flappekz het volgende:
Leijenburg representeert zich dan ook maar![]()
dat klinkt ook voor geen meter he
En Haags kan ik nog nietquote:
Als je dat doet, sturen we je terug :pquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
En Haags kan ik nog nietDan zou ik 't met Twents moeten doen, en dat weiger ik!
quote:
Met een dutje?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:31 schreef GotC het volgende:
* GotC duimt voorFlap
En vanavond nachtdienst. Geen idee hoe ik me erop moet voorbereiden
Dat sowiesoquote:
Wees blij dat er ueberhaupt een keer een OP isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:47 schreef DRidder het volgende:
Waarom staat florencia niet in de opLekkerste ijs van Nederland
Geen ideequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:01 schreef knnth het volgende:
De vraag is: waarom staat Madurodam er twee keer in?
Ik heb een tijdje ploegendiensten gedraaid. Kwam om 7 uur 's ochtends thuis, sliep tot 1 uur en dan na het eten nog een klein dutje tot half tien. Werkte voor mij erg goed maar het is uitproberen denk ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:35 schreef GotC het volgende:
Dat sowiesoGisteren tot half 2 opgebleven, tot 11 uur uitgeslapen.. Zo effe hardlopen, dan effe dutje denk ik maar.
Jij ook al? Summer ligt nog steeds op de bank, ieder keer als ze opstaat moet ze overgeven. Huisarts was er gisteren niet, we kregen een ander en grrr wat een kutwijf. Ze deed weeral dat domme onderzoekje dat we nu al 10 keren hebben gehad in 2 weken, met hamertje op elk scharnierend deel van de lichaam slaan terwijl zij niet rechtop kan of wil zitten. Uiteindelijk worden we weggestuurd met de mededeling dat de arts niets kan vinden en dat Summer maar een paracetamol moet slikken. Grmbl...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik haat migraine echt.
*gaat weer halfdood zijn*
Ze heeft al zolang last... Wanneer is haar volgende ziekenhuis afspraak?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij ook al? Summer ligt nog steeds op de bank, ieder keer als ze opstaat moet ze overgeven. Huisarts was er gisteren niet, we kregen een ander en grrr wat een kutwijf. Ze deed weeral dat domme onderzoekje dat we nu al 10 keren hebben gehad in 2 weken, met hamertje op elk scharnierend deel van de lichaam slaan terwijl zij niet rechtop kan of wil zitten. Uiteindelijk worden we weggestuurd met de mededeling dat de arts niets kan vinden en dat Summer maar een paracetamol moet slikken. Grmbl...
Zijstraat van de Goeverneurlaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:24 schreef DRidder het volgende:
[..]
![]()
Waar van Laak? Woon er zelf bijna een jaartje, heb mijn hele leven lang is escamp gewoond en zou er nooit meer terugwillen. Het OV hier is echt fantastisch
Jemigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij ook al? Summer ligt nog steeds op de bank, ieder keer als ze opstaat moet ze overgeven. Huisarts was er gisteren niet, we kregen een ander en grrr wat een kutwijf. Ze deed weeral dat domme onderzoekje dat we nu al 10 keren hebben gehad in 2 weken, met hamertje op elk scharnierend deel van de lichaam slaan terwijl zij niet rechtop kan of wil zitten. Uiteindelijk worden we weggestuurd met de mededeling dat de arts niets kan vinden en dat Summer maar een paracetamol moet slikken. Grmbl...
jaquote:
16 april. Maar we worden nu van kastje naar muur gestuurd en veel schouderophalers en veel keren "hierhebjeparacetamol, gaatvasteenkeeroverofzo"quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ze heeft al zolang last... Wanneer is haar volgende ziekenhuis afspraak?
Die laten ons uren wachten, uren dezelfde stomme onderzoek met die hamertje en in ogen en oren kijken en weer de paracetamol.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jemig![]()
Kun je hier niet voor naar de SEH gaan? Vooral omdat je er al mee in het ziekenhuis geweest bent, dan is het toch raar dat je nu weer afhankelijk moet zijn van een huisarts.
als je niet de conditie van een stacaravan hebt, moet je er wel doorheen kunnen komen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb gisteren Evy gedowned, vanavond even kijken hoe het zal gaan. Is geloof ik iets van 18 minuutjes lopen met tussenpauzen van 1 of 2 minuten? Dat moet toch wel lukken?
Zolang je conditie niet echt dramatisch is, is het goed te doen. Zwaarder dan het lijkt maar niet echt slopend ofzo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb gisteren Evy gedowned, vanavond even kijken hoe het zal gaan. Is geloof ik iets van 18 minuutjes lopen met tussenpauzen van 1 of 2 minuten? Dat moet toch wel lukken?
Volgens mij zijn dit de schema's op papier: http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMA29032004_001quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
goed bezig met de OPquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:00 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en ik heb conditie nul en vond het goed te doen
Mijn conditie is niet dramatisch....het is nog erger maar kan er even geen woord voor vinden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:57 schreef knnth het volgende:
[..]
Zolang je conditie niet echt dramatisch is, is het goed te doen. Zwaarder dan het lijkt maar niet echt slopend ofzo.
Dank jequote:
Amai, d'n Evy zal u wel eens goed drillenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mijn conditie is niet dramatisch....het is nog erger maar kan er even geen woord voor vinden.
Een voorbeeld van een drietal maandjes terug. Ik loop smorgens van de garage terug naar huis, gewoon rustig wandelen.....is een loop van 2 km. Twee uur later had ik spierpijn in mijn schenen...hoe vaag is dat?
Vroeger had ik een bereconditie. Maar toen trainde ik nog 3x in de week plus een wedstrijd.....nu zit ik al tien jaar dicht te slibben op de bank.
Ik lees nu ook de schriftelijke cursus zeg maar...echter...wandelen is wandelen en lopen is 'hard'lopen neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Amai, d'n Evy zal u wel eens goed drillen
Owh ja, hahaha, dat deed ik ook verkeerd in het begin.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik lees nu ook de schriftelijke cursus zeg maar...echter...wandelen is wandelen en lopen is 'hard'lopen neem ik aan?
Gaan ze er direct vanuit dat je vanaf je deur gaat rennen want ruimte voor een warming up zie ik niet staan....
Ja je weet het niet met die belgen hahahahaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, hahaha, dat deed ik ook verkeerd in het begin.
Wandelen is inderdaad wandelen en lopen is hardlopen
Warming up dien je zelf voor te zorgen. Stukje stevig doorwandelen en wat rekken en strekken vooraf en achteraf
Ik begrijp ze wel vaker niet iddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja je weet het niet met die belgen hahahaha
Maar in de eerste week doe ik dus les 1 , 2 en 3? Ik zag dat ik 27 lessen had gedowned....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begrijp ze wel vaker niet idd
En die eerste les begin je dus met 'lopen', Dus ik vrolijk 'pomptiedom' in een relaxed tempo wandelen. En na een minuut: Goed zo, dan mag je nu een minuut gaan wandelen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar in de eerste week doe ik dus les 1 , 2 en 3? Ik zag dat ik 27 lessen had gedowned....
Nog lijken gevonden?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:02 schreef GotC het volgende:
Zo, net les 4 gelopen van onze Belgische vriendin! Lekker in het Zuiderpark
Dat deed ik ook de 1e keer!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begrijp ze wel vaker niet idd
En die eerste les begin je dus met 'lopen', Dus ik vrolijk 'pomptiedom' in een relaxed tempo wandelen. En na een minuut: Goed zo, dan mag je nu een minuut gaan wandelen.
Stiekem wel gekeken bij dat hertenkamp gebeuren! Maar werd achtervolgd door een 1 of andere creepy vent op een fiets, dus hard doorgelopenquote:
Euhm ja, dat tempo hebben GotC en ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:05 schreef knnth het volgende:
Ik vind die oudere hardlopers in het Zuiderpark altijd zo grappig ... het is meer sloffen en af en toe worden ze ingehaald door wandelende mensen
En we zijn er fier op!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Euhm ja, dat tempo hebben GotC en ik ook![]()
Uiteraardquote:
Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:20 schreef Flappekz het volgende:
Tentamen ging volgens mij wel goed, was met 50 minuten klaar (stond 2 uur voor). De rest keek verbaasd op toen ik wegging
Voordeel: Lekker voor de files thuis
ah, dan kunnen we of gezellig lopen of jij rent je helemaal het schompes om eea af te reageren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef Flappekz het volgende:
Uiterlijk twee weken....dus ongeveer rond Evy les 10
Hehe, zoiets jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ah, dan kunnen we of gezellig lopen of jij rent je helemaal het schompes om eea af te reageren.
Ik kwam net nog zo'n nordic wokker tegen. Die lui hebben 99 van de 100 keer niet begrepen waar die stokken voor zijn bedoeld. Zo sneu om te zienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:05 schreef knnth het volgende:
Ik vind die oudere hardlopers in het Zuiderpark altijd zo grappig ... het is meer sloffen en af en toe worden ze ingehaald door wandelende mensen
Je kunt altijd nog met de boot bij Kinderdijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:20 schreef Civilian het volgende:
Nou, ik zit nog wel een tijdje vast op mn werkde Benelux tunnel zit dicht en daardoor is 't vastgelopen op de Brienenoord
Kverveelde me, maar aangezien we toch met de OP bezig zijn..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kwam net nog zo'n nordic wokker tegen. Die lui hebben 99 van de 100 keer niet begrepen waar die stokken voor zijn bedoeld. Zo sneu om te zien
En dank allen voor de complimenten.
Ik zie graag aanvullingen tegemoed. Zo hadden we het laatst over goede Chinese restaurants. Ik ben te lui om terug te zoeken, maar als iemand nog zijn favoriete, al dan niet Chinese, restaurant of uitgaansgelegenheid wil roepen zet ik die erbij
108quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Sow vandaag ook weer eentje in de categorie: Postbode was lekker doorgelopen bij mn brievenbus.
Mag 106 euro overmaken naar Leeuwarden omdat ik ietsjepietsie (18 kilometer) te hard reed op de Kijkduinsestraat. Denk niet dat mijn verklaring 'Maar kwam terug van de sportschool en ik had honger!' daarbij gaat helpen.
En dan ook nog "leuk" familienieuws
Kvind m wel leuk, maar dan met een geel/groene achtergrond denk ik?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kverveelde me, maar aangezien we toch met de OP bezig zijn..
[ afbeelding ]
Misschien zulke kopjes leuk? Laat maar weten, dan maak ik er meer
Edit:
Of andere natuurlijkDeze is opzich best saai, maar gaat om 't idee
Ik ben slecht met achtergrondkleurtjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kvind m wel leuk, maar dan met een geel/groene achtergrond denk ik?
Je bent sowieso beter dan ik met plaatjes enzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik ben slecht met achtergrondkleurtjesBen wel bezig met een iets sierlijkere..
Hij is wel wat zakelijk ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik ben slecht met achtergrondkleurtjesBen wel bezig met een iets sierlijkere..
Ik ben niet subtielquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
TomVomPom! Dat is subtieler!!
Oew, city marketingquote:
Hehe, je verveelt je echt he? Goed bezig!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:59 schreef Civilian het volgende:
Subkopjes..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, je verveelt je echt he? Goed bezig!
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
JaHad ff geen zin meer in programmeren
Dus dan maar photoshoppen voor 'n goed doel
Zit netjes te wachten tot ik op een redelijk manier naar huis kan rijden zonder in een lange file terecht te komen
Verschilt per plek en situatie. Mijn makker die 140 reed op snelweg terwijl hij dacht 120 te mogen gaan kreeg 300 euro boete (het was 100 km zone).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:45 schreef Civilian het volgende:
[..]
108
Ik had laatst 80,- voor 20km/u te hard.. Of hebben ze dat alweer veranderd?
Lentekriebelsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:01 schreef MissMSX het volgende:
Een geplande meet.
Een heuse OP.
Met heuse eigen plaatjes.
Wat is er aan de hand hier?
Den Haag leeft op, dat is er aan de handquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:01 schreef MissMSX het volgende:
Een geplande meet.
Een heuse OP.
En je vergeet: Heul veul hardlopersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:01 schreef MissMSX het volgende:
Een geplande meet.
Een heuse OP.
Kun je er witte achtergrondjes van maken? Het is slecht leesbaar als je een vage kleur voor de TS hebt ingesteldquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
JaHad ff geen zin meer in programmeren
Dus dan maar photoshoppen voor 'n goed doel
Zit netjes te wachten tot ik op een redelijk manier naar huis kan rijden zonder in een lange file terecht te komen
Surequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je er witte achtergrondjes van maken? Het is slecht leesbaar als je een vage kleur voor de TS hebt ingesteld
1 mei!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:05 schreef GotC het volgende:
Wanneer gaat die meet plaatsvinden dan mensen?![]()
Zal ik het even in de OP zetten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:05 schreef GotC het volgende:
Wanneer gaat die meet plaatsvinden dan mensen?![]()
Ik zie hetquote:
Maar dat weet niet iedereenquote:
Be your guestquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie het
Zo, wie opent er een 'beste OP in STA'-topic?
We gaan winnen
Maar dan moet iemand van ons het nieuwe topic openen. LaPo hunting dusquote:
Is Misstique een beetje lief?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Be your guest
[..]
Maar dan moet iemand van ons het nieuwe topic openen. LaPo hunting dus![]()
Pffff zeg maar doodlopers hahahahaa.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En je vergeet: Heul veul hardlopers
Da's niet vreemd hoor, voor een eerste keer! Gewoon rustig tempo blijven lopen, je merkt best wel snel verbetering als t goed isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Pffff zeg maar doodlopers hahahahaa.
Ik ben net onder de douche vandaan en heb besloten toch maar te blijven leven ,... het viel toch wat tegen moet ik zeggen. Het begin ging makkelijk uiteraard. De tweede maal 2 minuten werd al zwaarder en bij de afrondende drie minuten was ik blij dat het voorbij was.
Tijdens het lopen voelde ik mijn kuiten heel erg. Nu na het douchen juist mijn bovenbenen. Ik ben in een nóg slechtere conditie dan ik al dacht. Ook merkte ik dat ik nog 'wat zwaar' loop. Maar dat zal vanzelf beter gaan denk ik.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee, heb een verzoekje gedaan in FB
Goede warming up gedaan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Pffff zeg maar doodlopers hahahahaa.
Ik ben net onder de douche vandaan en heb besloten toch maar te blijven leven ,... het viel toch wat tegen moet ik zeggen. Het begin ging makkelijk uiteraard. De tweede maal 2 minuten werd al zwaarder en bij de afrondende drie minuten was ik blij dat het voorbij was.
Tijdens het lopen voelde ik mijn kuiten heel erg. Nu na het douchen juist mijn bovenbenen. Ik ben in een nóg slechtere conditie dan ik al dacht. Ook merkte ik dat ik nog 'wat zwaar' loop. Maar dat zal vanzelf beter gaan denk ik.
Nee... Dat klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voices tell me I'm the shit.
Ik zet je erbijquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee... Dat klopt.
Papa kusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ok eerlijk is eerlijk, warming up was ruk, twee keer zijwaarts strekken, voorwaarts strekken, hiel tegen bil en gaan!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben benieuwd
[..]
Goede warming up gedaan?
Ik had ook de eerste keer wel even zoiets van: Help, wat was dat?
Maar het went snel genoeg
En wat Evy ook steeds zegt: niet te snel (willen) gaan
Met mijn doorzettingsvermogen....tegen die tijd loop ik al niet meer hard denk ikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef Flappekz het volgende:
Trouwens, RB, nectarientje en andere lopers: Zullen we proberen volgend jaar de 10K bij de CPC te ownen als groep?
Gebruik het als stok achter de deur en motivatorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ok eerlijk is eerlijk, warming up was ruk, twee keer zijwaarts strekken, voorwaarts strekken, hiel tegen bil en gaan!
[..]
Met mijn doorzettingsvermogen....tegen die tijd loop ik al niet meer hard denk ik
Haags, neequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zet je erbij
Wel Haags praten he!
[..]
Ik flash m'n tieten naar de winnaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ok eerlijk is eerlijk, warming up was ruk, twee keer zijwaarts strekken, voorwaarts strekken, hiel tegen bil en gaan!
[..]
Met mijn doorzettingsvermogen....tegen die tijd loop ik al niet meer hard denk ik
Wow, wat een vrouwquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gebruik het als stok achter de deur en motivator
Owja, Misstique is niet alleen een beetje lief, ze is nog snel ook
We leren je wel het een en anderquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Haags, neeMaar ook zeer zeker geen Twents. Loopt eerder tegen 't ABN aan.. Maar ik zal proberen om tegen die tijd wat Haagse accenten op te doen
Ik wil ook wel, maar weet niet of me dat gaat lukkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef Flappekz het volgende:
Trouwens, RB, nectarientje en andere lopers: Zullen we proberen volgend jaar de 10K bij de CPC te ownen als groep?
Voorspelbare reactiequote:
Als je het niet probeert, weet je het nooitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil ook wel, maar weet niet of me dat gaat lukken
Tja, ik ben en blijf een mannetjequote:
Das goedquote:
Succes!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Das goed
Ik ga hier de boel maar eens sluiten en dan weer met mn rammelbak richting Den Haag
Knieen enzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je het niet probeert, weet je het nooit
[..]
Tja, ik ben en blijf een mannetje
Sterktequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Das goed
Ik ga hier de boel maar eens sluiten en dan weer met mn rammelbak richting Den Haag
Jij bent de initiatorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
Met de meet gaan we dus eten en drinken in Habana.
Wie reserveert?
GotC zou eigenlijk ook niet hard kunnen lopen dankzij d'r knieen, maar vooralsnog gaat het prima!quote:
Geilquote:
Ik ben al eerder een paar keer gestart en elke keer liep ik vast op m'n knieenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GotC zou eigenlijk ook niet hard kunnen lopen dankzij d'r knieen, maar vooralsnog gaat het prima!
En dan kun je in ieder geval zeggen dat je het hebt geprobeerd
Dan is het inderdaad niet slim om weer te proberen....Maar we hebben dan ook iemand nodig die ons na de finish opvangtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben al eerder een paar keer gestart en elke keer liep ik vast op m'n knieen
Maar ik vond het wel erg lekker om te doen, dus ik ga gewoon t.z.t. weer een poging doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad niet slim om weer te proberen....Maar we hebben dan ook iemand nodig die ons na de finish opvangt
De aanhouder wint?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ik vond het wel erg lekker om te doen, dus ik ga gewoon t.z.t. weer een poging doen
Ik hoop het. had in het begin met fietsen ook erg veel last van m'n knieen, maar dat valt tegenwoordig over het algemeen erg mee. Dus wie weet...quote:
Fingers crossed, en gaan!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoop het. had in het begin met fietsen ook erg veel last van m'n knieen, maar dat valt tegenwoordig over het algemeen erg mee. Dus wie weet...
nee mijn boezem is harigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ik vond het wel erg lekker om te doen, dus ik ga gewoon t.z.t. weer een poging doen
Ronnie vangt jullie op in zijn boezem
Moet je wel winnen hequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
nee mijn boezem is harig![]()
Ik denk dat er eerder iemand nodig is om mij op te vangen als ik aankom......
maar het flashen zal wel het een en ander goedmaken
Ik help het je hopenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
nee mijn boezem is harig![]()
Ik denk dat er eerder iemand nodig is om mij op te vangen als ik aankom......
maar het flashen zal wel het een en ander goedmaken
Zet mij er maar bij. Van GotC weet ik t rooster nog niet...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
Okay ik reserveer.
De afmeldingen gaan dus ook via mij.![]()
En wie wil mij nu afwijzen?
Ik wil nog van Flappekz en lovechild weten of ze erbij zijn. (1mei dus)
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hoezo winnen? Daar hebben we het niet over gehad he,.....
quote:
Pas jij dan ook de OP aan v.w.b. de meetaanpassingen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
Okay ik reserveer.
De afmeldingen gaan dus ook via mij.![]()
En wie wil mij nu afwijzen?
Ik neem aan de ze de winnaar van de Den Haag Fok!kers bedoelt, dus je hebt nog volop kansquote:
Assumption...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik neem aan de ze de winnaar van de Den Haag Fok!kers bedoelt, dus je hebt nog volop kans
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kwam net nog zo'n nordic wokker tegen. Die lui hebben 99 van de 100 keer niet begrepen waar die stokken voor zijn bedoeld. Zo sneu om te zien
Hoeveel FOK mannen doen mee? Alleen wij? Dan gooien we het op een accordjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik neem aan de ze de winnaar van de Den Haag Fok!kers bedoelt, dus je hebt nog volop kans
En dan durven ze te beweren dat engels een makkelijke taal isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
M'n moeder doet daaraan en noemt het inderdaad "wokken". Ze heeft het trouwens ook altijd over "koekelen" als ze iets moet opzoeken
Dat kan ik niet!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pas jij dan ook de OP aan v.w.b. de meetaanpassingen?
Owh crap, dat gezeik ja. Nou dan doe ik 't wel nuquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat kan ik niet!!
Ik ben geen mod...
Daar heb ik geen problemen mee hoor. knnth, Airwin en Calex schakelen we wel uitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hoeveel FOK mannen doen mee? Alleen wij? Dan gooien we het op een accordjeHand in hand over de finish!
Ik kom maar niet alleen. Oké?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dude, knnth loopt mij volgens mij helemaal aan stront. Een geoefend loper....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee hoor. knnth, Airwin en Calex schakelen we wel uit
Jullie staan in de lijstquote:
Jouw man vond fok toch stom? Of ben ik in de war? :pquote:
De zesjescultuur ten topquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dude, knnth loopt mij volgens mij helemaal aan stront. Een geoefend loper....
Ik had het ook over uitschakelenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dude, knnth loopt mij volgens mij helemaal aan stront. Een geoefend loper....
Nee hoor dat niet, meer de 'realistencultuur'quote:
Ok, dan zijn er kansen...quote:
Excuses, excuses...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hoor dat niet, meer de 'realistencultuur'Ik heb net 1x gelopen en ik ken mezelf té goed.....
Als Air komt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Misschien krijg ik M ookwel zover mee te komen maar waarschijnlijk niet
Ah, dan ga ik wel biertjes doen met hem.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Misschien krijg ik M ookwel zover mee te komen maar waarschijnlijk niet
Aan het tafeltje ernaast?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik wel biertjes doen met hem.
Dichtbij genoeg om de consumpties op jullie rekening te zetten. Ver weg genoeg om niet met jullie te maken te hebben.quote:
Dan betaal ik de hele rekening welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dichtbij genoeg om de consumpties op jullie rekening te zetten. Ver weg genoeg om niet met jullie te maken te hebben.
Nee, hij heeft over het algemeen niet zo'n hoge pet op van het mannelijke deel van de Fok!ers.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jouw man vond fok toch stom? Of ben ik in de war? :p
Mij maakt het overigens niet uit
gelukkig zitten hier vrijwel alleen oude door testosteron gedreven fokkersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, hij heeft over het algemeen niet zo'n hoge pet op van het mannelijke deel van de Fok!ers.
Maar dat betreft eigenlijk voornamelijk het jonge door testosteron gedreven deel
Ik kan dus wel, ben 1 mei en de dag daarna vrij.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zet mij er maar bij. Van GotC weet ik t rooster nog niet...
Verzoek tot wijzigingen of nieuwe leuke grafische dingetjes mogen altijd ingediend worden per PMquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:52 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie nog wel wat spel- en typefouten in de mooie nieuwe plaatjes
Aangepastquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kan dus wel, ben 1 mei en de dag daarna vrij.
Oh en qua CPC doe ik de 5km
Ik wacht wel tot je zelf al aanpassingen hebt gedaanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:22 schreef Civilian het volgende:
[..]
Verzoek tot wijzigingen of nieuwe leuke grafische dingetjes mogen altijd ingediend worden per PM
Kzie inderdaad ook her en der een typfoutje
quote:
Volgens mij heb ik ze zo welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aangepast
[..]
Ik wacht wel tot je zelf al aanpassingen hebt gedaan
Ik zal niet gaan miereneuken over detailsquote:
Ik ben jong! De jongste van het topic, ben ik niet lief?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, hij heeft over het algemeen niet zo'n hoge pet op van het mannelijke deel van de Fok!ers.
Maar dat betreft eigenlijk voornamelijk het jonge door testosteron gedreven deel
Je kunt altijd een voorbinddildo omdoen naar de meetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben jong! De jongste van het topic, ben ik niet lief?
Goed ik ben geen man maar we mogen niet discrimineren!
Hoe jong ben je dan? GotC is ook niet bepaald oudquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jwel, doe 's gekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal niet gaan miereneuken over details
Ik word 30 in mei...valt dat in zn definitie van jong?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ander keertjequote:
Ouwe lul!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik word 30 in mei...valt dat in zn definitie van jong?
In vergelijking met een rollatorbejaarde als ik wel jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik word 30 in mei...valt dat in zn definitie van jong?
Jij bent diabeet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:48 schreef Civilian het volgende:
Woei
Supersnelle insuline in poedervorm ontwikkeld
Scheelt 3 jaar...toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In vergelijking met een rollatorbejaarde als ik wel ja
Vrouwenjaren tellen altijd dubbelquote:
NIET!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is omdat vrouwen altijd 2 keer zo moeilijk ergens over doen
Ik las digibeetquote:
lolquote:
Fit worden en blijven in de heerlijke lenteluchtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:06 schreef SolidasRock het volgende:
Ik snap het nut van hardlopen niet zo, als het nou was omdat de politie je achterna zit snap ik het nog...
Zolang ik zelfstandig bij mijn bier en afstandsbediening kan ben ik fit genoeg.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Fit worden en blijven in de heerlijke lentelucht
Zo heeft iedereen zijn eigen definitie van fitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zolang ik zelfstandig bij mijn bier en afstandsbediening kan ben ik fit genoeg.
Oh man ik voel me benen nu al hahahaha dat wordt lekker slapenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Fit worden en blijven in de heerlijke lentelucht
Ik ben pas 20 hoor!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe jong ben je dan? GotC is ook niet bepaald oud
EDIT - desondanks zegt je profiel idd dat je jonger bent dan GotC
Kijk maar uit, dan nadert het einde ook voor jouquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Pas?? Dan ben je al 21 geweesd en dan is alles voorbij.
Hij heeft mij; de oudste van het forum. Hij valt op oudere vrouwenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Pas?? Dan ben je al 21 geweesd en dan is alles voorbij.
quote:
Ik bereid me erop voorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dan nadert het einde ook voor jou
Nee!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:31 schreef zeemonster het volgende:
Even een post om gepost te hebben in dit topic.
Ik weet overigens niet of ik het redt om mee te eten die dag, Heb de dag ervoor een feestje en die dag een verjaardag dus het kan zomaar zijn dat ik later aanschuif voor een drankje, maar dat kan ook toch
Nou gelukkig is dat wederzijdsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
damnquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Werkmeneren in pak!!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik werd al zo leuk wakker!quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dat is nog eens leuk wakker worden he!!!!!!!
Dat is altijd goed!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En ik werd al zo leuk wakker!Dit is helemaal mijn dag volgens mij
Boerenmarkt???????quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
hihihihihihii!!!!!!!!!
Ik ben naar de boerenmarkt tataaaaaaaaa
Las jij in de 1e instantie ook iets anders? Ergens in dit topic las ik ook iets over een leuter terwijl er leute stondquote:
hmmmz goed dat ik even terug lees, dat wordt dus hardlopen op spikes/stalen noppenquote:
Ook_gek komt toch helemaal niet??quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wacht even; jij deelt de mening van míjn man en zegt daar ook nog over "gelukkig"?quote:
Het ging sowieso al niet over mensen uit onze topicreeks.quote:
Mwa ik neem aan dat niemand zich aangesproken voeltquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het ging sowieso al niet over mensen uit onze topicreeks.
Bovendien is het iets wat ik ervan gemaakt heb aan de hand van zijn reacties. Dus misschien doe ik hem wel vreselijk tekort met zulke uitspraken
RB voelt zich nooit aangesprokenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mwa ik neem aan dat niemand zich aangesproken voelt
Zou ik iig wel apart vinden
Nu pas?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:21 schreef Flappekz het volgende:
Hoera, salaris is weer binnen. Bedankt allemaal![]()
'T is te hopenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mwa ik neem aan dat niemand zich aangesproken voelt
Zou ik iig wel apart vinden
Da's echt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:
Ik heb echt nog geen baan gehad waar dat niet zo wasquote:
Hier de 15e, soms de 14equote:Op woensdag 24 maart 2010 10:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik heb echt nog geen baan gehad waar dat niet zo was
Och ja, maakt eigenlijk niets uit.quote:
Klopt, maakt ook niets uit. De eerste keer is wel grappig, maar daarna moet je toch echt gewoon weer een maand wachtenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Och ja, maakt eigenlijk niets uit.
Vind deze data wel fijn, want al mijn maandelijkse betalingen zijn er op aangesloten (huur/telefoonrek/eneco enz)
Zou je bijna nog rond de 5de salaris willen hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt, maakt ook niets uit. De eerste keer is wel grappig, maar daarna moet je toch echt gewoon weer een maand wachten
Maar met twee inkomens is het wel lekker. Eerst een bak geld en dan 10 dagen later weer een bak geld
daar zou ik gek van worden. Ik wil een vaste datumquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:43 schreef Lovechild het volgende:
Hier komt het salaris 4wekelijks. Het is ook net binnen.
Klinkt goedquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zou je bijna nog rond de 5de salaris willen hebben.
5de salaris
14de voorlopig teruggave koopwoning
24de weer salaris
En zij de rente trekken. Dacht 't nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:52 schreef Flappekz het volgende:
Ik vind t wel prima zo hoor, ook bijna al mijn vaste betalingen worden afgeschreven in de week na mn salaris. Voorlopige teruggave koopwoning hou ik voorlopig lekker jaarlijks
Bij de teruggave zit ook rentequote:Op woensdag 24 maart 2010 10:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En zij de rente trekken. Dacht 't niet
En zo'n extra bak geld is altijd lekker in de maand nadat het vakantiegeld ook binnen is gekomenquote:
Toch zie ik het liever het hele jaar door in beetjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En zo'n extra bak geld is altijd lekker in de maand nadat het vakantiegeld ook binnen is gekomen
Zolang ik dat geld maandelijks niet nodig heb, spaar ik het liever op voor bijvoorbeeld de vakantiequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch zie ik het liever het hele jaar door in beetjes
Hier wordt sowieso wel gespaardquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zolang ik dat geld maandelijks niet nodig heb, spaar ik het liever op voor bijvoorbeeld de vakantie
Voor sparen hebben wij dan weer geen ruimtequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier wordt sowieso wel gespaard
Ik zou niet eens weten waar ik elke maand zoveel geld aan zou willen uitgeven
Je hebt geen spaarrekening?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor sparen hebben wij dan weer geen ruimte
Nu ben ik confuusquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nope ... Laten we maar zeggen dat dat een oorzaak heeft in de historie
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu ben ik confuus
Maar ik ga niet verder vragen
Er kunnen dus wel biertjes gedronken worden 1 mei?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Maar de tijden zijn al wat beter dan ze waren
Daar hoef je niet bang voor te zijn, dat is maar een week nadat het salaris is gestortquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er kunnen dus wel biertjes gedronken worden 1 mei?
Kijk, dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn, dat is maar een week nadat het salaris is gestort
Tja, je doet het met hoe je het krijgt he. Persoonlijk heb ik liever dat het salaris méér is. Maar ja...quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
daar zou ik gek van worden. Ik wil een vaste datum
[..]
Goed puntquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tja, je doet het met hoe je het krijgt he. Persoonlijk heb ik liever dat het salaris méér is. Maar ja...![]()
Het heeft trouwens ook voordelen: je hebt altijd een 13e maand.
Hehe, dan vrees ik dat jij je flink moet gaan inhouden, wil je echt met zn allen gaan lopenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:42 schreef knnth het volgende:
Zo, ik kijk ook even een avondje niet ... gelijk vier pagina's erbij
Ik doe volgend jaar gewoon weer mee met de CPC 10k, leuk om met z'n allen te lopen
Ik denk dat hij het beste kan gaan hinkelen :Bquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, dan vrees ik dat jij je flink moet gaan inhouden, wil je echt met zn allen gaan lopen
Ook goedquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:53 schreef knnth het volgende:
Ik doe gewoon net als dit jaar met handicap: vrijdagavond en zaterdagmiddag in de kroeg
Heb ik al een keer gedaan, is niet echt veel verloren mee gegaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:53 schreef knnth het volgende:
Ik doe gewoon net als dit jaar met handicap: vrijdagavond en zaterdagmiddag in de kroeg
Oh maar daar leer je wel mee omgaan joh. Hier een hele grote maandplanner en daar staat op wanneer het "payday" isquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed punt
Natuurlijk zou ik het ermee moeten doen, maar ik ben zo slecht in datums bijhouden. Geen idee welke dag het over exact 4 weken is
Ja ehm..wel ok! Tussen half 2 en 4 was ik niet te genieten, voelde me misselijk, super moe.. maar wel weer uit m'n dal gekomenquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:22 schreef nectarientje het volgende:
ik ga ook maar eens naar mijn werk danVanavond komt een oud huisgenootje eten
Supergezellig!
Werk ze leute!
GotC, hoe was je eerste?
Ik zou het helaas meteen merkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:23 schreef RATMEN het volgende:
Over salaris gesproken ... ik kwam er gisteravond achter dat ik al twee maanden geen salaris heb gekregen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:23 schreef RATMEN het volgende:
Over salaris gesproken ... ik kwam er gisteravond achter dat ik al twee maanden geen salaris heb gekregen.
Ik heb sinds februari een nieuwe baan en blijkbaar waren er nog een aantal administratieve dingen die geregeld moesten worden voordat de salarisbetaling vrij gegeven werdquote:
Dat wordt dan een flinke smak met geld in een keerquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb sinds februari een nieuwe baan en blijkbaar waren er nog een aantal administratieve dingen die geregeld moesten worden voordat de salarisbetaling vrij gegeven werd. Als het goed is komt er volgende week weer salaris binnen
.
Same here, ik heb niet echt een riante buffer helaas. Tijd voor een andere baan met meer geldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |