Ik wil ook wel, maar weet niet of me dat gaat lukkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef Flappekz het volgende:
Trouwens, RB, nectarientje en andere lopers: Zullen we proberen volgend jaar de 10K bij de CPC te ownen als groep?
Voorspelbare reactiequote:
Als je het niet probeert, weet je het nooitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil ook wel, maar weet niet of me dat gaat lukken
Tja, ik ben en blijf een mannetjequote:
Das goedquote:
Succes!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Das goed
Ik ga hier de boel maar eens sluiten en dan weer met mn rammelbak richting Den Haag
Knieen enzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je het niet probeert, weet je het nooit
[..]
Tja, ik ben en blijf een mannetje
Sterktequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Das goed
Ik ga hier de boel maar eens sluiten en dan weer met mn rammelbak richting Den Haag
Jij bent de initiatorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
Met de meet gaan we dus eten en drinken in Habana.
Wie reserveert?
GotC zou eigenlijk ook niet hard kunnen lopen dankzij d'r knieen, maar vooralsnog gaat het prima!quote:
Geilquote:
Ik ben al eerder een paar keer gestart en elke keer liep ik vast op m'n knieenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GotC zou eigenlijk ook niet hard kunnen lopen dankzij d'r knieen, maar vooralsnog gaat het prima!
En dan kun je in ieder geval zeggen dat je het hebt geprobeerd
Dan is het inderdaad niet slim om weer te proberen....Maar we hebben dan ook iemand nodig die ons na de finish opvangtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben al eerder een paar keer gestart en elke keer liep ik vast op m'n knieen
Maar ik vond het wel erg lekker om te doen, dus ik ga gewoon t.z.t. weer een poging doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad niet slim om weer te proberen....Maar we hebben dan ook iemand nodig die ons na de finish opvangt
De aanhouder wint?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ik vond het wel erg lekker om te doen, dus ik ga gewoon t.z.t. weer een poging doen
Ik hoop het. had in het begin met fietsen ook erg veel last van m'n knieen, maar dat valt tegenwoordig over het algemeen erg mee. Dus wie weet...quote:
Fingers crossed, en gaan!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoop het. had in het begin met fietsen ook erg veel last van m'n knieen, maar dat valt tegenwoordig over het algemeen erg mee. Dus wie weet...
nee mijn boezem is harigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ik vond het wel erg lekker om te doen, dus ik ga gewoon t.z.t. weer een poging doen
Ronnie vangt jullie op in zijn boezem
Moet je wel winnen hequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
nee mijn boezem is harig![]()
Ik denk dat er eerder iemand nodig is om mij op te vangen als ik aankom......
maar het flashen zal wel het een en ander goedmaken
Ik help het je hopenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
nee mijn boezem is harig![]()
Ik denk dat er eerder iemand nodig is om mij op te vangen als ik aankom......
maar het flashen zal wel het een en ander goedmaken
Zet mij er maar bij. Van GotC weet ik t rooster nog niet...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
Okay ik reserveer.
De afmeldingen gaan dus ook via mij.![]()
En wie wil mij nu afwijzen?
Ik wil nog van Flappekz en lovechild weten of ze erbij zijn. (1mei dus)
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hoezo winnen? Daar hebben we het niet over gehad he,.....
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |