Surequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je er witte achtergrondjes van maken? Het is slecht leesbaar als je een vage kleur voor de TS hebt ingesteld
1 mei!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:05 schreef GotC het volgende:
Wanneer gaat die meet plaatsvinden dan mensen?![]()
Zal ik het even in de OP zetten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:05 schreef GotC het volgende:
Wanneer gaat die meet plaatsvinden dan mensen?![]()
Ik zie hetquote:
Maar dat weet niet iedereenquote:
Be your guestquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie het
Zo, wie opent er een 'beste OP in STA'-topic?
We gaan winnen
Maar dan moet iemand van ons het nieuwe topic openen. LaPo hunting dusquote:
Is Misstique een beetje lief?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Be your guest
[..]
Maar dan moet iemand van ons het nieuwe topic openen. LaPo hunting dus![]()
Pffff zeg maar doodlopers hahahahaa.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En je vergeet: Heul veul hardlopers
Da's niet vreemd hoor, voor een eerste keer! Gewoon rustig tempo blijven lopen, je merkt best wel snel verbetering als t goed isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Pffff zeg maar doodlopers hahahahaa.
Ik ben net onder de douche vandaan en heb besloten toch maar te blijven leven ,... het viel toch wat tegen moet ik zeggen. Het begin ging makkelijk uiteraard. De tweede maal 2 minuten werd al zwaarder en bij de afrondende drie minuten was ik blij dat het voorbij was.
Tijdens het lopen voelde ik mijn kuiten heel erg. Nu na het douchen juist mijn bovenbenen. Ik ben in een nóg slechtere conditie dan ik al dacht. Ook merkte ik dat ik nog 'wat zwaar' loop. Maar dat zal vanzelf beter gaan denk ik.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee, heb een verzoekje gedaan in FB
Goede warming up gedaan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Pffff zeg maar doodlopers hahahahaa.
Ik ben net onder de douche vandaan en heb besloten toch maar te blijven leven ,... het viel toch wat tegen moet ik zeggen. Het begin ging makkelijk uiteraard. De tweede maal 2 minuten werd al zwaarder en bij de afrondende drie minuten was ik blij dat het voorbij was.
Tijdens het lopen voelde ik mijn kuiten heel erg. Nu na het douchen juist mijn bovenbenen. Ik ben in een nóg slechtere conditie dan ik al dacht. Ook merkte ik dat ik nog 'wat zwaar' loop. Maar dat zal vanzelf beter gaan denk ik.
Nee... Dat klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voices tell me I'm the shit.
Ik zet je erbijquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee... Dat klopt.
Papa kusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ok eerlijk is eerlijk, warming up was ruk, twee keer zijwaarts strekken, voorwaarts strekken, hiel tegen bil en gaan!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben benieuwd
[..]
Goede warming up gedaan?
Ik had ook de eerste keer wel even zoiets van: Help, wat was dat?
Maar het went snel genoeg
En wat Evy ook steeds zegt: niet te snel (willen) gaan
Met mijn doorzettingsvermogen....tegen die tijd loop ik al niet meer hard denk ikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef Flappekz het volgende:
Trouwens, RB, nectarientje en andere lopers: Zullen we proberen volgend jaar de 10K bij de CPC te ownen als groep?
Gebruik het als stok achter de deur en motivatorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ok eerlijk is eerlijk, warming up was ruk, twee keer zijwaarts strekken, voorwaarts strekken, hiel tegen bil en gaan!
[..]
Met mijn doorzettingsvermogen....tegen die tijd loop ik al niet meer hard denk ik
Haags, neequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zet je erbij
Wel Haags praten he!
[..]
Ik flash m'n tieten naar de winnaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ok eerlijk is eerlijk, warming up was ruk, twee keer zijwaarts strekken, voorwaarts strekken, hiel tegen bil en gaan!
[..]
Met mijn doorzettingsvermogen....tegen die tijd loop ik al niet meer hard denk ik
Wow, wat een vrouwquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gebruik het als stok achter de deur en motivator
Owja, Misstique is niet alleen een beetje lief, ze is nog snel ook
We leren je wel het een en anderquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Haags, neeMaar ook zeer zeker geen Twents. Loopt eerder tegen 't ABN aan.. Maar ik zal proberen om tegen die tijd wat Haagse accenten op te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |