Kverveelde me, maar aangezien we toch met de OP bezig zijn..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kwam net nog zo'n nordic wokker tegen. Die lui hebben 99 van de 100 keer niet begrepen waar die stokken voor zijn bedoeld. Zo sneu om te zien
En dank allen voor de complimenten.
Ik zie graag aanvullingen tegemoed. Zo hadden we het laatst over goede Chinese restaurants. Ik ben te lui om terug te zoeken, maar als iemand nog zijn favoriete, al dan niet Chinese, restaurant of uitgaansgelegenheid wil roepen zet ik die erbij
108quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Sow vandaag ook weer eentje in de categorie: Postbode was lekker doorgelopen bij mn brievenbus.
Mag 106 euro overmaken naar Leeuwarden omdat ik ietsjepietsie (18 kilometer) te hard reed op de Kijkduinsestraat. Denk niet dat mijn verklaring 'Maar kwam terug van de sportschool en ik had honger!' daarbij gaat helpen.
En dan ook nog "leuk" familienieuws
Kvind m wel leuk, maar dan met een geel/groene achtergrond denk ik?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kverveelde me, maar aangezien we toch met de OP bezig zijn..
[ afbeelding ]
Misschien zulke kopjes leuk? Laat maar weten, dan maak ik er meer
Edit:
Of andere natuurlijkDeze is opzich best saai, maar gaat om 't idee
Ik ben slecht met achtergrondkleurtjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kvind m wel leuk, maar dan met een geel/groene achtergrond denk ik?
Je bent sowieso beter dan ik met plaatjes enzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik ben slecht met achtergrondkleurtjesBen wel bezig met een iets sierlijkere..
Hij is wel wat zakelijk ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik ben slecht met achtergrondkleurtjesBen wel bezig met een iets sierlijkere..
Ik ben niet subtielquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
TomVomPom! Dat is subtieler!!
Oew, city marketingquote:
Hehe, je verveelt je echt he? Goed bezig!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:59 schreef Civilian het volgende:
Subkopjes..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, je verveelt je echt he? Goed bezig!
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
JaHad ff geen zin meer in programmeren
Dus dan maar photoshoppen voor 'n goed doel
Zit netjes te wachten tot ik op een redelijk manier naar huis kan rijden zonder in een lange file terecht te komen
Verschilt per plek en situatie. Mijn makker die 140 reed op snelweg terwijl hij dacht 120 te mogen gaan kreeg 300 euro boete (het was 100 km zone).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:45 schreef Civilian het volgende:
[..]
108
Ik had laatst 80,- voor 20km/u te hard.. Of hebben ze dat alweer veranderd?
Lentekriebelsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:01 schreef MissMSX het volgende:
Een geplande meet.
Een heuse OP.
Met heuse eigen plaatjes.
Wat is er aan de hand hier?
Den Haag leeft op, dat is er aan de handquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:01 schreef MissMSX het volgende:
Een geplande meet.
Een heuse OP.
En je vergeet: Heul veul hardlopersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:01 schreef MissMSX het volgende:
Een geplande meet.
Een heuse OP.
Kun je er witte achtergrondjes van maken? Het is slecht leesbaar als je een vage kleur voor de TS hebt ingesteldquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
JaHad ff geen zin meer in programmeren
Dus dan maar photoshoppen voor 'n goed doel
Zit netjes te wachten tot ik op een redelijk manier naar huis kan rijden zonder in een lange file terecht te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |