Onze naaste familie woont verspreid over Rijswijk, Delft, Berkel en Rodenrijs en Amersfoort. Rijswijk is sowieso op de fiets te doe, Delft ook wel maar doe ik liever nietquote:Op maandag 22 maart 2010 15:38 schreef MissMSX het volgende:
Wij hebben nu zo'n 8 maanden geen auto en we missen hem eigenlijk niet. Mijn broer woont in de buurt en zijn auto hebben we wel een keer geleend toen we naar ergens in the middle of nowhere moesten. Maar verder is voor ons alles prima te doen met het OV of op de fiets.
ooh! Goed idee!quote:
Hehe, dat kan ook nogquote:Op maandag 22 maart 2010 17:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ooh! Goed idee!Scheut malibu door het beslag en dan met banaan en appel
Ook lekker natuurlijk. Ik heb net iets uit de vriezer gehaald, zie straks wel wat het eigenlijk isquote:Op maandag 22 maart 2010 17:49 schreef Flappekz het volgende:
Hehe, dat kan ook nog
Hier alleen naturel, en met bacon
Haha, voor je het weet zit je te genieten van een overheerlijk bordje pastasausquote:Op maandag 22 maart 2010 17:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ook lekker natuurlijk. Ik heb net iets uit de vriezer gehaald, zie straks wel wat het eigenlijk isMeestal zet ik dat wel op het bakje maar ik ga me laten verrassen
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:54 schreef Flappekz het volgende:
Haha, voor je het weet zit je te genieten van een overheerlijk bordje pastasaus
Een auto huren is sowieso ook heel duur. Voor een vakantie ben je dan waarschijnlijk goedkoper uit met een eigen autoquote:Op maandag 22 maart 2010 17:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Onze naaste familie woont verspreid over Rijswijk, Delft, Berkel en Rodenrijs en Amersfoort. Rijswijk is sowieso op de fiets te doe, Delft ook wel maar doe ik liever nietManlief heeft sowieso een brommer om naar zijn werk (Delft te gaan).
In de overige plaatsen bevinden zich m'n zus en m'n moeder, loop ik de deur niet plat maar volgens mij is het iets lastiger met het ov te doen. En dan van de zomer. We willen graag naar Frankrijk dan wel Luxemburg op vakantie. Kun je ook wel een auto huren maar ben wel bang dat we dan daar op dat moment geen geld voor hebben ofzo. 'K vind het best lastig.
quote:
ooh die is lekker!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en hier staat de aardappel/prei/gehakt/kerrieschotel in de oven
Je kunt je nog bedenken en de pastasaus voor morgen bewarenquote:
Des te meer voor onsquote:Op maandag 22 maart 2010 18:12 schreef nectarientje het volgende:
Ik eet morgen niet thuis dus ik eet het nu wel braaf op.. Het is trouwens kant-klare macaroni
Jij hebberdquote:
Thanks, ze waren om op te eten. En dat hebben we dus ook gedaanquote:Op maandag 22 maart 2010 18:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij hebberd![]()
Jullie ook! (En Flap en GotC trouwens ook)
12?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:00 schreef Civilian het volgende:
Zo, na ruim 1,5 uur reistijd weer thuis
En wat een pauperbuurt woon ik ook eigenlijkTram zat vol bontkraagjes en negers. En de weinige Nederlanders die er tussen zaten was van 't type sjonnie
Die hebben wij hier op het Zand niet. Wel bontjassenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:00 schreef Civilian het volgende:
Zo, na ruim 1,5 uur reistijd weer thuis
En wat een pauperbuurt woon ik ook eigenlijkTram zat vol bontkraagjes en negers. En de weinige Nederlanders die er tussen zaten was van 't type sjonnie
Ja, ik vrees het ook.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een auto huren is sowieso ook heel duur. Voor een vakantie ben je dan waarschijnlijk goedkoper uit met een eigen auto
bijna, 11quote:
Dat klinkt hoopvolquote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
bijna, 11waarschijnlijk is de fout van mn auto mn eigen schuld
mn lampen stonden nog aan..
Jammer genoeg is de accu, of de kabels, van die vriend zn auto niet sterk genoeg
net de anwb dus maar ff gebeld en nu daar dus maar ff op wachten en mn autoen heb t nu al fucking koud :p
Ik zag je wel kijken hoor, maar ik ben geen sjonnie...quote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
bijna, 11waarschijnlijk is de fout van mn auto mn eigen schuld
mn lampen stonden nog aan..
Jammer genoeg is de accu, of de kabels, van die vriend zn auto niet sterk genoeg
net de anwb dus maar ff gebeld en nu daar dus maar ff op wachten en mn autoen heb t nu al fucking koud :p
Je was een van die balletjes die achter me zaten?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zag je wel kijken hoor, maar ik ben geen sjonnie...
Gedwongen rondjes rijden..quote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je was een van die balletjes die achter me zaten?
ANWB is ondertussen geweest en net 1,5 uur gereden met mn auto om de accu weer een beetje bij te laden
Nu maar hopen dat'ie morgenvroeg weer uit zichzelf start
ff op en neer naar H.I,Ambachtquote:Op maandag 22 maart 2010 23:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Gedwongen rondjes rijden..Waar ben je allemaal heen gereden?
Heb je er vertrouwen in?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:26 schreef Flappekz het volgende:
Goedemorgen! Zometeen ff lekker hardlopen, en dan vanmiddag naar Utrecht om een tentamen te maken...fingers crossed!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jawel hoor, hardlopen ga ik wel volhouden
Zal mn best doen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk je dan wel uit voor lijken in het water?
Klinkt alsof je motor het moeilijk heeft gehad en erg warm is geworden. Dan willen de blowers nog wel eens een tijdje aanblijven om goed de boel te koelen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:11 schreef Civilian het volgende:
Zo, ondertussen weer op mn werkkwam er met uitstappen achter dat mn blowers blijven blazen als ik mn auto van 't contact haal.
En aangezien ik die nooit uitzet (dat gaat normaal gesproken dus vanzelf), zal dat ook wel bijgedragen hebben bij 't leegtrekken van de accu
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik haat migraine echt.
*gaat weer halfdood zijn*
Ik hoop 'tquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt alsof je motor het moeilijk heeft gehad en erg warm is geworden. Dan willen de blowers nog wel eens een tijdje aanblijven om goed de boel te koelen.
Owh, de blowers binnen in de auto draaide. Ik dacht dat je die buiten bedoelde.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik hoop 'tZal zo nog even kijken of ze weer aangaan zonder contact.
Edit:
Ik betwijfel het tegelijk, aangezien er geen hete lucht uitkwam en de fan voor in de auto ook niet draaide(niet op volle toeren in ieder geval). En mn auto was wel gewoon op temp.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, de blowers binnen in de auto draaide. Ik dacht dat je die buiten bedoelde.
Dan heb ik niets gezegd
Misschien een op hol geslagen zekering?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:56 schreef Civilian het volgende:
[..]Ze gaan nogsteeds aan als ik de knop omzet. Net maar ffies een post-it in mn auto gehangen dat ik die dingen uitzet met 't uitstappen
Ongetwijfeld gezeik met mn electronicaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien een op hol geslagen zekering?
Autotje gone mad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |