Er kunnen dus wel biertjes gedronken worden 1 mei?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Maar de tijden zijn al wat beter dan ze waren
Daar hoef je niet bang voor te zijn, dat is maar een week nadat het salaris is gestortquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er kunnen dus wel biertjes gedronken worden 1 mei?
Kijk, dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn, dat is maar een week nadat het salaris is gestort
Tja, je doet het met hoe je het krijgt he. Persoonlijk heb ik liever dat het salaris méér is. Maar ja...quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
daar zou ik gek van worden. Ik wil een vaste datum
[..]
Goed puntquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tja, je doet het met hoe je het krijgt he. Persoonlijk heb ik liever dat het salaris méér is. Maar ja...![]()
Het heeft trouwens ook voordelen: je hebt altijd een 13e maand.
Hehe, dan vrees ik dat jij je flink moet gaan inhouden, wil je echt met zn allen gaan lopenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:42 schreef knnth het volgende:
Zo, ik kijk ook even een avondje niet ... gelijk vier pagina's erbij
Ik doe volgend jaar gewoon weer mee met de CPC 10k, leuk om met z'n allen te lopen
Ik denk dat hij het beste kan gaan hinkelen :Bquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, dan vrees ik dat jij je flink moet gaan inhouden, wil je echt met zn allen gaan lopen
Ook goedquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:53 schreef knnth het volgende:
Ik doe gewoon net als dit jaar met handicap: vrijdagavond en zaterdagmiddag in de kroeg
Heb ik al een keer gedaan, is niet echt veel verloren mee gegaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:53 schreef knnth het volgende:
Ik doe gewoon net als dit jaar met handicap: vrijdagavond en zaterdagmiddag in de kroeg
Oh maar daar leer je wel mee omgaan joh. Hier een hele grote maandplanner en daar staat op wanneer het "payday" isquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed punt
Natuurlijk zou ik het ermee moeten doen, maar ik ben zo slecht in datums bijhouden. Geen idee welke dag het over exact 4 weken is
Ja ehm..wel ok! Tussen half 2 en 4 was ik niet te genieten, voelde me misselijk, super moe.. maar wel weer uit m'n dal gekomenquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:22 schreef nectarientje het volgende:
ik ga ook maar eens naar mijn werk danVanavond komt een oud huisgenootje eten
Supergezellig!
Werk ze leute!
GotC, hoe was je eerste?
Ik zou het helaas meteen merkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:23 schreef RATMEN het volgende:
Over salaris gesproken ... ik kwam er gisteravond achter dat ik al twee maanden geen salaris heb gekregen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:23 schreef RATMEN het volgende:
Over salaris gesproken ... ik kwam er gisteravond achter dat ik al twee maanden geen salaris heb gekregen.
Ik heb sinds februari een nieuwe baan en blijkbaar waren er nog een aantal administratieve dingen die geregeld moesten worden voordat de salarisbetaling vrij gegeven werdquote:
Dat wordt dan een flinke smak met geld in een keerquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb sinds februari een nieuwe baan en blijkbaar waren er nog een aantal administratieve dingen die geregeld moesten worden voordat de salarisbetaling vrij gegeven werd. Als het goed is komt er volgende week weer salaris binnen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |