Nu pas?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:21 schreef Flappekz het volgende:
Hoera, salaris is weer binnen. Bedankt allemaal![]()
'T is te hopenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mwa ik neem aan dat niemand zich aangesproken voelt
Zou ik iig wel apart vinden
Da's echt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:
Ik heb echt nog geen baan gehad waar dat niet zo wasquote:
Hier de 15e, soms de 14equote:Op woensdag 24 maart 2010 10:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik heb echt nog geen baan gehad waar dat niet zo was
Och ja, maakt eigenlijk niets uit.quote:
Klopt, maakt ook niets uit. De eerste keer is wel grappig, maar daarna moet je toch echt gewoon weer een maand wachtenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Och ja, maakt eigenlijk niets uit.
Vind deze data wel fijn, want al mijn maandelijkse betalingen zijn er op aangesloten (huur/telefoonrek/eneco enz)
Zou je bijna nog rond de 5de salaris willen hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt, maakt ook niets uit. De eerste keer is wel grappig, maar daarna moet je toch echt gewoon weer een maand wachten
Maar met twee inkomens is het wel lekker. Eerst een bak geld en dan 10 dagen later weer een bak geld
daar zou ik gek van worden. Ik wil een vaste datumquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:43 schreef Lovechild het volgende:
Hier komt het salaris 4wekelijks. Het is ook net binnen.
Klinkt goedquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zou je bijna nog rond de 5de salaris willen hebben.
5de salaris
14de voorlopig teruggave koopwoning
24de weer salaris
En zij de rente trekken. Dacht 't nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:52 schreef Flappekz het volgende:
Ik vind t wel prima zo hoor, ook bijna al mijn vaste betalingen worden afgeschreven in de week na mn salaris. Voorlopige teruggave koopwoning hou ik voorlopig lekker jaarlijks
Bij de teruggave zit ook rentequote:Op woensdag 24 maart 2010 10:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En zij de rente trekken. Dacht 't niet
En zo'n extra bak geld is altijd lekker in de maand nadat het vakantiegeld ook binnen is gekomenquote:
Toch zie ik het liever het hele jaar door in beetjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En zo'n extra bak geld is altijd lekker in de maand nadat het vakantiegeld ook binnen is gekomen
Zolang ik dat geld maandelijks niet nodig heb, spaar ik het liever op voor bijvoorbeeld de vakantiequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch zie ik het liever het hele jaar door in beetjes
Hier wordt sowieso wel gespaardquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zolang ik dat geld maandelijks niet nodig heb, spaar ik het liever op voor bijvoorbeeld de vakantie
Voor sparen hebben wij dan weer geen ruimtequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier wordt sowieso wel gespaard
Ik zou niet eens weten waar ik elke maand zoveel geld aan zou willen uitgeven
Je hebt geen spaarrekening?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor sparen hebben wij dan weer geen ruimte
Nu ben ik confuusquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nope ... Laten we maar zeggen dat dat een oorzaak heeft in de historie
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu ben ik confuus
Maar ik ga niet verder vragen
Er kunnen dus wel biertjes gedronken worden 1 mei?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Maar de tijden zijn al wat beter dan ze waren
Daar hoef je niet bang voor te zijn, dat is maar een week nadat het salaris is gestortquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er kunnen dus wel biertjes gedronken worden 1 mei?
Kijk, dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn, dat is maar een week nadat het salaris is gestort
Tja, je doet het met hoe je het krijgt he. Persoonlijk heb ik liever dat het salaris méér is. Maar ja...quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
daar zou ik gek van worden. Ik wil een vaste datum
[..]
Goed puntquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tja, je doet het met hoe je het krijgt he. Persoonlijk heb ik liever dat het salaris méér is. Maar ja...![]()
Het heeft trouwens ook voordelen: je hebt altijd een 13e maand.
Hehe, dan vrees ik dat jij je flink moet gaan inhouden, wil je echt met zn allen gaan lopenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:42 schreef knnth het volgende:
Zo, ik kijk ook even een avondje niet ... gelijk vier pagina's erbij
Ik doe volgend jaar gewoon weer mee met de CPC 10k, leuk om met z'n allen te lopen
Ik denk dat hij het beste kan gaan hinkelen :Bquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, dan vrees ik dat jij je flink moet gaan inhouden, wil je echt met zn allen gaan lopen
Ook goedquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:53 schreef knnth het volgende:
Ik doe gewoon net als dit jaar met handicap: vrijdagavond en zaterdagmiddag in de kroeg
Heb ik al een keer gedaan, is niet echt veel verloren mee gegaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:53 schreef knnth het volgende:
Ik doe gewoon net als dit jaar met handicap: vrijdagavond en zaterdagmiddag in de kroeg
Oh maar daar leer je wel mee omgaan joh. Hier een hele grote maandplanner en daar staat op wanneer het "payday" isquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed punt
Natuurlijk zou ik het ermee moeten doen, maar ik ben zo slecht in datums bijhouden. Geen idee welke dag het over exact 4 weken is
Ja ehm..wel ok! Tussen half 2 en 4 was ik niet te genieten, voelde me misselijk, super moe.. maar wel weer uit m'n dal gekomenquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:22 schreef nectarientje het volgende:
ik ga ook maar eens naar mijn werk danVanavond komt een oud huisgenootje eten
Supergezellig!
Werk ze leute!
GotC, hoe was je eerste?
Ik zou het helaas meteen merkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:23 schreef RATMEN het volgende:
Over salaris gesproken ... ik kwam er gisteravond achter dat ik al twee maanden geen salaris heb gekregen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:23 schreef RATMEN het volgende:
Over salaris gesproken ... ik kwam er gisteravond achter dat ik al twee maanden geen salaris heb gekregen.
Ik heb sinds februari een nieuwe baan en blijkbaar waren er nog een aantal administratieve dingen die geregeld moesten worden voordat de salarisbetaling vrij gegeven werdquote:
Dat wordt dan een flinke smak met geld in een keerquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb sinds februari een nieuwe baan en blijkbaar waren er nog een aantal administratieve dingen die geregeld moesten worden voordat de salarisbetaling vrij gegeven werd. Als het goed is komt er volgende week weer salaris binnen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |