Nee!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:31 schreef zeemonster het volgende:
Even een post om gepost te hebben in dit topic.
Ik weet overigens niet of ik het redt om mee te eten die dag, Heb de dag ervoor een feestje en die dag een verjaardag dus het kan zomaar zijn dat ik later aanschuif voor een drankje, maar dat kan ook toch
Nou gelukkig is dat wederzijdsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, hij heeft over het algemeen niet zo'n hoge pet op van het mannelijke deel van de Fok!ers.
Maar dat betreft eigenlijk voornamelijk het jonge door testosteron gedreven deel
damnquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Werkmeneren in pak!!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik werd al zo leuk wakker!quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dat is nog eens leuk wakker worden he!!!!!!!
Dat is altijd goed!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En ik werd al zo leuk wakker!Dit is helemaal mijn dag volgens mij
Boerenmarkt???????quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
hihihihihihii!!!!!!!!!
Ik ben naar de boerenmarkt tataaaaaaaaa
Las jij in de 1e instantie ook iets anders? Ergens in dit topic las ik ook iets over een leuter terwijl er leute stondquote:
hmmmz goed dat ik even terug lees, dat wordt dus hardlopen op spikes/stalen noppenquote:
Ook_gek komt toch helemaal niet??quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, hij heeft over het algemeen niet zo'n hoge pet op van het mannelijke deel van de Fok!ers.
Maar dat betreft eigenlijk voornamelijk het jonge door testosteron gedreven deel
Wacht even; jij deelt de mening van míjn man en zegt daar ook nog over "gelukkig"?quote:
Het ging sowieso al niet over mensen uit onze topicreeks.quote:
Mwa ik neem aan dat niemand zich aangesproken voeltquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het ging sowieso al niet over mensen uit onze topicreeks.
Bovendien is het iets wat ik ervan gemaakt heb aan de hand van zijn reacties. Dus misschien doe ik hem wel vreselijk tekort met zulke uitspraken
RB voelt zich nooit aangesprokenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mwa ik neem aan dat niemand zich aangesproken voelt
Zou ik iig wel apart vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |