Pas jij dan ook de OP aan v.w.b. de meetaanpassingen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
Okay ik reserveer.
De afmeldingen gaan dus ook via mij.![]()
En wie wil mij nu afwijzen?
Ik wil nog van Flappekz en lovechild weten of ze erbij zijn. (1mei dus)
Ik neem aan de ze de winnaar van de Den Haag Fok!kers bedoelt, dus je hebt nog volop kansquote:
Assumption...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik neem aan de ze de winnaar van de Den Haag Fok!kers bedoelt, dus je hebt nog volop kans
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kwam net nog zo'n nordic wokker tegen. Die lui hebben 99 van de 100 keer niet begrepen waar die stokken voor zijn bedoeld. Zo sneu om te zien
Hoeveel FOK mannen doen mee? Alleen wij? Dan gooien we het op een accordjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik neem aan de ze de winnaar van de Den Haag Fok!kers bedoelt, dus je hebt nog volop kans
En dan durven ze te beweren dat engels een makkelijke taal isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
M'n moeder doet daaraan en noemt het inderdaad "wokken". Ze heeft het trouwens ook altijd over "koekelen" als ze iets moet opzoeken
Dat kan ik niet!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pas jij dan ook de OP aan v.w.b. de meetaanpassingen?
Owh crap, dat gezeik ja. Nou dan doe ik 't wel nuquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat kan ik niet!!
Ik ben geen mod...
Daar heb ik geen problemen mee hoor. knnth, Airwin en Calex schakelen we wel uitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hoeveel FOK mannen doen mee? Alleen wij? Dan gooien we het op een accordjeHand in hand over de finish!
Ik kom maar niet alleen. Oké?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil nog van Flappekz en lovechild weten of ze erbij zijn. (1mei dus)
Dude, knnth loopt mij volgens mij helemaal aan stront. Een geoefend loper....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee hoor. knnth, Airwin en Calex schakelen we wel uit
Jullie staan in de lijstquote:
Jouw man vond fok toch stom? Of ben ik in de war? :pquote:
De zesjescultuur ten topquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dude, knnth loopt mij volgens mij helemaal aan stront. Een geoefend loper....
Ik had het ook over uitschakelenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dude, knnth loopt mij volgens mij helemaal aan stront. Een geoefend loper....
Nee hoor dat niet, meer de 'realistencultuur'quote:
Ok, dan zijn er kansen...quote:
Excuses, excuses...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hoor dat niet, meer de 'realistencultuur'Ik heb net 1x gelopen en ik ken mezelf té goed.....
Als Air komt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Misschien krijg ik M ookwel zover mee te komen maar waarschijnlijk niet
Ah, dan ga ik wel biertjes doen met hem.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Misschien krijg ik M ookwel zover mee te komen maar waarschijnlijk niet
Aan het tafeltje ernaast?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik wel biertjes doen met hem.
Dichtbij genoeg om de consumpties op jullie rekening te zetten. Ver weg genoeg om niet met jullie te maken te hebben.quote:
Dan betaal ik de hele rekening welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dichtbij genoeg om de consumpties op jullie rekening te zetten. Ver weg genoeg om niet met jullie te maken te hebben.
Nee, hij heeft over het algemeen niet zo'n hoge pet op van het mannelijke deel van de Fok!ers.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jouw man vond fok toch stom? Of ben ik in de war? :p
Mij maakt het overigens niet uit
gelukkig zitten hier vrijwel alleen oude door testosteron gedreven fokkersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, hij heeft over het algemeen niet zo'n hoge pet op van het mannelijke deel van de Fok!ers.
Maar dat betreft eigenlijk voornamelijk het jonge door testosteron gedreven deel
Ik kan dus wel, ben 1 mei en de dag daarna vrij.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zet mij er maar bij. Van GotC weet ik t rooster nog niet...
Verzoek tot wijzigingen of nieuwe leuke grafische dingetjes mogen altijd ingediend worden per PMquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:52 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie nog wel wat spel- en typefouten in de mooie nieuwe plaatjes
Aangepastquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kan dus wel, ben 1 mei en de dag daarna vrij.
Oh en qua CPC doe ik de 5km
Ik wacht wel tot je zelf al aanpassingen hebt gedaanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:22 schreef Civilian het volgende:
[..]
Verzoek tot wijzigingen of nieuwe leuke grafische dingetjes mogen altijd ingediend worden per PM
Kzie inderdaad ook her en der een typfoutje
quote:
Volgens mij heb ik ze zo welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aangepast
[..]
Ik wacht wel tot je zelf al aanpassingen hebt gedaan
Ik zal niet gaan miereneuken over detailsquote:
Ik ben jong! De jongste van het topic, ben ik niet lief?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, hij heeft over het algemeen niet zo'n hoge pet op van het mannelijke deel van de Fok!ers.
Maar dat betreft eigenlijk voornamelijk het jonge door testosteron gedreven deel
Je kunt altijd een voorbinddildo omdoen naar de meetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben jong! De jongste van het topic, ben ik niet lief?
Goed ik ben geen man maar we mogen niet discrimineren!
Hoe jong ben je dan? GotC is ook niet bepaald oudquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben jong! De jongste van het topic, ben ik niet lief?
Goed ik ben geen man maar we mogen niet discrimineren!
Jwel, doe 's gekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal niet gaan miereneuken over details
Ik word 30 in mei...valt dat in zn definitie van jong?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ander keertjequote:
Ouwe lul!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik word 30 in mei...valt dat in zn definitie van jong?
In vergelijking met een rollatorbejaarde als ik wel jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik word 30 in mei...valt dat in zn definitie van jong?
Jij bent diabeet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:48 schreef Civilian het volgende:
Woei
Supersnelle insuline in poedervorm ontwikkeld
Scheelt 3 jaar...toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In vergelijking met een rollatorbejaarde als ik wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |