Vrouwenjaren tellen altijd dubbelquote:
NIET!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is omdat vrouwen altijd 2 keer zo moeilijk ergens over doen
Ik las digibeetquote:
lolquote:
Fit worden en blijven in de heerlijke lenteluchtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:06 schreef SolidasRock het volgende:
Ik snap het nut van hardlopen niet zo, als het nou was omdat de politie je achterna zit snap ik het nog...
Zolang ik zelfstandig bij mijn bier en afstandsbediening kan ben ik fit genoeg.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Fit worden en blijven in de heerlijke lentelucht
Zo heeft iedereen zijn eigen definitie van fitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zolang ik zelfstandig bij mijn bier en afstandsbediening kan ben ik fit genoeg.
Oh man ik voel me benen nu al hahahaha dat wordt lekker slapenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Fit worden en blijven in de heerlijke lentelucht
Ik ben pas 20 hoor!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe jong ben je dan? GotC is ook niet bepaald oud
EDIT - desondanks zegt je profiel idd dat je jonger bent dan GotC
Kijk maar uit, dan nadert het einde ook voor jouquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Pas?? Dan ben je al 21 geweesd en dan is alles voorbij.
Hij heeft mij; de oudste van het forum. Hij valt op oudere vrouwenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben jong! De jongste van het topic, ben ik niet lief?
Goed ik ben geen man maar we mogen niet discrimineren!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Pas?? Dan ben je al 21 geweesd en dan is alles voorbij.
quote:
Ik bereid me erop voorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dan nadert het einde ook voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |